Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä sanalla teillä kutsutaan tytön sukupuolielimiä?

Vierailija
28.02.2010 |

Pojilla on pippeli, mutta mikä tytöllä on? Pimppi/etupylly/pimppa/pimpsa/alapää? Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen ja kun meillä muutenkin alkaa olla ajankohtaista. Eli siis mitä nimeä opetatteko lapsenne käyttämään tytön sukupuolielimistä? En muista, että mulle olisi lapsena opetettu mitään tiettyä nimeä, joten ei ole itsestään selvää tämä juttu.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojilla pippeli ja pylly

Vierailija
82/116 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tytöillä on pimppi. Eka kerralla piti nielasta ennen, ku sain sanottua sen pojalleni, mutta se johtu ehkä siitä, että hän kyykistyi saunassa eteeni, kun istuin saunajakkaralla ja kysyi: "mikäs tuo sitten on?" Nyt pimppi on lasten suussa pippi :) vaan väliäkös tuolla..

Ja oon muuten selittäny lapsille, kun ovat kyselleet, että mistä vauva syntyy ja miten isi on laittanu vauvan siemenen mun mahaan. Vanhimmalle pojalle oli tosi kova pala, kun kuuli, että hänen mahassaan ei ole "vauvan piilopaikkaa". Piti sit selittää, että pojilla onkin ne vauvan siemenet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä ei tyttöä ole, mutta jos jostain syystä joudun käyttämään jotain niin ehkä pilde :D tai biba tai bilu :D naisella on sitten pillu.

pojista ei kysytty vaan oman pikkupoikani vehkeestä käytän nimiä muna, vehje, ja kivekset on kassit. poika itse sanoo muna.

Vierailija
84/116 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä meillä kutsutaan. Kukapa olisi enemmän tutustunut hameen alusiin kuin mies nimen takaa.

Vierailija
85/116 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytön alapäätä kutsutaan pippeliksi. Tyttäremme on transtyttö.

Oikea sana on muuten sukuelin, ei sukupuolielin, alapää ei määrittele sukupuolta

Vierailija
86/116 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinsa.

Vierailija
87/116 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pymppä

Vierailija
88/116 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppi.

Mut on meillä anatomian kirja kädessä pohdittu miesten ja naisten eroja, joten 5v on kuullut myös käsitteet häpyhuulet, emätin, emättimen aukko, klitoris, virtsaputken suu, peräaukko (kohtu, munasarjat, munanjohtimet... ja myös miehen osat).

Vierailija
89/116 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plimpsa

Vierailija
90/116 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojilla on pippeli, mutta mikä tytöllä on? Pimppi/etupylly/pimppa/pimpsa/alapää? Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen ja kun meillä muutenkin alkaa olla ajankohtaista. Eli siis mitä nimeä opetatteko lapsenne käyttämään tytön sukupuolielimistä? En muista, että mulle olisi lapsena opetettu mitään tiettyä nimeä, joten ei ole itsestään selvää tämä juttu.

Ok no ei ainakaan etupylly koska se ei oo mikään pylly se on emätin siks mä tykkään se on niin outo keksitty sana mutta pimpsa, pimppi, pimppa on ihan söpöjä ja ok nimejä pikkutytön juttuihin

Vierailija
91/116 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpuli

Vierailija
92/116 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäpuoli kutsuu tyttäreni sukupuolielintä kukaksi!

Vierailija
93/116 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimpsu

Vierailija
94/116 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä se oli pojilla pippeli ja työille pimpsa kun mä hankin lapsia jos tulee tyttö ja poika niin kutsuisin niitten juttuja tytön pimppi ja pojan pippeli.

Ja mun sisko kertoi mulle että jos se sanoo nytkyään jotain äidille isälle pimpistä niin se on denhär saken ja osoittaa jakojen välissä siis denhär saken = tämä juttu ja osoittaa jakojen välissä se on 21v ja mä oon 24v ja mun juttu on pippeli vieläkin tai kili

Vierailija
95/116 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapyllyn etuosastoksi.

Vierailija
96/116 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupyppy tai pipsa.

Vierailija
97/116 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuuko täällä joku pedofiili jatkuvasti? Täällä on ollut liikaa muutaman päivän sisällä lasten alapäähän liittyviä ketjuja. Mitä sinä muuten näillä tiedoilla teet?

Vierailija
98/116 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persikka

Vierailija
99/116 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sanottiin lapsena että pissapylly.

Vierailija
100/116 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sanottiin lapsena että pissapylly.

Ja toinen varmaan loogisesti pskap...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän