Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 MAALISKUU

Kommentit (168)

Vierailija
61/168 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta Jonttu ja toivotaan että kaikki menee hyvin!! :)

Mä tajusin tänään että olinhan mä merkannu kalenteriin sittenkin edelliset menkat, muistin vasta tänään että laitoin sellasen tarran sille päivälle ku sattu osuun käteen ja aattelin et tosta muistaa koska on menkat ollu.. hyvimpä muisti taas joo.. No kuitenkin, laskin sitten että tänään onkin kierron 33. päivä!! Eli Sinä ihana joka viitsit päiviellä noita kiertopäiviä ja muita ja jos huomaat tämän niin laita ajan tasalle! :)

No siitähän mä sitten vallan innostuin kun jo 33. päivä ja kävin ostamassa pari apteekin testiä.. Koska oon malttamaton niin aattelin huomenna aamulla jo testailla :) Vaikkei niitä oireita ookaan.. Mut silti on sellanen olo et ei olis menkatkaan just tulossa.. Mitä nyt miehelle oon kiukutellu kamalasti tänään.. No huomenna kuulette miten kävi täällä.. :) (Malttaakohan sitä nukkuakaan..)

Vierailija
62/168 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edes haaleen haaleeta viivaa! :( Heh, naurattaa lähinnä.. Vaikka mää edelleen oon siinä uskossa että menkat ei ala.. Muita testanneita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/168 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timantti76..... 3/28-35.....yk4

Juuliska......... 11/27-29.....yk7

Tatjuska......... 21/26-29.....yk4?

Inkku............... 21/29-32.....yk4

Hapsiainen... 24/32-36.....yk2

Virva................ 25/35.....yk1

Roma............. 27/26-29.....yk3

Viiru................. 33/30-36.....yk6

Ninnininnuli... 34/33-35.....yk1

Jonttu.............. 34/25-27.....yk7.....plussa 12.03.

Vierailija
64/168 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnininnuli: pahoittelut negasta mutta ehkä se vielä positiiviseksi muuttuu. Niin kauan kun täti pysyy poissa, on toivoa! :)

Mulla vasta dpo9 mutta lämmöt tekivät tänään mahalaskun, joten täti tulossa tänään tai viimeistään huomenna. Ei siis ole paljon tarvetta testailla tässä kierrossa. Höh!

Vierailija
65/168 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun saatiin plussa tähänkin pinoon! Toivotaan Jonttu, että kaikki menee hyvin ja pääset sitten siirtymään tuonne raskauspuolelle :) ja me muut perässä!

Meillä aloiteltiin peittojen heilutus jo eilen varmuuden vuoksi, kun en ole vielä saanut tilaamiani ovistestejä. Tänään niiden pitäisi kyllä tulla, että pääsee testailemaan. Toivottavasti tässä kierrossa olisi ajoitus kohdallaan ja onni matkassa :).

Ninnininnuli: oletko testannut uudelleen?

Juuliska

Vierailija
66/168 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma............. 1/26-29.....yk4

Timantti76..... 4/28-35.....yk4

Juuliska......... 12/27-29.....yk7

Tatjuska......... 22/26-29.....yk4?

Inkku............... 22/29-32.....yk4

Hapsiainen... 25/32-36.....yk2

Virva................ 26/35.....yk1

Viiru................. 34/30-36.....yk6

Ninnininnuli... 35/33-35.....yk1

Jonttu.............. 35/25-27.....yk7.....plussa 12.03.

Vierailija
67/168 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma............. 2/26-29.....yk4

Timantti76..... 5/28-35.....yk4

Juuliska......... 13/27-29.....yk7

Tatjuska......... 23/26-29.....yk4?

Inkku............... 23/29-32.....yk4

Hapsiainen... 26/32-36.....yk2

Virva................ 27/35.....yk1

Viiru................. 35/30-36.....yk6

Ninnininnuli... 36/33-35.....yk1

Jonttu.............. 36/25-27.....yk7.....plussa 12.03.

Vierailija
68/168 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole viä menkat alkanu ei.. huomen uus testi.. eikä yhtään menkka olo et toivoa on.. Huomenna kerron lisää.. Nyt kone jumittaa en saa edes kunnolla luettua toisten tekstejä :( Täytyy katsoa josko alkais myöhemmin toimia kunnol..

Vierailija
69/168 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh.. ei tätiä, ei plussaa.. Ja mää olin jo aika lailla varma.. :)

Mites esim. Viirulla? Alkaa olee totuuden päivät taas..

Vierailija
70/168 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi taustalainen vihdoin ilmoittautuu jännääjiin. Kotona yksi 2,2 v tyttö ja toinen kovasti haaveissa.

Kaksi negaa takana (viimeinen tänä aamuna) ja tätiä ei näy. Lämmöt hieman koholla ja yli viikon ollut ihme maha nipistelyjä sekä hetkittäin vihlasuja. Pitäkää peukkuja, että plussaksi muuttuu!

Esikoisesta tein kaksi testiä toisen kun menkat viikon myöhässä ja toisen vasta kolmen viikon jälkeen ja silloin näytti plussan. Miten ikinä olen jaksanut odottaa?

Mutta kaikille kevät plussa tuulia!

Vierailija
71/168 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti ihan tulla tarkistamaan, että missä mennään, kiitos roma kun pidät tota listaa yllä :D mä en ole tässä kierrossa seurannu lainkaan, ei tietoa missä ollaan menty :D tullu vaan hyörittyä tytön synttäreiden suunnittelussa yms yms. Ja huomasin, että munhan täytyy alkaa jo kohta jännäilemään :) ihanaa kun kevät tulee, saisi nyt noi lumet poistua ja aurinko lisää tuoda lämpöä :D tässä kuussa, ei ole kovin ahkeraan peitto heilunu, mutta jos ne harvat kerrat ja yrittämisen unohtaminen pitäisi toivoa yllä :)

Vierailija
72/168 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jontulle onnea plussasta!

Vierailija
73/168 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma, pahoittelut tädistä. :( Anteeksi huonomuistisuuteni, mutta olikos sulla se lääkäriaika tässä kohta?

Viiru, huhuu, mä haluun lukee sun romaaneja! :) Ja haluaisin lisää plussia.

Täällä vaan päivä kerralla eteenpäin. Aikaisemmat keskenmenot kummittelee mielessä. Uusia testejä en ole tehnyt, yks saa riittää. Ajattelin että alkuraskauden ultraan suunnistaisin parin viikon päästä. Vielä en oo aikaa tilannut. Enkä kyllä mitään muitakaan aikoja, kun eka aion varmistua että siellä tosiaan on elämää.

Plussatuulia kaikille!

Vierailija
74/168 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jontulle onnittelut plussasta!

Pahoittelut uuden kierron aloittaneille, ja jaksamista piinaajille. :)

Meillä täällä ootellaan ihan rauhassa. Tää nykyinen lapsi on niin levoton yökukkuja, ettei ihan hirveästi ole ehtinyt uusia vauvoja miettimään. Muutenkin olen miettinyt, ettei ole kova kiire, niin vaikka me vähän toivotaankin ei me ehkä hirveästi _yritetä_ kuitenkaan. Mutta jos plussa napsahtaisi, olisin iloinen.

Ovis oli luullakseni sunnuntaina kohta kaksi viikkoa sitten (no puolitoista) eli ensi viikon alussa pitäisi menkkojen alkaa. Oletan niin käyvän, ei tunnu erityiseltä ja lisäksi me ei niin kauhean aktiivisesti juur ovisaikaan harjoiteltukaan. Mutta katsotaan.

virva.

Vierailija
75/168 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei vieläkään ollut meidän vuoro. Tämä on aina niin pettymys että tekisi mieleni vain itkeä. Taidan ostaa hevosen ja lopettaa kokonaan yrittämisen. Ehkä sitten joskus :(

Vierailija
76/168 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukava tulla lukemaan pinoa taas pitkästä aikaa, kun eka plussa oli pärähtänyt. Vielä kerran onnittelut Jonttu, tarrasukkia mukaan. Tää antaa toivoa meille muillekin.

Tervetuloa sutulle ja pahoittelut tädistä. Se ottaa pattiin niiiiin joka kerta. Tiedän tunteen. Jos ei kuitenkaan hevosiin vaihdeta eihän? Teethän sun esittelyn, niin Roma varmaan laittaa sen listoille..

Roma; mites se sun lekuri, koskas se on?

Virva; hyvä että olette aloittaneet ajoissa. Meillä poika heräili yöllä yli kaksivuotiaaksi ja tän siitä saa kun odottaa kuitenkin liian pitkään. Kyllä se siis ohi menee jossain vaiheessa:)

Jokos ninnininnuli on testannut uudestaan vai onko tullut täti?

Ja kuten jo olette voineet päätellä, täti tuli tännekin perjantaina eli yk7 (olikohan se niin) alkoi nyt. Sen verran vielä omaa napaa, että ostin sitten lopulta niitä ovistestejä ja sain plussankin (viivat yhtä vahvat) keskiviikkona viikkoa ennen menkkoja (pvm hukassa) eli oisko sillon mullakin se luteaalivaihe liian lyhyt? Ovis siis hyödynnettin ja muutenkin ollaan menty sillä joka toinen päivä taktiikalla ihan varuiksi.. Ainakin kierto jäi lyhyeksi (30pvä) eli ei tissien puristeluvaihetta tässä kierrossa. Voiko kivut tasan viikkoa ennen sitä olla jotain munasolun kypsymistä tms kyselee tyhmä. Se nyt kuitenkin omasta navasta.

Kiva, kun pino on nykyään näin aktiivinen. Toivottavasti pysyykin:)

Viiru 7/30-36 yk7, plaah..

Vierailija
77/168 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...tein tänään testin (tiedän, melko aikasin)...ja luulen että siinä oli joku haamujen haamu :-O En oo ennen tehnyt ton merkkistä testiä ja siinä lukee, että ei saa tulkita enää 5min jälkeen. En nyt kellosta aikaa ottanut mutta max. 10 min sisällä tuli hennon hento viiva...Voisko testi olla niin tyhmä, että sellanen haamu tulee 5min jälkeen? Pissa oli päiväpissaa ja aika laimeeta vieläpä. Nyt on siis noin 11 päivää mahdollisesta hedelmöityksestä...

En nyt vielä haluu mitään onitteluja, koska en vaan usko vielä mihinkään....

Huomenna teen uuden testin aamupissasta, jos sitten selvenis jotain. Tisseihin kyllä sattuu ehkä enemmän kun yleensä...

Siis oon aika pihalla, ei nyt tule muuta kommentoitavaakaa :-)

Vierailija
78/168 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep eli eipä tärpänny kerrasta.. (suuren suuri yllätys :O ) no joopa joo.. Mutta koska olen niin surullinen tästä niin tilaan tänään etelän matkan!! :D Piristystä päivään.. Kamala kun kierto kesti siis 38 päivää!! Jos tollaseks venyy niin huh huh.. ELi tästä alkaa sitten yrityskerta 2..

Inkku, toiv. haamu olisi huomenna vähemmän haamu! :)

Vierailija
79/168 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis vielä lisää plussia. :(

Inkku: mulla on ainakin niin vähän testeistä kans kokemuksia, että itse en luota kuin sellaseen kunnolla näkyvään viivaan. :) Toivottavasti viiva vahvistuis aamulla!

Ninnininnuli: lähdettekö äkkimatkalle, vai myöhemmin? Mulla on kans kova matkakuume (se taitaa olla silti aina..), lapsen mummu on just etelän lämmössä. Vielä ei onneksi ole tullut viestejä kuinka hienoo siellä taas onkaan.. :) No, mut niin kauan kun taas olen raskaana, niin en ulkomaille viitti edes lähteä. Alkuraskaudesta kun se keskenmenon riski on aika suuri, ja loppuraskaudesta mulla viimeksi oli ainakin sellaset oireet ja "viat", että ei tee mieli matkustaa.

En kyllä vieläkään oikein usko raskautta todeksi, oireita kun ei oikein ole (paitsi rinnat aristaa välillä). Tosin kaikkia mahan kutituksia ja kipuiluja on kyllä oo pannu edes merkille. Alkuraskauden ultran sain kolmen viikon päähän, siihen on viel piiiiitkä aika. Ja sitä ennen vuoto kerkiää alkamaan monta kertaa. Edelliset keskenmenot on tapahtunu rv8-12. :(

Kevät tulee, koko päivän satanut lunta...

Vierailija
80/168 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kolme viikkoo tuntuu kyllä varmasti iha äärettömän pitkältä ajalta!! Ja yritä nyt silti olla positiivisin mielin, vaikka onhan sekin totta että pessimisti ei pety..

Toukokuulle sain loman joten sillon sitten reissuun.. Ihan tohon kreikkaan lähdetään, kun ei pidempää matkaa jaksa ton 1v9kk kans tehdä! Oltiin viime kesänä bulgarias (kamala kamala kamala maa!!) ja se reissu meni paremmin ku uskalsin odottaa.. Mut katsotaan nyt kun tämä on niin kovassa uhmaiässä et miten käy! Niin, ja sen pitäisi vieläki matkustaa sylissä koneessa!! Hei haloo, toi kaveri ei sekuntiaka oo paikallaan ja toiseks se on niin isokin ettei sitä mikää sylissä pidä.. No, sen ajan murhe.. Ja niiden toisten matkustajien ku joutuu kuuntelee tota kitisijää ;)

Mummu lähtee matkaan mukaan (lapsenvahti, jee!!) ja siskon tyttö 15v. (toinen lapsen vahti, tupla jee!!). Se on viä vähä epävarmaa pääseekö tuo ukko mukaan mutta jos ei pääse niin koitan saada jonku kaverin mukaan.. Ihanaa kun on muuta aateltavaa ku vauvan teko ja tulevat häät!!

Onkos muilla reissusuunnitelmia esikoisten kanssa?