Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä sanalla teillä kutsutaan tytön sukupuolielimiä?

Vierailija
28.02.2010 |

Pojilla on pippeli, mutta mikä tytöllä on? Pimppi/etupylly/pimppa/pimpsa/alapää? Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen ja kun meillä muutenkin alkaa olla ajankohtaista. Eli siis mitä nimeä opetatteko lapsenne käyttämään tytön sukupuolielimistä? En muista, että mulle olisi lapsena opetettu mitään tiettyä nimeä, joten ei ole itsestään selvää tämä juttu.

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aromipesä.

Vierailija
102/116 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagina tai emätin. STD-pesä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tytön alapäätä kutsutaan pippeliksi. Tyttäremme on transtyttö.

Oikea sana on muuten sukuelin, ei sukupuolielin, alapää ei määrittele sukupuolta

Mikä on transtyttö? Oletteko kotoisin Trassylvaniasta?

Vierailija
104/116 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tässä mieleen, että mitä nämä pikkulapsille sopivat pimppi ja pippeli ovat englanniksi?

Poikien pippeli: Wiener tai pee pee

Tyttöjen pimppi: tee tee tai nuu nuu

Vierailija
105/116 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tytön sukupuolielimet"

"ulkosynnyttimet"

Vierailija
106/116 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pojan alapäästä kehtaa sanoa pippeli, mutta tytön pitää hyssytellä ja sanoa etupyllyksi?

Vierailija
107/116 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

piimäpillu

Vierailija
108/116 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan aikuinen nainen ja mikään sana ei oo koskaan tuntunut sopivalta. Jos mulla ois lapsi niin sille sanoisin "pimppi", koska se on kaikista noista sanoista kivoin. Mutta en sanois että mulla on pimppi, se on niin lapsellisen ja epäseksikkään kuuloinen mu mielestä :/ Mut mikä mulla sit on? Vagina? No onpa lääketieteellistä ja kylmää. Pillu? Kuulostaa kirosanalta ja moukkamaiselta.

Ei oo sellasta ihanaa seksikästä sanaa jota vois miehelle sanoa. Lapselle sopivia sanoja on useita, mutta joku "pimpula" sana on ihan oksetus jos mies sanois mulle niin.

Vierailija
109/116 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisuli

Vierailija
110/116 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvarönttönen se on.

Vierailija
111/116 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimsloora

Vierailija
112/116 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pylly on pylly ja pimppi on pimppi tai mikä onkaan, muttei etupylly :/

Etupylly on se, mikä nykyajan kehopositiivisilla misukoilla roikkuu varsinaisen häpykummun päällä. Vaatii esim. housuissa yhtä suuren etu- ja takakappaleen, kun ennen wanhaan etukappale oli huomattavasti takakappaletta matalampi. Että näin.

Vierailija
113/116 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ihan aikuinen nainen ja mikään sana ei oo koskaan tuntunut sopivalta. Jos mulla ois lapsi niin sille sanoisin "pimppi", koska se on kaikista noista sanoista kivoin. Mutta en sanois että mulla on pimppi, se on niin lapsellisen ja epäseksikkään kuuloinen mu mielestä :/ Mut mikä mulla sit on? Vagina? No onpa lääketieteellistä ja kylmää. Pillu? Kuulostaa kirosanalta ja moukkamaiselta.

Ei oo sellasta ihanaa seksikästä sanaa jota vois miehelle sanoa. Lapselle sopivia sanoja on useita, mutta joku "pimpula" sana on ihan oksetus jos mies sanois mulle niin.

Vagina on emätin. Alapäällä tarkoitetaan vulvaa eli häpyä. Pimpillä yleensä tarkotetaan häpyä, pillulla taas emätintä.

Vierailija
114/116 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppa

Vierailija
115/116 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ulkoiset sukupuolielimet

Vierailija
116/116 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten on pyypyy, jota tällä palstalla usein markkinoidaan? Kiinnostaisi tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi