Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

167/56 ja läski -linkit kuviini-

Vierailija
04.03.2010 |

olen tänne kirjoitellut pitkin talvea ongelmasti eli siitä että olen yhä LÄSKI vaikka olen "hoikan mitoissa" valitin viimeeksi läskeistä ja täällä sain vastauksen että ne läskit ovat vain korvieni välissä. tässä todisteet ettei näin ole vaan ne on todellakin kropassani ne läskit!

olen vuodessa laihtunut noin 20kiloa. onko minulla mitään mahdollisuuksia hyvään kroppaan vai suuntaanko jäätelökioskille suosiolla :(

motivaatio alkaa olla nollissa ja karkkihammasta kohta kolottaa peiliin katsoessani , samat ihrat tuijottaa takaisin..

no ei vaan laihdutan ja laihdutan muttei tästä mitään tule, ikuinen läski

voin varmaan unohtaa ajatukset minusta uimarannalla ilman pitkähihaistia/lahkeisia

http://www.aijaa.com/v.php?i=5848428.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=5848452.jpg

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lihaksia! Olet nyt sellainen laiha-läski, mitä suurin osa hoikista on, eli vaatteet päällä näyttää hyvältä mutta sitten olisi varaa kiinteytyä. Et toki ole ruma ilman vaatteita. Kuntosalilla jonkun personal trainerin kanssa kehitätte ohjelmaa.

Vierailija
42/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tikkulaiha hankisääski ja pää on kuin tikkarin pallo. Liikkukaa naiset, hankkikaa urheilemalla siihen kroppaan lihasta ja terveyttä ja syökää terveellisesti ja tarpeeksi. Itse olen mielummin voimakas ja terve kuin laihaläski salaatinlehdellä kituuttelija, joka huokailee jokaista ihopoimua. Liikkumalla salilla, tanssimalla, joogaamalla, hiihtämällä jne saa kroppaan muotoja. Huoh, olen puhunut ja siirryn treenin päälle syömään kunnon annoksen mansikkarahkaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden mielestä hoikka mutta omasta mielestä laiha läski.

Olen muutaman vuoden yrittänyt tehdä vaikka ja mitä ja ainut joka on nyt alkanut puremaan on salitreeni.

Ensin pari kuukautta vähän pienemmillä painoilla toistoja 15x3. Sitten kun keho on tottunut reenaukseen kunnon painoilla 8 sarjaa. Kun lihakset tulevat ne syövät nuo löysät. Kaikkea muuta olen kokeillut mutta tuolla lähtee. jos et ehdi salille niin treenaamaan vaan kotona. Osta kunnon painot, joita voi säätää. Niilläkin pärjää pitkälle. Mutta huom! KUNNON PAINOT ei mitään kevyttä sahailua.

Vierailija
44/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mielestäni et edes näytä läskiltä, syy miksi saatat kokea noiden kuvien perusteella itsesi jotenkin läskiksi:

Sinulla on sekä liian pienet rintsikat että alushousut. Jos hankkisit sopivan kokoiset alusvaatteet, ne istuisivat sinulle paljon paremmin ja näyttäisit aivan normaalilta hoikalta. Noi rintsikat on pari kokoa liian pienet ja alushousut samoin.

Vierailija
45/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoikalla ihmisellä ei näy yhtään lihaksia?

Luulisi, että 56 kg / 167 cm mitoilla pitäisi lihasten näkyä!

Vierailija
46/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole läskiä ilmeisesti nähnytkään, jos kuvittelet sellainen olevasi!

Kiinteytystä kroppa kaipaa jonkin verran, jos sellaista kaipaat. Googlaa jumppaliikkeitä, löydät varmasti vinkkejä.

Vatsoja, peppu-reisi liikkeitä, ja yläkroppaa vähän, niin saat melko pienellä vaivalla oikein kivan kropan!!

Ja tosiaan, hanki istuvampia alusvaatteita. Alushousut on liian tiukat vyötäröltä, eikä rintaliivit näytä istuvan kovin hyvin.

Tsemppiä!

Ja usko, ettet sinä todellakaan ole läski!

Vierailija
47/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki vähän imartelevampia, niin olet heti paremman näköinen.

Et ole läski, mutta vähän tasapaksu, siis vyötärölinja ei juuri erotu. Jalat on ihan hoikkaset. Kuntosalia ja jotain vartalonmuokkausliikuntaa suosittelisin, en laihdutusta.

Vierailija
48/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

malli vain on huono, hanki matalampi vyötäröiset, jotka ei purista vyötäröltä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme