Suomalaiset, älkää ikinä uskoko, jos joku väittää että olisitte juntteja, tyhmiä, rasistisia, rumia yms.
Se on tapa, millä meitä alustetaan, niin tekevät venäläiset, ruotsalaiset, eri agendoja ajavat ihmiset.
Me olemme hyviä, kauniita ja viisaita. Hyviä sellaisina kuin olemme. Älkää lannistuko, suomalaiset. Meidän aikamme todelliseen voiman tuntoomme tulemiseen on nyt.
Kommentit (33)
Kansana pääosin komeaa ja kaunista. Rumia yksilöitä tietysti mahtuu paljon
Tuulivoiman avulla päästään näistä kriiseistä yli.
Moni tuntuu kuin kuollakseen pelkäävän sitä, että joku sanoo heitä rasistiksi? Myyvät vaikka mummonsa ja antavat lapsensa pois, kunhan kukaan ei hauku rasistiksi.
Mikä siinä on?
Mitä pahaa tapahtuu jos joku sinusta noin sanoo?
Me ollaan me, Suomen kansa. Olemme Maailman mittakaavassa ainutlaatuisia.
Me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus!
Ja suomen kieli on upeaa, vaalikaa sitä!
Suomalaisilla on maailman kahdeksanneksi korkein ja pohjoismaalaisten kansojen korkein älykkyysosamäärä. Haluatteko linkin?
Tässä: https://worldpopulationreview.com/country-rankings/average-iq-by-country
Ei millään pahalla, mutta kun tätä palstaa katsoo päivittäin, mua hävettää olla suomalainen.
Tämä. Yli puolet suomalaisista on ylipainoisia. Siinä on tekemistä sillä joka yrittää taklata.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta kun tätä palstaa katsoo päivittäin, mua hävettää olla suomalainen.
Päivittäin? Miksi niin paljon luppoaikaa? Onko myös rahasta pulaa?
Vierailija kirjoitti:
Siihen sinulla on myös täysi vapaus. Kukaan ei estä sinua. Hienoa, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Osaisitpa joku päivä myös lukea tätä palstaa, etkä vain katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin? Miksi niin paljon luppoaikaa? Onko myös rahasta pulaa?
Tuskinpa se muuten katsoisi ja häpeäisi niin kovin.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Moni tuntuu kuin kuollakseen pelkäävän sitä, että joku sanoo heitä rasistiksi? Myyvät vaikka mummonsa ja antavat lapsensa pois, kunhan kukaan ei hauku rasistiksi.
Mikä siinä on?
Mitä pahaa tapahtuu jos joku sinusta noin sanoo?
Nykyään ei tarvitse kuin nostaa etusormi pystyyn niin olet jo äärioikeistolainen.
Kaikki nimittelyt kertovat vain siitä, mitä halutaan kitkeä, karsia, vaientaa ja uudelleenkouluttaa. Ei pidä alistua. Jokaisella on oikeus niihin mielipiteisiin ja väitteisiin, jotka tukevat omia havaintoja ja järjenjuoksua. Arkijärkeen luottaminen on nyt kullan arvoista, pelottavaa ideologista sodankäyntiä puskee silmille kun avaat lehden tai toosan. Tällä valheellisella moskalla turrutetaan ja tällä väsytetään. Tietenkin väittämällä sitä oikeudeksi ja totuudeksi.
Suomalaisuus ylös, itse olen ylpeästi suomalainen.
Tällä palstalla on aika paljon kannanottoja, jotka johtuvat siitä, että on uskottu ulkopuolisten vähättelyä.
Me olemme hyviä ja meillä on oikeus/velvollisuus osoittaa se muille.
Kiitos sinulle, joka aloitit tämän ketjun. 👍
Eivät suomalaisia muut väheksy kuin suomalaiset itse.
Meillä ei ole kansana mitään hävettävää. Olemme sivistyneet sekä Ruotsin että Venäjän sortaessa meitä. Olemme luoneet kansan, joka on onnellinen ja on meillä myös ongelmamme. Ongelmissamme ei ole mitään hävettävää.