Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purkaus: miten vihaankaan miehen lasta!

Vierailija
09.01.2010 |

Jos joku olisi joitakin vuosia sitten sanonut, että tällaisiä tunteita voi olla alaikäistä lasta kohtaan, olisin nauranut / halveksinut. Nyt kun tunne on totta, en tiedä mitä tekisin.

Joka kerta, kun näen tämän nuoren, ärsyynnyn ja vihaan, että on tullut pilaamaan taas meidän viikonlopun. Lasken vuosia, että täyttää 18v. eikä sitten toivottavasti tule joka toinen viikonloppu.

Ei varmastikaan ole kenelläkään kivaa näin.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä se perhe pitäisi hajoittaa? Ihan vain täältä sivusta olen miettinyt, että miksi ihmeessä siellä etävanhemmalla roikutaan jatkuvasti, jos kerran ei olla tervetulleita. Ja kyllä, valitettavasti se isä on silloin asettanut uuden puolison edelle.

Vierailija
62/63 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä se perhe pitäisi hajoittaa? Ihan vain täältä sivusta olen miettinyt, että miksi ihmeessä siellä etävanhemmalla roikutaan jatkuvasti, jos kerran ei olla tervetulleita. Ja kyllä, valitettavasti se isä on silloin asettanut uuden puolison edelle.

Mutta jos isäkin haluaa? Sanotko lapselle, ettei saa mennä isälle, koska siellä asuu paha äitipuoli? Herranjestas, mitä meininkiä. Eikö sen ämmän pitäisi lähteä, ei lapsen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa olla kaikkien lastensa kanssa, niinkuin normaali isä haluaa?

Oma isäni hoki aina minulle että älä välitä X:stä sillä on rankkaa ja se on masentunut... jne

Tätä kesti n. 12 vuotta kunnes isäni erosi akasta, kun siskoni kasvoivat kerroin heille tilanteestani ja heidän äidin kohtelusta minua kohtaan. Eivät ole heilläkään lämpimät välit äitiinsä.

Sanoin akalle siskoni häissä sen edestään löytää minkä taakseen jättää. Ämmä rupesi haukkumaan että olen pilannut sen elämän. Siskoni veti äitinsä syrjemmälle ja sanoi että oletko koskaan miettinyt että sinä itse pilasit meidän kaikkien elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän