PIKKU2 HELMIKUU
Kommentit (96)
nyt tulis mun viestikin jo tuuttiin? Edellinen näköjään ei tullut.
Tervetuloa takaisin kuumeilemaan Juuliska!
Mites Inkku, onkos jo plussauutisia meille?
Täällä ei uutta. Täti se vaan ei meinaa poistua, jalka on vielä oven välissä. Tosi ikävää:(
Kiitos vaan minunkin puolesta Romalle kp-listasta. On tosi hyvä, itse en omaani muistaiskaan muuten..
Mitäs teillä viikonlopputouhuihin kuuluu vauvaprrojektin lisäksi? Meillä tehdään tod.näk. lumihommia ja käydään vähän shoppailemassa josko saisi kämppää vähän rempattua kuntoon ja isäntä lupasi viedä koko perheen ulos syömään, jee. Siinähän sitä on sitten:) t.Viiru, joka ei vieläkään ole hankkinut ovistestejä, mutta aikoo sen tehdä viikonloppuna.
Eli täti tuli kylään, tänään piti käydä uusi testi ostamassa mut säästyipä raht. Pöh.. ja höh.. eli nyt yk2 ja kp 1. Nyt alkaa SE kierto !!
Tein tänään uuden testin ja ihan selvä nega. Eli mä tuun myös mukaan SIIHEN kiertoon :-( Tätiä odottelen kylään tässä viikonlopun aikana. Sovittiin kyllä jo miehen kanssa, että ens kierrossa panostetaan tohon peittojen heilutukseen. Vähän on jäänyt vähäiseksi noi kerrat viime kierroissa.
Huomenna pitäisi ajella tytön kanssa kahdestaan 150 km:n päähän tapaamaan kaveria. Saa nä miten sujuu. Sunnuntaina ollaan vaan kotosalla, kun luntakin on taas luvattu ihan reilusti :-/
Mukavat viikonloput kaikille!
Hapsiainen... 2/32-36.....yk2
Roma............. 5/26-29.....yk3
Viiru................ 11/30-36.....yk6
Jonttu............. 12/25-27.....yk7
Juuliska........ 15/27-29.....yk6
Inkku.............. 31/n.30.....yk3
Fanny78........ 43/30.....yk?
Että osaakin olla kylmä tuolla ulkona!
Mielelläni minä tuota kp-listaa päivittelen, siitä on niin helppo sitten seurata kuka jännää missäkin vaiheessa kiertoa. :)
Tervetuloa Juuliskalle takaisin etelän lämmöstä. Monillahan on lomalla tai heti sen jälkeen tärpännyt, kun on otettu rennosti poissa arjesta. Pidetään peukkuja että näin on käynyt teilläkin. :)
Pahoittelut hapsiaiselle tädistä.
Pahoittelut myös Inkulle negasta. Mutta toivoa ei ole menetetty niin kauan kuin täti pysyy poissa.. eli peukut pystyssä jos se plussa sieltä vielä tulisi! :)
Meillä ei ole tänä viikonloppuna mitään erityistä ohjelmaa, ihan kotona oleilua vain. Meillä on tytön huoneen remontti menossa, joten sitä tässä myös puuhataan.
Pakkaspäivää täälläkin vietelty sisätiloissa, eipä tuonne viitsi mennä palelelmaan. Joku oli jo ihmetellytkin minne olen kadonnut :) Täällähän minä, en ole vain ehtinyt/jaksanut kirjoitella.
Clomifen aloitettu tällä kierrolla ja enpä tiedä. Vähän on semmoinen olo ettei ole auttanut. Ens viikolla pitäis nähdä miten käy. Joku muukin oli kirjoitellut, että on kurjaa kuunnella vauva uutisia muilta. Näin on täälläkin. Vuoden aikana kun ollan yritetty, niin useat kaveri ja puolitutut on vauvan saaneet. Viimeksi eilen taas yksi tuttu ilmoitti onnellisen uutisen. Ja minä masennuin TAAS.
En tiedä olisko vaan parempi luovuttaa kuin jaksaa tätä odottamista ja stressaamista. Muu elämä tuntuu menevän ohi kokonaan. Ehkä pitäisi vain olla tyytyväinen että on jo yksi terve lapsi :D
t. yksi todella huonolla fiiliksellä viikonloppua viettävä...
Olen muutaman päivän surffaillut kanssanne ja täytyy sanoa, että on ihanaa, kun on muitakin "höyrähtäneitä". Ei näitä kuumeilujuttuja jaksa kukaan muu niin kuunnella kuin toinen kuumeilija Pakko oli kirjautua tänne, että pääsee kirjoittamaan ja osallistumaan tähän ihmelliseen maailmaan kanssanne. Saas nähdä onnistuinko..
Haaveilemme, minä enemmän toisesta ihanasta pallerosta. Esikoispoika syntyi 06/09 eli on tällä hetkellä 8,5 kk. Raskautumista hidastanee se tosiasia, että imetän edelleen ympärivuorokautisesti, mutta haluan yrittää jokaisen munasolun kohdalla :). Olen aina halunnut isoa perhettä ja nyt kun on ihana mies, jonka kanssa sen haluaa perustaa niin on ikääkin sen verran, että tulee sitä haavetta rajoittamaan.
Menkat ovat alkaneet pojan ollessa 7 viikkoinen ja muutamaa kuukautta myöhemmin alkoi ovulaatiot, ainakin limasta päättelen niin. Meillä on nyt yk3 ja ovulaatiota odottelen ensi viikon lopulla tai maaliskuun alussa. Mies on vaan sairaslomalla leikkauksen jälkeen, ettei vielä tiedetä kykeneekö viikon päästä mihinkään..
Toivottavasti tämä viestin kirjoitus onnistui!
Onnistuihan tuo viestin kirjoittaminen ihan hyvin. Minä yksi päivä kirjoitin jo viestin, joka ei sitten näkynytkään.
Aikaisin on sulla alkaneet menkat, mulla alkoi vasta tasan 2 kk imetyksen lopetuksen jälkeen. Teehän itsestäsi esittely, niin Roma varmaan lisää sut listoille kuumeilemaan.
Onkos Juuliskalla ja Jontulla mitään oviksen oireita?
Inkku: koskas testaat seuraavan kerran? Onko mitään oireita? Peukkuja pidetään, että aloittaisit sen meidän pinon "plussaputken".
Mulla on vähä sama fiilis kuin Nupulla. Heti kun alkaa muiden vauvauutiset harmittaa (siis kun itse ei vaan onnistu), niin alan potea huonoa omaatuntoa siitä, koska mullahan on jo yksi ihanakin ihanampi lapsi eikä olis varaa yhtään valittaa. Toiset kun ei saa sitä ensimmäistäkään. Tsemppaan itseäni sillä, että pillereiden lopetuksesta on nyt se maaginen puoli vuotta mennyt, joten nyt voisi oikeasti olla SE kierto. Eikö vaan?
Meillä voitaisiin olla ulkona vaikka koko päivä pakkasesta huolimatta, vain äiti paleltuisi. Poika ja koira voisivat asua ulkona. Vauhti on niin hurja koko ajan ettei kylmä ehdi saada niitä kiinni. Eilenoli pojalla hki päässä kun tultiin sisälle. Tänäänkin on siis ulkoilua tiedossa vaikka mittari näyttää -20 astetta ja tuuli tekee sen vielä kylmemmäksi:) Hurr.
Kp 1 meneillään täällä :-( Voit roma tarkentaa tuohon listaan noi mun kp:t eli 29-32 on nyt näköjään se haarukka missä mennään. Toivotaan, että ens kierto jäisi sitten mega pitkäksi...vaikka sellanen vuosi ois kiva ;-)
Eipä ole ehtinyt tädin tulos tässä murehtia, kun tyttö alkoi viime yönä oksentamaan samaan aikaan kun menkat alkoi :-/ Että ei hyvin mene! Odotan kauhulla omaa oksennusvuoroa...
Timantille tervetuloa :-)
Nyt alkoi SE kierto!
liityn mukaan joukkoon, jos sopii.
Pikkukakkosta ollaa yritetty nyt muutama kuukausi ja tänään tuli taas täti kylään eli se siitä...Toivottavasti ens kuussa tärppäis!
ja vielä esittely:
iät: minä 29, mies 36
esikoinen: tyttö 07/07
yritys aloitettu: 12/09
kp 1/26-29
Plussatuulia kaikille!!
Tatjuska........ 1/26-29.....yk4?
Inkku.............. 1/29-32.....yk4
Hapsiainen... 4/32-36.....yk2
Roma............. 7/26-29.....yk3
Viiru................ 13/30-36.....yk6
Jonttu............. 14/25-27.....yk7
Juuliska........ 17/27-29.....yk6
Fanny78........ 45/30.....yk?
Tervetuloa Timantti76 ja Tatjuska! =)
Timantti, jos ilmoitat tietosi, niin laitan sinut tuohon esittelyyn ja kp-listalle.
Inkku: pahoittelut tädistä. Onneksi nyt on SE kierto eikä tätiä tarvitse tavata piiiiitkäään aikaan! =)
Toivottavasti tyttösi paranee pian eikä tauti tartu suhun.
Jonttu ja Juuliska: joko on ovis bongattu?
ON: täti on häipynyt eikä takaisin tarvitse tulla kuin joskus ensi vuoden puolella. Aloitin innokkaana oviksen tikutuksen jo nyt (ai miten niin testailuhullu....? :D), haamuja on jo tullut joten ehkä lh on jo nousussa ja ovis tulisi vähän aiemmin tässä kierrossa. Toivossa on hyvä elää.
Plussatuulia kaikille!! :)
laitan siis tiedot:
Timantti76
Minä 33, mies 30
Esikoinen 06/09
Yritys aloitettu 12/09
KP 11/28-35
Voi miten jännittäviä aikoija elämme! Toivon teille kaikille menestystä aikeissamme :). Mun pitäis saada yöimetys lopetettua, mutta en millään raaskis..
Ei vieläkään yhtään plussaa! :(
Joo, täällä en tiedä oviksesta, ehkä se on päällänsä. Kaipa pitäs miehen kans eripuraa sopia. :)
Imetyksestä ja menkoista oli ollut juttua, mulla alkoi viimeksi menkat 3kk synnytyksen jälkeen, vaikka täysimetin. Oisivat voineet olla kauemminkin poissa, en kaipaillut. :)
Tervetuloa uudet, toivottavasti tuotte mukananne plussatuulet. :)
Hienoa Roma että jaksat päivittää tuota kp-listaa, niin ei tarvi itse laskeskella että missä mennään. :)
Tatjuska........ 2/26-29.....yk4?
Inkku.............. 2/29-32.....yk4
Hapsiainen... 5/32-36.....yk2
Roma............. 8/26-29.....yk3
Timantti76.... 11/28-35.....yk3
Viiru................ 14/30-36.....yk6
Jonttu............. 15/25-27.....yk7
Juuliska........ 18/27-29.....yk6
Fanny78........ 46/30.....yk?
Kun olen lahopää niin en muista. Onko ollut puhetta mikä kenenkin ehkäisy on ennen kuumeilua ollut? Eli kuinka paljon pitää paikkaansa puheet niistä "palautumisesta".
Itsellä oli siis pillerit ja yritän tsempittää itseäni, että nyt vasta on se maaginen puoli vuotta mennyt umpeen, joten voisi jotain tulostakin jo tulla. Esikoinen tärppäsi kolmannella ja sitä ennen oli 3kk kumi kun pillerit oli pois, joten siinä se 6kk olis voinut pitää kutinsa..
Kuinka paljon olette joutuneet tekemään lumitöitä? Me asutaan ok-talossa ja onneksi lääniä on niin paljon, että isännällä on traktori eli itselle jää käytännössä katsoen vaan portaiden lakaisu:)
Mites me voitaisiin varmistaa että tää on meillä kaikilla SE kierto? Oisko ehdotuksia? En siis turhan innokas ole :O
Välillä tuntuu että ihmiset katsoo mua kaupassa pahasti, kun kuikuilen kaupassa kaihoten vauvojen vaatteita.. Taidan olla sekoamassa. Pitäisiköhän mun vähän vähentää tätä palstailua, josko oireetkin vähenis?
Ilmoittautuisin uudeksi vauvakuumeilijaksi. :) Meidän esikoinen syntyi 2.10.09 pitkän yrityksen ja odotuksen ja keskenmenojen jälkeen. Koska tiedetään nyt minun monirakkulaisista munasarjoista, ei me miehen kanssa tahdota odotella pidempään vaan laitetaan uusi koitos käyntiin. Ajateltiin ottaa rauhassa, antaa tämän seuraavankin lapsen tulla sitten kun tahtoo. Nyt kuitenkin tiedetään meidän pystyvän luomustikin lapsia saamaan, kunhan vaan osutaan oikeaan kohtaan.
Eli nyt on kp 6 ja kierrot oli ennen raskautta noin 35päivää, nyt en ole ihan varma. Kahdet kuukautiset on ollut tässä välissä, mutta en merkinnyt ensimmäisiä vielä lainkaan.
virva ja tyttö 5kk sekä toive kakkosesta
Tänne mahtuu, jospa olisi suurempi todennäköisyys saada plussiakin ketjuun ;-)
Mulla oli hormonikierukka ennen yrityksen alottamista. Sen pois ottamisesta alkaa olla puoli vuotta. Kierto pysyi kyllä kierukan aikanakin suht samana kuin nyt. Tosin en sillon mitään tarkkoja päiviä laskenut.
Ei sitten säästytty siltä vatsataudilta miehen kanssa. Varmaan on noroa kun niin rajut oireet on ollut. Mies oksensi 9 tuntia koko ajan, mä pääsin onneks vähän helpommalla. Tytöllä oli tosi lievänä onneks!
Plussatuulia kaikille!
tosiaan nyt tulis kunnon plussatuulet!
Meillä ei ole ollut esikoisen syntymän jälkeen ehkäisyä käytössä, kun toinen pallero olisi ollut tervetullut vaikka heti (no eii ihan..), mutta ennen esikoista olin syönyt pillereitä vuosia. Lopetin ne toukokuun lopussa ja varoin tulemasta kesäkuussa raskaaksi ( kaikkea kummallista, mutta oli reissu tulossa just oletetun syntymän kohdalla ) ja elokuun lopulla raskauduin. Meni oikeastaan ihan liian helposti, niin helposti ettei monesti kehtaa myöntääkään.
Kolata on saanut kyllä, mies yleensä hoitaa mielellään ulkohommat, mutta on saikulla niin olen joutunut hoitamaan kaiken. Välillä väsyttää, mutta nyt ollaan jo paremmalla puolella.
Ja ehkä tässä uskaltais ruveta tositoimiin ilman leikkaushaavan repeämisen pelkoa. Kierrot ovat niin epäsäännöllisiä, että joutuu tosissaan pupuilemaan toista viikkoa, että joku sattuis oviksen kohdalle, on noi tikut ihan hepreaa :). Musta kyllä tuntuu ettei se vielä onnistu omalla kohdalla, mutta tänään päätin että imetän siltikin vielä pari viikkoa yöllä. Jos poika ei sitten ole ite lopettanut, niin lopetettava kai se on. Mulla työhönpaluukin rupeaa kummittelemaan.
Vatsataudit on ihan kamalia, etenkin noro, toivottavasti olette jo paremmassa voinnissa!
ja terveisiä etelän auringosta! Viikko vierähti nopeasti :).
Olin vähän pettynyt, kun luin pinon ja ei yhtään plussaa ollut tullut :(. Eli nyt kyllä sopii, että tämä on SE kierto!
Roma: mukavaa kun olet jaksanut ylläpitää tuota kiertolistaa. Hieman säikähdin, että onko minulla jo kp 14 tänään ;). Täytyy tehdä ovistesti pian, toivottavasti ei ole vielä ehtinyt mennä ohi... No ollaan nyt yritetty olla vähän aktiivisempia miehen kanssa, ettei voi yrityksen puutetta syyttää :).
Inkulla taitaa olla jo jännät paikat?
Juuliska 14/27-29 yk6