Lue keskustelun säännöt.
Biisin nimi...
27.03.2010 |
Mistä tämän biisin voi kuunnella, en muista nimeäkään mutta sanoja kyllä.
Kun nään mä joskus öisen tähdenlennon, mieti mitä silloin toivoisin, kuiskaan tuuleen toiveeni vain hennon, ja annan sille siivet enkelin.
Mä toivon jospa ystäviä saisin, ja hetken jonka kanssaan jakaisin... Ja niin edes päin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla