Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~~*~~*CLOMISTIT vk 45*~~*~~*

06.11.2006 |

[size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Itse olen 24v. ja mieheni 30v. Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Välissä kolmen kierron tauko. Luget käyttöön 09/06. Ensimmäinen lapsi toiveissa.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, pco todettu 12/05. Clomit käyttöön 12/05

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Myös aiemmin ollut käytössä vuosia sitten. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet. Tauolla clomeista.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km).

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]RuuPikkuinen [size=2][color=#000000]Olen vm78 mies vm76, yritys aloitettu 01/06. Kierrot huitelevat hurjissa lukemissa ilman proveraa. Clomit aloitettu 05/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]niad [size=2][color=#000000]28v, mies 29v. Kaksi clomilasta, poika 8/03 ja tyttö 9/05, tärpänneet molemmat ekasta kierrosta!

Kierrot aina olleet pitkiä, lievä pco, clomit aloitettu 06/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Levinia [size=2][color=#000000]vm69, neljän tytön äiti ulkomailta! Yritys aloitettu viitosesta 2/06. Clomeja söin kierron verran huhti-toukokuussa ennen. Takana tuulimuna ja kaksi keskenmenoa.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Meri05 [size=2][color=#000000]Mulla on ilmeisesti lievä pco, ja ovista pitäis avittaa. Mulla on jo kaksi lasta, jotka on saatu hieman rankemmilla hoidoilla, mutta on mulla ollut luomuraskauskin (joka päättyi keskenmenoon rv:lla 18 napanuorakomplikaation takia). Clomit aloitettu 08/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]k.i.r.s.t.i. [size=2][color=#000000]Ikää 34 ja miehella 33, vauva saanut tulla jo vuosia vaan eipä ole näkynyt. Taustalla pco ja toisen munatorven synnynnäinen puutos, simpat onneksi loistoluokkaa. Clomit aloitettu 07/06

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]..nyyhky.. [size=2][color=#000000]Minä 21v ja mies 22v. Yritys aloitettu alkuvuodesta 04. 07/04 leikattu tähystysleikkauksella iso kysta. Kystia oli kokoajan, isompia ja pienempiä, enemmän ja vähemmän. 09/05 sain Terolutit lähinnä menkkakipuja hillitsemään ja kiertoa tasoittamaan. 02/06 kun se loppui, kierrot sekoittuivat heti

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Rouwa [size=2][color=#000000]Itse olen 24v ja ukko 25v. Yritys alkanut 05/06. Taustalta löytyy endoepäily -03 sekä pco 08/06. Clomit aloitettu 08/06 + terot.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]annu73 [size=2][color=#000000]Olen 32v. ja mies 31v. Yritys alkanut kesällä 04. Clomit aloitettu kesällä 06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]mamitus [size=2][color=#000000]Itse 25 ja mies 26. 2 tyttöä 4v ja 1v9kk, eka clomiraskaus ja toinen tärppäs luomusti. PCO todettu alkuvuonna 2001, myös kilpirauhasen vajaatominta. Kolmosen yritys aloitettu 2/06, terot 4/06 ja clomit 07/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Sandu_76

[size=2][color=#000000]Olen 30v ja mieheni on 32v. Kierukka poistettu 12/05 , joka laitettiin toisessa endometrioosileikkauksessa. 03/06 kohdunulkoinen raskaus. Toinen munanjohdin poistettu. 06/06 aloitettu uudelleen yrittämään, kun leikkauksista oli toivuttu hyvin. Clomit aloitettu 10/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Irmeli72 [size=2][color=#000000]Terolutit käyttöön 04/06. Kotona on jo kaksi suloistakin suloisempaa clomi poikaa (6 ja 3,5v.) ja kolmatta toivotaan kovasti. Clomit käyttöön 07/06.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]VihervaaranAnna [size=2][color=#000000]Olen 28, mies 25. Mulla lievähkö PCO.

[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=4][color=EE1289]Plussanneet clomistit [color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color]

[size=3][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]la 13.11.06

[size=3][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000] la 19.11.06

[size=3][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]la 30.11.06

[size=3][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]la 7.12.06

[size=3][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]la 21.12.06

[size=3][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]la 14.01.07

[size=3][color=EE1289]Elora [size=2][color=#000000]la 05.02.07

[size=3][color=EE1289]Giiga-82

[size=3][color=EE1289]Helinä_1983 [size=2][color=#000000]la 15.04.07

[size=3][color=EE1289]Ulriina

[size=3][color=EE1289]Senny-76

[size=3][color=EE1289]Haave07 [size=2][color=#000000]la 01.05.07

[size=3][color=EE1289]Pikkumyy07 [size=2][color=#000000]la 25.05.07

[size=3][color=EE1289]ki-ra

[size=3][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]la 01.06.07

[size=3][color=EE1289]rosmariini [size=2][color=#000000]la 06.06.07

[size=3][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]la 30.06.07.

[size=3][color=EE1289]Kihara-74 [size=2][color=#000000]la 30.06.07

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamitus Itse 25 ja mies 26. 2 tyttöä 7/02 ja 11/04, eka clomiraskaus ja toinen tärppäs luomusti. PCO todettu alkuvuonna 2001, myös kilpirauhasen vajaatominta. Kolmosen yritys aloitettu 2/06, terot 4/06 ja clomit 07/06. 10/06 alkaen tauolla teroista ja clomeista ja odotan kutsua lapsettomuuspolile.

Vierailija
2/24 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas hiljaista clomiestien sivuilla.. ovatko kaikki vain odotuskannalla clomien oton jälkeen.

No nostellaan linkkiä ylös muutamalla terveisellä..

Olisi kiva kuulla plussanneiden kommentteja vielä täälläkin puolella :)

Itselläni 22/28 ja odotellaan testin tekemistä ensimmäisen clomikierron jälkeen. Tuo 28pv osuu maanantaille, mutta taidan olla niin hätäinen ja teen testin jo perjantaina. Tiedä sitten näkyykö perjantaina 25/28 jo jotain testeissä.. Jäädään jännittämään!

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille clomisteille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin gynellä ja tuomio oli seuraava: Clomit toimivat! Kp 13 ja ultrassa näkyi vasemmalla puolella 14mm munis ja oikealla 2x 10mm. Limakalvo oli vain 3mm paksu... Se vähän mietityttää. Jostain luin, että pitäisi olla 10mm, että munis voi kiinnittyä! Tietääkö joku paremmin? Gyne oli sitä mieltä, että tästä kierrosta voisin raskautua. Joten toivoa on!

No jos en nyt tästä kierrosta raskaudu, niin sitten lähete lapsettomuuspolille! Elikkäs siis Taysiin! Onko täällä muita, jotka ovat hoidossa Taysissa? Kokemuksia? Ja kuinka pitkä odotusaika? Lääkäri arveli 2kk. Eilen tilasin miehelleni ajan spermanäytteeseen, joka on jo ensi viikon torstaina ja sitten kun ne vastaukset tiedetään lääkäri kirjoittaa lähetteen! Sitä ennen minulle ei tehdä mitään.. elikkäs n 3kk odottelu edessä!! Tää on inhottavinta tää odottelu!

Niin ja clomeja en siis voi enää käyttää, koska sain niistä näköoireita! Voivat johtaa aivojen verenkiertohäiriöihin! HUI! Elikkä hyvästit joudun jättämään teille! Kun päivittelette niin minut saa poistaa... Toivotan kaikille paljon plussia!

No nyt vaan peukut pystyyn, että nyt tärppäisi niin ei tarvitsisi lähteä lapsettomuushoitoihin... Kuulostaakin niin hirveältä!

Vierailija
4/24 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouwa, mulle gyne sanoi, että 6mm limiksellä pärjää.Tuo 3mm kuulostaa aika vähältä, mutta lääkäri on varmasti asiassa viisaampi kuin minä! Vielähän se ehtii paksuuntuakin! Meillä ei tarvinnut odottaa spermatestin tuloksia, vaan lääkäri kirjoitti lähetteen heti ja vietiin tulokset sitten eka käynnille mukaan. Johtui varmaan siitä, että olin ns. vanha asiakas ja mahd. vika on minussa. KSKS:aan pääsi kuukaudessa. Toiv. Tayssiin pääsee myös pian.

Taidettiin olla Kiharan kanssa viimeisimmät plussanneet. Mulla clomit tarvitisvat lisävauhtia inssistä ja plussa siis tuli ekasta sellaisesta. Rouwalle vielä, että onhan niitä muitakin muniksia kasvattavia lääkkeitä ja monesti ekana kokeillaan tuota inssiä. Tietty simpat pitää olla jokseenkin ok, että siihen ruvetaan. Hoidot ei välttämättä tarkoita niitä rankimman kaavan kautta käytäviä.

Niin, mulla siis rv6+3 menossa ja tänään taitaa tulla sellanen oireeton päivä. Olotila vaihtelee päivittäin. Eilen oli aika kuvottavaa päivällä, mutta tänään ei taas mitään tuntemuksia. Pelottaa, että onkohan siellä elämää vai ei. Pitäisi varmaan soitella se ultra-aika, jotta saisin mielenrauhan..

Mitenkäs Hannan piinis etenee? Kovasti peukut pystyssä täällä, että inssi toisi teillekin sen kauan kaivatun plussan!

Vierailija
5/24 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kysellä täältä teiltä muilta asiantuntijoilta seuraavaa asiaa. Olen kirjoitellut tuolla Haahujen puolella, koska minulla on takana on yksi keskenmeno ja yksi tuulimunaraskaus. Ensimmäinen raskaus vuonna 2004 sai alkunsa clomeilla. Nyt meneillään on jälleen yksi clomikierto, kiertopäivä 21/28.

Bongasin ensimmäistä kertaa elämässäni ovulaationi tikulla viikko sitten tiistaina. Voi sitä riemua! Muutama päivä oviksen jälkeen minulla oli väsymystä ja siitä lähtien on ollut runsasta liman eritystä. Lisäksi viimeiset pari päivää on nippaillut alavatsasta välillä vasemmalta ja välillä oikealta puolelta. Lievää ruokahaluttomuutta ja kuvotustakin on ollut, mutta niitä en nyt varsinaisesti oireiksi laskisi.

Haluaisinkin nyt kysellä teiltä muilta, että onko teillä clomien kanssa näitä oireita? Tiedän, että pahoinvointisuutta voi esiintyä, mutta kuuluvatko nämä vatsan nippailut myös kuvaan? En oikein uskalla ajatella nyt muuta kuin että nämä oireet liittyvät suoraan clomeihin. Aiemmilla clomikierroilla pari vuotta sitten ei mielestäni tällaista ollut eikä näitä oireita ollut alkukierrosta silloin kun clomit otin. En oikein tiedä mitä tässä uskaltaa ajatella :(

Vierailija
6/24 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää olevan. Ehkä siksi kun on niin tylsää :) Tai siksi, että jutut on yleensä tosi omanapaisia, toisten asioita tai kysymyksiä tosi harva jaksaa kommentoida. Nyt aionkin yrittää:

SANDU: Toivottavasti tärpää nyt saman tien. Koittaisit vaan piinailla viikonlopun ylöi, sitten ei ainakaan tarvitsisi tehdä montaa testiä :) Tosin tiedän hyvin miten hankalaa odottelu on. Tsemiä!

ROUWA: Vai noin sulle kävi clomien kanssa... Harmi. Tosin eivät ne seuraavat hormonitkaan ihan mahdottomia kuulemma oo, niissä on vaan se piikitys. Nykyisillä vehkeillä kuulemma ihan kakunpala ;) ISvuoireitakaan niistä ei kuulemma tuu ollenkaan niinkuin clomeista. Limis kyllä tosta vielä vahvistuu, älä huoli. Jaksamista jatkoon, toivottavasti pian kaivattu plussa näkyy testissä!

SENNIINA: Hienoa, ettet sentään jatkuvasti oksentele :) Pidä lippu korkeella ja häntä pystyssä. Huolehtiminen ei kannata (joo, tiedän, helppo sanoo, vaikea toteuttaa...), sillä se ei ainakaan paranna tilannetta. Toivottavasti pian selviää että kaikki on niinkuin olla pitää ja pääset nauttimaan raskausajasta kunnolla. Jaksuja!

DREAM ONE: Tervetuloa tähän ketjuun, en ole sua ennen nähnytkään! Kuten tapana lienee, toivottelen: pikaista poistumista näistä kuvioista!!! Siis raskaaksi tulemisen takia, tietty :) Noista oireista: ikävä kyllä mulla on jokaisessa neljässä clomikierrossa ollut hyvin selkeät " raskausoireet" ennen menkkoja. Kuvotusta, väsymystä, huimausta, pissalla juoksua. Nippailut alkaa vajaa viikko oviksen jälkeen. Joka ikisen kerran menkat on alkaneet. Pikkuhiljaa alkaa vatuttaa tää, että homma ei toimi eli että plussaa ei näy, vaikka kaiken pitäis muuten olla ok.

Toivottavasti sulla toisin, eli että nippailut ois raskautumisen merkki! Kertoilehan kuulumisia kierron edetessä!

Omasta navasta sit toisessa viestissä ettei tuu hehtaaripitkä.

Vierailija
7/24 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin " Micro-curettage" :sta eli kohdun limakalvosta otettiin näytepala. Sattu pahuksesti, mutta onneks antoivat jo etukäteen reseptin lääkkeelle, jota piti ottaa paria tuntia ennen operaatiota. Nyt sit vaan odottelen tuloksia.

Onko kukaan muu ollut tossa operaatiossa?

Entä HSG:ssä? Hysterosalpingografia se kai on. Sattuu, kuulemma, vielä enemmän kuin tämä koepala... uuh. Tohtori sitä selitti ja kuulosti todella vastenmieliseltä operaatiolta. No, yritän ajatella positiivisia ajatuksia (ts. että olisin nyt raskautunut eikä opsua tarvittaisi ollenkaan..).

Vähän surkealla mielellä, kun mikään ei tunnu tuottavan tulosta. Lääkäri jo puhui, että kunhan se HSG saadaan tehtyä (ens kierron alkupuolella, ennen ovista) niin katsotaan, ryhdytäänkö IVFään heti. Clomejahan en saa sit enää syödä, kun alkaa olla kiintiö täynnä ja ikä painaa.

Vierailija
8/24 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksestasi! Usko tai älä, se helpotti kovasti! Nurinkurista. Sain osviittaa nyt siitä, että nämä tuntemukset saattavatkin olla ihan clomeista riippuvaisia, eikä raskautumisesta. Se helpottaa suunnattomasti poukkoilevia ajatuksiani ja tasaa toiveita raskautumisesta. On niin kuluttavaa tutkailla koko ajan itseään ja pikkuhiljaa nostattaa toiveita siitä entäs jos... On helpompaa elää realiteettien kanssa ja raskautuminen on sitten iloinen yllätys mikäli se joskus vielä eteen tulee. Lämpöjäkin mittailin äsken ja mittari näytti 36,9 astetta. Yleensä minulla on lämpö tasan 36 astetta. Mutta en anna tämänkään vielä vaikuttaa ajatuksiini, se on vissi. Kyllä mä olen pöpi! ;)

Toivon sinulle kovasti myös tärppionnea hoidoissasi. On se nyt jo kumma jos tuollaisten koepala-kärsimysten jälkeen ei tulosta jo synny!

GRRRR!!

Vierailija
9/24 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kerroin, että limakalvo olisi ollut 3mm, mutta aloin epäilemään itseäni. Sain ultra kuvat itselleni ja kaks kuvaa oli munasarjoista ja yks kohdusta ja siinä luki et 10mm elikkäs se olisi se limakalvon paksuus! Aina vaan parempi.. Lääkäri sedällä oli vähän ongelmia sen ultran kanssa niin höpisi kaikenlaista.

Odotukset ovat kyllä kovat tässä kierrossa! Kiitos kaikille kannatuksesta :) Jään taustalle seuraamaan teitä... Niin ja ilmoitan tietty, jos vaikka tärppää!

Vierailija
10/24 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas alkaa olla piina-aika käsillä.

Inssistä tasan viikko ja kp olis 20/26-28 ja pp7.

Uskon et ovis on tapahtunut viime viikon keskiviikkona tai ei ainakaan sillon vielä tiistaina kolmen aikana iltapäivällä ollut munikset irronnut ja testi kuitenkin näytti plussaa jo ma iltana joten kyllä se keskiviikko varmaan on aika lailla oikea aika. Joten olis kiinnittyminen jo saattanut tapahtua tai sitten huomenissa varmaan viimeistään. Eikö se ollut joku 6pv paikkeilla et pitäisi kiinnittyä??

Mut sitä vois vaikka olla jo raskaana ei edes tiedä mitään, no nyt täytyy vain odotella ja toivoa jotain oireita.

Ongelma vain siinä että toivon kyllä ankarasti että olisin nyt raskautunut, mutta en kuitenkaan siihen usko. 2v5kk yritystä takana ja niitä pettymyksiä kyllä siihen mahtuu aika paljon ja jotenkain on sellaiset fiilikset ettei mitenkään oo voinut tärpätä että ei meillä voi olla niin hyvä tuuri. Uskon kyllä että meille joskus lapsi tulee, mutta nyt tuntuu ettei näin helpolla voi onnistua.

Kovalla toiveella kuitenkin viedään tämä kierto loppuun asti ja sunnuntaina ajattelin jo testailla vaikka ei vielä testi välttämättä mitään näytä mutta hätähousu kun olen. Nyt kun kuitenkin ollaan vähän lähempänä onnistumista niin ei millään malttaisi odottaa. Silloin on kuitenki jo kp25/26-28 ja uskon että tässä kierrossa tuo 26 on lähempänä kun ovis oli aikaisemmin. Tosin pari viime kiertoa olen niitä lugeja käyttänyt ja olen ne lopettanut aina kun luteaalivaihe on jo tarpeeksi pitkä ja siitä sitten kahden päivän päästä on alkanut menkat eli jos lopetin kp26 niin 28 tuli kierron pituudeksi. Siitä syystä lopetin ne jo ennen tädin tuloa kun olen lukenut että joillakin on täti pysynyt niin kauan poissa kun ovat lugeja käyttäneet. Ettei sit olis kierrot venynyt ankaran pitkiksi. Nyt joudun kyllä käyttää niin kauan et täti tulee tai testi näyttää negaa kun plussa jo pitäisi näkyä. Kysyin inssin tehneeltä lääkäriltä et jatkanko jos tulee plussa niin neuvoi viikon jatkamaan joten ainakin sen aikaa niitä käytä jos meille plussa tässä kierrossa suodaan.

Kuitenkin välillä tulevan epäitoivon ja epäluulon lisäksi tuntuu kuin olisin tulisilla hiilillä. Niin jännittää kovasti, voikun olisi pian se sunnuntai.

Olikos muitan piinailijoita minun ja sandun lisäksi?

Toivottavasti rouwa plussaa tässä kierrossa niin ei tarvisi teidän lähteä rankempiin hoitoihin.

Taisi muutenki jonkun uuden kuumeilijan tiedot jäädä laittamatta listaan eli jos et itseäsi listasta löydä niin väsääppäs pieni esittely niin saan sen lisätä seuraavan kerran kun listaan tänne laitan. Sori.

Plussaonnea kaikille :)

Vierailija
11/24 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huiskutukset kaikille clomisteille!

Sellaista nopeasti tulin kyselemään, että kuinkas pitkäksi teillä on venähtänyt kierto, jos olette ottaneet clomit kp 5-9 päivinä?

Mukavaa päivän jatkoa!

*greetas*

Vierailija
12/24 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikaisesti.

Greetas, mä otin clomit 5-9 päivä ja kierto tasottui 30-31päivää. Mulle se on vähän, kun normaalisti menkat tulee 2-4krt/vuosi...

Vierailija
13/24 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips Hanna, yhtä jännittyneitä ja kärsimättömiä täällä ollaan..

Ajattelin tehdä testin perjantaina kun on 25/28, mutta kävin ruokatunnilla kaupungilla ja ostin RFSU:n testin joka ei aluksi näyttänyt mitään, mutta nyt 30 min päästä mielestäni siinä on toinen tosi haalea viiva? En tiedä olen sitä nyt tuijotellut tuossa vaikka kuinka monta kertaa, voi olla että silmissäkin alkaa nuo viivat jo menemään haamuiksi ;) Nyt on vasta 23/28-30, joten ei vielä hurrata.. pitää jaksaa nyt muutama päivä ja tehdä testi uudelleen..

Miten tää odottaminen voikin olla näin malttamatonta ;)

Toivon sinulle Hanna että todella nyt tärppäisi, olet ansainnut sen, jos kuka.. Toki toivon kaikille muillekkin +++

Kerron lisää kuulumisia, kunhan päivät kuluvat..

Vierailija
14/24 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt hiljaiseloa sillä en ole jaksanut/ halunnut kovasti kuumeilla tässä " kierrossa" . Odottelen siis keskenmenon+ kaavinnan jälkeen ensimmäisiä kuukautisia. Kaavinnasta on nyt kolme ja puoli viikkoa. Jälkitarkastus on ensi maanantaina väestöliitossa.

Fyysisesti olen hyvin toipunut, mutta henkisen puolen kanssa mennään edelleen vuoristorataa. Periaatteessa olen suruni surrut tämän keskenmenon takia, mutta käytännössä huomaan nyt entistä ahkerammin miettiväni haluanko todella vielä kerran ottaa riskin ja saattaa itseni raskaaksi vai jätänkö homman tähän. Yhtään keskenmenoa en haluaisi enää kokea eikä sitä taas pysty kukaan lupaamaan etteikö juuri näin kävisi. Mielialat siis heittelee.

Ma aloitin kuitenkin terot siinä toivossa ettei ne ensimmäiset kuukautiset lykkääntyisi ihan mahdottoman pitkälle ja saisi taas aloittaa clomit... Niin että, ota minusta nyt sitten selvää :o).

Onko muuten kukaan teistä varttuneemmista kuumeilijoista laittanut jotain deadlinea tälle yrittämiselle? Mä olen ajatellut että max. puolivuotta yritän ja jos ei sitten ole tärpännyt tai tulee vielä kerran keskenmeno niin sitten saa olla. Onko ihan pöllöä?

Mulla kuitenkin on jo kaksi lasta ja ikää 34 vee (tiedän, ei tuhottoman paljon, mutta kuitenkin).

Tsemppiä kaikkille ja lussa tuulia :o)!

Vierailija
15/24 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannalle piinaviikon onnea ja Irmelin kysymykseen:

Mulle tuli mittariin 37 -ja kylla viimeiseni aattelin saada maailmaan ennenkuin taytan 40!?! Noh ennen tuo ' raja' oli 30, sitten 35... Kuitenkin tuleva viides on tasantarkkaan se ' viimeinen' !

Mulla on viela tuo ainakin kuukauden paussi edessa, taa on mun ihan oma paussi siis, sitten tuleekin syotya oikeen urakkakuuri ja toiveita tietenkin etta uusi raskaus alkais ja kaikki jatkuis hyvin loppuun asti.

Mutta talla hetkella mulla ei siis ole uutisia oN joten olen hiukan ' hiljaisempi' tulevat ajat.

Vierailija
16/24 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mittariin lauantaina 38. Ikäraja tässä asiassa nousi koko ajan. Ajattelin ensin että ehdottomasti max 40, mutta epätoivon hetkinä aattelin, että 43..Onneksi olen nyt toivottavasti tulossa äidiksi tässä 38 vuoden komeassa iässä=)

Vierailija
17/24 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin näin kirjallisesti poikkeen tänne pinoon, olen kyl harva se päivä käyny lukemassa taustalta kuulumiset. Tääl onkin nyt useemmalla jännät paikat! bd bd bd bd

En kehtais täs tilanteessa nurista, mutta mulla vaan kamala paine ja pelko raskauden keskeytymisestä ja kaiken maailman tuulimunista jatkuu. Koko ajan pelkään, että tää ilo otetaan multa pois.

Menen 17. päivä pe ultraan, jotta jos se auttais. Pahat äklötykset on, eikä vaan aamusin, vaan millon sattuu. Tissit on kans kovin kipeet. Mutta näistä kaikista oireista en valita vaan suorastaan nautin, kun sillon tiedän olevani vahvasti +

Eli olen aika höperö :) nyt jo 6+5

Vierailija
18/24 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätähousu kun olen niin piti jo tänään päästä testaamaan, mutta tietenkin se oli nega :(

Testi oli acon10 joten uskon kyllä et se olis jo jotain näyttänyt jos raskaana olisin. Tiesin kyllä sen sillä eilen jo oli ihan sellainen tunne et oon 100% varma että ei vieläkään tärpännyt.

Enkä usko että se siitä enää plussaksi muuttuu. No sit olis työpaikan vaihto edessä, päätin et jos oon raskaana niin jää mutta jos en niin lähden pois. Mulla ei varsinaisesti ole uutta paikkaa tiedossa kuin ihan muutamaksi viikoksi, mutta joka tapauksessa pakko päästä pois nykyisestä paikasta. Inhoan työtäni ja koko paikkaa ainoa mikä on hyvää on työkaverit. Vielä sit ankara stressi työstä joten ei se ole mikään ihme ettei tärppää. Eikös stressi kuitenkin voi siihenkin vaikuttaa aikalailla?

No sunnuntaina kuitenkin testaan uudestaan, mutta en odota ihmettä. Niin ja kp on 22/26-28

Vierailija
19/24 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku piti olla niin tyhmä et menin testaamaan ja pilasin koko päivä ja samalla koko loppuviikko.

Onneksi tänää on sentään vapaapäivä, heräsin jo puoli kuudelta ja menin miestäni auttelemaan, mutta nyt on kyllä niin masentava olo että painun vain peiton alle itkemään.

Seuraavaa inssiä pystytään sitten yrittää vasta tammikuussa ja nyt tulee sitten tauko clomeihin. Tai vielä ei tarvisi taukoa pitää, mutta jos nyt jatkan clomeilla niin sit se tauko täytyy pitää silloin tammikuussa joten pidän sen ennemmin nyt niin päästään sitten sinne inssiin. Mulla on kyllä jotenkain mennyt usko tuohon inssiinkin vaikka vasta yksi tehty ja sehän ei tosiaankaan kerro sitä et onnistuuko inssillä mutta kuitenkin. Tietenkin kaikki pitää mennä vaikeimman ja kalleimman kautta vaikka rahalla nyt ei ole väliä. Tekis niin mieli mennä yksityiselle IVF niin ei varmaan ihan niin kauan tarvisi odottaa et sinne pääsis mutta on kyllä kuitenkin vähän liian kallis. Julkisella kuitenkin tulee varmaan paljon halvemmaksi.

Täytyypä soitella homeopaateille jospa siitä olisi jotain hyötyä.

Mutta nyt lähden nuolemaan haavojani...

Vierailija
20/24 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei.

Hanna: Eikö olekin ihmeellistä, että sitä pitää olla hätähousu ja mennä testaamaan ja pilaamaan päivänsä. Samoin kävi minulle. Kp 29 tänään ja tein negatiivisen testin clearbluella...ja heti testin teon jälkeen alkoi tulla vessapaperiin vähän rusehtavaa limaa, joten tätiä odotellessa. On se kumma, että vaikka kuinka aina valmistautuu siihen, että nega tulee, sitä pettyy ihan pirusti...

Minun pitää tänään mennä työni puolesta tutustumaan yhteen päiväkotiin ja arvatkaa vain, onko oikein fiilistä..? Toista munasarjaa nippailee IHAN tajuttomasti, joten odotettavissa on varmaan kiukkuinen täti. Seuraavassa kierrossa aloitan clomit vähän aikaisemmin, jotta saadaan kierrosta lyhyempi. Eli katsellaan.

Mukavaa torstaita kaikille ja toivoa niille, jotka eivät sitä vielä ole menettäneet. +++++++

*greetas*