Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KOLMOSET MAALISKUUHUN

02.03.2010 |

Heippasta.

Aloitan uuden pinon tälle kuulle. Tervetuloa kaikille ja toivottavasti -menoa samantien odottajiin! :)

Itsellä on sen verran synkkää menoa, etten viitsi sillä nyt edes piinata ketään. ;) Mutta siis clomit aloitettu (taas) ja odotellaan tikutuksen aloitusta.

Paljon lapsilykkyä tänne kaikille!

:)töpsy kp 5/35 yk12

Kommentit (111)

101/111 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kovasti koettanut googlailla tuota valkovuotoa, mutta sekin taitaa näköjään olla sekä raskaus, että menkkamerkki. HUOH.

Kiukuttaa täälläkin.

Sitähän mä lähin kysymään, että moniko tuntee haamupotkuja? Mä sain tuntee ekat tuossa vuoden alussa ja pisti säikäyttäen. Mutta kaveri tiesi kertoa, että sellasiakin voi tuntea ja voi pojat ne on sitten ÄRSYTTÄVIÄ näin vauvakuumeisena.

terveisin turhautunut akka, joka haluaa raskautua JUST NYT.. ;)

Vierailija
102/111 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, hienoa! :)

Juuri noita samoja testikuvia lisää tänne, kiitos! ;)

Ja kiitos 2pojanäiti ja kinuski!

Täällä mä kauhusta jäykkänä käyn 5 minuutin välein kurkkaamassa housuihin ja tarkastamassa testitikkua... :D Että kun hullusta puhutaan... ;)

En vielä osaa millään orientoitua odottajaksi, tai siis odotan vaan sitä keskenmenoa. :/ Ja sitten samalla pelkään, että jo manaan se tapahtuvaksi tällä nega-asenteella. Että on vaikeeta tää lapsenteko!

Tänään kuitenkin olen jo valinnut varusteitakin vaikka millä mitalla, imetysliiveistä vaunuihin kaikki on nyt valittu! :D Että ota tästä nyt sitten selvää.

Testeistä oli puhetta, niitä clearbluen digitestejä on paketissa kai 7 kpl ja sen jälkeen pitää ostaa kokonaan uus paketti.

Liuskamalliset r-testit toimii musta ihan jees, mutta ovis-testeihin en ole koskaan ollut oikeen tyytyväinen... Mutta halpojahan ne on verrattuna noihin muihin, siitä ei pääse mihinkään!

Ja hei koralli, tyttöjä tulee stressaantuneena, hommaa stressi!

:)töpsy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Koralli!! Ja tulkaapa sitten Töpsyn kanssa Kotiloihin, kun siltä tuntuu!!!

Jemppistä rouvat!!!!

minnis 11+6

Vierailija
104/111 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla Pregentin testillä, millä sain haalean mutta selvän plussan maanantaina. Nyt tuli kyl niin olematon viiva, että veti mielialan matalaksi. Pitää nyt siis hakea lisää testejä ja testata tummeneeko viivat vai meinaako mennä kesken. :(

Vierailija
105/111 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töpsy: Muistan kun tokaa aloin odottamaan niin koko ajan piti käydä veskissä tarkastamassa tilanne ja samalla netissä katsomassa kaikkea ihania vauva juttuja ja juu minäkin sitä testitikkua kurkin koko ajan:) Mitkäs sulla on nyt viikot tai kp:t? tsemppiä:)

Mymoosa: juu vaikeita nuo vuotojutut! Mulla sen jälkeen kun aloin vuotoja oikein tarkkailemaan niin tullu vuotoa ihan väärään aikaan mitä netissä lukee ja koskaan ei tiedä että mihin se nyt liittyy. Pistää kyllä kiukuttamaan kun EI TIEDÄ! mut toivotaan et sulla liittyy ne nyt siihen toivottuun asiaan:) Mielenrauhaa sinne!

Koralli73: Toivotaan että pieni pysyy matkassa.. älä vielä lannistu vaikka ymmärrän kyllä että tuollainen tulos lannistaa. Haet niitä parempia testejä ja toivotaan parasta!

Piti tänään taksilla käväistä tk:ssa kun esikoisella saattaa olla virtsatulehdus. Sitten jos ja kun joskus saan neuvolaan mennä, niin taksilla sinnekkin pitää matkata. Mulla ei ole autoa ja sen verran kaukana varsinkin tuo terveyskeskus. Nyt mulla ei ole mielessä muu, kun tää eilisestä hammaslääkäristä jäänyt särky. Ilmeisesti puudutuksesta johtuu, kun suu tuntuu jotenkin jäykältä ja hirvee särky oli yöllä. No kaitpa se tästä.

äitykkäinen kp20/27-29 yk6

106/111 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi koralli :(, elä vielä murehdi, viiva kuitenkin on ja pidetään kovasti peukkuja ja varpaita pystyssä, että loppuun asti! :)

Mulla alkoi yöllä kivat mahakrampit ja älytön närästys :( Tänään en ole vielä syönyt mitään muuta kuin rennietä, alkaa jo helpottaa. Piti melkein oksentaa. Maha kramppaa vähän vieläkin. Luoja jo säikähdin jotain uusinta mahatautia.

Viimesimmän kierron mukaan olis viikko menkkoihin, toivottavasti eivät ainakaan nyt pääsiäisenä iske, kun päästäis miehen kanssa hurvittelee. Jos ei muuta niin päätettiin vaan lähtee ajelemaan ympäriinsä.

Aurinkoista kevään alkua kaikille ja jospa ne tärpitkin olisi kevätmielellä :)

kp 21/26-28

Vierailija
107/111 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, ihanaa, että vihdoin alkaa pääsiäinen! Meillä on töissä ollut NIIIIN rankkaa, että oon vaan odottanut millon se ryökäleen loma tulee!? Tosin lauantaina joudun töihin, mutta huomenna on vapaa. Ihanaa! :)

Tänään jouduin nostelemaan painavia ja isoja laatikoita töissä, kun työkaveri (se hankala, joka luulee olevansa mun pomo, vaikka oikeasti ollaan samassa asemassa) ilmoitti, että hänellä on selkä niin kipeä, ettei voi nostaa yhtään laatikkoa... :/ No, eihän siinä sitten auttanut, kun mennä mukaan talkoisiin. Ja vähänkö jännitti, vaikka ei kai mitään haittaa pitäisi olla moisesta...

Testiviiva on vahvistunut ja tuhrukin vähentynyt. En silti ole vielä edes kertonut miehelle! :O Jotenkin olen niin varma, että menee kesken, etten halua tuottaa pettymystä. Mutta parin viikon sisään kerron, jos kerrottava pysyy matkassa. ;)

:)töpsy

Vierailija
108/111 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töpsy: Onnea taas viivan vahvistumisesta:) nyt sitten lepäät oikein kunnolla tuollaisen rehkimisen jälkeen (tuossa tilassa rehkimisen jälkeen):)

Nyt masentaa!!Mies vielä töissä ja itse pitäis nukkumaan mennä ja mä vaan täällä mietin ja synkistelen. Viikon päästä menkkojen pitäis alkaa aikasintaan. Voi kun ei alkais. Nyt tuntuu et ei kestä jos ne alkaa. Alkukierrosta oli niin vahva tunne et nyt tärppää, mihin se tunne katosi?

äitykkäinen kp20/27-29 yk6

Vierailija
109/111 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun märkä koira istui jaloissa ja se piti kuivata. :)

Eli siis:

Minnille kiitos visiitistä! Tullaan kotiloihin sitten heti, jos/kun uskalletaan... :)

Koralli; toivottavasti pysyy nyt kaveri kyydissä! Hae parempi testi, apteekin oma on kuulemma aika hyvä, ja tee sillä. Pidän peukkuja! bd

Äitykkäinen; Auts, hammaslääkärit on kamalia! Mulla tuli viimeksi paikkaamisen jälkeen sellainen 2kk vihlonta, mutta kun en uskaltanut mennä sitä korjauttamaan... ;) Meni sitten ohi onneksi itsestään. Toivottavasti sulla loppuu pian särky ja toivottavasti ei ole pissatautia teidän naperolla! Meidän lapset on tosi alttiita pissataudille ja esikoinen joutuukin leikkaukseen asian tiimoilta jossain vaiheessa... Se on tosi kurja vaiva kyllä, toivottavasti siis viljely tulee yllättäen puhtaana takaisin! :)

Ja häntä pystyyn, vaikka tuo piinaviikon synkkyyshän tosin kuuluu ihan asiaan! ;)

Mymoosa; mulla on närästys aina liittynyt raskauden alkamiseen! :) Pidetään siis toivoa vahvasti yllä, että sama oire tarkoittaa samaa vaivaa! ;)

Piti vielä kertoa, kun aamulla tän keuhkokuumeeni jälkimainingeissa yskin kovasti ja ihan yllättäen tunsinkin, että nyt tulee oksennus..! Eipä siinä sitten auttanut, kun keittiön lavuaarin äärelle kakomaan paistinlastojen sekaan... :/ Lapset oli ihan kauhuissaan soittamassa isille, että äitillä on joku hätänä! :D Voi toisia, jos tää plussa pysyy matkassa, niin saavatpa tottua jokusenkin kerran äitin puklailuihin... ;)

:)töpsy rv4+6, mieletöntä! :)

Vierailija
110/111 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tsemppauksista!

Tein tänä aamuna clearbluen testin ja tuli siihen ihan selkeä viiva, haalea kyllä, mutta vertasin kahden vuoden takaiseen testikuvaan ja aika samaa vahvuutta viivat ovat, joten kaipa tässä raskaana ollaan siis toistaiseksi. Testaan muutaman päivän päästä uudelleen ja jos silloin ei viiva ole vahvistunut, niin sit vasta murehdin. =)

Pientä ruskeaa limaa tulee aina välillä pyyhittäessä wc-käynnin yhteydessä, toivottavasti sekin loppuu lähipäivinä.

Oikein paljon plussia teille muille toivon!!

Koralli rv3+6 (hui, ku niin vähän vasta.. =) )

Vierailija
111/111 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla olen seurannut viime päivän testailut ja oli kivaa kun laitoit meille kuviakin :). Mäkin haluun!

Ovis tuli ja meni. Puuhailtiin pari kertaa ja toivon että se riittäis. Aika skeptinen olen kuitenkin ja pikkasen masentaa kun en jaksa uskoa plussaan vieläkään :/. Vuosi yritystä takana jo ja tympii kun ei tule plussaa!!

Mutta nyt nautitaan pääsiäisestä ja herkutellaan :). Oikein mukavaa pääsiäistä teille kaikille!