Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

odottaja, miksi hierot vatsaasi esim.kaupassa?

Vierailija
11.03.2010 |

olen viikolla 23 ja mietin koska tämä oire alkaa?

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ne mahat on. haisee pahalle.

Pysyt sitten musta kaukana, kun mä oon raskaana!

Ps. Miltä ne mahat oikein haisee?

Vierailija
62/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellin vauvaa silittelemällä masua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyt sitten musta kaukana, kun mä oon raskaana! Ps. Miltä ne mahat oikein haisee?

Kusi lemuaa raskaana olevilla ja se haju ei pesemällä lähde...

Vierailija
64/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe näköjään kuumentaa nämä "hierojat". Pitääkin huomenna mennä kaupungille katsomaan kuinka monta hierojaa on liikenteessä. Varokaa!

Vierailija
65/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe näköjään kuumentaa nämä "hierojat". Pitääkin huomenna mennä kaupungille katsomaan kuinka monta hierojaa on liikenteessä. Varokaa!

että puheenaihe kuumensi hieromisesta ärsyyntyjiä.

Ja otinpa osaa keskusteluun minäkin, nainen joka ei ole vielä ollut raskaana.

Vierailija
66/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyt sitten musta kaukana, kun mä oon raskaana! Ps. Miltä ne mahat oikein haisee?

Kusi lemuaa raskaana olevilla ja se haju ei pesemällä lähde...

Enkä ole koskaan kuullutkaan, että kukaan muukaan olisi havainut. Onko sulla muitakin tällaisia...tuntemuksia?

Vierailija
67/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikka ihan muuten vaan. olen YLPEÄ isosta vauvamasustani. ja jos sen hierominen jotain häiritsee niin miksi sitten tuijottaa kun niin teen? :D

Vierailija
68/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne oli nuo ärsyyntyjät, jotka kuumeni. Henkkoht mulle ei raskaana tullut mieleenkään, että jotakin saattaisi mahan hierominen ärsyttää tai huvittaa. Enkä kertakaikkiaan tajua, mikä siinä voisi olla jotenkin säädytöntä tai paheksuttavaa?

En osaa edes sanoa, olenko hieronut mahaani julkisesti, kun en ole tajunnut siihen huomiota kiinnittää! Vähän eri asia kuin perseensä raapiminen tai nenän kaivaminen kuitenkin kyseessä...

Vierailija
69/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuraskaudesta. Silloin joskus tuli hierottua/työnnettyä vauvaa vähän parempaan asentoon vaikka eipä se mitään auttanut

Vierailija
70/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siksi hierotaan kaupassa tai julkisissa paikoissa masua. Usein nämä äidit vilkuilet ympärilleen ja hakevat katsekontaktia. Minulla myös tuttuja jotka aloittaneet vatsanhieromisen, vaikka vatsaa ei vielä näkyisi. Varmaan sellaista normaalia ylpeyttä vauvasta. Minua itseäni lähinnä huvittaa, ei sen enempää.

Sekin on varmaan ällöttävää huomionhakua "minullapa on hartiat jumissa, katsokaa!"

Vierailija
71/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jotenkin hmm. hassun näköistä.

Vierailija
72/131 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko huomanneet?

Vierailija
73/131 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t; eräs lihava joka saanut halveksivia katseita

Vierailija
74/131 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ketään voi häiritä, jos toinen hieroo tai taputtelee omaa (vauva)masuaan?!

Ei saisi tehdä numeroa omasta raskaudestaan. Joku toinen voi vaikka tulla kateelliseksi. Kel onni on, se onnen kätkeköön.

Eli vatsaan koskeminen julkisella paikalla tehtäköön rangaistavaksi teoksi raskausviikolta 5 alkaen. Teko sallitaan taas, kun vauva on syntynyt.

Ja oikeastaan olisi kaikenkaikkiaan parempi jos naiset pysyisivät sen koko 9kk kotonaan. Koska se vasta onkin järkyttävää kun se maha näkyy!!!! Tai pukeutuispa ihmiset edes sillon johonki telttaan ettei se pyöreä masu vaan näkyis. Nolottaa niin niiden ihmisten puolesta jotka kesälläkin kehtaa kulkea sellasissa kesävaatteissa joissa näkyy että ne on raskaana *huoh*

voi apua, kyllähän niitä kaljamahan hierojiakin löytyy :p ja mielestäni on kuitenkin normaalimpaa vähän silittää sitä vauvaa mahan läpi tai hienoisesti siirtää pikkuisen pää pois painamasta kylkiä tms.

Vierailija
75/131 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla sun toiveajattelua :D

Vierailija
76/131 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä se mahaa hierova käsi vilahtaa myös haarojen väliin...oletteko huomanneet?

taitaa olla sun toiveajattelua :D

Vierailija
77/131 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana nainen poltti tupakkaa ulkona ja hetken päästä hieroi masuaan..

Vierailija
78/131 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hyvä ystävä oli raskaana ja hieroi masuaan. Tämä kyllä tapahtui ihan neljän seinän sisällä. Ei se ärsyttänyt, mutta koska olisin hirveästi itsekin jo halunnut vauvaa, niin jollakin lailla satutti (niin tyhmältä kuin tämä nyt kuulostaakin). Toisaalta ajattelin, että ihanaa kun tekee niin, kun ei muuten ole kovin äidillinen tyyppi.

Nyt itsellä menossa rv9 ja alamasussa tuntuu välillä sellainen jännä paineen tuntu, jota kotona ollessa yritän helpottaa masun sivelyllä. Joskus ulkonakin lenkillä olen tätä kokeillut, jos on tuntunut pahalta. En vielä kuitenkaan muiden nähden. Mutta mitä luultavammin musta tulee sellainen masun silittelijä, ei kuitenkaan siksi että hakisin huomiota tai haluaisin muiden huomaavan masuni vaan siksi että haluan tuntea jonkinlaista yhteyttä sisälläni kasvavaan pieneen ihmiseen. Enemmän sellainen masun silittely voi siis olla sisäänpäin kääntymistä kuin muiden huomionhakua.

Ja näistä jotka asiasta ärsyyntyy, kyllä minä luulen, että silloin pitää olla itsellä jotain ongelmia (vaikeuksia näyttää omia tunteitaa, kateellisuutta tms.) minkä takia alkaa ärsyttämään. Yleensäkin aina kun joku asia kovasti ärsyttää, niin kannattaisi pysähtyä miettimään, miksi se aiheuttaa niin suuria tunteita. Ärsytyksen aiheuttaja kun ei yleensä ole se kohde vaan jotkin omat tuntemukset, jotka se kohde vaan laukaisee.

Vierailija
79/131 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ HIEROIN KOSKA OLIN YLPEÄ IIIHANASTA VAUVAMAHASTA JA HALUSIN KAIKKIEN MYÖS NÄKEVÄN ONNENI!!!mitä pahaa siinä on???

Vierailija
80/131 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä huomasin tänään että silittelin mahaa. :D Sen tein, koska olen rv 12+2 mutta esikoisen syntymästä on vasta 8kk ja siksi maha on nyt jo aika iso. Ja taidan jännittää että kaikki tuumii mun vain olevan mahalihava, ja tahdon sitten silittämällä osoittaa ettei niin ole. Toinen syy on sitten ihan rakkaus syntymättömään.

Mutta nauroin itselleni kyllä kun sain itseni siitä kiinni - muistin tämän ketjun ja kas se olikin nostettu esille kuin kunniakseni! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä