PIKKU2 MAALISKUU
Kommentit (168)
Todella suuret onnittelut plussasta! Mahtavaa!
Nyt mua alko jännittämään, pitäsköhän sitä itsekin tehdä jo..?
Aivan ihania uutisia :)
Lisää plussia odotellessa, tästä on hyvä jatkaa! Onko hapsiainen jo "sortunut" testailemaan?? Ja kukas muu se olikaan joka myös piinailee, onko kerrottavaa (sori, laho pääni ei muista vielä kaikkia nimiä...)?
Onnea Juuliskalle! Tosi mahtavaa, toivottavasti saadaan pian lisää plussia =)
Hieno juttu Juulista, tosi hienoa! :D Nyt toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti! :) Mä TIESIN, että tää yk7 ois SE kierto... ;) Onnea!
Siis niin vahva plussa pärähti testiin etten ehtiny sitä edes kädestäni laskea :) Viimeiseen asti olin varma että negaa näyttää ja illalla olin aivan varma et täti tulee yöllä. Olo on todella sekava, onnellinen ja vaikka mitä.. Siis uskomatonta! Ja sitten hetken päästä tajusin et on aprillipäivä, tää ei oo kyllä pilaa. Mut saas nähdä testaanko vielä huomenna uudelleen :)
Hurjasti onnea Hapsiainen ja Juuliska! On se vaan niin uskomaton tunne kun plussa pärähtää testiin ;-)
Kaikille muillekin paljon plussaonnea. Ja hyvä Roma, että sait lääkkeet heti lääkäriltä. :-)
Mitäs mieltä muut on, pitäiskö perustaa tonne toiselle puolelle plussanneitten pino?
Huhtikuun pino on perustettu, palataan asiaan siellä!!! :)
Tein äsken raskaustestin miehen yllytyksestä ja selkeä plussa tuli!!! Olen niiiiiin onnellinen ja hämmentynyt tästä :). Ei oikein osaa ajatella, että se on todella nyt totta. Niin kauan tähän kaikenkaikkiaan meni.
Olen niin sanattoman onnellinen tällä hetkellä :).
Juuliska