Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kirjotin sekasaunasta tänne perjantaina

Vierailija
15.03.2010 |

että kun mieheni menee sekasaunaan ja olin kauhuissani siitä.

Päätin sitten mennä itsekin ekaa kertaa elämässäni. Minulla on PALJON raskausarpia, iso roikkuva nahkapussi-maha ja riippu rinnat.. sekä löysä lylly pylly. Mutta menin silti ja olen ylpeä itsestäni :)

Saunassa oli 4 miestä ja 7 naista (kaikki lapsetttomia ja laihoja).

mut silti mieheni istuu tuossa vieressä eikä jättäny mua (sitähän mä alunperin pelkäsin) :D

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa itseänikin tietää tiiraileeko ja kuolaavatko muiden perään.

puhuttiin leffoista ja kaikkee ihan normaalia. ihan normaalisti miehet siellä oli.

tottakai miehet ohimennen vilkaisee toisten naisten pyllyjä, mutta ei se haittaa. miehet ovat miehiä. ihan sama kuin naiset esim. vilkaisevat toisten naisten pukeutumista tai kotia.

enkä mennyt saunaan, en alistunut. päätin vaa hyväksyä itseni ja kroppani. olen 2 lapsen äiti, muut eivät. se on luonnollista että raskaudet jäättävät merkkinsä. mulla on 2 tervettä lasta, asia joista jotkut vain haaveilee

ap

Vierailija
22/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aina mökillä harrastettu sekasaunoja, musta se on ihan luonnollista. Ei siellä kukaan tiirailemassa ole vaan ihan normaalisti seurustellanan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsensä alasti muiden eteen?!

Vierailija
24/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta :(



Sulla on itselläsi ihan hirveät asenteet ja ajatukset: "mieheni jättää minut koska pyllyni roikkuu", "miesten tapana on katsella naisten pyllyjä kuten naiset katselevat toisten naisten verhoja".



Ei juma...

Vierailija
25/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit siis mennyt sinne saunaan joka tapauksessa, vaikka miehesi ei olisi ollut edes paikalla tai vaikka miehesi olisi sekasaunan vastustaja?

Vierailija
26/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en jos mieheni vastustaisi niitä.

Mutta en mä ala vaatimaan mieheltäni ettei muka sais mennä sekasaunaan vaikka mä en haluis että se menee. Se on kuin häkkiin laittais, rajottaa vapautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehen haluja kannata rajoittaa. Varsinkin kun on tuollainen mies kuin sulla, joka älyää kuunnella toisen toiveita ihan vihjeestä, niin mitäs syytä sitä olisikaan rajoittaa.



Kamalaahan se olis, jos miehestä tuntuisi kuin olisi häkissä. Sehän saattaa sitten lähteä vaikka toisen matkaan. Ei omat toiveet ja halut tai haluamattomuudet ole minkään arvoisia, kunhan mies vaan pysyy sataprosenttisen tyytyväisenä koko ajan, ettei vaan ala kiinnostumaan muista naisista.

Vierailija
28/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nudisteja? Mitä luonnollista on esitellä alastonta vartaloaan vieraille, omaan perheeseen kuulumatomille ihmisille? Kai niillä vaatteilla jokin muukin merkitys on, kuin lämmön antaminen. Yäk, ene edes haluaisi nähdä tuttavaperheitä alasti, saati jotain työkavereita tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen ihminen on vapaa. Nää rajottuneet mamma ajattelee että parisuhde tuo onnen. Mut totuus on että vain me itse tuodaan onni itsellemme. Parisuhde on hyvä keino oppia, kehittyä ja rakastaa.

Ei tarvitse menettää omaa itseään vaikka onkin parisuhteessa. Tietysti on asioita esim. toisten kanssa paneminen josta jokainen pariskunta itse päättää.

Miehesi valitsi mennä saunaa, niin sinäkin ihan ITSE. Olisit voinut jättää menemättä ja niin miehesikin jos hän niin olisi valinnut.

Jos miehesi on käynyt sekasaunassa koko ikänsä miks hänen pitäisi luopua siitä?!?

teit oikein. olet vahva nainen :)

Vierailija
30/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukoissa. Jos viinaa oli enemmän niin meni nussmiseksi aina joillain pareilla. Joskus kimppakivaakin.



Jos viinaa vähemmän niin kyllä jännitteitä aina oli. Loppuillasta meni nussimiseksi joidenkin kesken.



Kyllä kimppasauna on siksi juuri luonnollista, että se tuo hiukan jännitystä kun saa tiirailla muita alastomana ja samalla näytellä itseään.



Ei sovi huonokroppaisille ja huonoitsetuntoisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukoissa. Jos viinaa oli enemmän niin meni nussmiseksi aina joillain pareilla. Joskus kimppakivaakin.

Jos viinaa vähemmän niin kyllä jännitteitä aina oli. Loppuillasta meni nussimiseksi joidenkin kesken.

Kyllä kimppasauna on siksi juuri luonnollista, että se tuo hiukan jännitystä kun saa tiirailla muita alastomana ja samalla näytellä itseään.

Ei sovi huonokroppaisille ja huonoitsetuntoisille.

Vierailija
32/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso sauna, jos sinne mahtuu yli 10 ihmistä. Ta sitten osa naisista on istunut tapeissa, että on mahtuneet...



Ja aika paksua, että joku varais ison saunatilan vaan sekasaunaa varten, eli jos on joku illanvietto ollut, niin tuskin sitä varten on iso saunatila järjestetty. Eli mun mielestä tää haisee provolta ja tosi kauas!



Ja miksi sinkkunaiset menis saunaan ukkomiesten kanssa? Jos kerta naisia ois riittänyt 2 joka miehelle (paitsi tietty ap:n miehelle, joka on nin tyytyväinen vaimoonsa)... Ilmeisesti kyseessä onkin ollut mormonien parinvaihtoviikonloppu, mutta ap:lle ei sitä oo kerrottu, kun kukaan ei oo sitä huolinut. Mies on vaan ottanut jonkun näistä tuplavaimoista ap:ltä salassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsuudesta erityisen miellyttäviä muistoja yleisistä saunoista. Isovanhemmat pitivät yhtä sellaista, ja roikuin siellä usein. Muistan kuinka hieman pelkäsin joitakin isoja miehiä, jotka heittivät löylyä kuin vain testatakseen muita. Siellä oli hyvä tunnelma ja sitä vain lisäsi papan saunan päälle antama Pluto- limsa.



En näe yhteissaunomisessa mitään ihmeellistä tai kieroutunutta. Enemmänkin koen, että se opettaa ihmisiä hyväksymään toiset sellaisina kuin ovat.

Vierailija
34/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsuudesta erityisen miellyttäviä muistoja yleisistä saunoista. Isovanhemmat pitivät yhtä sellaista, ja roikuin siellä usein. Muistan kuinka hieman pelkäsin joitakin isoja miehiä, jotka heittivät löylyä kuin vain testatakseen muita. Siellä oli hyvä tunnelma ja sitä vain lisäsi papan saunan päälle antama Pluto- limsa.

En näe yhteissaunomisessa mitään ihmeellistä tai kieroutunutta. Enemmänkin koen, että se opettaa ihmisiä hyväksymään toiset sellaisina kuin ovat.


kuin se on? Ei mua kiinnosta mitä sillä on vaatteiden alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ole kynnysmatto. Mieheni oli todella positiivisesti yllättynyt kun tupasahdin sinne saunaan. Oletti tietenkin etten tulisi koska tunsin itseni rumaksi. Mutta menin silti :) ap

Kiva ap, että löysit sitten ratkaisun joka teki teidät molemmat onnellisiksi. Eihän tästä voi muuta päätellä kuin, että tämä on tosirakkautta. Ainakin sinun puoleltasi. Näin ihanalla tavalla miehesi yllätit ja hän ei poistunut viereltäsi, tahi jättänyt yksin!

Voin oikein nähdä tilanteen: sinä, joka tunnet olevasi ruma mietit kuumeisisti ottaako nämä vaatteet pois vai ei. Mies siellä löylyissä miettii, että kun se vaimo tuntee olevansa niin ruma (ja mäkin sanoin, että sen vatsa on vähän ikävä seksiä ajatellen), niin ei varmasti tule tänne meidän muiden kanssa.

Seuraavaksi kai sitten suretkin täällä, että kun mies haluaisi kimppa kivaa kahden naisen kanssa ja sä et millään haluaisi. Tai mies haluaisi ihan vain pikkusen sitoa sua ja ruoskia, mutta sä et millään haluaisi. Tai mies haluaisi lähteä Thaimaahan rilluttelureissulle, mut sä et millään haluaisi sen lähtevän...

Minä opin sen, että täällä av:llä ei kannata ottaa ihmisten ongelmia tosissaan. Kunhan marisevat aikanasa kuluksi.

Vierailija
36/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on iso sauna koska on iso talokin.

ja kaveri varas sen koska oli illanistujaiset.

kysyin onko naisten ja miesten vuorot erikseen ja hän vastasi että ei ole. aina tällä porukalla on käyty sekasaunassa. olen siis tutustunut tähän porukkaan mieheni kautta.



-ap

Vierailija
37/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Miehesi valitsi mennä saunaa, niin sinäkin ihan ITSE.


Sehän valitsi mennä sinne, koska pelkäsi, että mies tiirailee muita naisia siellä. Tuossa valinnassa ei ole mitään itsenäistä eikä rohkeaa.

Vierailija
38/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin koska halusin rikkoa mun omat rajat asiasta





-ap

Vierailija
39/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lauantaina on sekasauna ja olen kauhissani. Mieheni on tietysti innoissaan eikä ymmärrä kuinka pahalta se musta tuntuu.

Saunaan menee varmaan n.5 miestä ja 5-7 naista.

Kaikki naiset ovat laihoja ja lapsettomia. Minä olen 2 lapsen äiti (nuorin 7kk) ja laihduttanut 4 vuotta sitten 40kiloa, eli kroppani on todells huonossa kunnossa. En ole lihava (168/58) mutta ihoni roikkuu todella pahasti. :(

Tuntuu pahalta koko sekasauna :(

Sekin vaikuttaa kun mieheni petti meidän suhteen alussa ja se vieläkin kalvaa mieltä. Mies on myös sanonut että mahani joskus haittaa seksielämäämme.

Miten selviän lauantaista? "

Vierailija
40/115 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en anna ajatus siitä että olen ruma häiritä mua. että kannan arpeni ylpeydellä. että päästän irti pahasta olosta enkä anna sen tuottaa mulle kärsimystäe nää.



Kai mä nyt itse tiedän miksi menin sinne saunaan ja oloni nyt jälkikäteen. vai onko sulla joku ihme kristallipallo josta näät ja tunnet oloni paremmin kuin minä itse? :D



-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi