Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle on tehty ABORTTI

Vierailija
12.01.2009 |

enkä lainkaan kadu tapahtunutta. Suren kylläkin, sitä ettei lapsi saanut syntyä, sitä että tilanne oli silloin niin vaikea, sitä että olin itse niin kypsymätön ja sitä että tulin raskaaksi. Sitäkin suren, että abortin jälkeen masennuin vakavasti ja monta vuotta meni harakoille. Onpahan oppirahat maksettu.

Mutta en kadu, sillä uskon että olisin huonossa jamassa jos olisin tuolloin alkanut kasvattaa lasta yksin. Lapsella ei olisi isää, tai olisi huithapeli mielenterveysongelmainen alkoholisti. Olisin luultavasti masentunut synnytyksen jälkeen ja kukaties en olisi osannut olla lapselleni hyvä vanhempi ainakaan yksin. En ansainnut lastani ja siksi päädyin aborttiin - ratkaisuun, jossa seuraukset kannoin vain minä, ei lapsi.

Nyt olen onnellinen, minulla on ihanat lapset, hyvämies. Oln hyvä äiti ja vielä mahtavassa työssä. Kun olen viimein antanut itselleni anteeksi, masennuksen viime rippeetkin ovat karisseet. Kovat rahat maksettu.

Siispä sanon: ehkäiskää. Ja jos vahinko käy, harkitkaa tilannetta vakavasti. Ei se ole mikään kevyt juttu, mutta ei maailmanloppukaan.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortti vaan voi olla monessa tapauksessa parempi vaihtoehto vaikka ei sitä kyllä kukaan varmaan meilellään tekisi. ite oon tehnyt yhden abortin, ja näin jälkeen päin kadun sitä, mutta sillon ei vaan yksinkertasesti ollut mitään muuta vaihtoehtoa. se tuntui hyvälta ja oikeelta ratkasulta, ja niin varmasti olikin, mutta jos nyt saisin päättää, en todellakaan olisi tehnyt sitä.

Vierailija
2/76 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea esimerkki kunnon lutkasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suretteko joka kuukautisiakin?

Abortti ei ole vähäpätöinen asia muttei myöskään tuomittava.

Vierailija
4/76 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämäntilanteesi käy sellaiseksi, ettet voi pitää muita lapsiasi.

Tapat ne, ja selität, että "olin vastuullinen vanhempi, kun en antanut lasteni kärsiä elämäntilanteestani", niinkö???

No mitäpä luulet? En tietenkään. Lapseni ovat olemassa, heillä on elämä, ihmissuhteita, isä, toisensa ja hyvä äiti.

Ajattelussamme on varmasti taustalla se eroavaisuus, että minun mielestäni sikiö ei vielä ole ihminen, vaan vasta mahdollisuus.

Vierailija
5/76 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttia on hyvä vastustaa, kun ei se ole vielä omalle kohdalle sattunut.

Vierailija
6/76 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole väärin ja kauheaa?

Vierailija
7/76 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun tekemä abortti kuin jonkun lapsen kuolema vaikka sodassa tai onnettomuudessa tai missä vaan. en näe näissä asioissa mitään eroa. itse en ole yhdynnässä jos en ole valmis ottamaan lasta vastaan tai antamaan vaihtoehtoisesti adoptoitavaksi mikäli tilanteeni on niin vaikea etten osaisi lasta kasvattaa.

mikset anna adoptoitavaksi vaan teet abortin? oletko valmis tappamaan kenet vaan? miksi abortin tekijät ei tapa itseään? se olisi vähintä mitä voisivat tehdä.

jokainen voi antaa adoptoitavaksi jos ei jaksa hoitaa lasta.

abortin ,minulla on raskaus 5-6vkolla. Tiedän kelle kerron asiasta ja tuntemuksistani teille kaikkitietäville abortin vastustajille!

Vierailija
8/76 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne kuolevat sikiöt ole syyllisiä sotien takia kuoleviin.

Vierailija
9/76 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortin ,minulla on raskaus 5-6vkolla. Tiedän kelle kerron asiasta ja tuntemuksistani teille kaikkitietäville abortin vastustajille!

Vierailija
10/76 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikäinen lapsikaan ei vielä selviä itsekseen. Mutta ovat he silti ihmisiä. Ihan kuin sikiökin.

Vierailija
11/76 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mikset anna adoptoitavaksi vaan teet abortin? oletko valmis tappamaan kenet vaan? miksi abortin tekijät ei tapa itseään? se olisi vähintä mitä voisivat tehdä.

jokainen voi antaa adoptoitavaksi jos ei jaksa hoitaa lasta."

Saattaisi olla vaikeaa antaa lapsi pois, ja selittää kaikille että on raskaana muttei pidä lasta.

En tappaisi ketä vaan. Abortti on RASKAUDEN KESKEYTYS, ei tappo.

En tapa itseäni koska minulla on 2 lasta.

Vierailija
12/76 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisen lapsen kohdalla makasin tiputuksessa 7kk koska minulla ei pysynyt mikään,ei siis mikään ruoka sisällä! eli en halua että lapseni 2kpl,joista nuorempi on vasta 4kk joutuvat joko äidittömiksi tai sitten olemaan ilman äitiä 9kk kun makaan taas sairaalassa. ja toinen syy miksi teen abortin on se että minä en itse jaksa enkä halua tätä lasta, ehkäisy petti ja onneksi minulla on oikeus ja mahdollisuus aborttiin. adoptioon en antaisi vauvaani, jos kestäisin raskaus ajan niin tottakai lapsen pitäisin itselläni!

Vierailija
13/76 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisen lapsen kohdalla makasin tiputuksessa 7kk koska minulla ei pysynyt mikään,ei siis mikään ruoka sisällä! eli en halua että lapseni 2kpl,joista nuorempi on vasta 4kk joutuvat joko äidittömiksi tai sitten olemaan ilman äitiä 9kk kun makaan taas sairaalassa. ja toinen syy miksi teen abortin on se että minä en itse jaksa enkä halua tätä lasta, ehkäisy petti ja onneksi minulla on oikeus ja mahdollisuus aborttiin. adoptioon en antaisi vauvaani, jos kestäisin raskaus ajan niin tottakai lapsen pitäisin itselläni!

"Toiset lapset kärsii, kun äiti joutuu EHKÄ olemaan sairaalassa", ja "Äiti ei olisi EHKÄ kestänyt raskausaikaa, siksi tapoin sinut"

Oikein hyvä syy, onneksi olkoon=((((

Vierailija
14/76 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin tekemättä jättäminen olisi siis ollut samaa kuin heidän tappamisensa.

olisitko valmis tappamaan jonkun nykyisistä lapsistasi? vai miksi olit valmis tappamaan ensimmäisen lapsesi? nuo syyt on aivan turhia, jos mies sut nyt jättää niin tapatko lapsesi?

Vierailija
15/76 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa jolle aborttia tarvitsee selitellä, on lääkäri.

Vierailija
16/76 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas kärkkäitä mielipiteitä....

mitä sitä miettimään mitä selität syntymättömälle lapselle miksi tapoit hänet, eipä se ole ollut eikä tule olemaan tietoinen tästä elämästä....

ja se joka ei ole koskaan oikeesti kohdannut elämässään sitä tilannetta että on joutunut tekemään abortin tai edes sitä miettiin, on turha tulla sanoon mitä pitäis tehä ja mitä ei. se tunne on ihan eri kun se asia tulee omalle kohdalle. ja jos on varma ettei sitä lasta voi pitää niin miksi synnyttää...maailma on muutenkin ylikansoitettu....

Vierailija
17/76 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät ole juurikaan tietoisia elämästä ei ainaaan vastasyntyneet. kyllä abortti murha, siitä ei pääse mihinkään. ei ole tappamista yhtään sen vähempää kuin sodassa tapetut lapset.

onpas kärkkäitä mielipiteitä....

mitä sitä miettimään mitä selität syntymättömälle lapselle miksi tapoit hänet, eipä se ole ollut eikä tule olemaan tietoinen tästä elämästä....

ja se joka ei ole koskaan oikeesti kohdannut elämässään sitä tilannetta että on joutunut tekemään abortin tai edes sitä miettiin, on turha tulla sanoon mitä pitäis tehä ja mitä ei. se tunne on ihan eri kun se asia tulee omalle kohdalle. ja jos on varma ettei sitä lasta voi pitää niin miksi synnyttää...maailma on muutenkin ylikansoitettu....

Vierailija
18/76 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttaville ettet pidä lasta niin sen takia olet valmis tappamaan ihmiselämän. sairasta, aivan sairasta! ota vihdoin vastuu teoistasi ja älä tapa lastasi, pyydän. anna se johonkin hyvään perheeseen jottei häneltä henkeä vietäisi. sano sitten tuttaville että lapsi kuoli synnytykseen mutta älä tapa häntä, pientä ihmisen alkua joka muutaman kuukauden päästä on vauva.

Saattaisi olla vaikeaa antaa lapsi pois, ja selittää kaikille että on raskaana muttei pidä lasta.

En tappaisi ketä vaan. Abortti on RASKAUDEN KESKEYTYS, ei tappo.

En tapa itseäni koska minulla on 2 lasta.

[/quote]

Vierailija
19/76 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ole koskaan kuullut naisesta joka ois murhan takia linnaan joutunut....

ja ylipäänsä jos abortti ois murha tai tappokaan, ni tokkopa se laillinen ois... eli siitä on turha kiistellä onko murha vai ei kun se EI OLE *piste*

kun eivät ole juurikaan tietoisia elämästä ei ainaaan vastasyntyneet. kyllä abortti murha, siitä ei pääse mihinkään. ei ole tappamista yhtään sen vähempää kuin sodassa tapetut lapset.

Vierailija
20/76 |
13.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen syntymätön sen sijaan oli jo olemassa ja hänet tapettiin. Kyllä vain, vaikka se tappo onkin laillinen silloin kun on kyseessä syntymätön lapsi. Sitä ei voi surra jota ei ole ollutkaan. Kukaan ei voi surra sellaista, josta hänellä ei ole mitään tietoa. Ei voi surra lapsia, joita kenties olisi joskus tullut. Toisaalta taas ei voi tietää, vaikka juuri nämä nyt olemassa olevat lapset olisivat ap:lle tullee vaikka se ensimmäinen olisi saanut elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi