PIKKU2 MAALISKUU
Kommentit (168)
Vai alkaako kierto nyt tosissaan kettuilemaan ja heittelehtimään.. :( Jos ois kaapissa testi, tekisin, mut ei oo. Kaks edellistä päivää tuli sellasta vaaleanpunaista pyyhkiessä, nyt ei tuu enää sitäkään, ihan normaalia valkovuotoa vaan. Mä oon ymmärtäny, että jos ois kiinnittymisvuotoa, niin se ois n.1vkon kuluttua hedelmöittymisestä. Mut meillä kun on viimisestä peittojen heiluttelustakin jo 2 viikkoa, niin en usko että oli kiinnittymiseen liittyvää. Viimeks kierto oli 30 päivää, jostain syystä, sitä ennen ollut suhtkoht säännöllinen (25-27).
Inkku: vuorotyöt haittaa kyl aika pahasti harrastuksia, ja harjoitteluja! :)
Nyt alkais kyllä olemaan aika niitä raskausplussiakin alkaa tähän pinoon tulemaan. Kukas testaa seuraavaksi?
Jonttu, mulla tuli raskautumiskierrossa verta tasan 2vko oviksesta. Olin sillon tehnyt päivää aiemmin plussan, eli ehkä saisit plussan jo jos niikseen olis! En tiiä oliko se kiinnittymisvuotoa vai mitä ikinä vuotoa, mut näin kävi.
Mekään ei juurikaan sitä peittoa ravisteltu, jäi siihen ovista edeltävään päivään. Jospa se riittäis.. Mies on vähän -ja ehkä mäkin- kahden vaiheilla sen suhteen miten tarkkaan koitetaan ajoittaa. On tuo tyttökin vielä niin pieni, ettei siinä mielessä ole kiire. Sit mies oli niin toivottoman vasynyt pitkistä päivistään oviksen aikaan, ettei me sitten yritetty edes. Mut ehkä toi edeltänyt päivä riittää, saa nähdä.
virva
Juuliska......... 7/27-29.....yk7
Tatjuska......... 17/26-29.....yk4?
Inkku............... 17/29-32.....yk4
Hapsiainen... 20/32-36.....yk2
Virva................ 21/35.....yk1
Roma............. 23/26-29.....yk3
Timantti76..... 26/28-35.....yk3
Ninnininnuli... 26/33-35.....yk1
Viiru................. 29/30-36.....yk6
Jonttu.............. 30/25-27.....yk7
Ihanaa täti on jälleen poistunut ja voi taas alkaa virittäytymään uuteen yritykseen :).
Roma: kiitti vinkistä, kävin eilen tilaamassa halpatestistä ovistestejä. Olivat muuten huomattavasti edullisempia kuin nuo apteekin testit. Vois tuossa sunnuntaina - maanantaina alkaa testailemaan, on sen verran heitellyt tuo kierto puolen vuoden aikana. Tää vois nyt olla sitten SE kierto!
Jonttu: oletko jo tehnyt testin? vai onko kiertopäivät menneet sekaisin?
Juuliska
Mä olen vieläkin niin flunssainen, että en ole päässyt testiostoksille. Ja lähikaupan valikoimiin ne ei kuulu. Netistä mietin tilausta, mutta kun senkin tulemisessa kuitenkin hetki kestää. Ja mun tuurilla kävis kuitenkin niin, että kun tilauksen tekisin, niin sillä hetkellä menkat alkais.
Ei oo menkat alkanu, rinnat ehkä aristaa välillä. Muuten onkin ollut kolotuksia joka puolella, flunssasta johtuvia.
Tilasin netistä, jotain "halpoja ja luotettavia", kuten mainostaa kuuluu myytävää tuotetta. Ja vielä luki että "suomen suosituin". :)
Valintaan vaikutti se, että tässä kaupassa tuote lähetettiin manner-suomesta, kahdesta muusta verkkokaupasta kun katsoin, niin niiden postitus ois ollut ålandiasta tai ruotsin maalta. Tosin en tiedä tuleeko tämäkään testi enää huomenna, vai meneekö postin kulku maanantaille. Saapa nähdä.
tilata netistä jotain halpoja raskaustestejä, sitä kun joka kuukausi toivoo niin olevansa raskaana ja sit lankean apteekin kalliisiin testeihin.. Nytkin vois jo testata, jos olis joku simohalpa testi :). Käytiin tänään Oulussa, mut en yhtään hoksannu et olisin jostain cittarista edes voinu kattoo.. No ehkä parempi niin, yritän vieläkin sillä pää kylmänä -linjalla.. Ei mulla tässä mitään kummosempia oireita oo suuntaan tai toiseen, illalla alavatsasta nipisteli, mut eipä muuta. Ekasta raskaudesta muistan, et samana viikonloppuna kun menkkojen olis pitänyt alkaa, niin pisteli, nipisteli ja kuumotteli mahaa ja rinnat oli niiiiin arat. Nyt rinnoissa ei tunnu mitään, eikä alamahan tuntemuksetkaan ole kovin voimakkaita.
Jonttu, onko sulla yleensä hyvin säännöllinen kierto? Päiväthän sulla vois olla jo hyvinkin lupaavia :D
Onko Hapsiaisella oireita? Tai testi jo tehtynä? Entä ninnininnuli?
Poika taitaa olla liian väsynyt nukahtaakseen, äippä juoksee apuun..
Joo ei oireita ei.. Joai nipistelyä alavatsalla on vähä väliä mut sehän voi olla mitä vaan.. eikä naamakaan enää kuki.. Tissejä puristelen jatkuvasti että olisko kipeet mutta eihän ne oo, mahtaa vaan olla tyhmän näköstä tuo itsensä rutistelu.. Tekis kamalasti mieli JO NYT testailla silti vaikka eihän siinä järkee ole! Musta kyllä tuntuu että pikkuhiljaa pitäs menkat alkaa (mähän en tarkkaan muista viimesiä) mut jos nyt vaan malttais.. Nyt nukkuu, oli rankka työpäivä..
Juuliska......... 8/27-29.....yk7
Tatjuska......... 18/26-29.....yk4?
Inkku............... 18/29-32.....yk4
Hapsiainen... 21/32-36.....yk2
Virva................ 22/35.....yk1
Roma............. 24/26-29.....yk3
Timantti76..... 27/28-35.....yk3
Ninnininnuli... 27/33-35.....yk1
Viiru................. 30/30-36.....yk6
Jonttu.............. 31/25-27.....yk7
Jonttu: nyt vaikuttaa hyvältä!! =) Toivottavasti testit saapuvat pikaisesti ja testaustuloksena on plussa. Peukut on pystyssä sen puolesta.
ON: lämmöt laskussa eikä mitään raskautumiseen viittaavia oireita havaittavissa. Tätiä siis odotellaan.
tänne asti.. Aamulla kun heräsin, niin tiesin että tänään menkat alkaa. Ei ehtinyt oikeastaan edes tuntua miltään, kun täti jo tulikin. Onneks nyt siis heti, eikä vasta joskus ens keskiviikkona, sit oisin kerennyt toivoa jo vaikka mitä. Ei siis pientä harmitusta kummempaa, kun uudelleen vielä tutkailin kalenteria ja huomasin, et mehän tullaankin sieltä reissusta monta päivää ennen oletettua ovista!
Mua jäi naurattaan toi tissien puristelu, sitä taitaa olla liikkeellä :DD
Tulispa Jontun testit jo tänään, että saatais vastauksia.
Huomasin myös, et eihän Hapsiaisella ollutkaan vielä jännät paikat, vaan Viirulla! Onko siis merkkejä (l. tissien puristelua) ilmassa?
Aurinkoista viikonloppua!
Timantti kp 1/28-35 yk4
Timantti76..... 1/28-35.....yk4
Juuliska......... 9/27-29.....yk7
Tatjuska......... 19/26-29.....yk4?
Inkku............... 19/29-32.....yk4
Hapsiainen... 22/32-36.....yk2
Virva................ 23/35.....yk1
Roma............. 25/26-29.....yk3
Ninnininnuli... 28/33-35.....yk1
Viiru................. 31/30-36.....yk6
Jonttu.............. 32/25-27.....yk7
pahoittelut tädistä. Pidetään peukkuja että tämä on nyt SE kierto. :)
Minäkin kyselen täällä, Jonttu tai Viiru, onko uutisia...? :D
Hyvää viikonloppua kaikille!
Testit tuli, eikä sitä viitsinyt olla testaamatta. Kaks viivaa, tosin testiviiva ei yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mut ei kuitenkaan ihan haamukaan. Mieskin jopa näki sen.
Nyt on olo vähän epätodellinen... keskenmenonpelko takaraivossa. =( No, eipä auta kuin seurailla ja elää vaan normisti eteenpäin..
Eikä niitä oireita ehkä ole muita kuin tuo rintojen arkuus vain välillä. Ja kuten joskus ennenkin kirjoitin, niin kaipa ne kipeytyy kun niitä jatkuvasti puristelee. :D
Timantille pahoittelut tädistä!
Mut mä todellakin kaipaisin nyt teidän juttuseuraanne edelleen, odotuspuolella ei ole enää muita pikkukakkosia näkynyt (tai ainakaan pinoa). Enkä nyt ihan heti odotuspuolelle kyllä lähde, ehkä sitten jos joskus on tarpeeks viikkoja kasassa.
Onnea, onnea. Toivottavasti kaikki menee hyvin!
Pysy ihmeessä meidän keskusteluissa mukana, jospa sun hyvä tuuri tarttuis muihinkin :) Saatais vaikka oma pino sinne odotuspuolelle.
Meillä ollaan vatsataudissa ja piinaviikko alkaa. Teoriassa olis mahiksia eli peittoa tuli heiluteltua suht ahkerasti, mutta mutta...
Hauskaa vikkonloppua ja Timantille vielä pahoittelut tädistä.
Jonttu: aivan mielettömän paljon onnea plussasta!!!!!!! Tosi ihana juttu. Ja täällähän voi olla mukana just niin kauan kuin se itsestä hyvältä tuntuu, ilmoita mulle kun haluat että lisään sut tuonne plussanneisiin. :)
Hyvä idea Tatjuska että perustettaisiin oma odotuspino, toivottavasti päästään siihen vaiheeseen kaikki pian.
Jonttu, onnea todella paljon! Annat toivoa meille muille :)!! Kohta alat toivoa, että pahoinvointi alkaisi, niin raskaus tuntuisi todellisemmalta :).
Pitäis ehkä osata suhtautua tähän raskautumiseen samalla rauhallisuudella kuin mitä Jonttu, tai ainakin Jontun viesteistä tuli semmonen kuva, ettei nyt ihan fanaattisesti tunnustele tuntemuksia :D.
Kerro miten vointi etenee, oliko mies yhtä mielissään?
Todella paljon onnea Jontulle plussasta! Mieletöntä :-)
Timantille pahoittelut tädistä, saisi pysyä poissa.
Mulla alkamassa piinaviikko. Töitä tiedossa ihan liikaakin, joten toivottavasti viikko menee nopeasti.
Timantti76..... 2/28-35.....yk4
Juuliska......... 10/27-29.....yk7
Tatjuska......... 20/26-29.....yk4?
Inkku............... 20/29-32.....yk4
Hapsiainen... 23/32-36.....yk2
Virva................ 24/35.....yk1
Roma............. 26/26-29.....yk3
Ninnininnuli... 29/33-35.....yk1
Viiru................. 32/30-36.....yk6
Jonttu.............. 33/25-27.....yk7.....plussa 12.03.
Taisi meidän peiton heilutukset jäädä siihen sunnuntaihin. Eilen kyllä yritettiin, mutta eihän siitä mitään tullut kun niin väsyneitä molemmat. Mies oli siis iltavuorossa ja vasta sen jälkeen oli mahdollista. Minä valvoin ja aamulla oli herätys töihin klo 5.30. Ihan sairasta touhua sanon minä :-) Tänään meinaan mennä aikasin nukkumaan ja saa olla tämä kierto tässä. Kuitenkin la ja su hyödynnettiin, ovis oli aika varmasti sunnuntaina. Että jospa kuitenkin on ehtinyt jotain tarttua matkaan ;-)
Niin ja tyttökin on vielä tosi kipeenä, yskii kaiket yöt. Täytyy varmaan huomenna viedä lääkäriin kun kuumekin nousi uudelleen.
Tatjuskalle onnea ovisplussasta. Ja parempaa puuhailuonnea sinnepäin ;-)
Nyt menen hoivaamaan tuota pientä potilasta :-(