Millä sanalla teillä kutsutaan tytön sukupuolielimiä?
Pojilla on pippeli, mutta mikä tytöllä on? Pimppi/etupylly/pimppa/pimpsa/alapää? Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen ja kun meillä muutenkin alkaa olla ajankohtaista. Eli siis mitä nimeä opetatteko lapsenne käyttämään tytön sukupuolielimistä? En muista, että mulle olisi lapsena opetettu mitään tiettyä nimeä, joten ei ole itsestään selvää tämä juttu.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Meillä tytön alapäätä kutsutaan pippeliksi. Tyttäremme on transtyttö.
Oikea sana on muuten sukuelin, ei sukupuolielin, alapää ei määrittele sukupuolta
Mikä on transtyttö? Oletteko kotoisin Trassylvaniasta?
Vierailija kirjoitti:
Tuli tässä mieleen, että mitä nämä pikkulapsille sopivat pimppi ja pippeli ovat englanniksi?
Poikien pippeli: Wiener tai pee pee
Tyttöjen pimppi: tee tee tai nuu nuu
"tytön sukupuolielimet"
"ulkosynnyttimet"
Miksi pojan alapäästä kehtaa sanoa pippeli, mutta tytön pitää hyssytellä ja sanoa etupyllyksi?
Mä oon ihan aikuinen nainen ja mikään sana ei oo koskaan tuntunut sopivalta. Jos mulla ois lapsi niin sille sanoisin "pimppi", koska se on kaikista noista sanoista kivoin. Mutta en sanois että mulla on pimppi, se on niin lapsellisen ja epäseksikkään kuuloinen mu mielestä :/ Mut mikä mulla sit on? Vagina? No onpa lääketieteellistä ja kylmää. Pillu? Kuulostaa kirosanalta ja moukkamaiselta.
Ei oo sellasta ihanaa seksikästä sanaa jota vois miehelle sanoa. Lapselle sopivia sanoja on useita, mutta joku "pimpula" sana on ihan oksetus jos mies sanois mulle niin.
Vierailija kirjoitti:
pylly on pylly ja pimppi on pimppi tai mikä onkaan, muttei etupylly :/
Etupylly on se, mikä nykyajan kehopositiivisilla misukoilla roikkuu varsinaisen häpykummun päällä. Vaatii esim. housuissa yhtä suuren etu- ja takakappaleen, kun ennen wanhaan etukappale oli huomattavasti takakappaletta matalampi. Että näin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan aikuinen nainen ja mikään sana ei oo koskaan tuntunut sopivalta. Jos mulla ois lapsi niin sille sanoisin "pimppi", koska se on kaikista noista sanoista kivoin. Mutta en sanois että mulla on pimppi, se on niin lapsellisen ja epäseksikkään kuuloinen mu mielestä :/ Mut mikä mulla sit on? Vagina? No onpa lääketieteellistä ja kylmää. Pillu? Kuulostaa kirosanalta ja moukkamaiselta.
Ei oo sellasta ihanaa seksikästä sanaa jota vois miehelle sanoa. Lapselle sopivia sanoja on useita, mutta joku "pimpula" sana on ihan oksetus jos mies sanois mulle niin.
Vagina on emätin. Alapäällä tarkoitetaan vulvaa eli häpyä. Pimpillä yleensä tarkotetaan häpyä, pillulla taas emätintä.
Naisen ulkoiset sukupuolielimet
Mikä sitten on pyypyy, jota tällä palstalla usein markkinoidaan? Kiinnostaisi tietää.
Aromipesä.