Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KOLMOSET MAALISKUUHUN

02.03.2010 |

Heippasta.

Aloitan uuden pinon tälle kuulle. Tervetuloa kaikille ja toivottavasti -menoa samantien odottajiin! :)

Itsellä on sen verran synkkää menoa, etten viitsi sillä nyt edes piinata ketään. ;) Mutta siis clomit aloitettu (taas) ja odotellaan tikutuksen aloitusta.

Paljon lapsilykkyä tänne kaikille!

:)töpsy kp 5/35 yk12

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädistä 2poj@näiti. Pääsiäisenä on tosiaan hyvää aikaa touhuilla =) Ja olis kyllä paras joululahja saada vauveli.

Töpsy: pikaista paranemista sulle, keuhkokuumeen kanssa ei ole leikkimistä (oon iteki sairastanu sen lukioikäisenä, oli rankka tauti). Eikö ne suojat kumminki oo sitä varten, että suojaavat? Meinaatko, että vaikuttais kiinnittymiseen? En ole kyl asiaan yhtään perehtynyt, mut toivotaan, ettei siitä ainakaan jää kiinni.

äitykkäinen: ole hyvä vaan, kiva jos jotain uutta tietoa tuli :) Toivottavasti murheet esikoisen suhteen haihtuvat pian, mihin huolet sitten liittyvätkin.

mymoosa: joo mä kans koitan laihdutella, mut mä nimenomaan juon liian vähän. Pitäs nyt oikeen tsempata sen suhteen. Helpottais laihduttamista, ku pitäs nälkää poissa.

Täällä oli tosiaan se ovis sit eilen. Illalla kahdeksan mais tuli oviskipukohtaus, ei jääny epäselväksi mistä oli kyse. Sen verran tujut kivut taas oli. Lämmöt oli jo hivenen nousseet aamulla. Mulla kyllä nousee noi lämmöt oviksen jälkeen yleensäkin aika hitaasti. En tiedä sit viittaako se johonki, ettei olis kovin hyvä ovis ollut tmv.

Mut nyt yöpuulle. Mukavaa viikonloppua kaikille!

Koralli kp13/23-29 yk2

Vierailija
62/111 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti tulin kirjoittamaan että nyt on TODELLA hyvät fiilikset ja sellanen olo että tässä kuussa vois jopa tärpätäkkin :) Tää ei oo mulle siis mikään normaali fiilis kun yleensä tähän aikaan kiertoa on hirvee masennus. Voiskohan tuolla auringolla olla osuutta asiassa. Toivotaan toivotaan..

Peukkuja ja aurinkoa kaikille!

äitykkäinen kp 11/27-29 yk6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/111 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kysymys näin heti alkuun.. voiko täällä päässä ovulointi olla jo nyt? Jos nyt oikeesti kehoni otan, niin vuoto on lisääntynyt, eli voisiko olla tuota ovisvuoto nyt sitten?

Äh, auttakaa tietämätöntä :)

Jos on ovisvuotoa (tänään tarkemmin huomasin) niin on sitten kaadettava ukko illalla ;) vai liekö mennyt ohi jo..

kp 12/26-28

Vierailija
64/111 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis tarkoitat, että valkovuoto on lisääntynyt? Oviksen aikaan valkovuoto on runsaampaa, kirkasta tai kananmunavalkuaisen väristä, venyvää/säikeistä, jos sormilla kokeilee.

Tuota hedelmällistä limaa tulee muutamana päivänä, ovis on viimeisenä päivänä, kun tuon tyyppistä limaa tulee, tai sitten se on seuraavana kuivana päivänä. Joka tapauksessa nuo päivät, kun tuo valkovuoto on tuollaista hedelmällistä, niin ne ovat parhaat päivät peuhata.

Oviksen jälkeen paikat muuttuvat selvästi kuivemmaksi. Mahdollinen lima muuttuu selvästi keltaisemmaksi, kumimaisemmaksi, ei ole niin venyvää.

Tärppionnea kaikille!

Koralli kp17/23-29 dpo5 yk2 (täällä ei mitään tuntemuksia vielä mihinkään suuntaan, odottavan aika on pitkä..päivät menevät liiian hitaasti :D )

65/111 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedoista koralli :) Eli mahdollista olisi, että ovis tässä kierrossa olisi tunnistettavissa. Ainakin valkovuoto on lisääntynyt nyt eilen ja tänään (varsinkin tänään).

Eilinen käytettiinkin jo hyödyksi, jos huomenna sitten uusintaa.

aurinkoista tärppionnea kaikille

kp 13/26-28

Vierailija
66/111 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tänne ihmeitä, kunhan taas täällä aikani kuluksi jorisen jotakin... Ehkä viikon päästä on sitten ovis tai sitten ei, tänään tilasin sitten kuitenkin lisää niitä ovistikkuja (joo, niinhän mä sanoin etten niitä enää tilaa, mut...)

Vedenjuonnista, mä kyllä oon aina juonu tosi huonosti, eilen sitten aloitin vedenjuomisen (join yli 2litraa) ja sen kyllä huomas sitten yöllä, tarvi käydä meinaan vessassa... ja tänään sitten oon jatkanu, jos siis tolla vedellä saa saman lopputuloksen kuin greippimehulla, niin mä valitten mieluummin sen! ;) Niin ja eilen aloitin myös noiden tablettejen syönnin (kalkkii, omenaviinietikkaTABLETTEJA ja raskausvitskuja ja huomasin et noissa raskausvitskuissa on foolihappoo, oiskohan noi nyt niitä multitabseja, syön ton loppuun mikä jäi "kesken" edellisessä raskaudessa) josko noista olis jotain hyötyä, vaikka mä kyl luulen ettei oo...

Kiitos Korallille, kun viitsii noita "totuuksia" kertoa meille tai no mulle ainakin, vaikka raskautta meillä todella toivotaan, niin mä oon kyl niin laiska etten jaksa googlata mitään yritykseen liittyen...

Töpsylle tsempitykset ja toivotaan ettei tuolla röntgenillä olis mitään vaikutusta :) Ja paranemisia sinulle!

Äitykkäinen on hyvällä mielellä, hieno juttu! Kunpa vaan itekin pystyis, mut mulla on kyl ny sellanen olo, et voisin jättää koko homman ja tyytyä näiden kahden pojan äidiksi... Ehkä se olis fiksuinta, mut sit kuiteski... (eilen kuulin yhen kaverin odotuksesta la 30.9, ja oon nähny tätä kaveria tässä lähiaikoina eikä ite oo puhunu mitään... kuulin siis eräältä toiselta yhteiseltä ystävältä...) Tiedän ettei heidän onnensa oo meiltä pois, mut tuntuu silti pahalta, kun ei ite voinu kertoo... Ja kun tietää et meillä kolmas yrityksessä... Heille siis toinen tulossa...

Tuosta limasta viel, oon kyl huomannu et toi valkovuoto on erilaista, mut en mä sitä oo aatellu et sillä olis jotain merkitystä tuon oviksen kanssa... No, nyt tiedän senkin :)

Mut eipä nyt muuta, tulihan tässäkin taas tarinaa... Täällä siis menkat just loppunu, ja eilen sit miehen kanssa "juhlistettiin" sitä eli peitot oli heilumassa ;)

rumpali kp7/27 (mä ny laitoin vaan ton viime kierron mukaan)

67/111 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aurinko ja pupuilut vieneet kaikki hiljaiseks tästä ketjusta? ;)

Mieliala on tosiaan kohonnut, kun on kevättä kohti menty. Jospa iloisempi mieliala auttais tuon hedelmöittymisen kanssa myös.

Mietin tuossa, että taidan sittenkin tilata niitä ovistikkuja ja testailla vaikka ihan huvikseni. Nyt ollaan mielestäni käytetty parhaita hetkiä hedelmöittymisen suhteen.. seuraavan kerran päästään pupuilee vasta viikonloppuna (tosin ei taida ovista enää sillon olla), kun ollaan huomenna anoppilassa yökylässä niin ei viitsi lasten kanssa samassa huoneessa petipuuhia. Että on laitettava toivo tähän alkuviikon hommailuun. Mutta luultavasti ne menkat tulee, vaikka pikkasen positiivisempi mieli on (ja sitä suuremmalla ryminällä tullaan alas).

Taidan itsekin tilata jo noita vitamiinejä, vaikka syönkin jo kalkkia ym elimistönpuhdistajia..

kp 15/26-28

Vierailija
68/111 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt ihan sekaisin!

Kuten aikaisemminkin jo kerroinkin, jouduin tuossa viikko sitten röntgeniin, koska mulla todettiin keuhkokuume. No, lueskelin sitten tutkimuksia, joissa kaikissa kerrottiin, että röntgen juuri tuona aikana on erityisen vaarallista, koska aiheuttaa solumuutoksia/epämuodostumia ja mahdollisessti myös estää kiinnittymisen. Eli käytännössä tämä kierto ovisplussineen meni "hukkaan".

Siksipä en nyt tiedä mitä pitää ajatella, kun PLUSSA pamahti aamulla testiin..? :/ Olen ihan pihalla!!!

Meillä on yritystä nyt jo 12 kiertoa takana ja tämä kierto oli kolmas lääke-avusteinen. Arvatkaa, että ahdistaa, kun en osaa iloita nyt plussasta, jota olen yli vuoden jo odottanut! :(

Näissä ahdistavissa tunnelmissa

töpsy kp29/32-35 (tai rv 3+4) yk 12

Vierailija
69/111 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta Töpsy! Älä turhaan nyt masennu siitä röntgenistä. Kannattaa ottaa lääkäriin yhteyttä ja kysyä miten on kun noita tutkimuksia on niin monenlaisia. Raskautesi on niin alussa että ei kannata vielä murehtia. Nautin plussasta koko sydämestä!

Täällä eletään ovisaikoja ja aion laittaa miehen koville viikonlopun aikana :). Eilen heiluteltiin peittoa ja lisää taatusti tulossa. Mä halua nyt sen jouluvauvan kun vuosi yritystä jo takaana enkä jaksa odottaa enää!!

Epätoivoinen Misu

Vierailija
70/111 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töpsy: Onnittelut plussasta!

Peesaan Misua. Älä murehdi liikaa. Ota tosiaan lääkäriin yhteyttä, niin saat faktoja asiasta. En usko röntgenistä välttämättä olleen vahinkoa. Eikös se ollu keuhkokuva, eikä alavatsakuvaus? Ja sulla oli suojat? Eli ainakaan kohtisuoraan sikiötä kohti ei ole tullut säteilyä. Ja jos jotain solumuutoksia olisi tullut, niin kaipa raskaus olisi sitten mennyt kesken, luontohan hoitaa tuollaiset jutut aika hyvin.

Misulle ja miehelle rattoisaa viikonloppua, hih...!

Mä testasin huvikseni tänä aamuna, mut selvä negahan se tietty oli. Parin päivän päästä uudestaan. Ei kyllä ole mitään raskaustuntemuksia, päin vastoin tutut PMS-oireet jylläävät jo.

Mukavaa viikonloppua!!

Koralli73 kp 20/23-29 dpo8 yk2

Vierailija
71/111 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varpaan kynnetkin ristiin, että kaikki on hyvin. Ja tervetuloa sitten kotiloihin, kun siltä tuntuu!

Ja kaikille iso ekstrasuperhyperjemppaus ja paljon plussaenergiaa!!!! tulkaa perästä!!!

minnis 11+2

Vierailija
72/111 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän tässä auta, kuin odotella. Tänään on tosin jo vähän tuhrutellut, mutta toisaalta illalla vähän pupuiltiin miehen kanssa, että voi toki olla ihan siitäkin...

En kuitenkaan hetkeäkään ole osannut ajatella, että tämä pieni alku ei menisi kesken. :(

Kurjaa, kun en osaa yhtään iloita, kyllä tätä plussaa kuitenkin on odotettu niin hitsin kauan, että olisin halunnut edes hetkellisen riemastuksen kokea plussan nähtyäni! :/

(jossain vaiheessa vielä ajattelin, että voi kun edes näkisi sen plussan, vaikka menisikin kesken. No, nyt sitten on plussa, mutta kas kun ei silti ole ollenkaan hyvä. Kyllä ihminen on hankala elukka!)

No, pidän teidät kartalla, oikein paljon plussatsemppiä kaikille ja mukavaa virpomissunnuntaita! :)

Töpsy, hajalla

Vierailija
73/111 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töpsy: Onnea onnea paljon!!Ymmärrän kyllä että huolettaa mut toivotaan että kaikki menee hyvin ja pieni pysyy matkassa!

Koralli73: paljon peukkuja, jospa se plussa pärähtäisi kuitenkin vielä ruutuun:)

Misu-78: Nautinnollista viikonloppua;):)

Mymoosa: Tärppionnea rutkasti sinne:)

Minni: Ihanat nuo sinun viikot, huooh:)

2poj@näiti: Onnea pääsiäiseen:) Silloin tosiaan on aikaa pupuilla:)

Rumpali: Onnea ovikseen!:)

Hyvä mieli jatkuu ja ovisaikoja elellään täällä, ainakin luulisin niin:) kp14 aloitettiin pupuilut joka toinen päivä, toivottavasti riittää. Eikös se ole parempi pupuilla joka toinen päivä kuin joka päivä, onko näin? Täytyy nyt viikonloppuna tehdä kaikkensa koska ens viikon alussa mies on päivät ja yöt töissä ja sitten onkin myöhäistä. Mut toivotaan parasta. Jouluvauva olis tervetullut tännekkin!

Mukavaa ja onnekasta viikonloppua kaikille teille ihanille:)

äitykkäinen kp16/27-29 yk6

Vierailija
74/111 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole menkkoja edeltävä tiputtelu vieläkään alkanut ja on jo dpo10! Siis mulla tiputtelee aina ennen menkkoja, paitsi jos käytän lugesteronia tmv keltarauhashormonia. Voiko nuo mun b-vitamiinit tosiaan pitää tiputtelun poissa?

Tein tänään myös r.testin ja tulos oli hämmentävä. Mä muka näin jotain, mut mies ei, joten on vähän pöllämystynyt olo. Ei auta ku oottaa. Vähänkö olisin plussasta yllättynyt, kun viimeksi meni tosiaan 1,5v ja tarvittiin clomitkin...no ei saa vielä nuolaista ennen kuin tipahtaa...eihän tää välttämättä vielä mitään merkkaa.

Koralli73 kp 22/23-29 dpo10 yk2

Vierailija
75/111 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitykkäiselle hauskaa viikonloppua ;) ja korallille peukkuja! bd

Täällä vuoto jonkin verran lisääntynyt, pyyhkiessä selvää verta ja ruskeaa, ei vielä vuoda housuihin asti tosin. Nyt en sitten tiedä jatkanko lugeja vai lopetanko..? Siis ohjehan on, että jatketaan, jos testi näyttää plussaa ja lopetetaan jos miinusta. Mutta nyt taas ajattelen, että jos luget nyt pitää vuodon sitten poissa tavallaan turhaan...

Piru että osaa olla taas pyllystä tää homma! :/

Töpsy yk 12 ja pönttö ihan sekaisin

Vierailija
76/111 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinuna jatkaisin lugeja vielä tänään ja huomenaamulla ja sitten huomennahan voisit soittaa lääkäriin ja kysyä neuvoa? Samalla voisit kysyä siitä röntgenistä.

Pieni vuoto alkuraskaudessa voi olla täysin normaalia. Mullahan on molemmissa aiemmissa raskauksissa tullut plussan jälkeen vuotoa vähän.

Tsemppiä sulle kovasti!

Vierailija
77/111 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsemppauksesta!

Kyllä mäkin vähän ajattelin, että jatkan nyt lugeja ja soittelen sitten lääkäriin, jos vuoto tuosta yltyy...

Testit on näyttäneet joka päivä vahvempaa viivaa, mutta kauhean vahva ei viiva vieläkään ole. Tosin aloitin testailun tapani mukaan jo viikon oviksen jälkeen, eli vasta tänäänhän olisi pitänyt eka testi tehdä. ;) Kärsivällisyys ei ole mun vahvuuksiani siis... :D

Koitan pitää mieleni tyynenä ja ottaa vastaan mitä tulee. Syön foolihappoa ja en juo viinaa, tällä reseptillä odotan pahinta ja silti pienesti toivon ihmettä! :)

Oikein paljon lykkyä pyttyyn kaikille!

:)töpsy

Vierailija
78/111 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään helpottaa mielentilaasi, niin minulla oli rv 7-10 vaaleanpunaista, veriviiruja sisältävää paksua limaista valkovuotoa (just sellaista kun mulla yleensä ennen tätiä on). Ensin tietysti säikähdin ja mieli oli maassa, mutta terveydenhoitaja ja lääkäri sitten rauhoittelivat, että tuhrut ja pienet verenvuodot ovat hyvin tavallisia alkuraskaudessa. Pidän täällä ihan hurjana peukkuja sulle.

Ja itse asiassa teille kaikille ISOT peukut!

minnis

Vierailija
79/111 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempänä Pregent. Alempana Sofi one step (muka tosi herkkä):

http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/Yk2/P1070478.jpg

Ja samat testit kuivuneena:

http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/Yk2/P1070483.jpg

Mun mielestä näkyy. Mies sai noi kuvat töihin ja vaatii vielä lisätodisteita ;) Pitää kai hakea clearblue huomisaamua varten...

Vierailija
80/111 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli73: Kyllä mun silmä ainakin näkee haaleat viivat molemmissa. Varmistappa huomenna vielä sillä clearblue testillä ja kerro miten kävi:) Mikä kp sulla on menossa?

Eipä tänne mitään uutta. Hyvä mieli vaihtuu pikku hiljaa alakuloon kun tuntuu ettei tästä vauvan yrityksestä mitään tule. Ei sitten ehdittykkään viikonloppuna pupuilla kun yhden kerran. Joo tiedän että siihen ei tarvita kun kerta mut silti harmittaa..tuskin tärppää kuitenkaan.

äitykkäinen kp18/27-29