Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biisin nimi...

Vierailija
27.03.2010 |

Mistä tämän biisin voi kuunnella, en muista nimeäkään mutta sanoja kyllä.



Kun nään mä joskus öisen tähdenlennon, mieti mitä silloin toivoisin, kuiskaan tuuleen toiveeni vain hennon, ja annan sille siivet enkelin.



Mä toivon jospa ystäviä saisin, ja hetken jonka kanssaan jakaisin... Ja niin edes päin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan