Oletteko te muut viisikymppiset aivan uupuneita ja paskana?
Minä olen niin lopen väsynyt, että pelkään vajoavani psykoosiin.
Kommentit (91)
Kelpaako jos on nelikymppinen ja uupunut ja paskana?
En ole. Kaikkea hyvää sinulle, etsi apua ennen kuin romahdat kokonaan <3
Nelikymppisenä jo samassa fiiliksessä.
Ei kyllä kuulosta tutulta tuo. Ihan mielelläni herään aamuisin ja just aloin syömään vitamiinitäydennystä.
Olen. Mulla painaa vaihdevuosioireet päälle vaikka hkh. Aivosumun lisäksi jumalaton väsymys, eikä myöskään kiinnosta mikään - paino sanalla _mikään_. Voisin nukkua 24/7, tai siltä tuntuu, oikeasti en saa edes kunnolla unta 😳 Joka viikko toivon ainakin kerran, että pääsispä pois, tänään.
Paljon paskempana olin joskus 23-25-vuotiaana.
M 56,5 v.
61 v ja täynnä tarmoa. Paljon urheilua, purjehdusta, mökkeilyä, matkailua ja aktiivista sijoitustoimintaa. Mitaleja taas ensi kesänä SM-tasolla hakemaan. Purjehduskilpailuja noin 10 kpl. Emännän kanssa rakastelua usein. Sellaista elämää täällä.
Vierailija kirjoitti:
61 v ja täynnä tarmoa. Paljon urheilua, purjehdusta, mökkeilyä, matkailua ja aktiivista sijoitustoimintaa. Mitaleja taas ensi kesänä SM-tasolla hakemaan. Purjehduskilpailuja noin 10 kpl. Emännän kanssa rakastelua usein. Sellaista elämää täällä.
Lukutaitoa ei kuitenkaan suotu. 61v ei ole viisikymppinen.
Joo, aika sama täällä. Pää on helvetin täynnä paskaa kaikesta, en tiedä mihin tuota ylimääräistä sontaa oikein siivilöis pois, jumalauta että ihmisten kanssa on nykyisin vaikea toimia työpaikalla ja vähän kaikkialla. Pää hajoaa atomeiksi kun illalla tulee kotiin ja kotikin kaipaisi tekemistä niin päässä vaan soi päivän jutut, ei saa tyhjennettyä normaalisti millään. En käytä alkoholia kuten todennäköisesti muut tyhjentäjät. Luonto ja musiikki tuo sentään jotain apua ja huojennusta kun linnunpönttö on liian täynnä, ongelmana se, että sinne luontoon haluaisi jäädä musiikkiluurit korvilla ja sinne myös jäädä eikä palata kaupunkiin lainkaan. Ahdistaa !
Vierailija kirjoitti:
Paljon paskempana olin joskus 23-25-vuotiaana.
M 56,5 v.
Tämä. Silloin oli oikeasti ihan palasina välillä henkisesti.
En. Elän elämäni parasta aikaa. Lapset aikuisia. Käyn töissä, nukun hyvin, liikun, syön terveellisesti enimmäkseen ja en käytä alkoholia.
Kyllä olen. Tuntuu välillä ihmeeltä, että edes herää aamulla. Vanha ja väsyny olo, paljon vaivoja, joita en jaksa luetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukutaitoa ei kuitenkaan suotu. 61v ei ole viisikymppinen.
Annankin toivoa niille, jotka vanhenevat. Paljon aktiivista elämää viisikymppisillä vielä edessä, jos vaan viitsii toimia etujensa mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Trulli fuulaat vaan.
Todellakin. Ei viiskymppiset vitsaile millään psykoosiin vajoamisella.
No välillä ei taho jaksaa.