Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuumerkki merkkaa rakkaudessa paljon enemmän kuin aurinkomerkki eli se "horoskooppimerkki"

Vierailija
14.02.2023 |

Luin juuri kuvaukset kuu-kaksosesta ja kuu-ravusta (eli minä ja miesystäväni). Selvisi sekin, miksi olen sitoutumiskammoinen hauska keskustelija-flirttaaja ja mieheni kokkauksen parissa viihtyvä mustasukkaisuuteen taipuva kotihiiri.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vielä uskoo noihinkin näköjään.

Vierailija
2/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne horoskooppimerkin luonteenpiirteet ei sovikaan ollenkaan henkilöön, ei hätää. Tähän ongelmaan onkin keksitty kaikenmaailman kuu- ja nousevat merkit, kyllä joku niistä natsaa. Edes vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet.

Vierailija
4/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän merkkaa, vaan saman verran eli ei lainkaan. Taas on heikkolahjaista jymäytetty.

Vierailija
5/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporologia on huomattavasti tarkempi tapa kertoa ihmisen ominaisuuksista

Vierailija
6/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos olen päässyt P*NEMAAN, VAIKKA OLEN NEITSYT!!!

:DDD

Vierailija
7/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä horologia?

8/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on. Olen aivan liian tunteella elävä kuu-kala. Hirveää, kun mies on kova ja tunteeton kuu-neitsyt.

Onkohan kuumerkeissä nousevia merkkejä, kuten aurinkomerkeissä ?

Vierailija
9/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ne horoskooppimerkin luonteenpiirteet ei sovikaan ollenkaan henkilöön, ei hätää. Tähän ongelmaan onkin keksitty kaikenmaailman kuu- ja nousevat merkit, kyllä joku niistä natsaa. Edes vähän.

Tai sitten ne luonteenpiirteet "horoskooppimerkin" perusteella on vain yksinkertaistettu versio. Nämä kuut ja nousevat on keksitty jo tuhansia vuosia sitten

Vierailija
10/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Totta on. Olen aivan liian tunteella elävä kuu-kala. Hirveää, kun mies on kova ja tunteeton kuu-neitsyt.

Onkohan kuumerkeissä nousevia merkkejä, kuten aurinkomerkeissä ?

Ei oo mitään aurinkomerkin nousevaa merkkiä, vaan ihan vain nouseva merkki.

Vierailija
11/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi kovasti se, miten planeettojen mahti voi vaikuttaa niin eri tavalla äidin vatsanpeitteiden eri puolille.

Minulla oli aikoinani horoskooppeja ihan kursseilla opiskellut kaveri, joka tuomitsi ihmiset kättelyssä horoskooppien mukaisesti. Hän ei koskaan vastannut kysymykseeni siitä, enkö millään voisi olla leijona, kun synnyin kuukautta liian aikaisin ja joudun elämään nössönä rapuna.

Vierailija
12/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku uskoo tällaiseen humpuukiin

Vierailija
13/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuu oinas.

Mitä se kertoo minusta?

Aurinkomerkiltä vaaka.

Vierailija
14/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä horologia?

Ei kun sporologia, siinä tarkastellaan Helsingin raitiovaunujen sijaintia syntymähetkellä. Nimi tulee slangisanasta spora

Vierailija
15/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuu oinas.

Mitä se kertoo minusta?

Aurinkomerkiltä vaaka.

Ei mitään. Voit ihan yhtä hyvin olla mahtava persoona tai luonnevikainen luuseri.

Vierailija
16/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerros syntymäaikasi minuutin tarkkuudella ja syntymäpaikkakuntasi ja ehkä myös sukupuolesi. Voin laittaa tähän kuumerkkisi luonnekuvauksen. Katsotaan, tunnistatko siitä itsesi? Tehdäänkö diili?

Vierailija
17/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on vähän turha niille, jotka haluavat kieltää koko astrologian. 

Vierailija
18/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerros syntymäaikasi minuutin tarkkuudella ja syntymäpaikkakuntasi ja ehkä myös sukupuolesi. Voin laittaa tähän kuumerkkisi luonnekuvauksen. Katsotaan, tunnistatko siitä itsesi? Tehdäänkö diili?

Sori, en voi jakaa syntymäaikaani täällä. Olen kuitenkin selvittänyt sen astrologian laskureissa, enkä samaistu sen luonnekuvaukseen ollenkaan.

19/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuon kuumerkin näkee?

Vierailija
20/46 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi kovasti se, miten planeettojen mahti voi vaikuttaa niin eri tavalla äidin vatsanpeitteiden eri puolille.

Minulla oli aikoinani horoskooppeja ihan kursseilla opiskellut kaveri, joka tuomitsi ihmiset kättelyssä horoskooppien mukaisesti. Hän ei koskaan vastannut kysymykseeni siitä, enkö millään voisi olla leijona, kun synnyin kuukautta liian aikaisin ja joudun elämään nössönä rapuna.

Sanotaan, että syntymäkartta, jossa siis näkyy planeettojen sijainnit syntymähetkellä suhteessa syntyjään, on kuva taivaasta syntymähetkellä. Jos omaa tietynlaisen maailmankuvan, jossa ajatellaan niin ylhäällä kuin alhaalla, niin pienessä kuin suuressa ym, tällöin tuo taivaankappaleiden sijainti on kuva henkilöstä ja peilaa hänen maanpäällistä oloaan.