Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marrasmammoja????

02.03.2010 |

Huhuu!!!! Onko täällä muita juuri plussanneita tulevia marrasmammoja??

Itse tein tänään testin ja + sieltä tuli :))) iiiigs!!!! LA 5.11.2010

Esikoinen on myös marrasvauvva joten tuttu vuodenaika synnyttää... mikäli pienokainen vain pysyy kyydissä..

Seuraa kaipailee:

Adelaide rv 4+4

Kommentit (161)

Vierailija
41/161 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyihän teitä ;D

Onnittelut kaikille plussanneille!!!

Vierailija
42/161 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päiviä tällä hetkellä 4+3 eli varsin alussa vasta. Oireita ei vielä juurikaan ollenkaan mitä nyt selkä ollut varsinkin töissä tosi väsynyt. Tiedä sitten johtuuko raskaudsta vai mistä.

Moniko teistä on ajatellut mennä varhaisultraan ja missä vaiheessa? Itse ajattelin mennä viikon kuusi puolivälissä. Viime raskaudessa kuusi kuukautta sitten sain tietää viikoilla 9+5 että kyseessä on tuulimuna raskaus, jonka takia haluankin nyt varmistua mahdollisimman aikaisessa vaiheessa että masussa on asukki.

Mukavaa raskausaikaa kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/161 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin jotenkin toisaalta epätodellinen olo, että onko sitä tosiaan raskaana, ihanaa..meinaatteko te koska soitella neuvolaan? mä aattelin soitella varmaan ensi viikolla:)

Vierailija
44/161 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitin täpinöissäni heti seuraavana päivänä plussauksen jälkeen neuvolaan ja neuvola-aika on 25.3. jolloin menossa 8+4. Varhaisultran varasin myös yksityiselle, se on 16.3. eli 7+2. Femedalta suositeltiin että ultraa ei kannata tehdä ennen kuin 7 viikkoa on täynnä, koska syke ei vielä silloin välttämättä näy. Mutta onhan se kiva saada kuitenkin mahdollisimman pian varmistus sille löytyykö sykettä.

Mitään varsinaisia oireita en ole havainnut, rinnat tosin taitaa olla vähän turvonneet. Ruuansulatusongelmia on ollut mutta vaikea sanoa johtuuko raskaudesta vai onko ihan normaalia, mulle kun esim. vatsan turpoaminen on ihan normaalia. Joskus maha on iltaisin niin pinkeä pallo että voisi kuvitella olevansa jo kuudennella kuulla raskaana.

Vierailija
45/161 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa ollaan vasta alussa rv 6+0, näin netistä katsottuna... kierron pituus vaihdellut vähän... Mutta la aika siis about 5.11.-10 ja ekaa raskautta tässä nyt ihmetellään ja varmaan välillä kauhistellaankin. :)

Rinnat olleet arat heti, jo ennenku menkat oli myöhässä, vessassa on saanu ravata ja nyt maha ilmaa täys...

Neuvola-aikaa en ole vielä varannut, täytynee tämän kuun aikaan varailla. :)

Mitähän tästä tulee?! Hui..

Vierailija
46/161 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan hölmö olo! Jalat tärrää ja kädet tutisee. =D Siis niiiiiiiin ihanaa!

La taitaa olla 10.11. =)

Meille tulossa seitsemäs jos nyt vain kaikki menee hyvin. Joka kerta tää on niin jännittävää ja ihana onnellinen olo tulee :D

Vierailija
47/161 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herbinan teksti kuulosti niinku oisin ite sen kirjoittanut. :) Mä soitin myös heti seuraavana päivänä neuvolaan ja eka käynti on 25.3. Päätettiin miehen kans mennä myös siihen varhaisultraan yksityiselle ja se onkin sitten 15.3 (viikkoja silloin pitäis olla 7+0). Esikoista tosiaan odotellaan ja todellakin tuntuu, et tiedonjano on aivan loputon. :)Jännittää, ihmetyttää ja huolestuttaa onko sillä pikkutyypillä kaikki hyvin. Huomaan myös sen, et kuulostelen itteeni ja vointiani tosi tarkasti. Oon varmasti siinä mielessä tosi tyypillinen ekaa kertaa raskaana oleva nainen. ;)

Mitenkäs muut, ootteko meinanneet käydä varhaisultrassa?

Vierailija
48/161 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdein jo harmistua kun kaksi ekaa kotona tehtyä testiä antoi negan ja myös labrassa sama tulos! Sain uuden lähetteen labraan kun oireita oli. Malttamaton kun olen, eilen testailin uudestaan ja sieltä se viiva ilmestyi!! :) Toista siis odotan. Nettilaskurin mukaan laskettu olisi 8 tai 9 marraskuuta :) Huoli on myös täällä siitä että jaksaako pikkuinen. Eka raskaus meni kuitenkin ihan hienosti, joten luottavaisin mieli ollaan!

Vierailija
49/161 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä plussattiin viime viikolla hiihtolomareissulla :) Nettilaskurin mukaan la olis 3.11. tälle perheen kolmannelle tulokkaalle, aiemmat lapset JO 6 ja 7 vuotiaat, joten ihan on kuin ensimmäistään odottaisi, niin on asiat unohtuneet!!

Aiemmissa raskauksissa ei ole ollut muita oireita kuin järjetön närästys melkein alkumetreiltä lähtien. Nyt taitaa jo ikäkin tehdä kepposiaan, sillä tänä aamuna pelkkä kahvi tyhjään mahaan sai aikaan aikamoisen kuvotuksen.. Eiköhän sitä tässä matkan varrella viisastu :)

MamaBlackbird jolla rv:t vielä vähän hukassa

Vierailija
50/161 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen testin, kun menkat parisen viikkoa myöhässä (kierto ei ole viime kuukausina ollut ihan tasainen). Heti pärähti kaksi viivaa. Epäilen tuulimunaa, kun minkäänlaisia oireita ei ole ollut. Esikoisesta tiesin viikko ennen menkkojen alkua, että odotin. Tänään ajattelin neuvolaan soitella, kun mulla on lääkitys ym asioita mitkä pitää lääkärin kattoa. Esikoisesta kävin ä-polilla varhaisultrassa, toivon nyt samaa.

Ei siis mitenkään suunniteltu raskaus, ja pakko sanoa ettei ajankohtakaan ole paras mahdollinen. Ja iloita en uskalla ennen kuin näen, että mahassa joku on. Mies toivoo kaksosia, että olisi sitten kerralla lapsiluku täysi :) Esikoisen jälkeen aloitin työt vasta reilu kk sitten ja opintojakin olen viritellyt. Esikoinen on tammivauva 2009. Imetän vielä aika usein, joten sekin nyt vähän mietityttää, että pitääkö vähentää. Yöt yhtä tissillä roikkumista.

Viikkoja ehkä 6 tai vähän alle. Eiköhän/ toivottavasti tämä vielä tästä iloksi muuttuu ;)

Hömppä

Vierailija
51/161 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uusille plussakerholaisille ;D!!

Mulla oli tässä jo huoliakin.. sain ihan hirveitä alavatsakramppeja yövuorossa ja soittelin naikkarin päivystykseen, mutta käskivät vaan vetää nappeja naamariin ja odottaa :/ lepäämällä kivut helpotti, mutta pikkusen huolestuttaa kun esikoisen odotuksessakin supistukset alko jo rv 16. Luultavasti normaalia 'kasvukipua' tämä...silti huolestuttaa! Haluaisin pystyä elää mahd. normaalia elämää raskaudesta huolimatta: liikkua, harrastaa, käydä töissä jne. Viimeksi jäin saikulle jo rv 20 :(. Ei kiva!

Varasin alkuraskauden ultran yksityiselle parin viikon päähän, jolloin olis rv 7+5 :). Jännittää!!

Muita oireita vatsakipujen lisäksi on lievä kuvotus ja turvotus (sekä vatsassa että rinnoissa). Neuvolaan ajattelin soitella tällä viikolla :).

Pitäisikö meidän perustaa ns 'virallinen' pino? ;D Nää sivustot on niin muuttunu sitten esikoisen odotusajan :O.

Voikaa hyvin

Adelaide rv 5+3

Vierailija
52/161 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sain labrasta myös vahvistuksen että raskaana ollaan!!! =) Nyt sitten soittelemaan neuvolaan!

Vierailija
53/161 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rv 5+1 menossa, LA nettilaskurin mukaan 6.11, eka neukka 17.3. Suunnitelmissa on ennen sitä mahdollisesti käydä yksityisellä varmistamassa et kaikki ok, koska edellinen meni kesken rv 7 :( toivottavasti nyt menee paremmin :)

Vierailija
54/161 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eka neukku olis 25 pv ja 30 pv olis sitten neuvolalääkäri :)

Vierailija
55/161 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna tein positiivisen raskaustestin. Raskaaksi tulin suoraan kleskenmenon jälkeisestä kierrosta, joten la:sta ei ole vielä tietoa. :)

Onnea kaikille muillekin positiivisen testin tehneille!

Vierailija
56/161 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään varattua itselleni varhaisultran 19.3 perjantaille. Silloin päiviä olisi 6+4. Toivottavasti se ei ole liian aikaisin jotta sydänäänet saataisiin kuulumaan, jos on kuullakseen.

Itse olen ollut vähän samanlaisella fiiliksellä kuin hömppä27. Mielessä on käynyt myös tuulimunan mahdollisuus vähäisten oireiden vuoksi. Puoli vuotta sitten ollut tuulimuna raskaus oli myös lähes oireeton ja olo oli mainio. Tiedän että monilla alkaa oireet vasta viikolla kuusi ja toisilla niitä ei ole juuri ollenkaan, mutta silti sitä vaan vertaa edelliseen raskauteen.

Pelon sekaisin tuntein täällä siis odotellaan ensimmäistä ultraa.

Vierailija
57/161 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ollaan flunssaisia, yskittää ja räkä valuu, ei kauheen kivaa.

Ei mullakaan kauheesti oireita ole vielä ollut, joskus vähän vatsasta nippaa ja sellaista menkkamaista jomotusta, tissit on ehkä himpun verran kipeät.

Kiva että löytyy yksi samala la:lla Omppuli samoissa mennään.

Mä en oo vielä soittanut neuvolaan, mutta tällä viikolla pitää varmaan rimputella, saan varmaan saman naisen joka mulla oli esikoista odottaessa,kun odotin toista tämä nainen oli äippälomalla.

Mitähän sitä töihin oikeen sanoo, olen ollut marraskuusta 2006 poissa töistä lapset syntyneet 12/06 ja 12/08 ja syyskuussa piti mennä töihin, nyt ei sitten mennäkkään.

Meillä mies salaa toivoo poikaa kun on kaksi tyttöä ennestään, noh se selviää viimeistään kesällä kun menen 4D:hen Felitacseen, mulla on suuri veritulppariski joten olen jokaisesta käynyt tarkastamassa napanuoran kierrot ja muut asiaan kuuluvat jutut, samalla on selvinnyt sukupuoli. 08 käytiin myös lapsivesinäytteessä kun rakenneultrassa löytyi plexuschysta ja golfpallo löydös sydämestä.

Tsemppiä kaikille

piparilla 5+2

Vierailija
58/161 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille! Täällä on tänään tehty kaksi erimerkkistä ja positiivista raskaustestiä, eli kai tässä sitten raskaana ollaan :D Huh! On aika epätodellinen olo, sillä plussa saatiin 7. yk:sta, ja monenlaisia tunteita on ehditty käydä näiden yrityskuukausien aikana läpi.. Jos kaikki menee hyvin, niin nettilaskurin mukaan la olisi 10.11. Kunhan tästä tokenen, niin mieleen tulee varmasti monia kysymyksiä ja huolia, mutta nyt päällimmäisenä on vain ajatus, että voiko tämä olla totta? Ihan mahtava naistenpäivän lahja :)

Tsemppiä kaikille, ihanaa että meitä on jo näin monta!!

Janet rv 4+5

Vierailija
59/161 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivotaan, että kaikki menee hyvin meillä kaikilla!!! Ja Hömpälle erityisterppis! :))

Eli tänne myös aattelin ilmottautua marraskuiseks odottajaks, la ois 6. päivä ja kerrankin saa odottaa, et tulis siinä kuussa :) Meillä kaks lasta siis ennestään ja niistä la:t olleet loppukuun puolella, niin seuraavaan kuuhun ollaan sit menty..

Oireista.. todella väsy oon ollut, uni tulee kyl heti ja päivällä väsyttäis mielettömästi myös! Alkuun oli huonoa oloa illal ja yöllä, menkkakipuja ja päänsärkyä, mut nyt musta tuntuu, et ne on kadonneet tai sit en kerkee niitä miettiin, kun on touhua lasten kaa, kuopus kun vasta vuoden. Päivä kerrallaan yritän ottaa ja pienellä varauksella vie..

Neuvolaan jo soitin ja sain ajan kuun vaihteeseen. Np-ultrastakin puhuttiin sit huhtikuun loppuun, tuntuu hassulta.. Toivon, et sinne päästään ja kaikki ois hyvin!

Emmuli rv 5+3

Vierailija
60/161 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjaa, Emmuli että täällä kohdataan! :) Päädyitte tekin sitten kolmanteen ;)

Mulla neuvola 22pv. Sitten varataan aika äippäpolille. Haluan jossain vaiheessa myös pelkopolille, kun tytön synnytys oli niin traumaattinen. Opiskelujuttujakin aloin jo alustavasti kyselemään, että saisin syyskuuhun mennessä ensimmäisen opintokokonaisuuden tehtyä. En halua jättää roikkumaan ja vois sitten lomien jälkeen jatkaa seuraavasta.

Kotosalla ei kyllä vauvaa ehdi miettiä, tyttö pitää siitä huolen. Töissä nyt vähän hiljaisempaa, niin aikaa surffailla ja pähkäillä. Tosiaankin vielä yritän sopeutua ajatukseen mahdollisesta vauvasta, kun ei suunnitelmiin kuulunut vielä. Menkkakipua ollut nyt, eipä juuri muuta. Edelleenkään en usko olevani raskaana, kun oireita ei ole.

Hömppä