Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

odottaja, miksi hierot vatsaasi esim.kaupassa?

Vierailija
11.03.2010 |

olen viikolla 23 ja mietin koska tämä oire alkaa?

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 raskautta takana tai siis kohta, nyt olen raskaana 39+1 ja kaupassa just kävin eipä tullut hierokeltua mahaa.En harrasta sitä muutenkaan

Vierailija
42/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hierominen on vaan jotenkin niin ala-arvoista toimintaa.

Onko joku muu itsensä koskettaminen ala-arvoista toimintaa?

käden laittaminen otsalle, toiseen käteen koskeminen, hiusten hively sekä takin napittaminen. Ah, että se saa multa aina savun nousemaan korvista, kun joku huomiohakuinen napittaa takkiaan. Ihan niinkuin hänen takkinsa olisi joku maailmannapa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko huomauttaa raskaana olevalle, että heidän mahan hieromisensa ärsyttää minua? ja kehottaa heitä hoitamaan mahansa hieronnat kotonaan samalla kun hoitaa torttunsa?

Jos se kerran sua helpottaa, niin sano pois. Itteshän sä siinä nolaat, et muita.

Vierailija
44/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän mahan hieromisensa ärsyttää minua? ja kehottaa heitä hoitamaan mahansa hieronnat kotonaan samalla kun hoitaa torttunsa?

hoitamaan mielenterveytesi kuntoon - aloittaen ihan vaikka mielenterveystoimistossa piipahtamisella.

Vierailija
45/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hierominen on vaan jotenkin niin ala-arvoista toimintaa.

Onko joku muu itsensä koskettaminen ala-arvoista toimintaa?

käden laittaminen otsalle, toiseen käteen koskeminen, hiusten hively sekä takin napittaminen. Ah, että se saa multa aina savun nousemaan korvista, kun joku huomiohakuinen napittaa takkiaan. Ihan niinkuin hänen takkinsa olisi joku maailmannapa!

Siis voi saatana noiden takinapittelijoiden kanssa: "Katsokaa, mulla on varaa takkiin, köyhät!" Joku päivä mä meen viä sanoon niille, että napittakaa takkinne kotona, helvetti.

Vierailija
46/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin sinulta aiemmin vuorovaikutuksesta!

Laskun tavallaan tuon hieromisen/koskemisen samaksi. En itsekkään mitenkään erikoisemmin ''hinkkaa'' sitä masua, riippuu vähän vauvankin liikkeistä!

Sinulla riittää varmasti puuha päivisin ja iltaisin, jos on jo isosisaruksia odottamassa! Minulla ei ole vanhempia lapsia, joten siksi niitä vauvalehtiä olen lukenut ääneen, kun jokatapauksessa niitä luen ja muuten ei kauheasti tule päivän aikan yksinään höpistyä kun mies on töissä :) Ja samapa se mitä lukemista on, kunhan jotain kuulee! Jossain neuvolakirjassa vaan suositeltiin sitä tekemään, niin ajattelin että eipä siitä mitään haittaakaan ole, eikä ylimääräistä vaivaa!

Vierailija
47/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saat. Sit mä vastaan sulle et suksi vittuun tai mitä se sulle kuuluu, ootko kateellinen :D

Vierailija
48/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"masunhierojat" ovat usein niitä jotka kerjäävät huomiota kaikilla muillakin mahdollisilla tavoilla.

Facebookkiin ei muusta kirjoiteta kuin "masuasukin" kuulumisista tyyliin: "12+1", "eka potku", "13+1" jne ja laitetaan kymmenittäin ultra- ja vauvanvaatekuvia.

Aina kun "vaavi" liikahtaa "masussa" niin siitä pitää infota muita paikalla olevia ja pahimmissa tapauksissa läsnäolijan pitää laittaa käsi "masulle" ja koettaa itse. Kasseja ei voida kantaa itse kun supistelee niin ja aina supistuksen sattuessa äännehditään ja liikehditään mahdollisimman teatraalisesti.

Kaikkia raskauden "oireita" liiotellaan mahdollisimman mehukkaasti tylliin: "voii!!! en millään pysty lopettamaan näiden mansikoiden syömistä johtuen siitä kun oon hei raskaana!".

Ja ei, en ole kateellinen.. En vaan ymmärrä miksi joidenkin pitää tehdä hirveä show raskaudesta, maailman luonnollisimmasta asiasta.

Vierailija
49/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän maha venyi, sitä enemmän kutitti. Ja se kuulkaas ärsytti. Mutta enpä kyllä ole huomioinut muiden hieromisia. Tehän tarkkaan katsotte muita!

Vierailija
50/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenää kaivatuttaa, persiitä rapsututtaa, niin mielellään jätän ne hommat tehtäväksi vähän sivummalla. Kuka nyt muu kuin joku iso kaljamahainen 50v äijä muka alkaa mahaansa julkisella paikalla hieromaan.

Vierailija
51/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän maha venyi, sitä enemmän kutitti. Ja se kuulkaas ärsytti. Mutta enpä kyllä ole huomioinut muiden hieromisia. Tehän tarkkaan katsotte muita!

Vierailija
52/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"masunhierojat" ovat usein niitä jotka kerjäävät huomiota kaikilla muillakin mahdollisilla tavoilla.

Facebookkiin ei muusta kirjoiteta kuin "masuasukin" kuulumisista tyyliin: "12+1", "eka potku", "13+1" jne ja laitetaan kymmenittäin ultra- ja vauvanvaatekuvia.

Aina kun "vaavi" liikahtaa "masussa" niin siitä pitää infota muita paikalla olevia ja pahimmissa tapauksissa läsnäolijan pitää laittaa käsi "masulle" ja koettaa itse. Kasseja ei voida kantaa itse kun supistelee niin ja aina supistuksen sattuessa äännehditään ja liikehditään mahdollisimman teatraalisesti.

Kaikkia raskauden "oireita" liiotellaan mahdollisimman mehukkaasti tylliin: "voii!!! en millään pysty lopettamaan näiden mansikoiden syömistä johtuen siitä kun oon hei raskaana!".

Ja ei, en ole kateellinen.. En vaan ymmärrä miksi joidenkin pitää tehdä hirveä show raskaudesta, maailman luonnollisimmasta asiasta.

En mä jaksa tuollaisesta ärsyyntyä. Sitten joutuis ärsyyntymään joka ikisestä toisten tekemästä asiasta. Antaa niiden touhottaa.

Vierailija
53/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppia häiritsi suunnattomasti, jos heillä käydessämme laitoin tai mieheni laittoi sohvalla istuessamme käden vatsani päälle rv 35+. Hän ei käsittänyt, miksi ihmeessä "hipelöimme" vatsaani kun hänkään ei ikinä ole hipelöinyt. Mies siis tapansa mukaan etsi vauvan potkuja.

Katkera ja kateellinen taisi anoppi olla sekä suhteellisen kylmä. Ei myöskään ikinä leikkinyt lastensa kanssa eikä mitää kunnon syvää vuorovaikutusseuhdetta lapsiensa ja itsensä välille koskaan syntynyt. Anoppi vaan hoiti lapsensa (puki, ruokki ja siinä kaikki).

Tsempit ap!

Vierailija
54/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs he***tistä sinä tiedät, kirjoittaako ne mahanhierojat feisbuukkiin jotain, tai miten huomiohakuisia ne ovat muuten?

Jos puhut jostain tietystä työkaveristasi, niin saanen huomauttaa, että hän ei ehkä vastaa jokaista raskaanaolevaa, joka mahaansa joskus koskettaa julkisella paikalla!

Mutta katkeruushan se on tämänkin jutun takana, niinkuin lähes kaikessa muussakin, joka "ärsyttää" suunnattomasti jotain.

Hei, sitä ärsytystä voi kuvata myös sanoilla "olen katkera" tai "mua vituttaa kun se saa huomiota" tai "mua vituttaa, kun en ole raskaana".

Vierailija
55/131 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai sitä hierotaan, samalla tavalla ku vauvaakin.

se on osaltaan harjoittelua, tekee asian todemmaksi, vaikka sitten rv5 jos ny haluaa.

toki toiset ei helli, mutta eipä ne sen coolimpia taida olla.

ei oo helppoo olla raskaanakaan nykyään. maha täytyy piilottaa ja sitä pitää hävetä.

'hei oon tosi cool, raskaus ei tunnu missään enkä kerro siitä kellekkään enkä varsinkaan halua näyttää sitä'

aini ja vastaus: ei se oo oire ja selviät vaikkei alakaan, luultavasti oot raskaana ilman hieromistakin.

Vierailija
56/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs he***tistä sinä tiedät, kirjoittaako ne mahanhierojat feisbuukkiin jotain, tai miten huomiohakuisia ne ovat muuten?

Jos puhut jostain tietystä työkaveristasi, niin saanen huomauttaa, että hän ei ehkä vastaa jokaista raskaanaolevaa, joka mahaansa joskus koskettaa julkisella paikalla!

Mutta katkeruushan se on tämänkin jutun takana, niinkuin lähes kaikessa muussakin, joka "ärsyttää" suunnattomasti jotain.

Hei, sitä ärsytystä voi kuvata myös sanoilla "olen katkera" tai "mua vituttaa kun se saa huomiota" tai "mua vituttaa, kun en ole raskaana".

logiikkasi mukaan olet itsekkin hyvin katkera kun noin tästä viestistä ärsyynnyit ;)

Vierailija
57/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"masunhierojat" ovat usein niitä jotka kerjäävät huomiota kaikilla muillakin mahdollisilla tavoilla. Facebookkiin ei muusta kirjoiteta kuin "masuasukin" kuulumisista tyyliin: "12+1", "eka potku", "13+1" jne ja laitetaan kymmenittäin ultra- ja vauvanvaatekuvia. Aina kun "vaavi" liikahtaa "masussa" niin siitä pitää infota muita paikalla olevia ja pahimmissa tapauksissa läsnäolijan pitää laittaa käsi "masulle" ja koettaa itse. Kasseja ei voida kantaa itse kun supistelee niin ja aina supistuksen sattuessa äännehditään ja liikehditään mahdollisimman teatraalisesti. Kaikkia raskauden "oireita" liiotellaan mahdollisimman mehukkaasti tylliin: "voii!!! en millään pysty lopettamaan näiden mansikoiden syömistä johtuen siitä kun oon hei raskaana!". Ja ei, en ole kateellinen.. En vaan ymmärrä miksi joidenkin pitää tehdä hirveä show raskaudesta, maailman luonnollisimmasta asiasta.

Vierailija
58/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heille pitäisi hymyillä. Rumia ne mahat on. haisee pahalle.

Vierailija
59/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole katkera. Lähinnä huvittunut. Muutaman kaverini kanssa tämä on jo ihan yleinen vitsi kun seuraamma muutamaa tuttua raskaana olevaa naista. Ja btw, ajattelin näin jo ollessani itse raskaana. Oikeastaan ERITYISESTI silloin.

Jos sinua huvittaa vaikkapa klovni niin kertooko se siitä, että olet klovnille katrera? Mielenkiintoista..

Vierailija
60/131 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kateellinen-jutut. Varmaan kaikki tämän palstan äidit ovat olleet raskaana. itse saatoin hieroa kotona vatsaa, mutta en tehnyt sitä kaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi