Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KOLMOSET MAALISKUUHUN

02.03.2010 |

Heippasta.

Aloitan uuden pinon tälle kuulle. Tervetuloa kaikille ja toivottavasti -menoa samantien odottajiin! :)

Itsellä on sen verran synkkää menoa, etten viitsi sillä nyt edes piinata ketään. ;) Mutta siis clomit aloitettu (taas) ja odotellaan tikutuksen aloitusta.

Paljon lapsilykkyä tänne kaikille!

:)töpsy kp 5/35 yk12

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mymoosa ja Pikkupapu75: huurjasti tsemppiä ja peukkuja piinailuun, toivotaan parasta!

Koralli73: Isot pahoittelut tädistä ja onnea uuteen kiertoon!

Muutenkin kaikille oikein paljon peukkuja missä vaiheessa sitten olettekin!:)

Nyt on ihan hyvät fiilikset vaikka tiedän että ei taaskaan tärpännyt. Ehkäpä vielä joskus. Oireitakaan ei ole. tavallista väsymystä ja pahoinvointia on mut ilmeisesti mulla sitä on tässä vaiheessa kiertoa muutenkin. Eipä tänne kummempia. Iloitsen tuosta ihanasta auringosta ja valosta niiin paljon enkä malttaisi odottaa lämpimiä ilmoja.

äitykkäinen kp23/28-29 yk5

Vierailija
22/111 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään aamulla erittäin herkän raskaustestin. Testi oli mun mielestä nega, vaikka tietyssä kulmassa sain siihen aivan haalean haalean punaisen viivan näkyviin testiajan sisällä. Mä tulkitsen sen kuitenkin vielä ainakin tässä vaiheessa viivanpaikaksi. Kun testiaika oli ylittynyt (kävin suihkussakin välissä) niin tikku oli kuivunut ja siinä erottui tuo toinen punainen viiva haaleana, mutta erottuvana kuitenkin. Edelleen tulkitsen senkin täksi viivanpaikaksi. En usko mihinkään raskauteen ennenkuin saan selvät viivat testiajan sisällä.

Tarkoituksenani on testata seuraavan kerran loppuviikosta tai sitten odotan menkkojen alkamista.

Kiitos äitykkäiselle tsempeistä! Sinullakin näyttää olevan piinaviikko käsillä. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Kaikki on vielä todellakin mahdollista. Itsekään en vielä mitenkään toivoani menetä, mutten turhaan etukäteen iloitsekaan ennen kuin saan selvät viivat tikkuun.

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!

Pikkupapu75 kp 27/30-31, dpo 11, yk 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tämä pino on hiljentyny huimasti vai onkohan niin paljon porukasta siirtyny odottajien puolelle että siitä johtuu. Täällä ei edelleenkään kummempia, kunhan nyt aikaani kulutan kun pienempi nukkuu päikkäreitä (ihan niinku ei olis mitään hyödyllisempää tekemistä) :)

pikkupapu75: Toivotaan toivotaan että se viiva siitä tummuisi. Meillä esikoisen teossa meni vuosi ja toisessa kesti kolme kuukautta. Toivottavasti ei ihan sitä vuotta tarvitse odotella mut on se tervetullut vaikka vuodenkin päästä kunhan vaan saan olla vielä kokea sen onnen.

Tämmöistä tänään, viikko kuluu sairaan hitaasti!

äitykkäinen kp24/28-29 yk5

Vierailija
24/111 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heissan,

Pikaiset kuulumiset: viime kierto kesti vaan 26 päivää. Tänään on kp 27, joten hätähousuna tein heti aamusta herkän testin. Ihan selvä nega oli.

Onko muilla tärpännyt?

Kp 27,yk 2

Vierailija
25/111 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osaltani syyllinen hiljaisuuteen, anteeksi...

On ollut tosi paskat fiilikset, olen sairastanut nyt monta viikkoa kauheaa keuhkotautia ja myös yrittäminen on alkanut todellakin ahdistaa ja luulen, että tämä kierto on viimeinen jonka jaksan vääntää ja sitten on pakko oman mielenterveyden takia pitää taukoa.

On myös pitänyt myöntää se tosiasia, että voi hyvin olla, ettei meille sitä kolmatta tulekaan. :( Clomeja rankempiin hoitoihin en aio ruveta ja nyt on kolmas clomi-kuuri päällä. 8 kiertoa on maksimi ja välissä pitää olla 2 kiertoa ilman. Mutta niiden jälkeen on sitten pakko varmaankin luovuttaa lopullisesti.

Painoakin olen yrittänyt saada tippumaan tässä, mutta sekään ei tunnu onnistuvan. Kai tämä pimeyden väistyminen luulisi vähän auttavan, toivottavasti auttaa myös tässä lievässä alavireisyydessä...

Tsemppiä kaikille, toivottavasti niitä plussatestejä alkaa näkyillä! :)

:)töpsy kp 13/32-35 yk 12

Vierailija
26/111 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa elelen täällä hiljaiseloa, oikeesti ei oo mitään "raportoitavaa" ollu, ovis kai oli kp 13 tai 14, mut joo tuskin mitää tapahtu... Mä oon taas heittäny vähän niinku hanskat kehään tän homman suhteen, tulee sit jos tulee, tuskin tulee... Mä en oo ees selvillä mikä on mun kp tällä hetkellä, ja hyvä niin ei tartte ressata, millon pitäs alkaa menkat, no sen verran oon selvillä et ehkä ens viikon viikonloppuna olis mahis testata, ellei täti oo kurvannu paikalle ennen sitä... No, sen näkee sillon!

Koralli: harmi kun täti tuli, mut toivottavasti saat sen plussan täs kuussa... ;) Eikös ois vähä hienoo, kun kahdella pienellä olis sama syntymäkk ;)

Pahoittelut myös muille tädin riivaamille ystäville!

Kyllä niitä plussia nyt ois tultava tähän(kin) pinoon!!! Miten täällä voi olla noin vähän plussanneita???!!! Epistä!

Töpsy, sä sentään oot hakenu clomit, no mä en oo raskautunu kertaakaan ennen ilman clomeja (paitti sillon keväällä 2002, joka meni sit kesken :( ) ja jotenkin mulla on kyl samanlaiset fiilikset kuin sullakin, et jos ei "tiettyyn aikaan" oo mitään tapahtunut (mulla se on vissiin sit kun täytän 35, nyt siis just täytin 30) joten mulla viel "aikaa", mut se onkin sitten eri asia kestääkö pää!!! Tuskin!!! Mut nyt mennään näillä, ja katotaan sit ehkä tän vuoden lopussa uudestaan asiaa, kun tammikuussa pitäs mennä töihin...

Mut joo, eipä tänne tän synkempää... Täytyy varmaan mennä nukkumaan, jotta päästään huomenna kyläilemään ajoissa...

rumpali kp20(???)/28-34

27/111 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks tää ei nyt lähetä viestejä..no niin, josko nyt.. eli..

Meillä alkoi sitten päivä mukavasti nuorimman oksentamisella =( Ja ei tietookaan millä mä tästä kauppaan repeisin.. onneks on mustikoita pakkasessa niin voi sopan kohta keittää. Toivottavasti ei nyt tarttuis muihin.

Mites muut? ootteko taudilta säästynyt?

Hiljaista on joo, mut jos ei oo mitään raportoitavaa niin höpötellään sitten jostain muusta vai..

Täällä on sitten kaikki tuntemukset kadonnu ihan täysin johonkin. Ainoa mitä on niin rintojen pieni vihlonta ja vasemmalla puolella alamasua nippaa.. noh, molemmat menkkaoireita. Mutta sellanen hillitöntä särkyä ei oo, mitä aiemmin ollut (pilsuilla siis lievitetty myös kipuja).. Eli vissiin kierto päin honkia.. tai sitten ne menkat vaan yllättää. Tekis mieli jo viikonloppuna testata jos ei menkkoi kuulu.. mutta en taida uskaltaa.

kp 26/28

Vierailija
28/111 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka, täällä tuli täti kylään aamulla, kp 28. Tää kierto oli siis päivän pidempi ku viimeksi.

Mieli on apea, mutta toisaalta... En tiedä, välillä mielessä pyörii semmoisiakin ajatuksia, että onko tässä sittenkään mitään järkeä.. Jospa 2 lasta olisi sittenkin meidän perheelle paras ratkaisu? Ja loppukierrossa mulle iski paniikki, että mitäs sitte jos kolmonen olisi sairas, tai itselle kävisi synnytksessä jotain.. Äh, en tiedä. Tuntuu, etten sittenkään ole täysin varma tunteistani. Miten tää voikin olla näin vaikeaa kolmannen kohdalla, kakkosen suhteen en epäröinyt yhtään vaan oli päivänselvää että haluan 2 lasta.

Onko muilla vastaavia tunteita?

Kp 1 , yk 3..

29/111 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton toisen jälkeen, ettei enää ikinä, yksin kun jäin odottamaan. Ja sanoin exällekin, etten halua välttämättä enää lapsia ja se tais olla yksi syy miksi erottiin.

Mutta nyt, tuo nykyinen mies on vaan saanut mielen muuttumaan. Toki mielessä käy, jos jääkin 3 kanssa yksin. Ja se, että jättääkö tuokin jos ei saa sitä yhtä yhteistä lasta.

Mutta olo siitä, että kolmas ois tervetullut on varmempi kuin aikoihin.

Joka tapauksessa jos kolmatta ei tuu, niin eipä me ehkäsyäkään takas oteta ja kolmas tulee niin sektion yhteydessä laitetaan piuhat sitten kii.

Vierailija
30/111 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan oikeestaan asiaa oo, mut tulinpahan muuten vaan ;)

Mymoosalle piti sanomani, et me oltiin kolmisen viikkoo sitten vattataudissa KOKO perhe YHTÄAIKAA!!! Se oli tosi hauskaa :) Mut kiitos ei enää koskaan!!! Joten osaan jotenkin ymmärtää sun fiilikset :( voimia ja paranemisia teille kaikiklle!!!

Ja tuota vattatautia ennen (saman viikon ma, kun pe oltiin tos vattataudissa) oli kuopuksella hengitysvaikeuksia, ja oli tosissaan miehen kanssa siellä sairaalassa (mä en pysty siellä olemaan, tekee se haju pahaa) ja mä nyt epäilen että oisko ollu rs-virusta... Jotenkin en usko siihen astmaan, mitä ne siellä sairaalassa "povasivat"... :)

Mulla on mukamas nyt välillä sellaisia "vellomis"kohtauksia tuolla mahassa, ja mukamas rinnat kipeenä ja vaikka mitä, mut oon ihan varma et menkat ne sieltä kurvaa paikalle ens tai viimeistään sit seuraavalla viikolla...

Toiveissalle harmitukset ja haleja kanssa, kun tätipirulainen tuli paikalle... :(

Niin ja Mymoosalle vielä, että tuskin mekään aletaan ehkäisemään millään tavalla, kun ei tähänkään saakka olla raskauduttu "vahingossa". Esikoista tehtiin piiiiiitkät kolme vuotta ja heti hänen syntymän jälkeen annettiin toiselle lupa tulla (tosin en miestä päästäny ekaan neljään kuukauteen lähellekään...) mut siis kuopus sai alkunsa noin kahden vuoden jälkeen...

Mut joo, täytys vissiin alkaa kehitellä jotain iltapalan puoleista noille pojille...

rumpali kp21(?)/28-34

31/111 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.. nyt sitten on sellasia vahvempia menkkatuntemuksia.. että taitaa ne sieltä paikalle tulla suht ajallaan.

Meillä alkoi aamu ilman oksentamisia, tosin mulla on sellanen vellova yökötyksen tunne, ei menny edes appelsiinimehu alas, jota ilman ei mulla aamu lähde oikein käyntiin.

Juu ei käy rumpalia kateeksi, sehän tästä puuttuis, että yhtaikaa oltais kaikki oltu. Nyt sitten ootellaan iskeekö se meihin muihin vai säästytäänkö.

Piinapäiviä kp 27/28

32/111 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet ei sitten ikinä petä. Sieltähän ne menkat sitten alkoivat. Tietty vähän masentaa, mutta olen hyvällä mielellä siitä, että ylipäänsä tulivat!

Mulla kun on ollut ongelmia tuon kierron kanssa ilman pillereitä. Jospa ne nyt pysyis.

Kivut on kyllä ihan kamalat :( itkua pitää niellä kun sattuu. Kohta jos nappais buranan.

Eli se kp 27 muuttuikin nyt kp 1.. eli mitäs mun kierto on? kp 1/26-28

Vierailija
33/111 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveissa ja Mymoosa: Pahoittelut tädistä ja paljon onnea uuteen kiertoon.

Rumpali: Peukkuja peukkuja. Jospa se plussa vaikka sieltä kuitenkin tulisi.

Töpsy: Ekstra tsemppaukset ja peukutukset sinulle. Pitkän tien olet jo käynyt ja toivoisin todella että saisit sen plussan pian.

Sunnuntai lähestyy ja olen edelleen varma että se täti sieltä taas saapuu tai sitten jo lauantaina tai maanantaina. Oireita on ainoastaan heikko olo jos ei oo vähään aikaan syönyt tai sitten vain kuvittelen senkin. Kahvikaan ei tee pahaa joten tuskin raskaana olen.

Meillä riehui vatsatauti viime viikolla ja esikoisella samaan syssyyn korvatulehdus. Nyt ollaan onneksi terveinä. Kylläpä tuolla ulkona on märkää..ja hirvee hiki tulee talvitakissa työntää rattaita tuolla sohjossa. Pitäis varmaan lähteä takki ostoksille. Mielummin kyllä menisin äitiysvaate ostoksille:)

äitykkäinen kp26/28-29 yk5

Vierailija
34/111 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään toisen merkkisen erittäin herkän raskaustestin. (Mun ei pitänyt vielä tänään testata, joten en tehnyt sitä aamuvirtsasta). Testiajan sisällä sain toisen viivan näkyviin haaleana, mutta erottui kuitenkin niin, ettei tarvinnut tietyssä kulmassa katsella näkyäkseen. (Kuten sitä edellistä, erimerkkistä). Erottui suoraan testiä katsoessa. Olen itse varovaisen toiveikas tämän tuloksen johdosta, mutta aion vielä varmistaa tuloksen testaamalla uudestaan tänään.Huomenna olisi menkkojen todennäköisesti pitänyt alkaa (mulla luteaalivaihe yleensä sen 14 päivää enimmillään). Huomenna aamulla vielä testaan Clearbluen digitaalisella testillä niin ei tarvi sitten enää tulosta miettiä (toivottavasti)ainakaan.

Myymoosan perheelle jaksuja ja pikaista paranemista!

Toiveissa:lle pahoittelut tädin vierailusta!

Lapsiluvusta vielä. Mä olen aina tiennyt haluavani kolme lasta. Se yrityksen aloittamisen ajankohta on vaan siirtynyt ja siirtynyt eteenpäin. Nyt sitten yritys vihdoin ja viimein aloitettiin ja toivottavasti toisi tuloksen.

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!

Pikkupapu75 kp 30/30-31, dpo 14, yk 1

35/111 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupapulle peukkuja, että sieltä se plussa tuli :)

Eikö voisi olla jo tärppiviikko, huoh =)

Aloitin eilen juomaan greippimehua, jos se parantais tietoo oviksesta (niinkuin kvg kertoi), mutta luoja se on PAHAA!! mies nauroi vieressä kun irvistelin lasillista alas. Kyllä hymy hyytyi ku laitoin senkin maistamaan ;) saa luvan arvostaa. Ja arvostaahan se.. just oli puhetta, kuinka mä kestän sektiot ym että meillä ois se meidän haluama yhteinen pieni.. sanoi, ettei voisi enää arvostaa enempää.

kp2/26-28

rauhallista viikonloppua..

Vierailija
36/111 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLUSSA tuli!

Testasin erittäin herkällä testillä uudestaan ja selvä plussa tuli. Tästä rohkaistuneena testasin Clearbluen digitaalisella testillä ja selvä teksti: Raskaana. Eli se on nyt selvää. Odotan meille marrasvauvaa!

Olo on ihan epätodellinen, mutta onnellinen. =)

Kiitos kaikille tästä yhdessäolosta ja toivottavasti näemme tuolla odotuspuolella pian!

Pikkupapu rv 3+6 (tarkentuu ultrassa varmaan vielä)

Vierailija
37/111 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinhän se taas meni.. voi P****. (anteeksi) :(

äitykkäinen kp1/27-29 yk6

Vierailija
38/111 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakaikkisen ilo silmälle!!!! Onnea pikkupapu!!!!

Terveisin Pööh kp28/26-30

Vierailija
39/111 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA pikkupapu!!:)

Vierailija
40/111 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pikkupapu!!!

Mä olen ristiriitaisissa tunnelmissa. Mulla olisi tässä keväällä tulossa laparoskooppinen leikkaus, johon mun olisi oman voinnin ja jaksamisen kannalta pakko päästä (ei kuitenkaan mitään henkeä uhkaavaa tms.). Jos tulen nyt/ensi kierrossa raskaaksi, en pääse leikkaukseen enkä tiedä jaksanko/pystynkö odottamaan vuotta.

Toisaalta haluisin niin kovasti tulla raskaaksi, etenkin kun se on ollut meillä muutenkin niin vaikeaa. En todellakaan tiedä, mitä pitäisi tehdä. Tässä kierrossa ei olla varottu ollenkaan, ja snaoinkin miehelle, että jos en nyt ole/tule raskaaksi, niin ensi kierron voisi jättää väliin, että pääsisin leikkaukseen.

Olo on niin ristiriitainen, etten tiedä mitä ajatella tai tuntea. Tunnen huonoa omaatuntoa, kun toisaalta toivon etten tulisi nyt raskaaksi.

Pari päivää sitten tuntui taas niin pahalta, kun yksi puolituttu kysyi, että milloin me seuraava lapsi aiotaan hankkia, että aiotaanko pitää yhtä isoero kuin kahdella ekalla lapsella. Pienemmällä tuli juuri silloin joku kriisi, joten en päässyt sanomaan siihen mitään ja keskustelunaihe oli jo vaihtunut kun pääsin takaisin pöytään.

Meillähän ekaa yritettiin yli kaksi vuotta, kaksi keskenmenoa ehti olla ja clomeilla tulin raskaaksi (neljäs clomikierto). Toisen kohdalla ehkäisyä käytettiin kuukauden ajan synnytyksen jälkeen ja ikäeroa tuli silti 2v 7kk. Clomit olisi pitänyt juuri aloittaa, mun 4 päivää ennen lääkäriä tein positiivisen testin. Mutta kyllä ärsytti taas tällainen kommentti.

Anteeksi, että oli vaan omaa napaa, mutta oli pakko purkaa vähän tuntoja.

Saara kp 18/28 yk 4 (vaikka ehkäisyä ei ole ollut ollenkaan käytössä, tytön syntymästä nyt 1v 1kk)