Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan kuin vauva potkisi mahassani, mutta en ole raskaana. Kenelläkään samoja kokemuksia?

Vierailija
09.01.2010 |

Useana iltana peräkkäin on tuntunut vatsan oikealla puolella "potkuja", aivan samanlaisia kuin esikoista odottaessa. Mutta tietääkseni en ole raskaana, vaikka toista lasta kovasti toivotaan.

Mitäköhän ne "potkut" ovat? vai voinko kuitenkin olla raskaana? olemme yrittäneet toista lasta n.6kk ja menkat ovat tulleet suht säännöllisesti vaikkakin ovat huomattavasti niukemmat kuin pillereiden aikana ja muutaman r-testinkin olen tehnyt ja negaa näyttää...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmavaivoiksi veikkaisin.. sama kun joskus raskaana olevat luulee potkuja ilmavaivoiksi :) Erehdyttävän samanlaisia kyllä voivat olla.

Vierailija
2/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko avaruusoliot kaapanneet sut viimeaikoina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmavaivoja ja suolistonliikkeeitä vauvan potkuiksi :) kai sitä jää raskausajasta jonkinlainen "tuntomuisti" päälle ja siksi käy noin.

Vierailija
4/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut noita molempien raskauksien jälkeen. eka kerralla luulin kyllä että olen tulossa hulluksi. ;)

Vierailija
5/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukankäyttäjillä usein näitä vauvanpotkuja...

Vierailija
6/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen alavatsalla "supistuksia" ja ihan sewlvän kohouman:) Ilmeisesti ilma kiertää suolistossa. Tuntuu ihan samalta kuin kohtu joka supistuu raskauden aikana. Tosin nyt se on vain pieni kaistale ei koko vatsa. Mutta silti:) Ja en ole raskaana.ikävä kyllä:)

Vierailija
7/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen tuo tuntoaisti vatsanseudulla parantunut.

Mä en ole raskaana, kolmen lapsen äiti, ja minulla on noita tuntemuksia silloin tällöin. Ihan kuin vauvan liikahdus. Mut ei ole, minulla ainakaan ...

Vierailija
8/8 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki toivoisin olevani taas raskaana ja välillä kuvittelen, et ihanku siel joku potkis...