Marrasmammoja????
Huhuu!!!! Onko täällä muita juuri plussanneita tulevia marrasmammoja??
Itse tein tänään testin ja + sieltä tuli :))) iiiigs!!!! LA 5.11.2010
Esikoinen on myös marrasvauvva joten tuttu vuodenaika synnyttää... mikäli pienokainen vain pysyy kyydissä..
Seuraa kaipailee:
Adelaide rv 4+4
Kommentit (161)
jengiin!! Meillä hartaasti odotettu ensimmäinen raskaus näyttäytyi plussatestissä viikko sitten. Herranen aika kun meinasi mennä pasmat sekaisin. Meillähä takana on lapsettumuushoitoja ja monta piiitkää vuotta odotusta takana, ja vihdoin IVF tuotti tulosta.
Ultra varattu 7+ viikolle ja neuvola 9+ viikolle. Toivotaan, että sydänäänet saadaan kuuluviin ultrassa, niin ehkä sitten tämä alkaa tuntua todellisemmalta..Meillähä jännätään samalla myös sitä, että löytyykö masusta 1 vai 2 kiinnittynyttä alkiota (IVF:ssä siirrettiiin 2) :-)
Haluttaisi hihkua asia kaikille, mutta ei uskalla vielä..
Olo on oikeastaan ihan tavallinen, vähän on tissit kipeät (varsinkin yöllä).
Onnea jokaisella ketjulaiselle!!!!!
aamu
ajattelin myös tänne tulla, kun laskettu aika olis siinä 5-6.11 että nyt taidan olla 5+4?? alussa ainakin. neuvola kolmen viikon päästä ja siellä saa sitten lähetteen np-ulrtaan. toista odotan, vuoden ikäinen poika kotona.
Raskaus on vielä jotenkin epätodellinen, kun oma olo ihan hyvä. Ensimmäisestä raskaudesta voin heti ennen plussaa jo pahoin. Täytyypä toivoa, että nyt pääsis vähän helpommalla. Että raskausoireita ja ultraa odotellessa! Toivotaan,että vauva pysyy kyydissä mukana!
Minä ilmoittaudun mukaan, vaikka vielä odottelen sitä selvää tummaa viivaa. Eilen sain testiä tehdessä tosi haalean viivan, joten tässä vielä parisen päivää odottelen ilmaantuvatko menkat ollenkaan ja sitä vahvaa viivaa odotellessa. Mutta jos nyt merkit pitävät paikkansa ja viiva vahvistuu niin la olisi 19.11 eli ei ihan saa isänpäivälahjaksi nyyttiä vielä syliin :)
Ehkäpä palailen ketjuun sitten pysyvästi kun varmistan testin tuloksen positiiviseksi.
Tsemppiä puolukkainen! Toivotaan että raskaus vahvistuu! Mulla tuli myös ensin vaalea viiva ja parin päivän päästä edelleen vaalea!
Tänään tein testin, niinkun määrä oli, ja kaks viivaahan sieltä tuli, Varmuuden vuoksi vielä toinen testi perään, mutta uskottavahan se sitten on !!! La olis sitten 15.11. Toista täällä odotellaan, ensimäinen nyt 3 vuotta 8 kk. Jotenkin en vielä ota uskoakseni, niin monta hoitoyritystä takana, mutta ehkäpä se usko sit palaa viimestään alkuraskauden ultrassa...
Onnea kaikille muillekin plussanneille ja vahvan viivan odottajille!
Netin mukaan la olisi 17.11. ja tänään siis rv4+0. Maha oli jo viikonloppuna outo ja jomotteli. Tänään sitten aamulla oli olo hieman huono ja väsymys ja vilu iski päivällä. Kolmatta nyt odottelen.
Kotona ennestään kaksi viikaria 4v10kk ja 1v9kk.
Onnea plussanneille!
täällä myös yks marrasmurua odottava. laskettuaika 1.11. mitään raskausoireita ei oikeastaan vielä ole, eka neuvola 31.3 jospa siellä sitten jo vaikka syndänäänet kuuluisi niin tuntuis enemmän todelta koko asia.
Suhina rv6+3
Täällä myös ollaan plussalla :) Laskujeni mukaan viikkoja olis 5 kasassa, eli alussa ollaan..
ja plussaahan se näytti :)
lapsi on ensimmäisemme ja rv4 menossa..jännittää!
olen niin iloinen!
Täälläkin soitettu nyt neuvolaan, mä sain ekan ajan vasta 12.4, mutta johtunee siitä että meillä jo 3 tenava tulossa.
Ekan ultrankin varasin juuri aamulla 19.4 näen sitten pikkuisen. samalla menen sinne veriseulaan, olen 2 muustakin käynyt joten menen tästäkin.
Kakkosesta käytiin jopa lapsivesipunktiossa, rakenneultrassa näkyi silloin 2 markkeria joten päätettiin varmuudeksi käydä.
Pahaa oloa pukkaa, olen miettinyt mitä kaupasa ostaisi sellaista pientä mitä vois mussutella silloin kun kuvottaa jotain helppoa...pähkinöihin sitten päädyin ne kun on iha terveellisiäkin.
Onnittelut kaikille plussanneille ja tarrasukkia matkaan.
meitä onkin sitten jo 3 kpl joilla la 6.11, saas nähä kuka ekana pääsee laitokselle.
Meillä esikoinen syntyi täsmälleen laskettuna-aikana toinen tuli 41+1, vaikka mä en ollu ihan siitä la:sta samaa mieltä vaan musta se oli 5 päivää myöhemmin, mutta en viitsinyt kinastella.
mukavata viikonloppua kaikille
piparilla 5+6
Tein itse testin tiistaina ja plussaahan se näytti. Viikkoja on nyt 4+5. Oireita ei vielä tunnu, jos palelua ei lasketa, sitä on muutenkin melko usein. Keskenmenon kokeneena pyörii mielessä koko ajan "mitä jos..." vaikka eihän asia stressaamalla miksikään muutu, asiat menee niin kuin on tarkoitettu?
Laskettu aika olisi 14.11. Ihan kokonaan en voi jäädä raskautta jännittämään, meillä riittää vipinää kotona kun on lapst 9, 6, 4 ja pian 2 vuotta.
Toivottavasti kaikki pysyy kyydissä marraskuulle asti!!
Itellä alkaa nyt ihan todenteolla hiipiä paha olo pysyväksi olotilaksi :/. Välillä tulee ihan hillitön kuvotus päälle ja välillä taas iskee niin järkyttävä NÄLKÄ, notta oksat pois!!! Tuntuu ettei sitä nälkää saa tyydytettyä vaikka kuinka ahmis ja kahmis tavaraa naamariin ;). Vaan herkuista olen toistaiseksi koettanut pidättäytyä. Yöllä heräsin taas hirveeseen vatsakipuun :(. Kamalia kramppeja iskee! Eilen töissä sama juttu..alkaa olla vaikeuksia säilyttää salaisuus jos sama meno jatkuu. En millään haluaisi vielä sanoa siellä mitään!
Kuinkas te muut jakselette? Minkälaisia oireita?
Varasin neukkiajan toissapäivänä ja se olis 30.3. :)
Adelaide rv 6+0
Mietin pitkään vieläkö sitä uskaltaisi ilmottautua joukkoon, mutta täällä sitä nyt ollaan. Yks lapsi on ennestään 08/09. Toivottavasti kaikkien pikkuiset jaksaa olla loppuun asti kyydissä!
Täällä huolestuttaa se, että kun ei ole noita raskausoireita? Huomenna alkaa viikko 7, että voiko ne viä ilmaantua vai pääsenkö tosiaan näin helpolla...? aika ihmeissäni olen, jotenkaan ei tunnu todelliselta koko raskaus...pitäishän sen nyt jossain tuntua...hmmm
kivaa kun olemme saaneet mukaan uusia plussanneita:)
mua ihan huvittaa ku mulla on mielialat nyt niin ailahtelevat, ei ole muissa raskauksissa näin heitelleet;) eilenkin teki mieli vaan itkeä joka asiasta ja illalla taas kaikki nauratti..
saako ihan udella että miten teilä muilla, on tälleen raskaana seksuaalisuuden laita? mua ei tässä raskauden alkuvaiheessa yhtään tee mieli seksiä.:( ei käy oikeen mielessäkään.. olisikin kiva kuulla muiden ajatuksia. kiitos jo etukäteen.
Ensiksi onnittelut kaikille plussanneille!
Hienoa, että meitä on jo näin monta...
Minä tein tänään kolme raskaustestiä ja viimeiseen sitten uskalsin jo luottaa. Clearbluen digitaalinen raskaustesti kertoi selvästi: "Raskaana". Siihen loppui viivojen tuijottelu.
Vähän meistä. Minä olen 34-vuotias (-75) ja mieheni on 34-vuotias (-76). Meillä on ennestään kaksi poikaa (-06 ja -08 syntyneet). Nyt odotamme siis kolmatta marraskuuksi syntyväksi. Laskettu aika on 20.11. (Tämä aika varmaan tarkentuu vielä ultrassa, mutta näillä eväillä mennään nyt).
Mitään ihmeempiä raskausoireita ei ole päänsärkyä lukuunottamatta vielä ilmaantunut. Edelliset raskaudet ovat myös olleet vähäoireisia ja esim. pahoinvointia mulla ei ole ollut ollenkaan (onneksi).
Nyt yritän selvitä tästä epätodellisesta olostani. Esikoinen sai aikoinaan alkunsa ekasta kierrosta ja toinen viidennestä. Olin siis henkisesti valmistautunut odottamaan sitä plussaa, mutta tämä on enemmän kuin tervetullut jo nyt. Olo on epätodellisesta olosta huolimatta onnellinen.
Pikkupapu75 rv 3+6
Onnea kaikille plussanneille. Itsellä ensimmäinen raskaus ja olo on vielä epätodellinen. Työni puolesta olen nähnyt että lapsen saaminen ei aina ole helppoa edes nuorilla ihmisillä, siksi ensimmäisellä yrittämällä alkuun lähtenyt raskaus oli yllätys :) Nettilaskureiden mukaan LA 10.11, nyt menossa rv 5+2. Neuvolan tädille en vielä ole soittanut.Ensi viikon alussa ajattelin.Lääkärikammoisena olisi mukava kuulla kokemuksia ensimmäisestä neuvolakäynnistä! Mitä kaikkea siellä tapahtuu :) Mikäli työvuorot osuvat kohdilleen meinaan ottaa myös mieheni mukaan tueksi. Onko kellään ollut puoliso/kumppani ensimmäisellä neuvolakäynnillä mukana? Kiinnostaisi myös tietää koska yleensä on ensimmäinen ultra? Kaikki on niin uutta ja jännää että ei vielä pidä todellisena..jospa se neuvolatädin näkeminen herättää :)
Nyt on täälläkin neuvolaan soitettu, terkkarin mukaan olisin nyt viikolla 5+3 ja la 4.11:) sain ekan neuvola-ajan 31.3. vieläkin on vaan epätodellinen tunne, toivottavasti aika menisi nyt nopeasti siihen ekaan ultraan ja kaikki menisi hyvin..vieläkin itsellä kova kuvotus aamulla ja kova väsymys..vois nukkua vaikka kuinka;) onneksi mieheni ymmärtää hyvin..