PIKKU2 MAALISKUU
Kommentit (168)
Mä en voi vielä uskoa tätä, tai uskon mutta oon ihan järkyttynyt: miten tää saattoi käydä näin, kun tyttöä tehtiin vuosia! Mut ei nuolasta ennen kuin tipahtaa, vielä on riskiviikot meneillään.
virva.
Tosi paljon onnea! En ollut muutamaan päivään ehtinyt lukemaan meidän pinoa ja nyt alkoi kyllä viikko ihanasti :). Jonttu tämän plussailun aloitti ja nyt alkaa näyttää jo tosi hyvältä. Mitenkäs Inkku, oletko testannut uudelleen?
ON: mulla on ollut tuosta oletetusta oviksesta (ke) lähtien vähän rinnat arkoina ja eilen ne oli oikeesti tosi arat. Aika outoa... no ei pidä ehkä tehdä mitään johtopäätöksiä tuosta :P. Vaikka mieli tekisikin. Esikoista kun odottelin tuli rinnat vasta lähempänä oletettua menkkojen alkua kipeiksi. Saatiin onneksi hyödynnettyä tuo oviksen tienoo melko hyvin eli vanha parikin jaksoi hyvin heilutella peittoja ;).
Vielä kerran onnea plussanneille ja paljon tarrasukkia mukaan!
Juuliska
Mahtavia kevät tuulia liikkeellä :) Ihanaa, vielä kerran paljon onnea :)
Itse vasta nyt aloin jännään, tytön synttäri stressi helpottaa, juhlat venähti kolmelle päivälle ja nyt ne on juhlittu. Huh, ensi vuonna ei kyllä venähdä juhlat, jos joku ei paikalle pääse niin sitten antaa olla.
Mutta yritän siirtää ajatukset muualle, viime kierto venähti yli 40 päiväseksi joten odotan vähintään tämän viikon (niin uhoon, saa nähdä pystynkö..) En tosiaan oo tajunnut edes että tässähän tosissaan on jännät paikat. Tässä kierrossa ei ole peitto paljon heilunut, mutta katsotaan... Peukkuja kaikille jännääjille :)
Moi! Täällä yksi pikku2-haaveilija, yritys aloitettu eilen :) Olen jo vähän aikaa käynyt ketjua lukemassa, kuumeinen kun olen... Esikoinen syntynyt 10/08, vauvakuume ollut melkoinen jo jonkin aikaa, mutta nyt vasta lähdettiin tosihommiin. Ikää minulla 27, mies 28, pääkaupunkiseudulla asustellaan. Nyt taitaa olla kiertopäivä 10/n.28. Esikoinen sai alkunsa heti ensimmäisestä yrityskierrosta, mutta en oikein voi uskoa että nytkin kävisi niin onnellisesti. Hienosti näytti viime aikoina tässä ketjussa plussia tulleen, onnea vaan kaikille ja perässä tullaan toivottavasti!
Aurinkoisin terveisin,
Sabriina
Tosi paljon onnea plussanneille Inkulle ja Virvalle!! Hienoa! Ja olis ainakin musta tosi mukavaa, jos vielä pysytte meidän kanssa kertomassa kuulumisia, jos ette vielä halua odotuspuolelle hypätä.
Ja tervetuloa Sabrinalle. Mukaan mahtuu aina.
Virvalle! Jospa tuo kevät saisi aikaan enemmänkin plussia :)
Ja Sabrinalle tervetuloa mukaan!
Tukea, iloa, surua ja onnea on mukavampi jakaa yhdessä. Täällä tuntuu, että teillä mukana olijoilla on harmituksesta huolimatta hitunen iloakin jäljellä, ja toivoa!
Kp 28/29-31, yritystä takana 12 kk.
Esikoinen 5 v.
Itse 32 v ja mies 38.
Mahtavaa! Lisää plussia, nythän on alkanut oikein putki :-) Ja toivottavasti ei lopu ihan heti!
Täällä on viiva vahvistunut ja olo on onnellinen :-)
Virva, ihan hirveesti onnea! Uskomattoman hyvin teille kävi!! Eikö raskaus voi helpottaakin niitä rakkulavaivoja? Onko epätodellinen olo?
Mites Jonttu ja Inkku, onko oireet vahvistuneet?
Ninnininnuli, mulle kävi melkein samalla tavalla.. Sitä on omasta puolestaan niin pettynyt ja kärsimätön, ei millään malttais odottaa..
Tapir ja Sabriina, tervetuloa joukkoon!
Tatjuska, oon just tota miettinyt, et jos yrittäis suhtautua raskautumiseen leppoisammin laskematta päiviä, mut kyllähän mä silti aina tiedän mikä päivä on meneillään.. Että voiko semmonen oikeesti onnistua :)? Laskisin itsekseni päiviä ja houkuttelisin miehen peitonheilutteluun oviksen aikoihin.. :)
Me kotiuduttiin tänään ja ajattelin, et pitää hyvissä ajoin aloittaa virittely, mut johan päästiin riitelemään ja tunnelma läsähti. Niinhän siinä käy, kun oikein odottaa. Limoja tuli eilen, mut ei vissiin tänään, en oo ainakaan huomannut. Jospa aamulla olis tunnelmat kohdillaan.
Timantti, raskaus kai voi helpottaa rakkulavaivoja, ja ehkä niin on käynyt kun oli hyvät ovikset ja nyt tää salamaplussa. :) Mulla ja miehellä on tosi omituinen ja epätodellinen olo: ei oltais ikinä kuuna päivänä uskottu. Varauduin ehkä vuoden yrittämiseen. Nyt on taas edessä pitkä raskaus, joka on sekä ihanaa että vähän kamalaakin. :) Enemmän silti ihanaa. Anteeksi omanapaviesti, olen aika väsynyt tampereenretken jälkeen ja nyt meen kyllä nukkumaan.
virva
Tatjuska......... 4/26-29.....yk5
Ninnininnuli... 6/33-35.....yk2
Suttu................ 7/28-30.....yk7???
Roma.............. 9/26-29.....yk4
Sabriina......... 11/28.....yk1
Viiru................ 12/30-36.....yk7
Timantti76..... 12/28-35.....yk4
Juuliska......... 20/27-29.....yk7
Tapir............... 29/29-31.....yk12
Inkku............... 30/29-32.....yk4.....plussa 19.03.
Hapsiainen... 33/32-36.....yk2
Virva................ 34/35.....yk1.....plussa 21.03.
Jonttu.............. 43/25-27.....yk7.....plussa 12.03.
.. ihana juttu!! Paljon onnea myös Virvalle plussasta! =)
Ja uusille tervetuloa! =)
Hapsiaisella ja Tapirilla onkin sitten seuraavat jännäyksen edessä, onko mitään oireita tms. havaittavissa? Plussatuulia molemmille paljon!
ON: kierto on nähtävästi ihan sekaisin, mulla taisi olla ovis eilen...!! :O Testiin tuli ovisplussaksi tulkittava tulos toissapäivänä ja eilen oli ihan hirveät oviskivut vasemmalla alavatsassa. Tänä aamuna lämmöt olivat sitten selkeässä nousussa. Siis ihan ihme juttu. Onneksi on se lääkäri ensi viikolla niin ehkä tästä kiertosekoilusta jotain tolkkua vihdoin saisi..
Plussatuulia kaikille!!
Tatjuska......... 5/26-29.....yk5
Ninnininnuli... 7/33-35.....yk2
Suttu................ 8/28-30.....yk7???
Roma............. 10/26-29.....yk4
Sabriina......... 12/28.....yk1
Viiru................ 13/30-36.....yk7
Timantti76..... 13/28-35.....yk4
Juuliska......... 21/27-29.....yk7
Tapir............... 30/29-31.....yk12
Inkku............... 31/29-32.....yk4.....plussa 19.03.
Hapsiainen... 34/32-36.....yk2
Virva................ 35/35.....yk1.....plussa 21.03.
Jonttu.............. 44/25-27.....yk7.....plussa 12.03.
Roma, onpa hyvä että pääset kohta lääkärin pakeille! Oon ite ihan pihalla mitä ko tilanteessa voidaan tehdä, määrävätkö kenties jotain hormoneja??
Viirulla ja Sabriinalla menossa touhupäivät :), Juuliskalla alkamassa piinaviikko, onko tuntemuksia?
Tulin oikeestaan vaan kertomaan, että oon ajatellut että tää on nyt SE kierto.. Jos positiivinen ajattelu auttaisi :). Ehkä sen yöimetyksen lopettamisen takia tuntuu siltä. Samalla tietysti hirvittää menkkojen alkaminen, mikä pettymys se tulee olemaan..
Nyt on niin ihana aurinkoinen päivä, josta on mentävä nauttimaan. Odotan malttamattomana että poika oppii kävelemään (kun vasta pari viikkoa sitten oppi ryömimään, joo..), laajenee meidän pihaleikit. Toistaiseksi ei ole ollut niin innostunut mäenlaskemisesta :D.
plussanneille ja sitten niille, jotka vielä odottelevat:) itsellä ajankohta, jolloin ei uskalla edes vessassa käydä, kun ei halua menkkoja alkaviksi...no, toisaalta, onhan tässä jo harjaantunut toiven, pettymysten ja odottamisen kanssa, joten eiköhän tässäkin kuussa saa taas tunteiden kanssa taiteilla.
Timantti76; mäkin olen ajatellut ottaa käyttöön tuon positiivisen ajattelun, ehkä se auttaisi.
Onko kenelläkään urheilijataustaa; miten urheilemiseen olette suhtautuneet? Itse treenaan lähes joka päivän noin 2 tuntia....liekö silläkin sitten vaikutusta!?
Aurinkoa kaikille!!!!!
Ja kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :) Täällä näyttää olevan kivaa ja kannustavaa porukkaa, tuntuu hyvältä hypätä toiveikkaiden kyytiin.
Tosi hienoa Roma, kun jaksat noita kiertopäiviä päivittää, niin näkee missä jännitysvaiheessa kaikki ovat. Meillä tosiaan puuhapäivät mennossa, kuten Timantti76 sen hienosti ilmaisi :) Ollaan suht touhukkaina oltukin viime päivät, joten kovat ovat toiveet... Piinapäiviä viettäville kovasti pidän peukkuja! Tapir taitaa olla kovimmassa piinassa tällä hetkellä? Kierron loppuvaiheessa minä olen varmaan jo ihan hermoraunio, vaikka vasta ensimmäinen yrityskierto kyseessä. Täältä saa onneksi hyvää vertaistukea eikä tule niin hullu olo kun on kanssasisaria matkassa!
Ihana päivä tänään, auringonpaistetta kaikille!
Sabriina
Oikeesti, mä hajoon tähän odottamiseen ja pähkäilyyn. siksi noin 30000 viestiä vois kirjoittaa sekunnissa:)
Sabriina, ihan kuin ois omasta elämästä, kun kirjoitit, että mitä enemmän on peitot heilunut ja yritystä ollut, sitä enemmän on myös odotuksia, ja siitä nytkin johtuu tämä hermoilu. Uni ei tullut viimeyönä ja nyt väsyttää.
Ja kiva tosiaan tuo Roman ylläpitämä koonti.
Sori purkaus, mutta kohta poksahdan, kun töissäkään ei voi oikein kenellekään jakaa.
täällä uusi kuumeilija joukkoon.
eka yrityskierto menossa 20/27-28
jänniittää kovasti:) masua nippailee vähän väliä muuten olo normaali.
Täällä odotellaan ovista ensi viikon alkuun. Onneksi on ollut niin paljon tekemistä ettei ole kerinnyt vauvajuttuja miettimään. Peittoa joka toinen päivä on heiluteltu varmuuden vuoksi ;)
Multa pääsi itku.. En tiä si että johtuuko ilosta tein plussaneiden puolesta vai siitä että itse oon malttamaton ja olisin niin halunnu kans plussan heti :)