Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

167/56 ja läski -linkit kuviini-

Vierailija
04.03.2010 |

olen tänne kirjoitellut pitkin talvea ongelmasti eli siitä että olen yhä LÄSKI vaikka olen "hoikan mitoissa" valitin viimeeksi läskeistä ja täällä sain vastauksen että ne läskit ovat vain korvieni välissä. tässä todisteet ettei näin ole vaan ne on todellakin kropassani ne läskit!

olen vuodessa laihtunut noin 20kiloa. onko minulla mitään mahdollisuuksia hyvään kroppaan vai suuntaanko jäätelökioskille suosiolla :(

motivaatio alkaa olla nollissa ja karkkihammasta kohta kolottaa peiliin katsoessani , samat ihrat tuijottaa takaisin..

no ei vaan laihdutan ja laihdutan muttei tästä mitään tule, ikuinen läski

voin varmaan unohtaa ajatukset minusta uimarannalla ilman pitkähihaistia/lahkeisia

http://www.aijaa.com/v.php?i=5848428.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=5848452.jpg

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin sun korvien välissä. Treenaatko kuntosalilla? Sillä saat kiinteämmän näköiseksi kroppaasi mutta läskiä sinulla ei kyllä ole.

Vierailija
2/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä kyllä mikään läski todellakaan ole, ehkä hitusen on ylimääräistä joissain paikoissa. Harrastatko liikuntaa? Sillä saat taatusti rantakropan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka nainen.

Vierailija
4/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekoko xs ja s. vaatteet päällä olisinkin jees mutten ikinä uimaranta/alusasussa

Vierailija
5/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan salille niin paikat kiinteytyis koska laihduttaa sun ei enää tarvitse.

Vierailija
6/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät hyvältä. Etenkin kaunis vyötärö.

Uteliaana kysyn kuinka vanha olet? Oletko synnyttänyt?

Jatka vaan samaa rataa - kyllä niitä tuloksia syntyy!

Vierailija
7/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteytä ÄLÄ laihduta!

Vierailija
8/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt laihtunut 10kg, mutta mahdun pienempiin vaatteisiin kuin 15kg laihempana. Olen meinaan urheillut ja kiinteytynyt todella paljon.

Käyn 3x viikossa urheilemassa arkiliikunnan lisäksi. Lähinnä spinning, body pump ja sali. Suosittelen!!

Vierailija
9/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saat vähän kiinteyttä. Alku on jo erittäin lupaava! Tuossa on saumaa vaikka mihin.

Vierailija
10/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kalsareista pursuava löysä suoraansanoen v*tuttaa ihan hirveästi :( peräpää ei tule kuvasa edes oikeuksiinsa, se on ihan täynnä sellua ja on aivan muodoton lörpäke

Vierailija
11/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hoikka olet. et ole tosi kiinteä, mutta miten voisit ollakaan juuri 20kg laihtuneena. Oles nyt itsellesi armollinen ja ala puhua itestäsi nätisti. :)

Vierailija
12/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lanteilla ja vatsalla on ehkä hiukan ylimääräistä. Millaista liikuntaa harrastat? unohda nyt laihdutus ja keskity kiinteyttämään kroppaa.

Vierailija
13/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osta sopivat rintaliivit jotka istuu.

Vierailija
14/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät hyvältä. Etenkin kaunis vyötärö.

Uteliaana kysyn kuinka vanha olet? Oletko synnyttänyt?

Jatka vaan samaa rataa - kyllä niitä tuloksia syntyy!

Vierailija
15/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pituutta 166, painoa tällä hetkellä 72, ja arvata saattaa, että läskiä todellakin löytyy...!

Kiinteytys tietenkin tekee jokaiselle hyvää, siinä ei mitään pahaa, mutta älä enää laihduta, ethän?

Vierailija
16/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali naisen kroppa. Hei kamoon, älä usko kaikkia photoshopattuja lehtikuvia anorektisista naisista, ei oikea nainen näytä siltä.

Vierailija
17/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihasta ja kroppa on siten kiinteämpi ja saat kauniita kurveja. Kroppasi on kyllä ihan kiva noinkin. t.169/68 :(

Vierailija
18/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selkälihaksia joka ilta! Et ole läski! Kiinteytystä!!!

t. 166/58,5

Vierailija
19/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa todella naurettavalta tavalta hakea täältä jotain itsetunnon kohotusta. Et todellakaan taida tietää mitä normaalissa puheessa sanalla LÄSKI tarkoitetaan.

Vierailija
20/48 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selkälihaksia joka ilta! Et ole läski! Kiinteytystä!!! t. 166/58,5

vaan anna niiden levätä välillä. 4-5 kertaa viikossa on hyvä. Sitten punnerruksia ja yhden jalan kyykkyjä(ilman painoja).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi