Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

odottaja, miksi hierot vatsaasi esim.kaupassa?

Vierailija
11.03.2010 |

olen viikolla 23 ja mietin koska tämä oire alkaa?

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen varma, että vaistomaisesti vatsaani kosken jos supistaa, vauva potkaisee kunnolla yms.

Mutta mua ihmetyttää nää toisten vatsoja kyttäävät. En ole huomannut kenenkään vatsaansa mitenkään ihmeellisesti hieroskelevan koskaan.

Vierailija
122/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ainakaan hymyile raskaana oleville

Miksi heille pitäisi hymyillä. Rumia ne mahat on. haisee pahalle.

Jutuistasi päätellen olet niitä, jotka alkavat kauppajonossakin työntää selästä edelläolijaa ja kiroilla. En usko, että hymyilet kovinkaan monelle muutenkaan, koska selvästi kärsit jostain henkisestä ongelmasta, joka voi olla ihan vain itsetunto-ongelma tai mikä tahansa muu, joka aiheuttaa jatkuvan, paskamaisen vitutuksen ja vihamielisen ahdistuksen.

Vai että raskauskuselle haisee :DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako sitä jalkaa sit hieroa?

Vierailija
124/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako sitä jalkaa sit hieroa?

Se voi loukata tai ällöttää jotain toista. Sori, ei käy.

Vierailija
125/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jalkas kans. Sunlaises tiedetään. Aina Feispuukkiin kirjottelemassa, miten jalka on kipeä ja millaisia sukkia oot ostanut.

Vierailija
126/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin miksi, koska itsellä ei VIELÄ tarvetta itse en kaupassa ym yleisissä paikoissa hioro vatsaa. kotona sitten eri asia mitä masun kanssa tulee touhuttua. kysyin koska ajattlelin että sattuuko mahaan kesken kaupan vai onko se vaan ihanaa.

tämä tuli mieleen kun kaupassa törmäsin vauvaosastolla naiseen joka hieroi itseään. ja se oli jotenkin hölmöm näköistä.

ja joo tunnen sellaisenkin joka teki sitä alusta asti..

ei sitä tiedä mitä ite touhuun 3kk päästä body osastolla ;) toivottavasti en.

ap

Tuntuu tosi surulliselta, että jotkut suhtautuvat raskausmahaansakin kuin se olisi joku vieras esine, jonka koskettamista täytyy välttää ettei se näyttäisi tyhmältä.

Vierailija
127/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tein sitä kotona tietoisesti ja enemmänkin, ehkä sitten "lipsahti" joskus ulkona ollessakin :D

Ja jos vielä joskus olen raskaana, aion sivellä vatsaani edelleen, vaikka joku näkisi, ihan sama jos joku siitä ärsyyntyy. Katsokoon muualle.

En minä mitään huomiota vatsalleni hakenut, vaan mulle se oli hellyydenosoitus vauvalle joka vatsassani kasvoi. Tiedä sitten tunsiko vauva sivelyä, ehkä ei, mutta äidinrakkautta minä vauvalleni osoitin. Ei sen kummempaa :)

Vierailija
128/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käden vatsalle laittaminen raskaana olevalla naisella on luonnollinen refleksi eikä sitä välttämättä tiedosta. Liittyy suojelunhaluun jne.

Itse huomasin rapsuttelevani mahaani jos vaikka mietin kaupassa että mitä hedelmiä ostaisin. Ylipäätään jos jouduin jotain miettimään niin mahaa oli helppo taputella. Sama jos kuuntelin musiikkia niin annoin rytmiä mahalle. =)

Yleensä en itse tiedostanut koko juttua, muutama kaverini vain huomautti että teen sitä.

Loppuraskaudesta yritin yleensä työntää vauvaa parempaan asentoon. Jalat kun tuntuivat työntyvän kyljestä läpi tai kylkiluihin tai palleaan tai mihin tahansa ja se tuntui todella pahalle. Hieroskelin myös supistusten takia mahaani paljon, olivat loppuviikkoina todella kipeitä nimittäin.

Toivottavasti olen edes muutaman ihmisen raivostuttanut tällä toiminnalla. ;)

Vierailija
129/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini siitä kerran huomautti:)

Vierailija
130/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauikseen sattuu?

Vierailija
131/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käden vatsalle laittaminen raskaana olevalla naisella on luonnollinen refleksi eikä sitä välttämättä tiedosta. Liittyy suojelunhaluun jne.

Itse huomasin rapsuttelevani mahaani jos vaikka mietin kaupassa että mitä hedelmiä ostaisin. Ylipäätään jos jouduin jotain miettimään niin mahaa oli helppo taputella. Sama jos kuuntelin musiikkia niin annoin rytmiä mahalle. =)

Yleensä en itse tiedostanut koko juttua, muutama kaverini vain huomautti että teen sitä.

Loppuraskaudesta yritin yleensä työntää vauvaa parempaan asentoon. Jalat kun tuntuivat työntyvän kyljestä läpi tai kylkiluihin tai palleaan tai mihin tahansa ja se tuntui todella pahalle. Hieroskelin myös supistusten takia mahaani paljon, olivat loppuviikkoina todella kipeitä nimittäin.

Toivottavasti olen edes muutaman ihmisen raivostuttanut tällä toiminnalla. ;)

miksi joku suuttuu niin näistä kysymyksitä.ei siis tämä lainattu. kuten itse sanoin ei vielä kaupassa ole tullut oloa että hieron vatsaa.. ei tiädä vaikka sit olisin =)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi