akateemiset naiset: oletteko ihastuneet/ haaveiletteko
koskaan duunarimiehestä?
Kommentit (141)
Ettekö ole koskaan kuulleet duunareista jotka ovat myöhemmin menneet yliopistoon? Eihän duunarius ole mikään vamma tai parantumaton tila?
Minäkin kiinnostuin kirjottajien todellisista motiiveista. Oletteko sama trolli? O_o
Mieheni on yrittäjä, mutta tekee ihan tavallisia "duunarihommia" vaikka onkin firman pomo. Itse siis juuri valmistunut maisteriksi. Ja 5 vuotta ollaan oltu yhdessä.
Tässä suhteessa ei se ammatti ollut tärkein kriteeri parin valinnalle. Olin kyllä aiemmin ajatellut, että en ota duunaria. Mies oli muuten niin ihana, että vei mukanaan.
Joskus nuorempana tuli seurusteltua parin muun duunarin kanssa ja niistä jäi kyllä paha maku suuhun. Ehkä sekään ei johtunut siitä, että kyseessä oli duunari, vaan jostain ihan muusta.
palaan asiaan. Olen (eronnut) yliopistossa koulutettu mies. Haluan samalla tavoin koulutetun naisen. Miksikö?
Olen nähnyt tässä vuosien varrella kaikenlaisia daameja, ja tietty yleissivistyksen taso on oltava, muuten homma ei vain lähde toimimaan lainkaan. On epäluontevaa yrittää oikaista ja suomentaa omia puheitaan.
Todennäköisimmin löydän juttu- ja iloittelukaverin samalla tavoin koulutetusta naisesta. Lika barn leka bäst.
Harmi vain, että olen ulkoisesti sen verran karski, että välittämäni mielikuva on usein väärä - tietysti kunnes pääsen avaamaan suuni. Hyvin usein perässäni könyää itselleni täysin vääriä daameja.
Hetken ilo, tottakai, mutta pitää toisen ihmisen kanssa pystyä keskustelmaankin, ei siitä suhteesta muuten mitään tule.
Tämän asetelman korkeaveisu on muuten Woody Allenin "Miehiä ja Vaimoja". Loistava elokuva, suosittelen akateemisille.
Heheh.
Joskus nuorempana tuli seurusteltua parin muun duunarin kanssa ja niistä jäi kyllä paha maku suuhun. Ehkä sekään ei johtunut siitä, että kyseessä oli duunari, vaan jostain ihan muusta.
Ei ihme jos jäi makua suuhun.
Erittäin kätevä käsistään. Osaa tehdä kotona kaiken remontin, erittäin hyvä korjaamaan koneita. Työ kuin työ sujuu, ja osaa ottaa selvää ja hankkia tietoa. On hyvin älykäs ja sivistynyt. Ymmärtää taloudenpidon päälle, ja hänen kanssaaan ei tule koskaan taloudellisia vaikeuksia. Ei ole myöskään pihi ja tykkää matkustaa. Luulen että hakkaa noissa kädentaidoissa duunarin kuin duunarin. Sen lisäksi on varakas, huomaavainen, uskollinen ja suoraselkäinen.
Ja en, en ole koskaan haaveillut duunarista, koska en tiedä mitä saisin häneltä enemmän.
Erittäin kätevä käsistään. Osaa tehdä kotona kaiken remontin, erittäin hyvä korjaamaan koneita. Työ kuin työ sujuu, ja osaa ottaa selvää ja hankkia tietoa. On hyvin älykäs ja sivistynyt. Ymmärtää taloudenpidon päälle, ja hänen kanssaaan ei tule koskaan taloudellisia vaikeuksia. Ei ole myöskään pihi ja tykkää matkustaa. Luulen että hakkaa noissa kädentaidoissa duunarin kuin duunarin. Sen lisäksi on varakas, huomaavainen, uskollinen ja suoraselkäinen.
Ja en, en ole koskaan haaveillut duunarista, koska en tiedä mitä saisin häneltä enemmän.
Kanssa. Ehkei kannatakaan parantaa enää.
Pakko kommentoida tuosta Kristevasta. Se on meilläkin vähimmäisvaatimus. Siis se, että ei koskaan ikinä avaa suutaan yhdestäkään post-modernistista eikä muustakaan vähä-älyisestä filosofista kotioloissa. En tiennytkään, että joku voi todella olla niin syvällä omassa takapuolessaan, että ottaa ne horinat tosissaan ;-)
Olen akateeminen nainen, tosin työskentelen duunariammatissa. Ihastukseni kohde on duunarimies. Aviomieheni on akateeminen, mutta en näkisi mitään estettä sille, että naisin duunarin, jos mieheni kanssa eroaisimme. Kemioiden kohtaaminen ja seksihaaveet eivät riipu ammatista.
Seurustelen portsarin kanssa. Hän on myös vartija. Miehestä pitää löytyä lihasta ja kykyä suojella perhettään. Mieheni on kova jätkä. Suomeksi ihan kansankielellä, kova tappelemaan.
Perusteluni tälläiselle "villi-ihmiselle" on:
- kyky suojella perhettä konkreettisesti kriisitilanteissa.
Pärjäisin yksinkin, en tarvitse miestä. Mies on kuitenkin hyvä suoja jos syttyy sota tai muu kriisitilanne. Uutisissa on hyviä esimerkkejä maailman raakuudesta. Luotatteko todellakin siihen että akateeminen narukäsimiehenne kykenee puolustamaan perhettään tositilanteessa?
a) ilman että miehelläsi on ollut osuutta asiaan
b) niin, että miehelläsi on ollut osuus asiaan?
Seurustelen portsarin kanssa. Hän on myös vartija. Miehestä pitää löytyä lihasta ja kykyä suojella perhettään. Mieheni on kova jätkä. Suomeksi ihan kansankielellä, kova tappelemaan.
Perusteluni tälläiselle "villi-ihmiselle" on:
- kyky suojella perhettä konkreettisesti kriisitilanteissa.
Pärjäisin yksinkin, en tarvitse miestä. Mies on kuitenkin hyvä suoja jos syttyy sota tai muu kriisitilanne. Uutisissa on hyviä esimerkkejä maailman raakuudesta. Luotatteko todellakin siihen että akateeminen narukäsimiehenne kykenee puolustamaan perhettään tositilanteessa?
b) niin, että miehelläsi on ollut osuus asiaan?
Kyllä julmuudet ja raakuudet ovat todellisuutta. Tiedoksi sinne pumpulipesäänkin. Kannattaa katsella maailmaa realistisesti. Maailma on täynnä uhkia.
Naiset ovat valinneet miehensä jo vuosituhansia voimien ja puolustuskyvyn mukaan.
Minä en tee tässä poikkeusta vaan valitsen sen vanhan hyvän miestyypin joka kykenee suojelemaan perhettään.
b) niin, että miehelläsi on ollut osuus asiaan?Kyllä julmuudet ja raakuudet ovat todellisuutta. Tiedoksi sinne pumpulipesäänkin. Kannattaa katsella maailmaa realistisesti. Maailma on täynnä uhkia.
Naiset ovat valinneet miehensä jo vuosituhansia voimien ja puolustuskyvyn mukaan.Minä en tee tässä poikkeusta vaan valitsen sen vanhan hyvän miestyypin joka kykenee suojelemaan perhettään.
Erittäin kätevä käsistään. Osaa tehdä kotona kaiken remontin, erittäin hyvä korjaamaan koneita. Työ kuin työ sujuu, ja osaa ottaa selvää ja hankkia tietoa. On hyvin älykäs ja sivistynyt. Ymmärtää taloudenpidon päälle, ja hänen kanssaaan ei tule koskaan taloudellisia vaikeuksia. Ei ole myöskään pihi ja tykkää matkustaa.
minun mieheltäni tuo kuvaus.
Mä meinasin jo alkaa hädissäni puolustella mielenkiintoani postmodernismia (tai ehkä pikemminkin postmoderniutta ajattelutapana, eli se siitä Kristevasta sitten kuitenkin) kohtaan - varsinkin kun siihen nimenomaan kuuluu ajatus subjektiivisista merkityksistä, eikä kaikkia niitä horinoita siis tosiaankaan tarvitse ottaa tosissaan. ;)
Hiiohoi. Mitäs sitten alkais.
Eli eihän tätä kukaan ota tosissaan. Hehe. t. 119
Niin, vastaisitko itse kysymykseen?
Siskoni ja minut pahoinpideltiin todella pahasti Mexikossa erään loman aikana. Rahat ja kaikki vietiin. Minulta murtui useita luita. Ei siitä sen enempää en ole vielä toipunut tapahtumasta tarpeeksi. Olimme tavallisella lomalla. Se voi sattua kenelle tahansa turistille. Sama voi tapahtua myös espoossa. (itkee) miksi utelet minulta tälläisiä :( ?
Jos mieheni olisi ollut mukana lomalla hän ei olisi antanut sen tapahtua. Onneksi lapset selvisivät vain säikähdyksellä.
ole tainnut koskaan haaveilla duunareista. Kyllä nuo akateemiset miehet ovat niitä, jotka saavat puntit tutisemaan!