Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogi lastensuojelutapauksesta Espoossa

Vierailija
22.02.2010 |

http://proerika.vuodatus.net/

Löytyy myös FB-ryhmä Proerika.

Kommentit (389)

Vierailija
81/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, että sun piti laittaa tämä tänne näitten tietämättömien kotkien nokittavaksi.

Kun avaa elämänsä nettiin, seurauksia voi olla hyvin vaikeaa hallita, ja ihmisten reaktiot voivat olla yllättäviä (esim. vanhempien motiivit epäilyttävät järjestään (jopa siis minua itseäni, myönnän sen auliisti), vaikka on ihan mahdotonta sanoa kuka tässä on oikeassa, jos ei itse tunne osallisia "in real life").

Vierailija
82/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.wikipedia.org/wiki/Sy%C3%B6mish%C3%A4iri%C3%B6

Ei se kauhea "hälytysmerkki" taida olla, jos sossut käyttävät perhekotia hoitomuotona...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kerroin, olen sosiaaliohjaaja, lääketieteellistä pätevyyttä ei ole, eikä sitä ammatissani vaaditakaan.

Kulissi-perheenä pidän sellaista perhettä, missä julkisivu on kunnossa, mutta sisältä täysin toimimaton ja mätä yhteisö, löytyy esim. perheväkivaltaa, insestiä ym. Millä nimityksellä sinä nimittäisit näitä perheitä?

Enkä ymmärtänyt miten minun tuloni vaikuttavat tähän, mutta kyllä olen köyhempi kuin jotkin perheet mitkä ovat asiakkaitani. Muille joudun vastaamaan etten osaa enkä voi kommentoida tätä yksittäistä tapausta ainoastaan äidin pitämän blogin tietojen pohjalta.

Vierailija
84/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kauhea "hälytysmerkki" taida olla, jos sossut käyttävät perhekotia hoitomuotona...

Kyllähän se että lapset haluttais pois kotoa kertoo siitä, että tilanne katsotaan erittäin vakavaksi, niin vakavaksi että lapsen edellytykset on huonommat kotona. Hyväthän ne ei ole missään, mutta kotona vielä huonommat.

Vierailija
85/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin sen, että jollakin perhekodilla on ehkä hyvä diili kaupungin kanssa.

Vierailija
86/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei sinulla ole mitään koulutusta.

Kovasti tuntuu olevan tavallista nimitellä kulissiperheiksi niitä perheitä, jotka ovat varakkaampia ja koulutetumpia ja asuvat esim. paremmalla alueella kuin itse. Tämä piirre nousee aina esiin, kun joku sossu tekee adoptioneuvontaa... Siinä saa kyykyttää parempiosaisia - ja ah, mikä nautinto siitä saadaankaan!

Vierailija
87/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko.ongelmaan perehtyneiden lääkäreiden, ravitsemusterapeuttien vastaanotolle, sehän tässä tärkeintä nyt olisi.

Vierailija
88/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sellanen tyypillinen vainoharha-vuodatus. Kuvitellaan etukäteen millanen puhelun pitää olla, ja sitten kun se onkin jonkin toisenlainen, heti käynnistyy hirvittävä vainoharhageneraattori mahdollisista syistä ja kaikki ne liittyy blogin kirjoittajaan, joka on maailman napa. HUOH.

Vierailija
89/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sellanen tyypillinen vainoharha-vuodatus. Kuvitellaan etukäteen millanen puhelun pitää olla, ja sitten kun se onkin jonkin toisenlainen, heti käynnistyy hirvittävä vainoharhageneraattori mahdollisista syistä ja kaikki ne liittyy blogin kirjoittajaan, joka on maailman napa. HUOH.

jossa on vainoharhaisia piirteitä, ja tunnistan niin tämän ajattelutavan saatuani siihen vähän terapian avulla etäisyyttä. Pistää vihaksi lasten puolesta.

Vierailija
90/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kerroin, olen sosiaaliohjaaja, lääketieteellistä pätevyyttä ei ole, eikä sitä ammatissani vaaditakaan. Kulissi-perheenä pidän sellaista perhettä, missä julkisivu on kunnossa, mutta sisältä täysin toimimaton ja mätä yhteisö, löytyy esim. perheväkivaltaa, insestiä ym. Millä nimityksellä sinä nimittäisit näitä perheitä? Enkä ymmärtänyt miten minun tuloni vaikuttavat tähän, mutta kyllä olen köyhempi kuin jotkin perheet mitkä ovat asiakkaitani. Muille joudun vastaamaan etten osaa enkä voi kommentoida tätä yksittäistä tapausta ainoastaan äidin pitämän blogin tietojen pohjalta.

"käsiin"?

Vierailija
91/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin tädin näkökulmasta, eikö blogin tarkoitus olekin kertoa OMISTA asioista? HUOH!

Vierailija
92/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo sosiaaliohjaaja ei lainkaan maailman napa olekaan - mitä nyt on kaikkien alojen asiantuntija ammattikoulutasoisella koulutuksella.

Vierailija
93/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tehnyt diagnoosia, sehän oli jo selvillä. Minä kerroin näistä kulissi-perheistä siksi, kun täällä kommentoitiin että miksei auteta lapsia jotka oikeasti tarvitsevat apua, eli narkkarit ym. Kommentoin, että kyllä sitä apua tarvitaan ihan tavalliseltakin vaikuttavissa perheissä.

Kerroin esimerkin että pahimmat tapaukset joita olen urallani kohdannut on tapahtunut "kulissi-perheissä" eli ulkoiset puitteet on kunnossa, on työpaikat, autot ja oma talo ym. mutta sitten paljastuukin esim. vuosia jatkunutta insestiä ym. jota ei kukaan lähipiirissä olisi voinut koskaan uskoa, kerrotko miksi sinä vedit tästä herneen nenääsi??

Ja en ole katkera siitä että jotkut tienaavat enemmän kuin minä, itsepä olen alani valinnut. Ja kommenttisi siitä, että nautinko tilanteesta jossa paljastuu tällaisessa ulospäin hyvältä vaikuttavassa perheessä insestiä ym, niin oletko ihan terve joka tällaista kirjoitit?

Vierailija
94/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin tädin näkökulmasta, eikö blogin tarkoitus olekin kertoa OMISTA asioista? HUOH!

Kirjoituksellani tarkoitin sitä, että tuon blogin kirjoittaja lataa puhelun täyteen asioita, jotka on ihan keksinyt. Hän on soittanut puhelun saadakseen papereita asianajajaansa varten. Hän sai ne. Nyt hän katsoo olevansa tahallaan aiheutettussa informaatiopimennossa, koska vastapuoli ei ymmärtänyt telepaattisesti ruveta puhumaan hänelle palaverista, joka on ehkä yksi kymmenistä joissa kyseinen ihminen on viime aikoina istunut, eikä varmastikaan päällimäisenä hänellä mielessä. Ja eikö tollaislle palavereille muutenkin ole joku tilaisuus erikseen jossa siinä esiin nousseita asioita käsitellään? Muttakunei. Koska blogisti ei saanut tietoa asiasta josta hän ei edes kysynyt, tottakai kyseessä täytyy olla salaliitto ja yritys pimittää häneltä tietoa.

Hikeennyt näin, koska nolottaa se että olen ollut itse ihan samanlainen.

Vierailija
95/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti siis kirjoittaa hikeennyn eikä hikeennyt, jos se nyt jäi kenellekään epäselväksi.

Vierailija
96/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse et ymmärrä kirjoittamaasi.

Ja heti käynnistyy näemmä herjausmekanismi! Epäilen ammattitaitoasi ja sinä leimaat pedofiiliksi.

Vierailija
97/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että korjaan että sosiaaliohjaajan koulutus (sosionomi) ei ole ammattikoulututkinto, vaan ammattikorkeakoulu tutkinto.

Vierailija
98/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pilipalitutkinto, jonka imbesillikin voi lukea.

Ei mitään tekemistä akateemisen koulutuksen kanssa - eikä todellakaan pätevöitä lääketieteellisiin diagnooseihin.

Vierailija
99/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä sosiaaliohjaaja kiittää ja kumartaa =) enpä taida nyt tuollaiseen provoiluun langeta kuitenkaan =) ehkä jatkossa tajuan pysyä poissa näistä omaa alaani koskevista ketjuista ja keskittyä höpönlöpöön =) mukavaa päivänjatkoa kaikille ja toivon että tämän perheen asiat kääntyvät lopulta parhain päin!

Vierailija
100/389 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpönlöpö.

Sinulla on turha tutkinto ja heikko itsetuntokin näemmä.

Ja perheen asiat kääntyvät varmasti heti parempaan suuntaan, kun kaltaisesi pellet jättävät heidät rauhaan.

Heippa vaan ja lässyn lässyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme