kirjotin sekasaunasta tänne perjantaina
että kun mieheni menee sekasaunaan ja olin kauhuissani siitä.
Päätin sitten mennä itsekin ekaa kertaa elämässäni. Minulla on PALJON raskausarpia, iso roikkuva nahkapussi-maha ja riippu rinnat.. sekä löysä lylly pylly. Mutta menin silti ja olen ylpeä itsestäni :)
Saunassa oli 4 miestä ja 7 naista (kaikki lapsetttomia ja laihoja).
mut silti mieheni istuu tuossa vieressä eikä jättäny mua (sitähän mä alunperin pelkäsin) :D
Kommentit (115)
Miesvaltaisessa työpaikassa kuulee sen, mitä miehet on oikeasti mieltä kun he eivät aina huomaa, että naistyökaveri on joukossa.
Miehille sekasauna ei todellakaan ole jutustelupaikka vaan juuri se "lutustelupaikka" :D.
Ja se nainen tai jonkin työkaverin vaimo, joka tunkee itsensä sinne miesten saunaan innoissaan, saa kyllä aina erityismaininnan. Ja tällaisen tunkijan aviomiestä vähän nauretaan selän takana kun sillä on niin kiimainen vaimo. Helppo tapaus, ketä käydään kokeileen, saisko siltä.
Juu ja näiden juttujen jälkeen en itse mene sekasaunaan enää.
pysykää vain naistensaunassa. Sekasaunaan mennään saunomaan: lutustelemaan, juomaan saunajuomaa, pesemään ja löylyttelemään, ei esittelemään.
Minustakin tylsintä illanvietoissa on porukan jakautuminen saunavuoroihin. Ensin saunot akkojen kanssa ja sitten odottelet miesten saunaa ja se vasta tuppaa kestämäänkin... Parhaimmillaan miehet odottavat, että naiset laittavat iltapalan valmiiksi heidän saunoessaan.
Minusta miesten jutut, erityisesti pienessä sievässä on yleensä parempia kuin naisten, siksi olisi kiva viettää aikaa porukalla. Toisaalta ei minustakaan sekasauna esim. työkavereiden kanssa ole kovin luontevaa.
Miesvaltaisessa työpaikassa kuulee sen, mitä miehet on oikeasti mieltä kun he eivät aina huomaa, että naistyökaveri on joukossa.
Miehille sekasauna ei todellakaan ole jutustelupaikka vaan juuri se "lutustelupaikka" :D.
Ja se nainen tai jonkin työkaverin vaimo, joka tunkee itsensä sinne miesten saunaan innoissaan, saa kyllä aina erityismaininnan. Ja tällaisen tunkijan aviomiestä vähän nauretaan selän takana kun sillä on niin kiimainen vaimo. Helppo tapaus, ketä käydään kokeileen, saisko siltä.
Juu ja näiden juttujen jälkeen en itse mene sekasaunaan enää.
pysykää vain naistensaunassa. Sekasaunaan mennään saunomaan: lutustelemaan, juomaan saunajuomaa, pesemään ja löylyttelemään, ei esittelemään.
Minustakin tylsintä illanvietoissa on porukan jakautuminen saunavuoroihin. Ensin saunot akkojen kanssa ja sitten odottelet miesten saunaa ja se vasta tuppaa kestämäänkin... Parhaimmillaan miehet odottavat, että naiset laittavat iltapalan valmiiksi heidän saunoessaan.
Minusta miesten jutut, erityisesti pienessä sievässä on yleensä parempia kuin naisten, siksi olisi kiva viettää aikaa porukalla. Toisaalta ei minustakaan sekasauna esim. työkavereiden kanssa ole kovin luontevaa.
Miesvaltaisessa työpaikassa kuulee sen, mitä miehet on oikeasti mieltä kun he eivät aina huomaa, että naistyökaveri on joukossa.
Miehille sekasauna ei todellakaan ole jutustelupaikka vaan juuri se "lutustelupaikka" :D.
Ja se nainen tai jonkin työkaverin vaimo, joka tunkee itsensä sinne miesten saunaan innoissaan, saa kyllä aina erityismaininnan. Ja tällaisen tunkijan aviomiestä vähän nauretaan selän takana kun sillä on niin kiimainen vaimo. Helppo tapaus, ketä käydään kokeileen, saisko siltä.
Juu ja näiden juttujen jälkeen en itse mene sekasaunaan enää.
pysykää vain naistensaunassa. Sekasaunaan mennään saunomaan: lutustelemaan, juomaan saunajuomaa, pesemään ja löylyttelemään, ei esittelemään.
Minustakin tylsintä illanvietoissa on porukan jakautuminen saunavuoroihin. Ensin saunot akkojen kanssa ja sitten odottelet miesten saunaa ja se vasta tuppaa kestämäänkin... Parhaimmillaan miehet odottavat, että naiset laittavat iltapalan valmiiksi heidän saunoessaan.
Minusta miesten jutut, erityisesti pienessä sievässä on yleensä parempia kuin naisten, siksi olisi kiva viettää aikaa porukalla. Toisaalta ei minustakaan sekasauna esim. työkavereiden kanssa ole kovin luontevaa.
Ja koska sinun työkaverisi ovat tällaisia, niin kaikki muutkin ovat? Sori, mutta en pidä sitä "sinisilmäisyytenä", että uskoo joidenkin miesten osaavan olla muutakin kuin kuolaavia panokoneita. Kyllä sen yleisestä tunnelmasta huomaa, jos joku on tuollaisissa mietteissä.
Miesvaltaisessa työpaikassa kuulee sen, mitä miehet on oikeasti mieltä kun he eivät aina huomaa, että naistyökaveri on joukossa. Miehille sekasauna ei todellakaan ole jutustelupaikka vaan juuri se "lutustelupaikka" :D. Ja se nainen tai jonkin työkaverin vaimo, joka tunkee itsensä sinne miesten saunaan innoissaan, saa kyllä aina erityismaininnan. Ja tällaisen tunkijan aviomiestä vähän nauretaan selän takana kun sillä on niin kiimainen vaimo. Helppo tapaus, ketä käydään kokeileen, saisko siltä. Juu ja näiden juttujen jälkeen en itse mene sekasaunaan enää.
pysykää vain naistensaunassa. Sekasaunaan mennään saunomaan: lutustelemaan, juomaan saunajuomaa, pesemään ja löylyttelemään, ei esittelemään. Minustakin tylsintä illanvietoissa on porukan jakautuminen saunavuoroihin. Ensin saunot akkojen kanssa ja sitten odottelet miesten saunaa ja se vasta tuppaa kestämäänkin... Parhaimmillaan miehet odottavat, että naiset laittavat iltapalan valmiiksi heidän saunoessaan. Minusta miesten jutut, erityisesti pienessä sievässä on yleensä parempia kuin naisten, siksi olisi kiva viettää aikaa porukalla. Toisaalta ei minustakaan sekasauna esim. työkavereiden kanssa ole kovin luontevaa.
Itsekin olen sen verran poikaporukoissa pyörinyt, että eivät aina muista ihan pitää minua tyttönä. Kyllä siinä vain jo ihan vaatteet päälläkin olevien naisten takamuksista ja muista ulokkeista puhutaan, viitataan milloin mihinkin erogeeinseen alueeseen. Muistellaan menneitä ja arvaillaan olisiko tästä nyt sitten tällaiseen ja tällaiseen hommaan mukaan, kun on niin kuin valettu juuri sitä ja tätä hommaa varten.
Voi naisparat! Akateemisuudella ylvästellään ja sehän se poistaakin eroottiset ajtukset miesten päästä, niinkö? Kokemukseni mukaan juuri nämä pidättyväiset "sivistyneet" miehet ovatkin sitten aika tekijöitä, kun vaimoväki ei ole paikalla.
Mutta tokihan jokainen saa ajatella mitä haluaa. Minua ei saa kukaan sekasaunaan sillä argumentillä, että sauna olisi epäeroottinen paikka. Sekasaunasta puhumattakaan!
Miesvaltaisessa työpaikassa kuulee sen, mitä miehet on oikeasti mieltä kun he eivät aina huomaa, että naistyökaveri on joukossa.
Miehille sekasauna ei todellakaan ole jutustelupaikka vaan juuri se "lutustelupaikka" :D.
Ja se nainen tai jonkin työkaverin vaimo, joka tunkee itsensä sinne miesten saunaan innoissaan, saa kyllä aina erityismaininnan. Ja tällaisen tunkijan aviomiestä vähän nauretaan selän takana kun sillä on niin kiimainen vaimo. Helppo tapaus, ketä käydään kokeileen, saisko siltä.
Juu ja näiden juttujen jälkeen en itse mene sekasaunaan enää.
pysykää vain naistensaunassa. Sekasaunaan mennään saunomaan: lutustelemaan, juomaan saunajuomaa, pesemään ja löylyttelemään, ei esittelemään.
Minustakin tylsintä illanvietoissa on porukan jakautuminen saunavuoroihin. Ensin saunot akkojen kanssa ja sitten odottelet miesten saunaa ja se vasta tuppaa kestämäänkin... Parhaimmillaan miehet odottavat, että naiset laittavat iltapalan valmiiksi heidän saunoessaan.
Minusta miesten jutut, erityisesti pienessä sievässä on yleensä parempia kuin naisten, siksi olisi kiva viettää aikaa porukalla. Toisaalta ei minustakaan sekasauna esim. työkavereiden kanssa ole kovin luontevaa.
Ja koska sinun työkaverisi ovat tällaisia, niin kaikki muutkin ovat? Sori, mutta en pidä sitä "sinisilmäisyytenä", että uskoo joidenkin miesten osaavan olla muutakin kuin kuolaavia panokoneita. Kyllä sen yleisestä tunnelmasta huomaa, jos joku on tuollaisissa mietteissä.
kun kaverin timmi ja kuuma tuore tyttökaveri istuu vieressä ilman rihmankiertämää. Kas kun se saunan ilmapiiri puhdistaa jopa ajatukset ja eroottisia ajatuksia näkee vain saunan ulkopuolella.
Miesvaltaisessa työpaikassa kuulee sen, mitä miehet on oikeasti mieltä kun he eivät aina huomaa, että naistyökaveri on joukossa. Miehille sekasauna ei todellakaan ole jutustelupaikka vaan juuri se "lutustelupaikka" :D. Ja se nainen tai jonkin työkaverin vaimo, joka tunkee itsensä sinne miesten saunaan innoissaan, saa kyllä aina erityismaininnan. Ja tällaisen tunkijan aviomiestä vähän nauretaan selän takana kun sillä on niin kiimainen vaimo. Helppo tapaus, ketä käydään kokeileen, saisko siltä. Juu ja näiden juttujen jälkeen en itse mene sekasaunaan enää.
pysykää vain naistensaunassa. Sekasaunaan mennään saunomaan: lutustelemaan, juomaan saunajuomaa, pesemään ja löylyttelemään, ei esittelemään. Minustakin tylsintä illanvietoissa on porukan jakautuminen saunavuoroihin. Ensin saunot akkojen kanssa ja sitten odottelet miesten saunaa ja se vasta tuppaa kestämäänkin... Parhaimmillaan miehet odottavat, että naiset laittavat iltapalan valmiiksi heidän saunoessaan. Minusta miesten jutut, erityisesti pienessä sievässä on yleensä parempia kuin naisten, siksi olisi kiva viettää aikaa porukalla. Toisaalta ei minustakaan sekasauna esim. työkavereiden kanssa ole kovin luontevaa.
Ja koska sinun työkaverisi ovat tällaisia, niin kaikki muutkin ovat? Sori, mutta en pidä sitä "sinisilmäisyytenä", että uskoo joidenkin miesten osaavan olla muutakin kuin kuolaavia panokoneita. Kyllä sen yleisestä tunnelmasta huomaa, jos joku on tuollaisissa mietteissä.
Itse olen pyörinyt 10 herran joukkueen kanssa vähän siellä ja täällä (ei urheilujoukkue), hyvin koulutettuja, perheellisiä osa, isiä osa... Kyllä ne poikien jutut ovat poikien juttuja. Jopa sen ihanimman, runollisimman, ritarimaisimman älykön.
Mutta tällaisesta sekasauna jutustelusta on vielä matkaa siihen, että pääsee miesporukan "pikkusiskoksi" tai "parhaaksi jätkäksi". On ollut silmiä avaava kokemus. On todella vaikea uskoa, että nämä sivistyneet, älykkäät, fiksut miehet kirjaimellisesti kävelevät lyhtypylväitä päin, kun riittävän lyhythameinen tyttö tulee vastaan! Mutta sekin on nähty.
oli jo etukäteen niin innoissaan tulevasta saunomisesta; tuskin se samalla tavalla intoilisi miesporukan kanssa saunomisesta.
Sekasaunassa miesten mielessä on vain ja ainoastaan kaksi asiaa. Perse ja tissit.
Vähän naiiveja ovat ne naiset, jotka luulevat jotain muuta.
Sekasaunassa miesten mielessä on vain ja ainoastaan kaksi asiaa. Perse ja tissit. Vähän naiiveja ovat ne naiset, jotka luulevat jotain muuta.
Entäs se tussu?
...mutta ilman muuta sekin ;)
Entäs se tussu?
...mutta ilman muuta sekin ;)
Itselläni on muuten hyvin rehevät huulet ja takuuvarmalla vilahtaa.
"Kyllä kyllä mutta sehän näkyy nimenomaan takaapäin paremmin :)"
Kuten sanoin, ihan reilunkokoiset huulet ja hoikat sääret. Huomaan jo naistensaunassakin, että vaivihkaa "varustustani" pälyillään. Housujen kanssa täytyy olla tarkkana, ettei tule "camel toe" efektiä. Ja ihan varmasti ei jää yhdeltäkään mieheltä huomaamatta!
Heissä kaikissa on jotain yhteistä.
Tässä jotain esimerkkejä kokemuksen kautta.
-kun ollaan lähdössä illanviettoon, tällaiset naiset juoksentelevat alusvaatteisillaan tai jopa tissit paljaan (tämäkin on nähty) ystävien miesten näkösillä. Hokevat, kuinka alastomuus on luonnollista ja ei sille mitään voi, että mulla on niin hyvännäköinen kroppa.
-pitävät suurta melua aina bileissä, että alastomuus on luonnollista ja sekasaunassa ei ole mitään väärää. Riisuvat mielellään kaikkien näkösillä.
-harrastavat alastonuintia mielellään pikkuhutikoissa varsinkin ystävien miesten näkösillä. silmät pyöreinä selittävät, että alastomuus on niin luonnollista.
Ja vuosien varrella on kaikkien näiden naisten huomattu yrittävän iskeä kavereidensa miehiä. Tavaraa olisivat antaneet jos vain kuka tahansa kaverin mies olisi pettänyt kaveriaan.
Ja jos käry on käynyt, että on paneskellut bestiksensä miehen kanssa, on aina se, että minkäs sille tekee kun hänellä on niin hyvännäköinen perse ja kaikki on aina kiinni siinä.
Tuo hypoteesi ei nimittäin omissani ystävissäni toteudu alkuunkaan!
Heissä kaikissa on jotain yhteistä.
Tässä jotain esimerkkejä kokemuksen kautta.
-kun ollaan lähdössä illanviettoon, tällaiset naiset juoksentelevat alusvaatteisillaan tai jopa tissit paljaan (tämäkin on nähty) ystävien miesten näkösillä. Hokevat, kuinka alastomuus on luonnollista ja ei sille mitään voi, että mulla on niin hyvännäköinen kroppa.-pitävät suurta melua aina bileissä, että alastomuus on luonnollista ja sekasaunassa ei ole mitään väärää. Riisuvat mielellään kaikkien näkösillä.
-harrastavat alastonuintia mielellään pikkuhutikoissa varsinkin ystävien miesten näkösillä. silmät pyöreinä selittävät, että alastomuus on niin luonnollista.
Ja vuosien varrella on kaikkien näiden naisten huomattu yrittävän iskeä kavereidensa miehiä. Tavaraa olisivat antaneet jos vain kuka tahansa kaverin mies olisi pettänyt kaveriaan.
Ja jos käry on käynyt, että on paneskellut bestiksensä miehen kanssa, on aina se, että minkäs sille tekee kun hänellä on niin hyvännäköinen perse ja kaikki on aina kiinni siinä.
En oo ikinä kuullutkaan. Ymmärrän jotenkin sekasaunan tuttujen kesken, jos käytetään uikkareita. Olen muutaman kerran ollut.
Mutta alastomana naiset ja miehet keskenään, hyi helv... Selvästi tarve joko esitellä itseään ja/tai tiirailla muita. En näe muuta syytä tähän.
En oo ikinä kuullutkaan. Ymmärrän jotenkin sekasaunan tuttujen kesken, jos käytetään uikkareita. Olen muutaman kerran ollut.
Mutta alastomana naiset ja miehet keskenään, hyi helv... Selvästi tarve joko esitellä itseään ja/tai tiirailla muita. En näe muuta syytä tähän.
Meillä on ollut tuttavien kesken tapana käydä silloin tällöin saunassa miehet ja naiset yhdessä. Ja kyllä silloin selät pestään, mutta ei sen kummempaa. Saahan siitä virikkeitä sitten oman kullan kanssa puuhasteluunkin :)
En oo ikinä kuullutkaan. Ymmärrän jotenkin sekasaunan tuttujen kesken, jos käytetään uikkareita. Olen muutaman kerran ollut.
Mutta alastomana naiset ja miehet keskenään, hyi helv... Selvästi tarve joko esitellä itseään ja/tai tiirailla muita. En näe muuta syytä tähän.
Meillä on ollut tuttavien kesken tapana käydä silloin tällöin saunassa miehet ja naiset yhdessä. Ja kyllä silloin selät pestään, mutta ei sen kummempaa. Saahan siitä virikkeitä sitten oman kullan kanssa puuhasteluunkin :)
Tuo hypoteesi ei nimittäin omissani ystävissäni toteudu alkuunkaan!
Hyvät naiset! Älkää nyt olko ihan mahdottoman sinisilmäisiä elämänne suhteen. Usein, ihan tavattoman usein, se toinen nainen on hyvä ystäväsi tai ainakin perheystävänne. Tällaisilla sekasaunoilla ja muilla ryhmäsessioilla asioita vain joudutetaan.
Olen toki vanhempi kuin useimmat täällä. Olen nähnyt jo 70-luvulta alkaen, kuinka parit vinhasti vaihtuvat. Vaikka kuinka haluan ajatella hyvää ihmisistä, niin sokea en suostu olemaan.
Niinpä, kun mieheni alkaa viihtyä ystävättäreni kanssa erinomaisen hyvin on aika laittaa ystävätär jäähylle. Endoin tahdoin en tee asioita miehelleni helpoksi. Nähköön enemmän vaivaa jos pettää haluaa.
Nätille tytölle löytyy aina tilaa miesten välistä sekasaunassa. Kyllä juttua riittää ja vastallakin ollaan valmiit hakkaamaan selkää. Vähän jos pyytää, niin autetaan saippuoinnissa tai valutetaan vettä hiuksille. Suomalaista erotiikkaa parhaimmillaan.
Ja tiedät myös ihan varmasti (koska olet meedio), että kukaan ei ajattele alastomuutta saunassa sen kummemmin? Toivottavasti et ole missään työssä, jossa voit tehdä päätöksiä oma-aloitteisesti. Pelottaa tällainen sinisilmäisyys!
Lisäksi yleistät kyllä vähän liikaakin "jenkkien" (akateemisena ihmisenä sinun pitäisi tietää, että jenkit ovat Yhdysvalloissa pohjoisvaltioiden asukkaita vain ja ainoastaan) juhlia. Nämä mainitsemasi juhlat ovat pienien marginaaliryhmien viettämiä, eivät mikään maantapa. Vrt. suomalaisittain parinvaihto.