Te joilla on lasiovi saunassa, vessassa ym, miksette laita lasiovea myös keittiön kaappeihin!?!?
Kommentit (20)
Keittiössä on avohakkuita joissa kaikki esillä.
Miten saunanovi liittyy keittiönkaappeihin?
minä en henkilökohtaisesti tykkää istua saunakopissa, josta ei näe ulos. Lasiovi helpottaa klaustrofobiaa ja on esteettisempi.
Koska saunanlauteilla ei ole kippoja ja kuppeja.
Monellahan on keittiön kaapeissa lasiovia.
Mutta kun minulla on lasiovet keittiön kaapeissa. Saunassa ja vessassa ei ole.
Kaapissa sisällä ei ole mitään nähtävää niin miksi maksaisin enemmän ovesta josta ei ole hyötyä?
Mulla on keittiössä lasiovet kaapeissa. Saunassa ei ole täyslasista ovea, mutta kyllä siinäkin lasiosia on, jotta näkee läpi.
Samasta syystä, kun en laita vessaan tai vaatekaappeihin lasiovea.
Saunassa on lasiovi ja pätkä lasiseinää. Tekee tilan valoisammaksi ja avoimemmaksi. Mikä ongelma??
Keittiössä on myös lasiovia keittiön kaapeissa sekä vanhassa astiakaapissa. Mikä ongelma?
2. kotimme kaikki väliovet ovat lasillisia, etsattua lasia. Myös kylpyhuoneisiin. Mikä ongelma?
Miten saunan lasiovi voi jotakuta häiritä? Ei meidän suihkuun tai saunaan tule mitään ylimääräisiä ihmisiä vaan siellä on ne joiden kanssa olen sillä hetkellä saunomassa. Kaikki ovat siinä vaiheessa jo nähneet toisensa alasti. Vai tarkoittaako ap jotain pieniä kerros-/ rivitalosaunoja missä sijaitsee myös asunnon ainoa vessa?
En mahdu keittiönkaappiin, joten en voisi katsella sieltä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on lasiovi vessassa :D
Meillä on, ja just sellainen alta avoin saunanovi, että yleisö pääsee nauttimaan myös aromeista.
Vierailija kirjoitti:
En mahdu keittiönkaappiin, joten en voisi katsella sieltä ulos.
LAIHDUTA LÄSKI.
Koska elintarvikkeet pitää säilyttää pimeässä, menevät muuten pilalle.
En ikinä laittaisi lasiovia keittiön kaappeihin. Kuka ne pesisi.
Luulen että saunojen ovi on lasinen, että hädässä sen voi rikkoa? Jos on joku millä se rikkoutuu. Tai jos alla on iso rako. Jumiutunut puinen ovi ja vaarallinen lukkomekanismi, ei ehkä ole paras valinta. Itseäni kyllä vaivaa lasiovi saunassa heijastuksineen, kun en käytä koko saunaa. Pitäisi vaihtaa olohuoneen pieni pöytätaso pois, jossa on lasi.
On mulla kyllä lasiovia keittiönkin kaapeissa. Ja saunan oviseinä on kokonaan lasia. Mahtaa sulla ap nyt suoni räjähtää päästä tätä pohtiessa:)
Huippuidea. Kiitos.
t. Innomarko