odottaja, miksi hierot vatsaasi esim.kaupassa?
olen viikolla 23 ja mietin koska tämä oire alkaa?
Kommentit (131)
ja mahanhieronta on HIEMAN eri asioita. Ovatko nämä, joita tämä asia ärsyttää, samoja ihmisiä kuin ne, joille tulee raskausmahasta mieleen jorma, ja joista imettäminen on ällöttävää?
Mua ei ällötä mitään näistä, enkä ole vielä koskaan ollut raskaana.
Miten ketään voi häiritä, jos toinen hieroo tai taputtelee omaa (vauva)masuaan?!
Ei saisi tehdä numeroa omasta raskaudestaan. Joku toinen voi vaikka tulla kateelliseksi. Kel onni on, se onnen kätkeköön.
Eli vatsaan koskeminen julkisella paikalla tehtäköön rangaistavaksi teoksi raskausviikolta 5 alkaen. Teko sallitaan taas, kun vauva on syntynyt.
on kuukautiskipuja tai päätäni julkisella paikalla. Pysykää kotonanne hieromassa mahaanne, jos ette pysty ilman "hieromisia" julkisilla paikoilla olemaan.
on kuukautiskipuja tai päätäni julkisella paikalla. Pysykää kotonanne hieromassa mahaanne, jos ette pysty ilman "hieromisia" julkisilla paikoilla olemaan.
Ei enää sinua pahemmin rajoittuneita henkilöitä taida löytyä. Jokuhan voisi vaikka nähdä, kun kosket kipeään otsalohkoosi. Älä siis tee sitä tämän jälkeenkään.
ja mahanhieronta on HIEMAN eri asioita. Ovatko nämä, joita tämä asia ärsyttää, samoja ihmisiä kuin ne, joille tulee raskausmahasta mieleen jorma, ja joista imettäminen on ällöttävää?
nähdessään onnellisen raskaanaolevan. Tai jotain muuta onnellisuuteen vivahtavaa.
Sääliksi käy.
Miten ketään voi häiritä, jos toinen hieroo tai taputtelee omaa (vauva)masuaan?!
Ei saisi tehdä numeroa omasta raskaudestaan. Joku toinen voi vaikka tulla kateelliseksi. Kel onni on, se onnen kätkeköön.
Eli vatsaan koskeminen julkisella paikalla tehtäköön rangaistavaksi teoksi raskausviikolta 5 alkaen. Teko sallitaan taas, kun vauva on syntynyt.
ei nyt varsinaisesti häiritse jos joku joskus hieroo mahaansa. Mutta joillakin se tietty huomionhakuisuus on jotenkin ällöttävää. Siis se, että tuodaan raskautta koko ajan esille ja odotetaan ihmisten ihasteluja. Oikeen kerjätään huomiota, yök!
kun tuolla kulkee kaiken maailman yskivää ja nuhavaivaista, alkolle tuoksahtavia tenupettereitä ja vaikka mitä..
Ne ovat niitä samoja kateellisia, jotka ahdistuvat
nähdessään onnellisen raskaanaolevan. Tai jotain muuta onnellisuuteen vivahtavaa. Sääliksi käy.
Eli siksi hierotaan kaupassa tai julkisissa paikoissa masua. Usein nämä äidit vilkuilet ympärilleen ja hakevat katsekontaktia. Minulla myös tuttuja jotka aloittaneet vatsanhieromisen, vaikka vatsaa ei vielä näkyisi. Varmaan sellaista normaalia ylpeyttä vauvasta. Minua itseäni lähinnä huvittaa, ei sen enempää.
Teet vissiin muutenkin aikamoisia pika-analyysejä ihmisistä..
Ei saisi tehdä numeroa omasta raskaudestaan. Joku toinen voi vaikka tulla kateelliseksi. Kel onni on, se onnen kätkeköön. Eli vatsaan koskeminen julkisella paikalla tehtäköön rangaistavaksi teoksi raskausviikolta 5 alkaen. Teko sallitaan taas, kun vauva on syntynyt.
ei nyt varsinaisesti häiritse jos joku joskus hieroo mahaansa. Mutta joillakin se tietty huomionhakuisuus on jotenkin ällöttävää. Siis se, että tuodaan raskautta koko ajan esille ja odotetaan ihmisten ihasteluja. Oikeen kerjätään huomiota, yök!
nähdessään onnellisen raskaanaolevan. Tai jotain muuta onnellisuuteen vivahtavaa. Sääliksi käy.
en ymmärrä tätä hieromista. En ole kateellinen. Tämä hierominen on vaan jotenkin niin ala-arvoista toimintaa.
Mitä jos vaikka säädettäis sellainen laki, ettei ihmiset saa koskettaa itseään ollenkaan julkisella paikalla? Kaikkien pitäis kävellä kädet jäykkänä sivuilla (ettei ne vaan osu kylkiin) ja jalat levällään (ettei jalkojen sisäpinnat vain missään tilanteessa kohtais). Varpaiden ja sormien väliin sellaiset vaahtomuoviset jutut, joilla varpaat erotellaan toisistaan, kun lakataan kynsiä.
Eiköhän tällä lähdetä seuraavissa vaaleissa!
Kaikenlaiset asiat sitten voivatkin ärsyttää! :D
Tämä hierominen on vaan jotenkin niin ala-arvoista toimintaa.
Onko joku muu itsensä koskettaminen ala-arvoista toimintaa?
Teet vissiin muutenkin aikamoisia pika-analyysejä ihmisistä..
Ei saisi tehdä numeroa omasta raskaudestaan. Joku toinen voi vaikka tulla kateelliseksi. Kel onni on, se onnen kätkeköön. Eli vatsaan koskeminen julkisella paikalla tehtäköön rangaistavaksi teoksi raskausviikolta 5 alkaen. Teko sallitaan taas, kun vauva on syntynyt.
En.. Vaan sanoin, että joillakin. Eli joillakin tutuillani.
hieroin todennäköisesti supistusten takia. koko mahan kovettavat harjoitussupparit alkoivat noilla viikoilla joilla ap on.
mä oon joskus ajatuksissani hieronut vatsaani julkisella paikalla, vaikken oo koskaan ollut raskaana, ellen nyt satu olemaan.
Vitsi, enpä oo kyllä ajatellut, että tästäkin asiasta vois joku pahastua. Syvimmät anteeksipyynnöt kaikille, jotka on pitäneet mua koppavana raskaanaolevana naisena.
Mä en ymmärrä, mitä niin kauheaa siinäkään sitten on, jos joku on tosi ylpeä siitä isosta mahasta? Antaa olla! Miten se on keltään pois? Jos ihminen tekee itsestään vähän naurettavan, niin hänen ongelmansahan se on, miksi sen pitä nostaa sivullisten verenpainetta?
julkisilla paikoilla. Mua ainakin ärsyttää!!
"Huomaatko mun masussa on vauva!"
Eli siksi hierotaan kaupassa tai julkisissa paikoissa masua. Usein nämä äidit vilkuilet ympärilleen ja hakevat katsekontaktia. Minulla myös tuttuja jotka aloittaneet vatsanhieromisen, vaikka vatsaa ei vielä näkyisi. Varmaan sellaista normaalia ylpeyttä vauvasta. Minua itseäni lähinnä huvittaa, ei sen enempää.
Minä voin sanoa rehellisesti, että joudun välillä esim. raapimaan vatsaani vaikka olisinkin kaupassa. Anteeksi kauheasti!!
Sen sijaan en kaipaa huomiota raskaana, enkä muutenkaan. Tosin raskaanaollessa aina välillä olen saanut yllättäviä, ihania hymyjä ja huomionosoituksia muilta naisilta, ja se on paitsi hämmentävää, myös mieltä lämmittävää.
Jos joku ajattelee raskausmahan ja sen koskemisen olevan aina huomionhakua, tällä ihmisellä on itsellään joku mutteri löysällä, tai muumi kadoksissa, tai hän on itse niin huomiohakuinen, että luulee kaikkien muidenkin olevan. Kyseessä voi toki olla myös tietämättömyys, jos ei itse ole ollut raskaana tai kokenut vatsassaan tuntemuksia, jotka saavat koskemaan vatsaan. Viimeistään viikolla 40 niitä alkaa yleensä tulla.
heidän mahan hieromisensa ärsyttää minua? ja kehottaa heitä hoitamaan mahansa hieronnat kotonaan samalla kun hoitaa torttunsa?
on töissä eräs nainen joka odottaa esikoistaan rv 12 (kyllä, on kertonut jo ajat sitten kaikille). Hän on alkanut pitämään kireitä puseroita, jotta maha näkyisi. Juu ja näkyyhän se, mutta ei suinkaan vauvamaha vaan ihan perus läskimaha. Lisäksi hieroskelee mahaansa jatkuvasti aivan kuin noilla viikoilla jotain supistuksia ym. olisi..
Toisaalta ihanaa, että on innoissaan raskaudesta, mutta toisaalta jotenkin tosi noloa..