PIKKU2 HELMIKUU
Kommentit (96)
Viiru............ 3/30-36.....yk6
Jonttu......... 4/25-27.....yk7
Juuliska..... 7/27-29.....yk6
Inkku........... 23/n.30.....yk3
Roma......... 26/26-27.....yk2
Fanny78..... 35/30
Viiru............ 4/30-36.....yk6
Jonttu......... 5/25-27.....yk7
Juuliska..... 8/27-29.....yk6
Inkku........... 24/n.30.....yk3
Roma......... 27/26-27.....yk2
Fanny78..... 36/30
Viiru............ 5/30-36.....yk6
Jonttu......... 6/25-27.....yk7
Juuliska..... 9/27-29.....yk6
Inkku........... 25/n.30.....yk3
Roma......... 28/26-27.....yk2
Fanny78..... 37/30
kun olen, niin testasin sitten tänään, vaikka oviksen mukaan vasta dpo 8. Nega tuli, ihan tyylipuhdas sellainen. Tätiä odotan sitten viimeistään huomenna saapuvaksi, en todellakaan usko että tärppi on käynyt.
Hyvää ystävänpäivän iltaa kaikille ja plussatuulia!!
No Roma, tuliko täti tänään vai ei? Toivottavasti ei :-)
Täällä alkaa taas toivo nousta, että jos tämä kierto olisikin SE kierto. Mitään oireita ei oo, mutta niin sitä vaan toivoo. Ja sitten putoaa alas ryminällä :-/ Ajattelin viikonloppuna testata jos ei oo täti tullut sillon vielä. Uskoisin, että tämä kierto on vähän pidempi kun se oviskin oli myöhemmin...
Viiru............ 6/30-36.....yk6
Jonttu......... 7/25-27.....yk7
Juuliska..... 10/27-29.....yk6
Inkku........... 26/n.30.....yk3
Roma......... 29/26-27.....yk2
Fanny78..... 38/30
Ei tullut täti ei.. :)
Pieni toivonkipinä nostaa päätään mutta yritän tukahduttaa sen vielä, en halua pettyä niin kovasti jos/kun täti päättääkin ryhtyä kyläilyreissulle. Oireita on tullut taas lisää, tänään on ollut ihan mieletön jano koko ajan ja kurkkua kuivaa, flunssainen olo ja oikein kunnon painon tunne alavatsalla. Menkkamaiset kivut ja rintojen kipuilu jatkuu myös. Mutta, noi kaikki voi nähtävästi meinata myös tädin tuloa joten saa nyt sitten nähdä.
Huomenna teen testin, silloin dpo 10 joten voihan se olla että mitään ei vielä näkyisikään.
Inkku: tsemppiä jännäykseen, tämä voi hyvinkin olla juuri SE kierto!! :D
mahtuuko mukaan? täälä toivotaan pikkukakkosta myös, ensimmäinen yrityskierto vasta menossa. Esikoisemme 10kk ja 3vkoa, ihana pikkuinen neiti :) Kuukautiset on mulla ollut vasta kerran ja siitä laskien nyt jo kp 42. Ennen ensimmäistä raskautta kierrot oli 32-36. Testi odottaa kotona jo, ehkä sen huomenna käytän jos rohkenen ;)
Hyvin mahtuu joukkoon. Tsemppiä huomiseen testin tekoon!
Inkulle ja Romalle pidän kanssa peukkuja testin kanssa. Ja plussia täältä puhaltelen.
Tänne ei mitään uutta, paitsi täti on jo lähdössä. Onneksi. Sitten ei meekään enää kun öbaut 30 päivää ennen kuin pääsee jännäämään ja jotain tarttis tapahtua ennen sitä. Kun en jaksais enää, voi masennus.
Onneksi on teitä kohtalon tovereita, jotka ymmärrätte miltä tuntuu. Mies kun ei ihan aina ymmärrä mitä mä tarkoitan. Me voitais sopia, että tää ois nyt meidän kaikkien yhteinen SE kierto. Eiks vaan?
Koska Roma testaa seuraavaksi?
Eikä vieläkään ole mitään havaintoa Fannysta ja Pandorasta?
Roma............ 1/26-29.....yk3
Viiru............... 7/30-36.....yk6
Jonttu............ 8/25-27.....yk7
Juuliska........ 11/27-29.....yk6
Inkku.............. 27/n.30.....yk3
Fanny78........ 39/30.....yk?
Hapsiainen... 42/32-36.....yk1
Hapsiainen, tervetuloa!! Lisäsin sut tuohon kp-listaan, lisään sinut myös tuohon esittelyyn jos ilmoitat tiedot. :)
ON: jep, näinhän tässä sitten kävi että negan testasin aamulla ja täti änkesi kylään päivällä. Ketuttaa aika lailla mutta eiköhän se taas tästä. Ei muuta kuin uutta yritystä kohti..
Viiru: mulle sopii hyvin plussata tästä kierrosta!
Inkku ja hapsiainen: Paaaaljon plussatuulia sinne päin!!
Fannysta, Pandorasta ja Nupusta ei tosiaan ole mitään kuulunut pitkään aikaan, mihinkähän ovat kadonneet?
olkoon tämä kaikkin SE kierto :)
Olin malttamaton ja tein jo testin iltapäivästä, paketissa luki että testi on niin herkkä et sen voi tehdä koska vaan. No, negahan sieltä tuli. Ostan loppuviikosta toisen jollei ala tätiä tulemaan :) mutta kyllä yllättävän paljon kirpaisi se nega, en ois uskonu et nyt heti ekasta yk:sta..
Roma............. 2/26-29.....yk3
Viiru................ 8/30-36.....yk6
Jonttu............. 9/25-27.....yk7
Juuliska........ 12/27-29.....yk6
Inkku.............. 28/n.30.....yk3
Fanny78........ 40/30.....yk?
Hapsiainen... 43/32-36.....yk1
hapsiainen: kyllä se negan näkeminen aina vetää mielen matalaksi, ei sille mitään voi. Toivotaan ettei meidän kenenkään sellaisia tarvitsisi tästä eteenpäin enää katsella vaan pelkkiä plussia vain! :D
ON: lääkäriaika yksityiselle gynelle on nyt sitten tilattu maaliskuun lopulle. Ehtii vielä tämä kierto tilastoihin mukaan ja ollaan suunnilleen puolivälissä tästä seuraavaa kiertoa siinä vaiheessa. Jäi tuo luteaalivaihe taas vain 9 päivään, joten vaikka tämä on nyt vasta yk3, niin asiaa on lähdettävä nyt selvittelemään, kun on tuota ikääkin. Yhtään en nyt jaksa viivytellä vaan haluan heti jotain troppia peliin!!!
Mitä Inkulle kuuluu, joko olet testaillut? Plussatuulia sinne päin!
ja paremmin mielin. Ei ole täti oireita, lenkillä tänään nippaili alavatsaa oikealta puolen. Väsyttää ihan kamalasti eikä mitään tuppaa saada aikaseksi. Ratkeisi jo tämä piina :) Päätin että viikonloppuna testataan uudemman kerran jos ei ole muutoksia tullut. Joo, negat saisi pyyhkiä kaikilta pois, plussaa vain :)
Eli olihan se testi pakko kuluttaa jo kaapista pois, kun niin siellä poltteli. Ja negahan sieltä tuli yllätys yllätys. Ja uutta en osta (niin vissiin). Laskeskelin, että menkat alkaa luultavammin vasta sunnuntaina tai maanantaina, niin olihan tää tosi aikasta testata :-/ Mutta en kyllä usko, että olis tärpännytkään.
Tervetuloa hapsiainen minunkin puolesta :-)
Nyt on jo pakko mennä nukkumaan, huomenna taas herätys ihanasti klo 5. Täytyy ajatella positiivisesti, että on vain yksi ihana uhmaikänen, joka pitää saada aamulla puettua, hampaat pestyä, tukka laitettua...mutta olishan se kiva kun niitä olisi kaks, tulis äidille enemmän harmailta hiuksia :-)
Roma............. 4/26-29.....yk3
Viiru................ 10/30-36.....yk6
Jonttu............. 11/25-27.....yk7
Juuliska........ 14/27-29.....yk6
Inkku.............. 30/n.30.....yk3
Fanny78........ 42/30.....yk?
Hapsiainen... 45/32-36.....yk1
Pahoittelut Juuliska, Jonttu ja Viiru tädeistä. Kylläpä noita tätejä on jo ollut liikkeellä ihan liiaksi! Sais pysyä poissa ;-)
Mä taisin tilata ovistestit tuolta babyplussasta. Hyvin on mulla toiminut, välillä on arveluttanut, että näyttääköhän oikeen, mutta sitten kun se plussa on tullut niin ei kyllä epäilyksiä. Ja osunut siis myös oviskivun kanssa yhteen. Mä oon testannut vaan kerran päivässä, suurinpiirtein samaan aikaan. Niiden liuskojen mukana tuli lista, että milloin kannattaa alkaa testaamaan. Mun mielestä se oli aika huono, koska jos oisin sen mukaan tehnyt niin ohi olis ekalla kerralla ovis mennyt. Että kannattaa ajoissa alottaa, varsinkin jos on epäsäännöllinen kierto. Eihän noi ilmasia ole, mutta oon suhteuttanut siihen että tällä hetkellä yksi ystäväni käy läpi tosi kalliita lapsettomuushoitoja...
Romalle onnea testailuun, toivottavasti täti pysyy poissa.
Mä oon toistaseksi pysynyt yllättävän rauhallisena. Mutta onhan tässä vielä piiitkä aika ennen kun pääsee edes miettimään testaamista.