Millainen olisi tämän päivän Itse valtiaat-tv sarja?
Kommentit (45)
Esim Sannasta ei edes pilapiirtäjä Ville Ranta uskaltanut piirtää vaikka jauhot pölisi ja jauhojengi piti tissibileitä kesärannassa, eli materiaali olisi ollut
Orpo olisi vieläkin hämmästyneempi. Häkämies kurkkisi olan takaa tai lähettäisi viestejä.
Purra murisisi hampaat irvessä ja silmät viiruina. Stubb pyöräilisi ohi lentokentälle, ei kommentoisi varmuuden vuoksi mitään. Muut on jo animaatioita tai mitä lie hologrammeja. Niistä ei saa kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Esim Sannasta ei edes pilapiirtäjä Ville Ranta uskaltanut piirtää vaikka jauhot pölisi ja jauhojengi piti tissibileitä kesärannassa, eli materiaali olisi ollut
Olihan Sannasta useita piirroksia.
Outrossa puistonpenkillä naureskelemassa istuisivat Tarja ja Sale.
Vierailija kirjoitti:
Outrossa puistonpenkillä naureskelemassa istuisivat Tarja ja Sale.
Manun ja Marankin voisi ottaa ehkä haamuina mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Itse valtiaat? M26
Aika pieni olet ollut silloin kun sitä tehtiin.
Oli kulttuuriteko kun laitettiin Areenaan muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen lastenohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kylläkään tarkoitettu sellaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kylläkään tarkoitettu sellaiseksi.
Lasten piirettyjä. Ihan kuin Simpsonit ja Muumit.
Alkuperäisistä hahmoista eduskunnassa on vielä Zyskowicz ja Räsänen.
Vierailija kirjoitti:
Katso yle areenasta. Et kyllä varmaan tunnista siitä montaa henkilöä, mutta saat ideasta kiinni. Suomalaisia poliitikkoja kaikki tyynni.
Jos sitä katsoisi vaikka ulkomailla joku, joka ei seuraa Suomen tapahtumia, hän pitäisi sitä liian epäuskottavana ja kärjistettynä, vaikka siinä olisi vain tositapahtumia. Jos vielä lisättäisiin vettä myllyyn, niin en tiedä...
Se kiellettäisiin heti, oli hallituksessa ketkä tahansa. Ei ole vallanpitäjillä enää huumorintajua.