Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä sanalla teillä kutsutaan tytön sukupuolielimiä?

Vierailija
28.02.2010 |

Pojilla on pippeli, mutta mikä tytöllä on? Pimppi/etupylly/pimppa/pimpsa/alapää? Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen ja kun meillä muutenkin alkaa olla ajankohtaista. Eli siis mitä nimeä opetatteko lapsenne käyttämään tytön sukupuolielimistä? En muista, että mulle olisi lapsena opetettu mitään tiettyä nimeä, joten ei ole itsestään selvää tämä juttu.

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies sanoo aina rakoperse, mä ja tytöt sanotaan rako tai vako

Vierailija
62/116 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten pippeli tai willy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pissataan pyllystä

Vierailija
64/116 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perärutku tai rako

Vierailija
65/116 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimpsloora

Vierailija
66/116 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies sanoo aina rakoperse, mä ja tytöt sanotaan rako tai vako

Vierailija
67/116 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöllä on pimpsa ja

pojalla on pippeli.

Hassulta tuntuu ettei jonkun neljävuotias olisi vielä halunnut ruumiinosilleen sen tarkempia nimityksiä? Kyllä meillä ainakin jo kaksivuotias halusi tietää mikä hänellä on kun veljellä kerta on pippeli.

Vierailija
68/116 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tarhassa olivat sen sitten 1v. tytölle opettaneet (henkilökunta/lapset?) joten sen jälkeen ollaan sitten sillä nimellä kutsuttu.

Vierailija
69/116 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisellä vokaalilla on väliä, pimppi on mielestäni eroottinen ja pimppa neutraali.

Vierailija
70/116 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären kuullen se oli aina pimppa. Vaimon ihanuus on minulle pillu tai pimpero tai ... Mutta, mikä parasta, tyttären kuullen meillä kaikilla oli pimppelit. Saunassa kaikki pesi pimppelit.

Vierailija
71/116 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti opeta/anna lapsen käyttää pimpistä nimeä tuhero, rompsä, rako, tussu... kauheeta....

Vierailija
72/116 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen gepardin mukaan.

Tuo etupylly on täällä provosta lähtenyt läppä, kun eräs kertoi sitä käyttävänsä, KIITOS VAAN KUOPIOON!

Vierailija
73/116 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pojalla nakki

Vierailija
74/116 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen gepardin mukaan.

Tuo etupylly on täällä provosta lähtenyt läppä, kun eräs kertoi sitä käyttävänsä, KIITOS VAAN KUOPIOON!

jotkut ihan oikeasti käyttää etupylly nimitystä.

Vierailija
75/116 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöillä on pimmi ja pojilla kikut.

Vierailija
76/116 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöillä on etupylly ja takapylly, pojilla pippeli ja pylly

Vierailija
77/116 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini sanoi etupylly ja takapylly. Poikia ei meillä ollut joten niistä ei kai edes puhuttu.

Vierailija
78/116 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tytöt 4v ja 6v sanovat, että se on tussu

Onko teillä sitten pikkupojillakin kyrpä tai mulkku? Tussu on halventava ja vanhan naisen tai lähinnä prostituoidun alapään nimitys. Pikkutytöillä ei ole tussua.

Vierailija
79/116 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillehan nuo ovat ihan normaaleja ruumiin osia siinä missä sormet ja varpaatkin, eikä niihin liity mitään "noloa" tai "irstasta" ellei vanhemmat itse sellaisia käsityksiään heihin siirrä. Eikä lapsista myös mihinkään ko. elimistä käytettäviin nimiin liity epäilyttäviä käsityksiä, jos vanhempi kertoo sen olevan vaikka pillu, niin sitten pillu on sana joka viittaa ko. elimeen, ilman (vanhempansa päässä mahdollisesti olevia) irstaita mielleyhtymiä.

Minusta tuntuu että usein vahingossa lapsia "tärvellään" sillä että tehdään varsinkin naisen sukuelimistä niin ihmeellinen numero, jotain jos ei suorastaan noloa niin ainakin vähän hävettävää, sellaista josta ei saa oikein puhua tai pitää puhua hassuin kiertelynimin kuten tuo aivan kauhea etupylly. Pylly on paikka josta tulee ulostetta, minä en ikinä rinnastaisi naisen sukuelimiä siihen!

Vierailija
80/116 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöillä on rakoperse, kusivako, kusiaukko ja pylly!

pojilla pippeli ja pylly

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme