SAK aloittaa yt neuvottelut
Eikö SAK:lle riittäisi pienempi voitto. Miksi heti on pakko irtisanoa. Kyllähän Kojamosta tulee verovapaita osinkoja.
Kommentit (33)
Sitä saa mitä tilaa. Pomot tuskin valmiita tiputtamaan palkkojaan duunareiden hyväksi...
SAK pomoilla minun mielestä melko korkeat palkat. To ehtineet kahmimaan itselleen vuosien saatossa hyvät edut. Solidaarisuus ei kuitenkaan riitä tukemaan omia työntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
SAK pomoilla minun mielestä melko korkeat palkat. To ehtineet kahmimaan itselleen vuosien saatossa hyvät edut. Solidaarisuus ei kuitenkaan riitä tukemaan omia työntekijöitä.
Miljonäärejähän ne ovat.
Varmaan sydämessään hyljeksivät jäsenistöään. Erkaantuneet samasta kokemuspiiristä.
Eroan liitosta kun ei enää solidaarisuutta löydy edes keskusliitosta.
Erilaiset toimintojen ulkoistamiset on ihan ok jos liitot tekevät sitä itse.
Yt-neuvottelujen ja jaettujen potkujen jälkeen on syytä nostaa liittopomojen palkkoja maltilliset +20% ja lanseerata anteliaammat tulospalkkio-ohjelmat.
Tuskin ne niitä toimintoja EK:lle ulkoistavat?
Onko syynä se ettei ylikalliit demariasunnot enää kelpaa ihmisille?
Haluaisitko itse asua demarin naapurissa?
SAK alkaa olla lähempänä persuja kuin ilmastodemareita, jotka eivät koskaan ole tehneet töitä.
Jarkko "tyäläisen asialla" ei halua luopua omista palkkioistaan senttiäkään tyäläisten hyväksi.
Mikä on minun on minun ja minä on sinun on minun.
Surullista, että edes SAK ei elä niin kuin opettaa.
Mielenosoitus SAK:n toimiston eteen. Bussikuljetukset ympäri Suomen järjestyy.
Taisipa lakkoilu käydä kalliiksi. Nyt porukkaa pihalle, että syksyllä on taas vara lakkoilla.
Olisiko aika antaa kyvyttömlle pomoille kenkää. SAK:n kusipää johtajat tuhosivat maan ja ammatitliiton talouden. Ikkunan kautta poistuminen voisi olla hyvä vaihtoehto Riku Aalolle ja Jarko Eloranalle. Maanpetossikoja molemmat pahimmasta päästä. Jos tulevat vastaan niin saatan lyödä.
Kommunismi ei sitten kannattanut. SAK varmaan uhoaa taas lakoilla kun alkavat työmarkkinaneuvottelut. Suomen talous menee entistä enemmän pakkaselle ja firmat tekevät omia ratkaisujaan SAK:n vittupääpomojen vuoksi. Eipä siinä mitään ammattiliittojen toiminta alkaa olla historiaa nykymenolla.
Meneekö ahtaajilla nyt perseet penkkiin?
AKT tukilakkoon välittömästi! Satamat kiinni siihen saakka että irtisanomiset perutaan!