PIKKU2 MAALISKUU
Kommentit (168)
Eli kirjoittelin jo tuolla ylempänä, mutta laitan kunnon esittelyn nyt tähän tulemaan.
Nimimerkki: suttu
Iät: minä 29, mies 28
Esikoinen: tyttö 01/08
Yritys aloitettu: 08/09
Tänä vuonna meillä on häät tiedossa ja päätettiin että yksi kierto vielä yritetään ja sen jälkeen keskitytään hää valmisteluihin. Ihan jees kun itse stressaan aikasta paljon näistä tädin käynneistä :(
Mutta jos nyt sitten pärähtäisi tuo plussa... Peukut pystyyn.
Ninnininnuli... 2/33-35.....yk2
Roma............. 5/26-29.....yk4
Viiru................. 8/30-36.....yk7
Timantti76..... 8/28-35.....yk4
Juuliska......... 16/27-29.....yk7
Tatjuska......... 26/26-29.....yk4?
Inkku............... 26/29-32.....yk4
Hapsiainen... 29/32-36.....yk2
Virva................ 30/35.....yk1
Jonttu.............. 39/25-27.....yk7.....plussa 12.03.
Suttu: tervetuloa! Jos haluat mukaan tuohon kp-listaan, niin ilmoita mulle vielä kp- ja yk-tiedot, niin lisäilen sut myös sinne. :)
Jonttu: Peukut on pystyssä että kaikki menee teillä nyt hyvin (ja miksei menisi!!) mutta ymmärrän hyvin tuon keskenmenopelon. Mulla on takana yksi alkuraskauden km ja yksi tuulimuna, nämä tapahtuivat tosin 10 vuotta sitten kun olin vielä edellisessä parisuhteessa. Näin jälkikäteen olen tyytyväinen ettei siihen katastrofisuhteeseen lapsia syntynyt mutta jäivät nuo keskenmenot kuitenkin kummittelemaan mieleen kun esikoisesta vihdoin plussasin. Ja kun mullahan tuli vielä menkat vaikka olin raskaana ja vielä hematoomakin siihen päälle (ja sen mukana hurjat verenvuodot rv 7), niin olinkin ihan hermona koko alkuraskauden ajan. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin! =)
Ninnininnuli ja suttu: pahoittelut tädistä. :(
Inkku: ........jännittää!!!!! :D Toivottavasti tänä aamuna on tullut jo plussa. Millä testillä testasit?
ON: mulla on se lääkäri tosiaan viikon päästä maanantaina, odotan sitä kuin kuuta nousevaa. Luteaalivaihe jäi taas säälittävään 9 päivään, toivottavasti tuohon saadaan apua ja pian!
Plussatuulia kaikille!!
Laita vaan minut KP listaan.
-
suttu kp/28-30
Taitaa plussaa pukata :-O Tein aamulla samalla testimerkillä uuden testin (babyplussasta tilattu)ja samanlainen muka haamuviiva siinä oli. Noh, nyt tein sitten eri tastimerkillä myös testin ja tuli kyllä jo ihan luettava viiva! Mutta eihän tätä vielä usko ollenkaan. Oon niin onnellinen :-) Jotenkin onnellisemmaksi tämän tekee vielä se, että niinä päivinä kun hedelmöitys on tapahtunut, mun tosi läheinen sukulainen menehtyi yllättäen. Tuntuu niin ihanalta tämä ilo tässä surun keskellä :-)
Itse en ole keskenmenoja kokenut, mutta onhan tää niiin alussa, että ihan täysillä ei vielä uskalla iloita. Mutta nautin nyt tästä hetkestä :-D
Pää taas ihan tyhjä. Kaikille kuitenkin oikein onnekasta yritystä!
Erittäin paljon ONNEA Inkku82 plussasta!
Tartuta meihin ihanat plussa tuulet...
Onnea plussasta Inkku! :) voi että mää oon kade! :)
Onnea, onnea Inkku! :) Tosi mahtavaa!
Täällä ei vielä tätiä näy eikä tarviis näkyäkään. Mutta vielähän se kerkeää tulemaan...Kaikenlaisia "ihan varmoja" oireita on suuntaan ja toiseen. Joka toinen minuutti oon ihan varma että menkat alkaa ja jaka toinen taas löydän jonkun ihan selkeän raskausoireen. Ehkä pitäis marssia vaan apteekkiin, jos sit pääsis tästä piinasta ;)
Ninnininnuli: Meidän tyttö oli viime kesänä, kun oltiin etelässä, aika saman ikäinen kun teidän poika. Ja uhmaa löytyi jo silloin...Muuten kaikki meni oikein hyvin, mutta tuo lentokoneessa sylissä paikallaan istuminen oli tosi tuskasta. Eli kannattaa ottaa paljon vaan kaikkea tekemistä mukaan ja piiiiiiitkä pinna :) Äläkä murehdi niitä muita matkustajia.
Plussatuulia kaikille!
Ninnininnuli... 3/33-35.....yk2
Suttu............... 4/28-30.....yk7???
Roma............. 6/26-29.....yk4
Viiru................. 9/30-36.....yk7
Timantti76..... 9/28-35.....yk4
Juuliska......... 17/27-29.....yk7
Tatjuska......... 27/26-29.....yk4
Inkku............... 27/29-32.....yk4.....plussa 19.03.
Hapsiainen... 30/32-36.....yk2
Virva................ 31/35.....yk1
Jonttu.............. 40/25-27.....yk7.....plussa 12.03.
Inkku: paljon, paljon onnea plussasta!!!!! :D
Onnea plussanneelle Inkulle! Ihan huippujuttu!! Taas toivo kasvaa täällä päässä :). Alkaa tulla kiire kotiin,että olis taas jännitettävää ja testattavaa.. Ootko tehnyt vielä lisää testejä :). Voi se on ihana tunne, kun tietää kasvattavansa pientä uutta elämää :)).
Rauhaisaa lauantaipäivää! Meikäläiset vaihtaa päiväksi paikkaa isovanhempien luo.
Nonii johan on sekaisin kierto.. kesti 38 päivää ja sitten päälle kahden päivän menkat :O kummallista.. Noh kai sitä täytyy si alkaa heti joka toinen päivä sekstailee niin josko osuis tässä kierros.. :)bh
Mahtavuutta, nyt vaan sit lisää plussia.
Täällä ootellaan ihan rauhallisilla mielillä alkaakos menkat kohta. Ovis tuntui kaksi viikkoa sitten sunnuntaina, eli nyt jos ei keskiviikkoon mennessä kuulu niin testaan. En kyllä oikein usko, mutta toivossa on hyvä elellä. :) En pahastu vaikka ei tulisikaan plussaa (ei todellakaan kiire kun tuo tyttökin on niin pieni), mutta ilahdun hurjasti jos sitten napsahtaisikin. Tuntemuksia on sillain, että rintoja on välillä jomotellut ja eilen nipisteli. Mutta se nyt on ihan normaalia kuukautisia edeltävää juttua se.
Puhuttiin miehen kanssa tänä aamuna, ja hän on samoilla linjoilla: otetaan ilolla vastaan jos vauva tulisi piankin, mutta ei kiirehditä ja nautitaan tästä yhdestä lapsesta. Jos tulisi toinen, iloittaisiin siitä että tyttö saa sisaruksen lähellä omaa ikäänsä, mutta jos ei tule vielä pitkäänkään aikaan, iloitaan siitä että tyttö saa olla se meidän pikkuinen tyttö.
virva
Voihan tässä vielä vaikka menkat alkaakin, jos huonosti käy. Huomenna tai maanantaina ois oikea päivä kait. Miten te muut: virva, tatjuska ja hapsiainen jaksatte odottaa testaamista? Siis itse haluaisin myös olla noin rauhallinen :-)
Lisää testejä en ole sentään vielä tehnyt, mutta maanantaina ajattelin vielä kyllä testata, josko sitten tulisi vahvempi viiva. Tissit on kyllä jo todella kipeät, ei tarvii edes puristella enää ;-) Muita oireita ei ole, paitsi selkään on ilmestynyt finnejä. Ne oli läsnä myös melkein koko esikoisen raskauden.
Mutta toivottavasti plussia tulee lisää! Ja tädit pysyköön poissa!
Täti päätti sitten tänään tulla ja ketutus on aikasmoisen kova. Just katoin, että ens kierrossa ollaan tod.näk. just oviksen aikaan monta päivää sukuloimassa eli eipä taida olla testattavaa silloinkaan :(
Muutenkin päätettiin miehen kanssa, että jätetään ainakin joksikin aikaa päivien laskeminen, tikuttelu yms. pois ja ollaan vaan iloisesti yllättyneitä jos pikkuinen on jossain vaiheessa tulossa. Mitenköhän tuota malttaa....
Tatjuska......... 2/26-29.....yk5
Ninnininnuli... 4/33-35.....yk2
Suttu............... 5/28-30.....yk7???
Roma............. 7/26-29.....yk4
Viiru................. 10/30-36.....yk7
Timantti76..... 10/28-35.....yk4
Juuliska......... 18/27-29.....yk7
Inkku............... 28/29-32.....yk4.....plussa 19.03.
Hapsiainen... 31/32-36.....yk2
Virva................ 32/35.....yk1
Jonttu.............. 41/25-27.....yk7.....plussa 12.03.
Tatjuska, pahoittelut! Ehkä teidän pitää karata sukulaisilta jonnekin piiloon vehtailemaan.
Tämä viilipytty rakoilee vähän: on kaikenlaisia ylösnousuvihlontoja, jotka on tosi tuttuja viimeraskaudesta. Toisaalta jatkuvasti jomottaa alavatsaa menkkamaisesti, joka todennäköisesti tarkoittaa ihan vaan menkkoja mutta VOISI tarkoittaa raskauttakin.. No. Katsotaan, jos ei huomenna ala niin joudun ehkä testaamaan. Tai katsotaan jos kestäisi keskiviikkoon niinkuin oli tarkoitus. :)
virva, jolla ovis tasan kaksi viikkoa sitten tästä.
Järkyttynyt mutta onnellinen virva.
Muokkaus: ettekös tekin näe tuon?
Onnea hirmusti Virvalle. Taitaa kevät aurinko tehdä tehtävänsä ja porukka alkaa lisääntymään ;o)
Onnea vielä ja meille muille stemppiä.
rauhassa ehdin lukemaan ja vielä kirjoittamaankin :). Täällä siskon tykönä on niin vilskettä kun on yhteensä neljä alle kouluikäistä, vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Meidän pojalla puskee hampaita ja heräilee öisin, niinpä kuljen zombiena täällä :). Ens maanantaina takaisin kotiin odottelemaan ovista :DDDD.
Tekee varmaan hyvää lähteä auringon lämpöön hetkeksi, siellä kai useampi pikkuveikka on saanut alkunsa rentoutuneessa mielentilassa. Me lähetään sitten joskus viiden vuoden tähtäimellä.. Kunhan saadaan ukkelille uus ammatti ja vielä töihin..
Jonttu, onpa ihana kun sinulla päivät pikku hiljaa kasautuu :), pidetään peukkuja ja toivotaan niin kovasti että nyt menisi hyvin!
Inkku, onpa tosi jännittävää! Mulla oli esikoisen kanssa tooosi haalea viiva. Muistan et tein silloin hätäseen testin ja totesin, et joo negaa taas näytti. Menin tupakalle ja takaisin tullessa oli ilmestynyt haalea viiva :), ja se todella piti paikkaansa ja oli joku simohalpa ja köppänen merkki. Ootko tehnyt uuden testin??
Santtu (muistinko mää oikein???), tervetuloa, onnea seuraavaan yritykseen!
Pahoittelut kaikille tädin "yllättämille"!
En nyt edes muista kaikkea mitä ajattelin teille kommentoida, kun oli tullut niin paljon kommentteja. Plussatuulia meille kaikille!