Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

167/56 ja läski -linkit kuviini-

Vierailija
04.03.2010 |

olen tänne kirjoitellut pitkin talvea ongelmasti eli siitä että olen yhä LÄSKI vaikka olen "hoikan mitoissa" valitin viimeeksi läskeistä ja täällä sain vastauksen että ne läskit ovat vain korvieni välissä. tässä todisteet ettei näin ole vaan ne on todellakin kropassani ne läskit!

olen vuodessa laihtunut noin 20kiloa. onko minulla mitään mahdollisuuksia hyvään kroppaan vai suuntaanko jäätelökioskille suosiolla :(

motivaatio alkaa olla nollissa ja karkkihammasta kohta kolottaa peiliin katsoessani , samat ihrat tuijottaa takaisin..

no ei vaan laihdutan ja laihdutan muttei tästä mitään tule, ikuinen läski

voin varmaan unohtaa ajatukset minusta uimarannalla ilman pitkähihaistia/lahkeisia

http://www.aijaa.com/v.php?i=5848428.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=5848452.jpg

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kalsareista pursuava löysä suoraansanoen v*tuttaa ihan hirveästi :( peräpää ei tule kuvasa edes oikeuksiinsa, se on ihan täynnä sellua ja on aivan muodoton lörpäke

Kuntosalin voi "tuoda" kotiin. Ihan hyvin saat kiinteydyttyä vaikka telkkaria kattoessa ja aasin potkua yms. tehdessä. On kokemusta! Myös juokseminen kiinteyttää.

Mutta sinuna myös miettisin onko itsetunnossasi ongelma...Koska itse tursuan paljon pahemmin.

Vierailija
22/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne saa kenet tahansa nayttamaan vahan "laskilta" vaikka ei olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen hoikka ja mulla on vähintään tollanen maha kuin sullakin, kun en jaksa kuntoilla. Kahdesta raskaudesta jäi ennen timmi vatsa ikupömpöksi. Mutta mulla ihan oma vika.

Vierailija
24/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttamalla tuo ei parane! Mutta salille, salille, juoksemaan, lenkille, jumppaan!! Tarvitset kiinteytystä, et laihdutusta.

Ja mikäli syöt valkoisia jauhoja, herkkuja yms, ne pois, paljon kasviksia tilalle!

Vierailija
25/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö suolaista paljon?

Lihaksia saisi olla enemmän niin näyttäisi kiinteämmältä.

Itse painan 63 kg ja olen 162 cm pitkä ja olen paksumpi mutta kiinteämpi kuin sinä. Lihakset on tosi tärkeät varsinkin vanhemmiten miltä näyttää.

Katsopa vanhoja, isojakin naisia, monet ei oo plösöjä vaikka lihaa iän myötä tullutkin, ovat tehneet raskaita töitä ikänsä ja lihakset vielä vanhanakin.

Vierailija
26/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja raskaus myös venyttää ihoa. Kaikilla se ei palaudu heti.

Mun mitat on 169 ja 54, ja olen hoikka mutta löysä vaikka kävelen paljon ja käyn jonkun verran salilla.

Vatsanahka vaan on venynyt ja kolmesta synnytyksestä myös vatsalihasten välinen joku kalvo on kuulemma revähtänyt ja niihin tepsii vaan veitsi.

Vierailija
27/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi tissiliivit. Kannattaisi käydä nyt laihdutuksen jälkeen ihan kunnon liiviliikkeessä - ratkaisee varmaan osan ongelmastasi!

Vierailija
28/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvata painoja niin paljon kuin sielu sietää. Kesällä menet rannalle ihan mielellään vaikka bikineissä

Vierailija
29/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet läski niin minä olen super-läski! tuossa kunnossa minä ainakin viittisin mennä uimarannalle, sitä on vain aina niin ankara omaa ulkonäköä kohtaan. mulla ikää 26v lapset 5v,4v ja 6kk, 162/64, kotiäiti ja paikat tosi repsahtaneen! seuraileppa ihmisiä kun olet liikenteessä ja vertaa itteäs niihin normi kadun tallaajiin niin jo tunnet ittes laihaksi!

Vierailija
30/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaarankokoiset ja -malliset alusvaatteet. Kuka tahansa nayttaa vahan "laskilta" kun puristautuu liian pieniin vaatteisiin.

Vierailija
31/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa käden ja vartalon välisiä puolieroja, sillä oikealla puolella on paljon isompi kolmio. Sulla on vino ryhti ja se näkyy. Nuo humppakahvat 40-vuotiaalla ovat enemmän kuin tavallisia.......

Vierailija
32/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla saat muokattua kroppaasi.

Noinkin iso painonpudotus jättää jälkensä eikä kroppa ole heti mieluinen.

Ymmärrän, mitä tarkoitat "läskeillä".

Älälaihduta enää vaan muokkaa kroppasi kunnon lihaskuntotreenillä loistokuntoon. Sinulla on siihen mahdollisuuksia vaikka muille jakaa.

Hyvä lihaskunto antaa kropallesi ryhtiä ja näyttävyyttä.

Vierailija
33/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vatsalihaksiasi voisit koittaa treenata.

Sun käsivarret ja jalat on upeat!!!!

Vierailija
34/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaa ei tuon kokoisen enää tarvitse, mutta jos kroppa ei miellytä, niin kiinteyttää voi aina.

Vierailija
35/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi sulla on kuvassa liian pienet alushousut, jolloin kuva vääristyy eli pari numeroa isommilla housuilla vaikutelma olisi paljon parempi. Polvesi ovat myös sisäänpäin eli pihtipolvet, joten ne korostuvat enemmän tässä kuvassa kuin liiallinen rasva.

Vierailija
36/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sopiva.

Jos oot just laihduttanut 20 kiloa, niin anna kropalle aikaa "tulla perässä". Kohta on keäs ja lähet naperon kanssa pyörälenkeille.

Noi alusvaatteet on kyllä a) liian pienet (etenkin rintsikat) B) huonon malliset sinulle. Käypä jossain alan liikkeessä kattomassa kunnon alusvaatteet ja biokinit. Saatat yllättyä, kuinka kroppa muuttuu.

Vierailija
37/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ostanutkaan uusia oikeastaan kun vanhatkin pysyvät jalassa, näyttävät kyllä kauheille.

kiitoksia vinkeistä ja koin ahaaelämyksen ryhtikommenteista! todellakin en ole koskaan tullut ajatelleeksi että minulla voisi olla ongelmia ryhdin kanssa, menin peilin ääreen ja seisoin ryhdikkäämmin ja näytti kyllä paremmalle!

ja alusvaatteet lähden ostamaan, jospa minä olen sitten tyhjientissieni kanssa kuitenkin enemmin esim 70/b kuin 70/a jos nuo kerran vaikuttavat pienille. ainakin rumat ne ovat jossei muuta :(

Vierailija
38/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole lihava.

Nätti normaalipainoinen kroppa, varmaasti kateellisia löytyy!:)

Vierailija
39/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla tänne tuollaisten kuvien kanssa itkemään "läskiyttään" ja hakemaan kehuja ja kannustusta. Joko olet pahasti sairas ja minäkuvasi on häiriintynyt tai sitten vaan typerä. Maailmassa on kuule oikeitakin ongelmia.

Vierailija
40/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenaamaton kroppa, ei muuta kuin töihin. laihduttamalla toi ei kyllä tosta paremmaksi muutu. ja kunnon treenin lisäksi joogaa tai pilatesta. tulosta tulee kyllä muutamassa kuukaudessa. ja katse ruokavalioon kans.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan