~♥~PUOLUKOIDEN VIIKONLOPPU~♥~
Kommentit (31)
Olipa ihana herätä tänään ja katsoa ikkunasta ulos. Tänne on nimittäin satanut yön aikana paljon lunta, ja edelleen tulee lisää. Heti näyttää paljon valoisammalta. Toivottavasti tämä lumi ei sula enää pois ennen kevättä.
Täälläkin on suunnitelmissa shoppailupäivä. Mies ei ole tänä viikonloppuna kotona, joten pystyn kunnolla keskittymään hänen lahjansa etsimiseen. Oletteko muut keksineet jo miehillenne lahjoja.
Huomasin, että tämän viikon aikana on tullut joku uusi kirjoittelija. Nimimerkki pääsi jo unohtumaan, mutta tervetuloa kuitenkin. Oletko laittanut jo omat tietosi puolukoiden esittelypinkkaan?
Aikovatko muut puolukat viettää tänä viikonloppuna pikkujoulua? Minä aion tehdä jotain jouluista, eli joulukorttien teko olisi suunnitelmissa. Taidan hakea kaupasta myös vähän glögiä. Kuuman juominen onkin nyt ihan viisasta, koska koko viikon on tuntunut siltä, että on tulossa flunssa. Olenkin hyvällä omallatunnolla maannut sohvalla ja kutonut joululahjoja. Olen nyt tehnyt siskon vauvalle villapaidan ja villahousut sekä siskon kahdelle tytölle ponchot ja pipot. Lisäksi olen jossakin välissä ehtinyt tehdä itsellenikin yhden ponchon. Yhdelle lapselle pitäisi vielä keksiä jotain kivaa. Tänä jouluna ajattelin, etten anna aikuisille mitään itse tehtyä. Miehelle tosin saatan tehdä nopeasti vielä yhdet villasukat.
Ilonallelle pieni vinkki pelin suunnitteluun. Minä (olen siis myös opettaja) olen tehnyt monenlaisia pelejä (en kylläkään matikkapelejä), ja parhaat tuntuvat olevan sellaisia, joissa on joku tuttu idea. Lapset tajuavat pelin idean nopeasti, jos taustalla on tuttu peli. Esim. muistipelin pohjalta voisi kehitellä sellaisen, että laskutoimitus ja oikea vastaus ovat pari. Bingo sopii myös varmaan kaikkiin kouluaineisiin. Lapset pitävät myös sanapussi-ideasta, jota voi soveltaa eri tavoin. Parhaiten se ehkä sopii äidinkieleen ja vieraisiin kieliin, mutta varmasti matikkaankin. Kannattaa myös selailla eri oppikirjoja ja opettajanoppaita. Niiden tehtäviä soveltavalla voisi keksiä jonkun ihan uuden oman pelin.
muilla näyttää olevan shoppailua tiedossa. mä puolestani aattelin keskittää voimani joulusiivoukseen. ajatuksen asteella on ollut jo muutaman tunnin, mutta josko nyt alkaisin hommiin.
ihanaa kun tulee lunta helsigissäkin. voi kun tulis vielä enemmän ja jäisi maahan!
laita ilona ihmeessä muumitalon kuva mailiin. kiva on toisten tekeleitä käydä kurkkimassa. ihanat oli Hannelen hymypoikapöksytkin.. mun housut on vielä vaiheessa, mutta voiton puolella aletaan olla.
no, nyt rätti heilumaan. makoisaa viikonloppua puolukoille!
-luna
Hei vaan kaikille!
Täällä olisi ihka uusi puolukka eli siis se tais olla että mies ei ole vielä oikein innostunut tuosta vauvajutusta, vai?
Itsellä on tainnut olla vauvakuume jo viimeiset pari vuotta, mutta nyt vasta ystävän kautta kuulin palstasta mistä vois löytää samanhenkistä porukkaa...
Aattelinkin sitten heti kirjoitella... eli mitenkäs tässä pääsee juoneen mukaan? =)
NIKI: tervetuloa! Mukaanhan pääsee kun kirjottelee tähän pinoon ja sitten voit laittaa itsestäsi pientä esittelyä tuonne meidän esittelypinoon. Tietäs vaan missä se pino nyt on jo menossa... kaukana varmaan.
Mäkin mietin, et lähtisinkö tänään kärpät-ilves peliin, mutta en taija viittiä ku istumista tulis kuitenki aika kauan. Eilen oltiin miehen työpaikan pikkujouluissa syömässä. Ihan jees oli, mutta väsy alko painaan jo alusta. kahentoista jälkeen tultiin sitten nukkuun ja kylläpäs nukuttikin. mies lähti jouluostoksille nyt ja mäkin mietin et menisinkö itekin...
joops, eipä taaskaan kummempia. JJ 29+4 + Tuutti-raksu
[color=dodgerblue]Joululahjaostosreissu tuotti pettymyksen... Kottikärryjä lapsille ei löytynyt ja moni muukin on hakusessa. Kerrankin kun keksii jonku hyvin idean niinsitten sitä ei löyvy mistään... Kummitytölle ostin pikkuessun, kaulimen ja patalaput... Pojille kokonaan lahjat ostamatta. Itelle ois pitänyt löytää mustat saappaat mutta ei löytynyt kokoja ja jos löyty niin ei mahtunu pohkeitten kohalta kiinni... Masentava todellisuus... No sentään pikkujoulupaian löysin vaikka en ymmärrä miten pärjään muka hiattomalla. Pitäis ehkä käyä vielä ostaan huivi siihen, niin ja ne kengät edelleen...
Tervetuloa NIKI! Taitaa näin viikonloppusin olla aika hiljasta täällä.
TIITIKKÄ Novitan sivuilla on aivan ihana tosi hyvän mallinen poncho ohje. Oisin ensin halunnu sellasen pikkujouluihin mutta ymmärsin sitten että ikinä en sais sellasta itte valmiiksi kun en oo oikeenhyvä tossa virkkauksessa eikä oikeen oo ketään jolta kehtais pyytääkään... (eli äitiltä tai anopilta)
Toivottavasti vielä kerkiää shoppailemaan, on vaan niin viikonloput täynnä ja viikolla ei jaksa. Ehkä huomenna jos ei oo kankkusta...
No niin kävin laittaan jotain tuonne esittelypinoon.
Lisättäköön siihen että ensimmäistä kuumeillaan.
Mulla tosiaan tuli tuo kauhea kuume, kun täytin 29v. kait se johtui siitä että joskus aikanaan oon itelle " luvannut" että sitten kun täytän 30 v niin pitäs olla ensimmäinen jo tulossa, mutta nyt sitten kun mies ei ookkaan ollut valmis niin tuli kyllä pahemman luokan kriisi. Ja sitten kun se meni jo kerran lupaamaan ja perui lupauksensa... =(
Jos joku on ollut samassa tilanteessa niin kertokaahan ihmeessä kuinka saitte ittenne taas koottua...
Nyt kai se virallinen pikkujouluviikonloppu on...? Mulla on illalla tiedossa pikkujoulut tyttöporukalla, saunomista ja varmaan vähän baareilua sen jälkeen. Kivaa.
Ja kivaa kun tänne eteläänkin saatiin vihdoin ja viimein lunta! Märkäähän se on, mutta ainakin toistaiseksi vielä valkoista:) Käytiin aamupäivällä vähän ulkoilemassa, kotona siivoiltiin hieman ja äsken syötiin hyvin. Nyt on kyllä vatsa niin täynnä, että pitäisi varmaan ottaa pikku torkut, että jaksaa illalla juhlia.
Taitaa olla tämän kuun osalta mahikset vauvan suhteen menneet, ovis alkaa jo olla ohi, ainakin tuntemukset ovat sellaiset. Tosin eihän tuo mies vielä ole ilmoittanut lopullista kantaansa aiheeseen eli ihan sama missä vaiheessa kiertoa sitä ollaan, kun tosissaan ei olla vielä hommissa;) Mutta jatkon kannalta on hyvä tietää missä vaiheessa kierrossa ollaan menossa, niin voi sitten joskus hamassa tulevaisuudessa alkaa harrastaa saman tien täsmäseksiä:)
Tervetuloa [b]Niki![/b] Minäkin olen ollut tässä porukassa mukana vasta reilu viikon verran, mutta ihan hyvin olen päässyt mukaan keskusteluihin ja tutustunut muihin. Aktiivisesti vain lukemaan ja kirjoittamaan, niin pian olet jo täysillä mukana tässä porukassa:)
Ei vaan, kyllä tässä on nyt jotain tehtävä illan suhteen, joten moikka vaan kaikille ja mukavaa lauantaita!
-Lillis-
En minäkään osaa kunnolla virkata. Siksi en uskallakaan aloittaa kuin ihan helppoja virkkausmalleja. Olen sekä virkannut että neulonut ponchoja. Netistä löytyy monta hyvää ohjetta neulottuun ponchoonkin. Kannattaa hakea ihan vaikka googlen avulla.
Tervetuloa Niki! Huomasin esittelypinosta, että olet Oulusta niin kuin suurin oosa puolukoista. Ilmeisesti Oulussa on paljon jääräpäisiä miehiä, jotka eivät lämpene kuumeilulle. Meillä on käynyt pari kolme kertaa niin, että mies lupaa, että nyt alkaa yritys, mutta sitten hän muutaakin mielensä. Ensimmäinen kerta oli aivan kamala, ja sen jälkeen meillä riideltiin ja itkettiin aika usein. Miehen päätös tuli todellisena yllätyksenä, koska muuten hänen lupauksiinsa on aina voinut luottaa. Nyt olen päättänyt, että en usko miehen tuplauslupauksia ja olen jopa sanonut, että en halua miehen antavan mitään sellaisia lupauksia, joita ei pysty pitämään.
[color=006400][b]Hannele:[/b] Kyllä täällä Italiassakin tosiaan sataa aina silloin tällöin lunta, ihan etelässäkin. Tosin lumi pysyy yleensä korkeintaan päivän maassa, mikä on toisaalta ihan hyvä, koska täällä ei tosiaan kaikki ole varustautuneet esim. talvirenkailla, joten liikenne on aika kaaoksessa silloin kun lunta tulee. Tänä vuonnakin tammi-helmikuussa, kun Rooman korkeudella tuli lunta, ihmiset jäivät jumiin moottoritielle ja joutuivat viettämään jopa muutamia öitä autoissaan! Harmi, että sun ostosreissu ei mennyt ihan putkeen. :( Toivottavasti löydät kuitenkin vielä kaiken tarvittavan ennen joulua. Niin onkos sulla ne pikkujoulut jo tänään?[/color]
[color=EE0000]Tervetuloa [b]Niki[/b]! Ikävää käytöstä mieheltä tuo, että on jo luvannut, että tuplaus alkaa ja sitten peruu lupauksensa. [b]Neitinokkosellakin[/b] taisi olla samanlainen tilanne vai muistankohan ihan väärin...? Itselläni on sellainen tilanne, että työtilanteensa vuoksi (tuleeko sopimukselle jatkoa vai ei) mies ei vielä aikaisemmin ole ollut halukas aloittamaan tuplailua, mutta nyt näyttää siltä, että pääsemme tositoimiin ensi maaliskuussa.[/color]
[color=006400][b]Omaa napaa:[/b] Meillä tosiaan mieskin alkaa olla tosi innostunut vauva-suunnitelmista. Eilen se mietti, että mitä haluaisi seuraavaksi (kun vaimon on jo saanut ;) ja minä sanoin sille, että vauvan. Mies vastasi, että hän ajatteli kyllä että Triumphin moottoripyörän, mutta kyllä vauvakin käy. Sitten myöhemmin kun puhuttiin täällä asumisesta, mies sanoi, että toisaalta hän haluaisi jo Suomeen, mutta toisaalta hän haluaa nyt [b]LAPSIA[/b]! Minä olin ihan puulla päähän lyöty ja kun siitä toivuin, niiiiin iloinen. :)[/color]
[color=EE0000][b]Pikkujoulu-G:[/b] Me puhuttiin miehen kanssa, että jos vietettäis tänään ihan kahdestaan pikkujoulua, täällä kun ei muuten ole sellaisia tarjolla. Taidetaan tehdä munatotia, kun glögiä pitäis lähteä hakemaan Ikeasta asti. :( Ensi lauantaina mennään luultavasti muiden suomalaisten kanssa juhlistamaan itsenäisyyspäivää, täällä kun se varsinainen 6. ei tietenkään ole vapaa.[/color]
[color=006400][b]Lumiina:[/b] Olitkos sinäkin oleskellut joskus täällä Italiassa? Kun muistelen, että [b]Goldan[/b] lisäksi oli joku muukin. Vai oliko useampiakin? Mitä itse kukin täällä puuhaili ja kuinka kauan?[/color]
[color=EE0000]Jahans, tiet on nyt sulana, joten taidetaan lähteä miehen kanssa hankkimaan tarvikkeita munatotiin. Hauskaa lauantaita kaikille puolukoille ja erityisesti hauskoja pikkujouluja![/color]
Täällä tosiaan taita olla nuita jutteja ja itellekin on ilmeisesti juuri sellainen sattunut =)
Kyllä minäkin itkin monta päivää ja sitten kun toisaalta ei oikein tiennyt että mistä tämä tällanen nyt sitten johtuu, niin oli vielä ikävämpi olo. Mutta onneksi se aiheuttaja sieltä löytyi ja nyt on ollut sillain helpompaa kun tietää mistä tämä tällanen johtuu, että kaupassakin näkee vaan isoja masuja ja vauvoja... argh!
Sitten tosiaan oon tällanen itekseen märehtija ja en oo pahemmin tunteita näyttänyt, niin mieshän varmaan tosiaan luuli että minä oon tulossa hulluksi kun en muuta tee kuin itken...
No nyt on illalla onneksi jotain piristävää ja jospa ne ajatukset siirtys vähäksi aikaa jonnekin muualle... tyttöporukalla pikku-jouluun ja onneksi kellään ei oo lapsia, niin ei ainakaan kuume ahista...
Nyt täytys alkaa katteleen tuo kaapin sisältö, että löytyskö sieltä mitään..
[color=red] Kiitos Tiitikkä ideoista. Jospa teen sen Bingo-jutun. voin tehdä siihen erilaisia vaihtoehtoja, vaikka jotenkin kuva-numerovastaavuusjuttuja, eli olisi vaikka jokin hyrrä, jota pyöritetään, sitten siinä voisi olla 2/4 ja sitten laudassa voisi olla ympärän mallisia piirrettyjä murtolukuja, joista aina se osa on väritetty, eli vaikka 2/4 väritetty koko ympyrästä.... olipas vaikeasti selitetty, ja sitten siinä voisi olla laskuja ja vastaus..... tai jotain.
Voi voi, että ihmismieli voi olla hassu, en saa mitekään sitä ennustusta mielestä.... vaikka toisaalta eihän niihin voi uskoa, mutta ainahan sitä saa toivoa. Tänäänkin kaupungilla eksyin koko ajan lastenvaateosastoille, eikä kaupungilla ollut muita, kuin odottavia äitejä tai pieniä lapsia tai lastenvaunuja... oi miten ihanaa. Olisi niin ihanaa saada nyt vauva, vaikka vielä opiskelija olenkin, tai siis me molemmat ollaan. . .
ja asiasta kukkaruukkuun, Kyllä punaviini on hyvää.
Iloista pikkujoulua kaikille puolukoille!!!
ilona
Tähän on varmaan jo totuttu, että mulla menee aina pari kuukautta pinoutumiseen. ;) Noo, ei kyllä mitään uutta tälläkään kertaa. Sama kuvio kuin ennenkin, eli kesää odotellessa. Välillä on tosi tuskaista kun kalenteria katselee. En ole juuri mitään puhunut miehelle viime aikoina asiasta, koska en suoraan sanottuna oikein uskallakaan. Tuntuu, että vois mennä kaikki pilalle jos tässä kohtaa alan taas avutumaan.. :( Aika ahdistavaa.Tsempitykset kaikille puolukoille tän yhteisen asian parissa! Se on vaan pakko jaksaa. Nimimerkillä " En aio enempää painostaa"
[color=red] Minä käväsin sitten kans jouluostoksilla. En kyllä löytänyt kuin kaks lahjaa, mutta joulukoristeita löysin kivasti. Ostin kynttilöitä, liinan, servettejä, kynttilälautasen (ison), paksua lahjanauhaa jne. Ihan sellasta perus joulukamaa siis :) Oisin miehelle käyny ostaan yhden lahjan kärppäshopista mutta se oli menny jo kolmelta kiinni. Pitänee maanantaina sitten kipasta sinne.
Mulla on vähän ollut kumma olo tänään. Hieman pää kipieä ja sitten välillä mahakin... mikähän pöpö mussa jyllää? Toivottavasti ei mikään! Oon pelänny sairastumista, kun on tää masukki kyydissä. Ammatinkin puolesta joudun kestämään aivastelevia ja niiskuttavia lapsia joka päivä. Ihme kyllä en ole vielä tälle lukukaudelle ollut kipeänä *koputtaa puuta*
Nyt töllön ääree. palailen vielä jos en nukahda ennen aikojaan :) JJ 29+4 + Tuutti ♥
[color=dodgerblue]Pikainen pinoutuminen. Ei ole tänään täällä pikkujouluja, oltiin vain Kärppien pelissä ja sen jälkeen oli tarkotus lähteä kaupungille viilettään mutta vaisu ilta kun tämä ystäväpariskunta jonka kans käytiin peli kattoon niin ei halunnu ku yhelle kalijalle. Ei käyty sitten sillä yhelläkään vaan tultiin kotiin...
Oon ihan varma että mulle on saatunut ERITYISEN JÄÄRÄPÄINEN MIES! Taas tänään on itketty, ja kuvitelkaa ei etes vauva-asiasta, mua vaan niin ahisti kun ei kaupasta löytynyt mieleistä tavaraa ja en tiiä... kuten sanottu niin aika umpisolmussa ollaan... Nytkin mies on niin kiukkunen kun tuo ystäväpariskunta teki " oharin" ...
Mukavaa kosteaa iltaa pikkujouluja viettäville ja muille sitten romanttista koti-iltaa! =o) Nyt mennään käymään naapurissa kylässä...
[color=blue]Tulipas mieleen, et pakko teille kertoa, kun eilen siellä miehen firman pikkujouluissa suurin osa sen työkamuista sai vasta nyt tietää, et meille on tulossa vauva. Oli aika jännä huomata, et firman miehet puhu kaikki sitten mun miehelle koko illan vaan vauvoista, lapsista, synnytyksestä jne. Firman naiset taas ei puhuneet koko asiasta vaan ihan muista jutuista. Tuntu, et ne miehet oikeen nautti kun saivat kertoa omia kokemuksiaan vauvanhoidosta jne. Onneksi meijän isäntä oli yhtä innossaan ja kovasti kyseli neuvoja :)
Välillä tuntuu, kun tätä pinoa lukee, et maailmaan ei mahdu yhtään vauvamyönteistä ukkoa, mutta tuolla oli kyllä ihan eri meno. Musta oli kiva kuunnella, kun ne ukot oikeen hehkutti omia lapsiaan. Toki muistivat sitten ne yöitkutkin ja muut vastoinkäymiset, mutta siis pääasiassa olivat tosi onnessaan meijän puolesta. Teijän muutamien ukot ois saanu olla siellä kuuntelemassa tosiasioita :)
H A N N E L E: Kurjaa, että teijän pippalot peruuntu :/ Ja kärppäpelikään tuskin mieltä ylensi. Mun ukko oli siellä ja ei oikeen hymyssä suin palannu. Sain tuliaisena kärppämukin kuitenki :))) Toivottavasti naapurissa kyläily piristää!
Mä sitten repäsin ja laitoin jo aikalailla joulujuttuja esille. Keittiöön vaihdoin joulukapan ja muutenkin laitoin ikkunoihin valoja. Ihan kaikkia en vielä laittanu, mutta ens viikolla taitaa olla sitten loputkin killuttimet paikoillaan. Tämän masun kanssa vaan ei ollutkaan ihan iisiä kiipeillä nuita verhoja ja valoja paikoilleen. Mutta selvisin kuitenki :)
Mukavaa illan jatkoa kaikille! JJ + Tuutti ♥
[color=blue][b]JJ:[/b] Juu tän meiän miehen ois ainaski pitäny olla kuulemassa muitten miesten ylistyksiä lapsista ;) Välillä tuntuu että sillä on hirveesti kaikkea niitä vastaan, mut ei nyt sentään onneks ihan aina.
Marttis: Mulla edistyy huimaa vauhtia se omin neuvoin neulomani pusero =) Mieskin on kiinnostunu sen edistymisestä!! Siitä on kiva että mulla on joku harrastus, no eihän mun mielestä kiinnostavampaa voi olla kuin neulominen tulevaisuuden vauvalle vaatteita varastoon. Eikä mieskään ole enää moksiskaan =) No nämä ei ihan Marttaa ole mutta ei kai tuolla niin väliä ole...
Mulla on edelleen vaikeuksia odottaa siihen vuoden vaihteeseen mistä ollaan miehen kanssa sovittu, kun tuntuu että pitäs saaha jo jotain päätettyä. Ku malttas edes ens viikon lääkärikäyntiin odottaa... Huh että voi olla vaikeeta. Toisaalta aika kuluu tosi nopeesti! Tosiaan mies sano tänään että haluaa nähdä että miten pitkään jaksan odottaa vauvan saamista eli että miten tosissani asian kanssa olen. Puoltoista vuottahan minä vasta kuumeillut olenkin... Ja pahenee vaan päivä päivältä. Nyt on omaa napaa hirmusesti..
Niin mutta enpä tiedä mistä muustakaan kirjoittaisin... Tuo lumen tulo etelään oli kyllä tosissaan ihana juttu =)
Viikonlopun jatkoja Puolukoille!!!
*-~Thunderi~-*
Pyysin sua sillon joku aika sitten tekemään pienen muutoksen mun profiiliin... Haluisin vaan tietää ootko vielä tekemässä sen vai onko jäänyt unholaan =) En halua mitenkään painostaa, vaan oon huomannu olevani liian paljastava jos sattuu tuttuja tulemaan sivustoille... Enkä haluaisi että lukevat vuodatuksiani ;) Kiitos jos muistat pientä thunderia =)
[color=green][b]Thunderihan[/b] on ollut myöhään hereillä... Ootko yövuorosa? Muistan kyllä tuon pyytämäsi päivityksen, se koski sun ja miehesi töitä...? Mulla on kyll töissä sellanenkin versio mitä en oo vielä päivittänyt tänne, mutta luulempa että on tainnut jäähä tuo tekemättä! Pahoittelen ja suoritan päivityksen heti maanantaina!
[b]Thunderi[/b], mites se teillä olikaan...? Oliko tuplaukselle aloitusajankohtaa? Näitä asioita ei voi muistaa. [b]Siksi ehdotankin että kaikki jolla aloitusajankohta on vois lisätä sen listaan[/b], ois erihelppo sitten sieltä kattella eikä tarttis kysellä joka kerta... Minä kun ainakin olen varsinainen lahopää näissä asioissa...
[b]Niki[/b], perinteiset luonteenpiirteet, " mies perusjuntti" ja nainen " itsekseen märehtijä" , en voinut olla hymyilemättä tuota lukiessa... Lisään sinut listaan sitten maanantaina! (nämä asiat hoidetaan työajalla... ;o)
[b]JennaJanette[/b], no ei tosiaan pelikään mieltä ylentänyt mutta en nyt niin kauhean pettynytkään ollut... Naapurit olivat se samainen pariskunta joten ei tainnut ilta hirmusti parantua. Tultiin jo kymmeneltä kotia nukkumaan. Mutta hyvä niin, nyt jakso nousta taas ajoissa eikä mee rytmi hirveesti sekasin kun huomenna taas ylös puoli kuuelta! Aattelin lähtä vielä käymään tänään Rintamäellä ja Zeppeliinissä... Ai niin [b]JJ[/b] mää kävin siellä saunakairassa eilen ja esittelin tietysti innokkaasti miehelle nitä patsaita missä nainen oli raskaana tai sylivauvan kanssa tai mies vauvan tai lapsen kans...
[b]Mukavaa sunnuntaita Puolukoille!
Ilmeisesti muilla puolukoilla on tälle päivälle paljon ohjelmaa, kun pinokaa ei ole kasvanut. Itselläni ei ole mitään erityistä suunnitelmissa. En jaksa lähteä lahjaostoksillekaan, vaikka en ole löytänyt miehelle vielä mitään.
Täällä alkoi päivä taas todella lupaavasti, kun pyykkikone hajosi. En osaa oikein tehdä sille mitään, joten odottelen vain, että mies tulee kotiin ja pääsen pesemään pyykit anopille. Pyykkikori on tietenkin aivan täynnä, enkä jaksa lähteä kuljettamaan pyykkejä anoppilaan bussilla.
Oma olo on aika flunssainen, joten taidan siirtyä tästä sohvalle makoilemaan. Toivottavasti olen huomenna jo täysin terve, koska en olisi mielelläni töistä pois.
[color=dodgerblue]Huomenta! Minäkin oon näin ajoissa hereillä viikonloppuna... On niin kiire jouluostoksille ettei malta nukkuakkaan...
Eilen join vain yhden siiderin mutta tänään sitten varmasti enämpi. Mennään kattoon Kärpät-Ilves-peliä ja sieltä varmaankin kaljatuopin äärelle keskustelemaan pelistä...
Lumiina kauanko sun kierto kestää? Tai kesti se ensimmäinen luomukierot? Eikös sulla oo ollu vasta yks kokonainen kierto...? Ei mullakaan ole ku neljäs nyt meneillään mutta aika kivasti on näyttänyt asettuvan 32 päivän kierroksi. Meillä ei mies enää eilen antanut siemeniä, eli kauampa ne varmat päivät kesti... Mutta vetosi siihen että kun oon niin vasta lopettanut pillerit. Ja sanoi että jos nyt tikuttelen ja varmistan että koska se ovis on niin ehkä sitten myöhemmin... Tai sitten ei, nyt se ukko suuttu kun en antanut ollenkaan...Mutta kun on kiire shoppaileen!
Mukavaa lauantaita!