Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko väärin kertoa teinille totuudenmukaisesti miksi äiti ja isi eivät ole enä yhdessä?

Vierailija
25.02.2010 |

Eli isän pettämistä ja ryyppäilyä. Jos teini haluaa tietää totuuden, miksei sitä kertoisi asiat niin kuin ne ovat. Sukulaisilta tttö kuitenkin kuulee kaikenlaista, ja isän puolen suku ainoana lapsella olevana sukuna (mun puoleltani ei ole sukua ollenkaan) paheksuu mua avoimesti kun jätin tytön isän aikoinaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, että kuulee sitten juoruina muilta. Eipähä oma pesä likaannu.

Vierailija
22/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs kun lapsi saattaa kuulla kaikenlaisia juttuja muualta? Kuten ap kertoi.

Asiallinen asioiden rehellinen kertominen on eri asia kun lapselleen tilittäminen, mitä ei missään tapauksessa pidä tehdä.

näinpä. mitä ei korva ei kuule sitä sydän ei sure.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli isän pettämistä ja ryyppäilyä. Jos teini haluaa tietää totuuden, miksei sitä kertoisi asiat niin kuin ne ovat. Sukulaisilta tttö kuitenkin kuulee kaikenlaista, ja isän puolen suku ainoana lapsella olevana sukuna (mun puoleltani ei ole sukua ollenkaan) paheksuu mua avoimesti kun jätin tytön isän aikoinaan.

Eivätköhän he jo siitä ymmärrä miksi erositte.

Vierailija
24/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisestä sanoisin jotain ympäripyöreää, kuten että en voinut hyväksyä sitä, että kuviossa oli muita naisia / toinen nainen tms. ja vasta sitten, kun lapsi on jo selkeästi pahimman murrosiän ohi ja pystyy suhtautumaan asioihin vähän vähemmän mustavalkoisesti kuin joku 13-vuotias.

On kyllä mahdollisimman järkyttävä tapa kertoa lapselle asiasta sanoila "äitis oli huora" :O

Vierailija
25/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: ei ole varmaa, pettikö mies, vaikka ex-vaimo niin sanoo. Itse tapasin nykyisen mieheni vasta hänen avioeronsa jälkeen, mutta niin vain ex-vaimo ehti kuuluttaa kaikille miehen sukulaisille jo kauan ennen kuin tapasin heitä, että olin muka avioeron syy. Mieheni ei pettänyt exäänsä, petturi oli tietääkseni exä itse.

Toiseksi, se että joku pettää, ei ole sen suhteen karilleajon koko kuva. Miehet sinnittelevät pystyyn kuollessa suhteessa useinkin siihen asti että löytävät jonkun uuden. Avioliitto on siis voinut olla jo vuosia täysin loppu, mutta syyksi tulee sitten miehen uskottomuus. Onhan mahdollista sekin, että vaimo oli uskoton, sitä vain ei sanota eron syyksi.

Miehen uskottomuus oli omankin avioeroni päälle näkyvä syy, mutta ei missään tapauksessa koko totuus. En ikinä väittäisi lapselleni, että erosimme sen takia, vaikka se olisikin helppoa.