Jos sulle ei löytys ikinä töitä mitä tekisit?
kannaisko elää jos esim.siivousta tai yhtään mitään et saisi.Eläisitkö vaan vaikka se olisi turhaa?
Kommentit (44)
Ekt puol vuotta valmistumisen jälkeen yritin, sit lopetin. Enemmän hävettäisi se jos vaan hakisin ja hakisin, enkä koskaan kumminkaan pääsis edes haastatteluun.
Nyt ei työttömyys hävetä, ajateltavaa ja tekemistä piisaa kotona ihan ilman työtäkin ja lasten virikehoitoon kuskaaminen tuo ryhtiä elämään.
Exälle se oli käsittämättömän vaikea hyväksyä miestä joka ei käy töissä. Hänkään ei tahtonut käydä töissä ja jonkun piti.
T: 11cm mies
Kai mä rupeaisin sitten hakemaan eläkettä, eihän sitä ihan rahattomana voi kaiken aikaa olla.
En usko, että olisi ongelma sinäsnä. Toki oman pääkopan kanssa joutuisi varmasti tekemään työtä. Mutta luulen, että esim. mielekäs vapaaehtoistyö auttaisi asiaa. Varmaan menisin myös mukaan vanhempaintoimikuntiin jne.
En ole koskaan ollut työttömänä, päinvastoin. Töitä on tulvinut ovista ja ikkunoista.