Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 MAALISKUU

Kommentit (168)

Vierailija
21/168 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihmettelen tuota ajoitusta: aiemmin olen raskautunut helposti, korkeintaan 3 kiertoa yritetty. En muista miten keskenmenneissä raskauksissa on peittoja heiluteltu, mutta esimerkiksi se kierto, josta esikoinen sai alkunsa, niin peittoja heiluteltiin tasan kerran, ja kas, plussaa näytti. Nyt vaikka heiluttelis kuinka ja paljon ja päivittäin, niin ei mitään. :/

En siis käytä ovistestejä, enkä muutenkaan ole ihan varma milloin ovis tapahtuu (ennen luulin tietäväni, mut viimeks kun kierto heitti +3päivää normaalista, niin en tiedä). Olen alkanut epäilemään, että mahdankohan ovuloidakaan joka kerta, tai onko miehen siittiöissä jotain vikaa-vikaa...

Keskenmenojen jälkeen tutkittiin jotain hyytymistekijöitä yms, mut miehestä ei taidettu tutkii juur mittää.

No, eipä auta, toistaseks täällä viel mieli ihan normaali, kun ei oo menkkoja näkynyt. Mutta eipä kyl ole oireitakaan.

Vierailija
22/168 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tännepä on mukava tulla joukkoon kun kaikki niin lämpimästi toivottaa tervetulleeks! :)

Toiset näämmä yrittänyt sen verran monta kertaa että kehtaankohan sitä sitten täällä harmitella jos ei heti tärppää - hiukan malttamaton kun oon! Mä olin ens viikon maanantaille varannu ultraääni inhonpuhdistuksenkin mutta peruin sen kun mistäs sitä tietää jos onkin tärpänny niin en kyllä riskeeraa mitään. Tota esikoista oottaessa ja siinä toisessa raskaudessa mikä päätty onnettomasti en paljon stressannu millää et mitä saa tehdä tai syödä mut väkisinkin sitä alko sen 18-trisomia jutun jälkeen miettii että teen kyl kaikkeni ettei ainaka minust kii oo jos lapsi ei oo terve..

No enivei me lähdemme nyt jäätelölle kun menin sellaisella lahjomaan tota mukeloa tänään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/168 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuliska! Minäkin ehdin jo niin toivoa puolestasi! Voimia ja etenkin Onnea uuteen yritykseen..

Ninnininnuli tervetuloa! Harmittaahan se vietävästi ellei yritys tuota tulosta vaikka kerta olisi vasta ensimmäinenkin eli minun puolestani voit valittaa :). Itelläkin alkaa jo (ehkä vähän liikaakin) jännittää tämän kuukauden tulos.. Viime yönä oli ensimmäinen yö ilman imetystä (ja meni vielä ihan älyttömän hyvin!), joten toiveet seuraavaa kiertoa varten nousivat 100%.

Ilmeisesti paras onnistumistulos saataisiin jos peittoja olisi heiluteltu ennen ovulaatiota? Jostain muistan lukeneeni näin... Minä kun en ole ovulaation ajankohdasta koskaan varma, niin varalta on heiluteltava peittoja viikon ajan joka toinen päivä. Olen pähkäillyt että joka toinen päivä on paras, jottei siemenneste laimene liikaa :)). Että mikä spontaani seksi?!

Mukavaa viikonloppua!

Vierailija
24/168 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuntuu jo epätoivoselta, mutta kyllä sieltä pohjalta taas noustaan. Voimia!

Mä olin varmaan ekassa yrityskierrossa kaikista eniten pettynyt kun plussaa ei tullutkaan. Nyt siihen on jo alkanut tottua ja tiedostaa, että ei se ihan niin helpolla välttämättä se plussa tule. Tietenkin petyn edelleen, mutta enää en uskalla haaveilla niin kovasti siitä vauvasta niin ei tipu sitten niin korkealta.

Mulla on alkanut oviskivut, tikussa vasta tosin haalea viiva. Eli menee yrittäminen taas ensi viikon puolelle ja se on yllätys yllätys kaikista huonoin ajankohta tässä kuussa :-( Ei nähdä miehen kanssa juuri ollenkaan...paitsi keskellä yötä, pakko kait vaan yrittää jaksaa, en haluaisi hukata yhtäkään kuukautta!

Onkos Romalla jo viiva haalistunut? Mä oon kanssa miettinyt, että me ollaan saatettu olla myös liian aikasessa hommissa tuon oviksen suhteen. Tai pitäisi jatkaa niitä puuhia vielä vähän pidemmälle, jos ovis ei olekaan vielä tapahtunut.

Vielä tuosta, että peittoja pitäisi heilutella jo ennen ovista,niin mä oon lukenut (ihan anatomian koulukirjasta) että siittiöiltä kestää päästä kohtuun 30min-2 tuntia. Luulisi ettei silloin haittaisi, vaikka ovis on jo tapahtunut ja munasolu siellä odottelemassa!?

Kohta kauppaan ja jumppaan, tyttö on taas kipeenä. Kuumetta ja kamala yskä :-( Toivottavasti en itse saa tautia!

Mukavaa viikonloppua kaikille :-D

Vierailija
25/168 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuliska......... 3/27-29.....yk7

Tatjuska......... 13/26-29.....yk4?

Inkku............... 13/29-32.....yk4

Hapsiainen... 16/32-36.....yk2

Virva................ 17/35.....yk1

Roma............. 19/26-29.....yk3

Timantti76..... 22/28-35.....yk3

Ninnininnuli... 22/33-35.....yk1

Viiru................. 25/30-36.....yk6

Jonttu.............. 26/25-27.....yk7

Fanny78......... 57/30.....yk?

Vierailija
26/168 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkku: viiva oli tänään aamupäivällä jo haalistunut, joten ovis oli nähtävästi eilen. Eilen oli myös sellaiset vatsakivut että tukevat tuota tulkintaa. Viimeistään viikon päästä maanantaina siis odotellaan tätiä taas saapuvaksi.

Vierailija
27/168 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tosiaan haittaakaan vaikka munasolu olisi täydessä terässä odottelemassa :). Mut ideaalitilanteessa, jos kaikki menisi just täydellisesti. Jolloin silloinkin vain noin 25% yrityksistä onnistuu...

Valmistaudun jo seuraavaan kiertoon ja huomasin, et ollaan pojan kanssa reissussa just parhaimmillaan oviksen aikaan?! Ei kai tätä yritystä voi niin vakavasti ottaa että reissua siirtäisi.. :) Vaikka mieli tekisi, tuntuu ettei jaksais millään odottaa.

Vierailija
28/168 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timantti, kiitokset onnitteluista. :) Hassu sattuma tosiaan kun tyttö kääntyi juuri kesken lauseen. Ja tsemppiä tuleviin piinaviikkoihin, tiedän miten rankkoja ne on ainakin itselle. Mäkään en tikuta, koska se oikeasti olisi kallista ja tuskaista touhua näissä kummissa kierroissa.

Juu elkää reissua siirtäkö. :) Koittakaa keksiä keinot yrittää reissussa, vaikka kerran. ;)

Roma, huh kurjuutta sairauksien kanssa, toivottavasti voitte paremmin! Itse sain raskautumiskierrosta kontrolliviivaa hennomman ovisviivan, se vaan oli vahvempi kuin normaalisti muuten. Ja kummasti se lapsi saatiin. Eli varmaan hyvä varmistella.. :D

Viiru, mun ymmärtääkseni se viiva saattaa vähän aaltoilla kierron sisällä. Tai sit se oon vaan mä.

Inkku, tiedän niin ton pienen kateudenvihreyden: yksi parhaista kavereistani saa justiin kohta lapsen, tosin ekan. Katselin silti sitä ihanaa kireää kumpua kaivaten..

ninnininuli, tervetuloa! Kurja sattuma tuo teidän keväinen raskaus, mutta nyt puhaltaa paremmat tuulet. :) Mukavaa kanssa saada muita joilla vähän pidemmät kierrot.

Jonttu, parempia vointeja lapselle. Kuulostaa aika rankalta pienelle tuo tauti.

Juuliska, tosi suuret pahoittelut.. mutta ei auta kuin nousta taas kehiin. Olen sitä mieltä, että sitä lasta ajatteleekin sitten erilailla kun sen yrittämiseen on mennyt aikaa.

ON: Kohta olisi se oviksen aika. Me ollaankin varmisteltu tässä muutamaan kertaan. Vielä ei tunnu ovikselta mutta limat kertoo juttujaan, eli saas nyt nähdä. Luotan, etät jos ovikselta tuntuu se myös tapahtuu.

Eipä muuta, jatketaan.

virva

Vierailija
29/168 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta timantti, että parempihan se olisi, että siittiöitä olisi sekä odottelemassa, että sitten tulisi vielä lisääkin maksimoimaan onnistumisen. On tuo raskautuminen kyllä niin ihmeellinen juttu, että ei ole ihme ettei kaikissa kierroissa ole edes mahdollista vaikka kaikki olisikin kunnossa.

Mulla siis tuli selvä ovisplussa eilen illalla (kp13), mutta aloteltiin jo eilen kun kerran siltä tuntui ;-) Ja jatkoa on luvassa. Mutta ihanaa että kivut on ollut vähän lievempiä kun edellisissä kierroissa. Ja ihanaa että kierrosta on tulossa tällä kertaa lyhyempi! Jotenkin taas on toivo noussut, että ehkä me nyt onnistutaan :-)

Kukas seuraavaksi testailee? Jonttu? Olisiko jo uutisia?

Niin ja mitenkäs Tatjuska, onko ovista jo kuulunut? Ehtikö mies työmatkalta kotiin?

Vierailija
30/168 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkku, onnea osumisesta ovikseen!

Sitä tulin itsekin hihkumaan, että jo tokaa kertaa raskauden jälkeen selkeät ovissäryt, jee! Eilen ja toissapäivänä ennakoitiin, eiköhän me tänään jatketa. Toivottavasti mies jaksaa, sillä on ollu pitkä päivä. Petyn kyllä vähän jos ei, mutta no, aina on ensikuu. Mut jee, taidan ovuloida jo tokaa kertaa putkeen. :)

virva

Vierailija
31/168 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuliska......... 4/27-29.....yk7

Tatjuska......... 14/26-29.....yk4?

Inkku............... 14/29-32.....yk4

Hapsiainen... 17/32-36.....yk2

Virva................ 18/35.....yk1

Roma............. 20/26-29.....yk3

Timantti76..... 23/28-35.....yk3

Ninnininnuli... 23/33-35.....yk1

Viiru................. 26/30-36.....yk6

Jonttu.............. 27/25-27.....yk7

Fanny78......... 58/30.....yk?

Vierailija
32/168 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuliska......... 5/27-29.....yk7

Tatjuska......... 15/26-29.....yk4?

Inkku............... 15/29-32.....yk4

Hapsiainen... 18/32-36.....yk2

Virva................ 19/35.....yk1

Roma............. 21/26-29.....yk3

Timantti76..... 24/28-35.....yk3

Ninnininnuli... 24/33-35.....yk1

Viiru................. 27/30-36.....yk6

Jonttu.............. 28/25-27.....yk7

Vierailija
33/168 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo heräs kun niin paljon naama kukkii :) No joo, muita oireita ei olekaan eikä niitä vielä varmaan pitäisikään olla kun se olis sit viikko si tärpänny jos sikseen olis.. Vitsi kun en yhtää muista noista edellisistä raskauksista et koska alko mitkäki oireet.. Oksentelu alko molemmilla kerroilla samana päivänä ku plussasin, toises raskaudes tiesin varmasti olevani raskaana kun oli jo niin väsyny ja heikko olo. Molemmissa raskauksissa tulin myös heti flunssaan alussa, liekö sattumaa sitten.. Rinnat tuli araks vasta myöhempään.. Mutta jos en väärin muista niin tuo naama tosiaan räjähti heti miten.. Noh, kaikki raskaudet voi olla täysin erilaisii joten jäitä hattuun! ;)

Virva, ennen aattelin et kiva ku on vähä pidempi kierto niin ei oo niin usein menkkoja mut näin kun raskaaksi yrittää niin se aika tuntuu turhan pitkältä! Vaikka se nyt ei olekaan kun muutamia päiviä normaalia pidempi aika..

Meillä on täällä kuivaksi harjoittelu menossa, toi mein poitsu puol vuotiaasta vuoden ikään kyllä teki asia pottaan monesti päivässä mut sit sil tuli joku ihme kausi et ei millään suostu potalle ja sitä vaan jatkuu ja jatkuu..

Nyt syömään..x

Vierailija
34/168 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun lapsi alkais olemaan terveen kirjoissa, niin itse niistänyt pari päivää, ja olo aika tukkonen. No, onneksi tänään ei aurinko paista, niin ei harmita niiiin paljoo olla vaan neljän seinän sisällä.

Eilisestä asti tullut pyyhkiessä jotain "tuhrua", vaaleanpunaista limansekaista vuotoa. Alkais nyt jo vaan ihan kunnolla menkat, niin ei kierto alkais kovin heittelemään.

Mukavaa naistenpäivää!

Vierailija
35/168 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti tässä kuulumisia... eli ovis on nyt bongattu ja me kans aloitettiin jo vähän ennen tuota ovista peittojen heiluttelu ja tarkoitus on jatkaa edelleen. Eli mies siis on saatu reissulta kotiin toisiin hommiin ;)

Plussatuulia kaikille ja onnea uuteen kiertoon Juuliskalle!

Hyvää naistenpäivää!

Vierailija
36/168 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pidetään peukkuja Tatjuskallekin petipuuhiin :)

Vierailija
37/168 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eipä siinä muu auta kuin uuteen yritykseen vaan. Tuossa jo kovasti selailin kalenteria, että minne se ovis suurinpiirtein osuu. Ajattelin käydä ostamassa testejä taas vai pitäisköhän tilata netistä? taitavat olla huomattavasti halvempia niin?

Plussatuulia kaikille! Josko pian saataisiin tähänkin pinoon uusi r-plussa :)

Juuliska

Vierailija
38/168 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuliska......... 6/27-29.....yk7

Tatjuska......... 16/26-29.....yk4?

Inkku............... 16/29-32.....yk4

Hapsiainen... 19/32-36.....yk2

Virva................ 20/35.....yk1

Roma............. 22/26-29.....yk3

Timantti76..... 25/28-35.....yk3

Ninnininnuli... 25/33-35.....yk1

Viiru................. 28/30-36.....yk6

Jonttu.............. 29/25-27.....yk7

Vierailija
39/168 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän alkaa monella jo olemaan jännäyspäivät käsillä, ainakin Viirulla ja Timantilla. Onko oireita havaittavissa? Entä miten Jonttu, olisiko tuhru ollut vain vaikka kiinnittymisvuotoa? Plussatuulia kaikille paljon!!

Virvalle ja Tatjuskalle onnea oviksesta ja tsemppiä sen hyödyntämiseen. =)

Juuliska: mun mielestä ovistestit kannattaa ehdottomasti tilata netistä, paljon halvempia kuin apteekista. Kai jostain Prismoistakin saa testejä mutta niitä en ole ikinä kokeillut, noi nettitestit toimii niin hyvin. Mä olen nyt kokeillut niin monen nettifirman tuotteet, että omiksi suosikeiksi on nousseet halpatesti.fi ovistestit. Ne antaa mulle niin selkeän ovisplussan, toisin kuin esim. mammaksi.fi testit, niissä testiviiva ei ikinä tule yhtä tummaksi kuin kontrolliviiva, siis mulla. Kokeilemalla se oma suosikki löytyy varmasti. Tietty pitää toivoa ettei sun noita testailuja tarvitse kauan jatkaa vaan tulee pikaisesti tärppi! =)

ON: ei mitään erikoista, tätiä odotellessa. Oireita on taas vähän, lähinnä painontunnetta vatsalla ja lievää rintojen aristusta mutta niitähän mulla on aina ennen tädin tuloa.

Ihanaa aurinkoista päivää kaikille!!

Vierailija
40/168 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma, että sinulla olisi nyt SE kierto :)!

Onnea ahkerille peitonheiluttajille, aika monella näytti olevan oviksen ajat menossa :).

Meillä on ollut niin paljon puuhaa, etten ole ehtinyt vauvakuumetta paljon pohtimaankaan (kivaa vaihtelua..). Tänään ollaan kotosalla ja jäin (mitenkäs muutenkaan) tunnustelemaan olotiloja. Alavatsassa tuntuu, mutta en osaa tarkemmin määrittää että miltä. Todennäköisesti ei tarkoita sitten ihan mitään, joka kuukausi oon kuvitellut vaikka mitä raskausoireita että nyt yritän pitää pään kylmänä. Kylän apteekkikin saa kohta elantonsa meikän raskaustesteistä.. :)

Vähän on huono olo, mutta sekin varmaan johtuu kaikesta kitatusta kahvista.

Jospa lähtis ulos nauttiin pojan kanssa auringosta :).