Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sulle ei löytys ikinä töitä mitä tekisit?

Vierailija
09.03.2010 |

kannaisko elää jos esim.siivousta tai yhtään mitään et saisi.Eläisitkö vaan vaikka se olisi turhaa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut työttömänä, päinvastoin. Töitä on tulvinut ovista ja ikkunoista.

Vierailija
42/44 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekt puol vuotta valmistumisen jälkeen yritin, sit lopetin. Enemmän hävettäisi se jos vaan hakisin ja hakisin, enkä koskaan kumminkaan pääsis edes haastatteluun.

Nyt ei työttömyys hävetä, ajateltavaa ja tekemistä piisaa kotona ihan ilman työtäkin ja lasten virikehoitoon kuskaaminen tuo ryhtiä elämään.


Exälle se oli käsittämättömän vaikea hyväksyä miestä joka ei käy töissä. Hänkään ei tahtonut käydä töissä ja jonkun piti.

T: 11cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä rupeaisin sitten hakemaan eläkettä, eihän sitä ihan rahattomana voi kaiken aikaa olla.

Vierailija
44/44 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olisi ongelma sinäsnä. Toki oman pääkopan kanssa joutuisi varmasti tekemään työtä. Mutta luulen, että esim. mielekäs vapaaehtoistyö auttaisi asiaa. Varmaan menisin myös mukaan vanhempaintoimikuntiin jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi