Jos sulle ei löytys ikinä töitä mitä tekisit?
kannaisko elää jos esim.siivousta tai yhtään mitään et saisi.Eläisitkö vaan vaikka se olisi turhaa?
Kommentit (44)
Mutta kaikki muut äidit varmasti halveksuu sua kun sulla ei ole töitä,olet vain kotona.Etkö halua omaa rahaa,kavereita?eikö miehesi sano mitään?
paitsi palstamammat. Mies antaa rahaa, kavereita on paljon ja mies tykkää että olen kotona. Enää en hae töitä vaan olen kotiäiti.
Ottaisin hoitoon vain ja ainoastaan virikelapsia hoitoon.
Aihe olisi ja tekstiäkin reilut 100 sivua, mutta paljon puuttuu. Jos olisin työtön, eläisin ensin säästöilläni ja tekisin sen käsikirjoituksen loppuun. Lähettäisin sen kustantamoihin ja sen jälkeen menisin yritystoimintakurssille ja hakisin samalla töitä. Sitten joko työllistyisin tai aloittaisin yritystoiminnan.
en mitään hanttihommiakaan, niin pakkohan se olisi palata koulunpenkille.
Menisin työkkäriin keskustelemaan siitä, minkätyyppisillä aloilla on työpaikkoja, ja pyytämään suosituksia siitä mitä alaa kannattaisi ruveta opiskelemaan.
Missään tapauksessa en ainakaan vetäisi sitä johtopäätöstä että elämäni on tuomittu olemaan "turha", tai että minusta ei koskaan olisi mitään hyötyä missään.
ja perustaisin vaikka nettikaupan.
Jos tietäisin etten koskaan voisi tehdä töitä, nauttisin kiireettömistä päivistä. Leipoisin, laittaisin ruokaa, kiertäisin kirpputoreja, menisin mukaan kaiken maailman talkoisiin, jotain vapaaehtoistyötä voisi tehdä ja ottaa vaikka koiria hoitoon ihmisten loman ajaksi.
Jos tuntuu ettei siinä ole tarpeeksi, niin siivous- ja kotipalvelun perustaminen ei vaadi kovin paljon pääomaa, jos on auto käytettävissä. Sillä alalla riittää aina töitä!
muuttasin korpeen ja koittasin elää jollai sossun tuel:D
ja nauttisin elämästä kun lapset ovat virikehoidossa. Odotan aikaa kun äitiyloma loppuu ja saan taas ilmoittautua työttömäksi. Eikä niitä töitä löydy, kun en edes etsi. Kuusi vuotta työttömyyttä takana, enkä siivoojaksi ainakaan ala.
Haluaa rahaa, töitä että saa työkavereita yms.
kun olen työttömänä eikä tartte hypätä oravanpyörässä. Ihanaa omaa aikaa ja elämä kivaa. Rahaa ei olis yhtään vähempää kuin työssäollessakaan, koska työkkärin tukitöistä ei makseta paskaakaan,.
etkö häpeä itseäsi?minua hävettää olla ainoa kotiäiti kaikilla muilla töitä.
tulisin hulluksi jos mulla ei olisi mitään ajattelemista tai tekemistä tai ylipäätään jotain ryhtiä elämässä.
Siksipä olen alkanut miettimään miksi elän?elämälläni ei ole mitään tarkoitusta.
Ekt puol vuotta valmistumisen jälkeen yritin, sit lopetin. Enemmän hävettäisi se jos vaan hakisin ja hakisin, enkä koskaan kumminkaan pääsis edes haastatteluun.
Nyt ei työttömyys hävetä, ajateltavaa ja tekemistä piisaa kotona ihan ilman työtäkin ja lasten virikehoitoon kuskaaminen tuo ryhtiä elämään.
kun sulla ei ole töitä,olet vain kotona.Etkö halua omaa rahaa,kavereita?eikö miehesi sano mitään?
tulee on omaani. Äitikavereiksi huolin vain niitä, joille elämäntapatyöttömyyteni ei ole ongelma.
Että hyvin menee, mutta menköön.
Opiskelen avoimessa ja kansalaisopiston päiväryhmissä. Harrastan päivät kun lapset ovat hoidossa.
Töihin en lähde, ennenkuin pakotettaan.
Koska se aina lopulta se aurinko paistaa myös siihen risukasaan, mutta sille auringonpaisteellekin pitää antaa mahdollisuus valaista ja lämmittää.
Itse tein puhelinmyyntityötä silloin kun muuta ei ollut tarjolla ja tienasin ihan mukavasti ja tapasin uusia ihmisiä. Niihin hommiin pääsee aina, jos ei muuta löydä.
sitä oikeeta, mulle tarkoitettua unelmatyötä, josta maksetaan oikeaa palkkaa. Puhelinmyyjä on työtöntäkin alempana kastijärjestemässä, eikä siitä edes makseta.
siinä ole mitään haastetta. Kuka tahansa pääsee puhelinmyyjäksi, siksi se ei olekaan ollenkaan tavoittelemisen arvoinen työ.
Voi ruveta yksityiseksi perhepäivähoitajaksi, siivoojaksi, verkostomarkkinoijaksi tai muuksi vastaavaksi myyjäksi.
Eri asia sitten on paljonko siitä rahaa tulee, mutta onpahan mielekästä tekemistä!