Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmenon/keskenmenojen jälkeen uuteen yritykseen

Kommentit (792)

Vierailija
481/792 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää plussaa! Mahtionnittelut Emmyliini! Ihania aamun uutisia. Mahtaa olla sulla töissä täpinöitä töppösissä;) Jospa tää ilouutinen auttais tähän mun päänsärkyynkin (korvien kipuilusta varmaan johtuvaa)..

Pilvilinna

Vierailija
482/792 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... hienoa kerrassaan.... Inna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/792 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän satelee hirmusesti plussia :)

Pikaisesti tulin vaa kattoo jutut. Enkä kerkee siis taaskaan kommentoimaan teidän juttuja.. nyt meinaa sylissä huutaa meidän pikku neiti, jolle nous yht äkiä aika korkea kuume..

mulla ois neuvolan mukaan viikkoja tänään tasan 11, mutta tuskinpa sentään ihan niin paljoa vielä..

eveys

Vierailija
484/792 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaisat onnittelut plussan johdosta Emmy! :) Ehkäpä ne näpytkin nyt sulattaa paremmin. Mulla meni selän iho aika ikävään kuntoon raskauden aikana ja vasta nyt rupeaa olemaan parempi.

Minnis, olipa tökeröä kommentoida sun ulkoista olemusta. Onneksi tyydyit vaan poistumaan paikalta, mä olisin varmaan tossa tilanteessa avannut sanaisen arkkuni ja kommentoinut sukulaissedän ulkomuotoa ei niin mairittelevasti.

Innalle ja Pilvikselle tsemppiä pahoinvointien kanssa kärvistelyyn. Hurjaa, kun teilläkin on viikkoja niin paljon, samoin Eveysillä. :) Toivottavasti Inna saa pian laatikot purettua ja Pilviksen antibiootit tuovat avun.

Ihanaa, kun te muut jaksatte olla myönteisiä ja toiveikkaita mun vuotojen suhteen. Mä olen itse lähinnä hyvin skeptinen, saa nähdä niinköhän vaan käy, että ei hormonit käynnistä vuotoa. Täs on nyt nähty jo se, että kaikki, mikä voi mennä pieleen, myös menee. Lääkärikään ei varmaksi luvannut vuotoja, vaan totes, että jos vaikka saatais ne alkamaan, ettei tarvis tehdä uutta kaavintaa. Jännitetään nyt sit viikonloppuna ja alkuviikosta, miten käy. Viimeiset hormonit otan pe-iltana.

Mulla oli se työhaastattelu tänään siihen paikkaan, johon on pitkä työmatka. Kyl mä tänään, kun sinne ajelin, mietin, että ei h...tti en mä jaksa lähes joka päivä sitä matkaa ajella. Nyt sit odotellaan, miten käy, mut kyllä mä sen toisen paikan ottaisin mieluummin, jolloin työmatka olis 15 min. Haastattelu meni ihan hyvin, tosin kyl sen jälkeen tuli mieleen muutama juttu, jota olisin vielä voinut korostaa, mut enpä muistanut.

Minnis kyseli, miten meillä menee miehen kanssa. Ei meillä mitään riitaa tms. ole ollut, kun eipä mun mies oikeastaan riitele. Se sanoo suoraan, jos sitä harmittaa joku asia ja sit antaa olla. Mut ei meillä kyl avio-onni ole hirveästi kukoistanut. Mä haluan olla aika lailla omissa oloissani ja mun ärsytyskynnys näiden pms-oireiden kanssa ja jatkuvien alavatsakipuilujen kans on aika alhaalla. Ja vielä syvemmällä maan raossa ovat mun halut. Mies vaikuttaa aika lailla harmistuneelta tilanteeseen, mut eipä tälle nyt mitään voi. Ehkäpä tää tästä, kun ehkä joskus saadaan vuodot käyntiin, syksyn työkuviot järjestyy jne. Ja alkaahan mulla kesälomakin jo ihan pian.

Mulla on lähiviikot onneksi aika hässäkkää niin ei mene elämä ihan päiviä laskiessa, sillä mä olen kyllä viime kuukaudet elänyt kontrollista seuraavaan oireita kuulostellen ja olotiloja kyttäillen. Huomenna menen töihin päiväks ja illalla on koiratreenit, pe taas töihin ja illalla on yks saunailta ja viikonloppunakin on kaikenlaista ohjelmaa.

Thelma

Vierailija
485/792 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...onnittelijoille! Aika hullu päivä tosiaan takana. Kaikki "ajatteluvapaa"-aika meni kyllä töissä testituloksen pohtimiseen. Töistä tultuani kotiin keitin kahvit ja kehui miestä melkoiseksi sonniksi ;) siinä sitten ihmeteltiin vihdoin yhdessä tuota maagista tikkua. Vielä se teksti siinä komeilee, en muista kauanko sen pitäis näytössä näkyä, mut eipä tuolla ole merkitystäkään.

Mua kyllä pelottaa kovasti jos tässä joutuu vielä samanlaiseen pyöritykseen kun vain reilu kaksi kk:tta sitten. Iloinen olen tietenkin siitä että näin pian tuli plussaa, oli todella yllätys, mutta on kyllä semmoinen fiilis että neuvolaan en soittele vielä moneen viikkoon...tosin mietin olisikohan mahdollista päästä kunnallisen kautta varhaisultraan tuon km:n jäljiltä? Etenkin kun mulla on vielä se veriryhmäkämmi taustalla...

Täytyy kyllä käydä labrassa vielä vahvistamassa tulos, niin on ainakin sitten dokumenttia toisesta peräkkäisestä km:sta jos niikseen tulee. Eli näin positiivisin mielin täällä mennään ;)

Kävin mä kuitenkin jo kurkkaamassa et L.A ajoittuis ihan mun omille synttäreille. Erilainen joulu olisi siis tulossa. Mutta siihen on vielä niin pitkä aika etten enempää uskalla miettiä. Siihenkin, että ollaan niin pitkällä kuin viimeksi päästiin, on vielä tosi pitkä aika...

Viime kerrasta viisastuneena tästä ei tule kyllä tietämään vanhemmat ja muut läheiset ennen kuin viikkoja on jo...paljon. Silti tänään plussasta saivat kuulla jo pari parasta ystävääni ja siskoni. He tietävät myös sattuneesta km:sta ja tulisivat yhtälailla kuulemaan myös siitä mikäli vielä niin kävisi, joten oli luonnollista jakaa myös plussa heidän kanssaan.

Mä oon kyllä tosi väsy, menin eilen huomattavasti aikaisemmin kuin mitä normaalisti nukkumaan ja silti olin tänään töissä ihan sippi. Kävin tekemässä töiden jälkeen reippaan lenkin mut sitten piti taas jo juosta kupla otassa kotiin pissalle. Eli tuo veden kittaaminen ja vessassa ramppaaminen kuuluu myös näppyjen lisäksi kuvaan. Kaikin puolin on kehostaan taas paljon tietoisempi, esim. nälän tunne yms! Aiemmin ei halunnut ajatella näitäkään asioita vielä "oireina".

Saahan nähdä selvitäänkö tästä työharjottelusta ilman kamalan herkkää nenää ja pahoinvointia...

Vauvafani, ootko ikinä kokeillut Clearbluen ovistestiä (digi)? Musta se oli kyllä hintansa väärti... mä oon saanut kans ihan missä tahansa vaihetta kiertoa tuohon yhteen basicmalliin samanlaista kahta viivaa (testiviiva siis haaleampi, mut aina se vaan siihen tulee). Musta tuo digitesti oli ihan hirmu simppeli!

Voi Minnis, tuo on kyllä varmasti niin totta että aina on jotenkin "väärän kokoinen"! Voi sua ja törppöä sukulaismiestä. Taas päästäisiin hyvin aasinsiltaa pitkin aiheeseen "miehet"... ;) Tosin mun toinen mummo on kyllä ihan samaa puuta siinä suhteessa et vois kyllä laukoa ihan samanlaisia kommentteja päin naamaa, mut siihen on jo totuttu. Onko sulla muuten eteen- vaí taaksepäin kallistunut kohtu? Sekinhän vaikuttaa helposti tuohon vatsan pyöristymiseen ja muutenkin nuo asiat taitaa olla myös aika yksilöllisiä.

Kiva et sun olo on parempi ja oot päässyt taas kuntoilun makuun! :)

Jipii, Eveyksen ultra lähestyy! Koska Innan ja Pilviksen ultrat on, joko ne on tiedossa?

Täällä naapurikunnassa olevalla yksityisellä ultrausvastaanotolla maksaa varhaisultra vaan 70€. Mun mielestä se on suht edullinen...ainakin tuohon Eveyksen kertomaan 200 euroon! Hyvä paikkakin kuulema, mitä olen kuullut. Mä tulen kyllä kk:n päästä käymään siellä, mikäli sinne saakka päästään. Jotenkin on vaan niin kova pelko nyt siitä että jollei kesken mene niin onko se pieni sitten kiinnittynyt oikeaan paikkaan...

Mitä Thelmalle kuuluu? Vielä ei ihan loppuviikossa mennä mut sieltä se viikonloppu jo lähestyy!

Tattaraa, huhuu?! Mua jännittää sunkin puolesta?

Mua myös kiinnostaa joko Pyrrrhylan perhettä askarruttanut kadonneen uninallen arvoitus ratkesi? Toivottavasti onnellisesti :) Miten muuten olet voinut?

Taas tuli kauhia romaani, sori!!

Vierailija
486/792 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitettiin samaan aikaan. Joo-o, usko pois, vaikka olitkin lähettänyt sen 45min aikaisemmin ;)

Mun romaani valmistui aika kauan ennen kuin maltoin lähettää sen.

Hyvä juttu kun sulla on loppuviikoksi ohjelmaa, niin ei mene vallan vuotojen odotteluksi ja murehtimiseksi. Siihenhän se helposti menee, kun odottavan aika on pitkä.

Tsemppiä! Minä edelleen vahvasti uskon et kuurin loppu laittaa kierron alkuun! :)

Vierailija
487/792 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmylle plussasta! :) Olit kaikesta päätellen hyvin päättäväinen tässä kierrossa ja se palkittiin. :D Kunnalliseen varhaisultraan pääseminen riippuu varmaan siitä, missä sattuu asumaan. Täällä ihmeteltiin sen keskeytyksen yhteydessä äitipolilla, miksen ollut käynyt edellisten km:n yhteydessä varhaisultrassa. Mutta kun tk:n kautta yritin niihin aikoinani päästä, eipä sieltä aikoja herunut. Ja turhia ne olis tietenkin ollu, koska en 8+ pidemmille viikoille ole noissa km:ssa päässyt.

Minnis, mahan koosta ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä. Kohdun sijottuminen mahassa ja ruuminrakenne määrää sen, mihin vatsa pullahtaa ja millon. :) Olen samaa mieltä tuosta "raskaana olevat on yhteistä omaisuutta". Kun odotin esikoista ihan viimeisilläni, lähikaupan myyjä (joka oli ehkä kahdesti aiemmin jutellut mulle!) tokaisi, että "kuinka monta kuukautta vielä?. Minä korjasin, "parin viikon päästä pitäisi tulla", johon hän "no, onpas sitten pieni maha!" jne. kamalaa ihmettelyä asiasta. Hah. Olen pitkä, eikä mun kumpikaan raskausmaha ole kovin kummosia kumpuja olleet. Joten, don't worry. ;)

Innalle onnea muuttourakan selvittämisestä. On se vaan raskasta ilman raskauttakin, mutta uudessa kodissa on kyllä sitten ihanaa kun tavarat on paikoillaan. :)

Oletpas Pilvis ollut hurjan taudin kourissa, paranemista sinne.

Eveysin, Innan ja Pilviksen hyviä ultrakuulumisia odotellaan. :) Te olette kaikki jo aika pitkällä (ainakin tällasen mielestä, joka useimmiten ei ole päässyt 6+ viikkoja pidemmällä).

Thelma, toivottavasti et joudu enää uuteen kaavintaan, sua on jo niin monta kertaa ronkittu. Ei voi muuta sanoa, kuin että miten oma keho voikin "pettää" (itsekullakin) inhottavalla tavalla keskenmenon jälkeen. Häntä pystyyn, kyllä sun tilanne varmasti kääntyy parempaan. :) Täälläkään ei mies juuri riitele. Ilmaisee oman mielipiteensä eikä sen jälkeen osaa viedä tilannetta loppuun, vaan on vähän ajan päästä ihan kun mitään ei olisi tapahtunut. Vaikka mä olisin kuinka vihainen/loukkaantunut/pettynyt sen sanomisista.

Vauvafanille paljon tärppionnea tähän kiertoon. Jokohan kohta kaikki on raskaana? ;) :D

Mitäs tänne? Pojan uninalle löytyi vihdoin kahden päivän tuskan jälkeen, huh sentään. :) Ja kas kummaa, oli itse tunkenut sen legolaatikkoon. Se kriisi ratkesi siis.

Viimeksi kirjoittamani viestin jälkeen kävi vielä niin, että vessareissulla verta ja hyytymiä tuli tosi runsaasti ja minä pyörryin vessan lattialle. Kopsis vaan, kun olin nousemassa pöntöltä. :( Soitin tietty heti (jälleen) polille, mutta niillä oli pääsiäissulku alkanut ja kun olo ei ihan mahdottomalta tuntunut, jäin kotiin. Pääsiäisen ajan tuli vielä reipasta vuotoa, mutta maanantaina se tyrehtyi. Tiistai oli täysin vuodoton, jee. :) Mutta nyt tulee taas vähän kirkasta verta, ei yhtään jee. :( Katellaan miten tässä käy, polilla olivat sitä mieltä, että saattoi olla ekat menkat keskeytyksen jälkeen. Tiistaina on kummiski jälkitarkastus, siellä ehkä selviää lisää.

Jälkitarkastus jännittää... Lähinnä se, miten mun yhä jatkuviin vauvahaaveisiin suhtaudutaan. Aion kyllä vaatia Luge- ja kilpirauhasreseptiä raskautumista edistämään, saa nähdä suostutaanko siellä. Iiks.

Oltiin eilen miehen kanssa "silleen". Hihihii. :D Ensimmäinen kerta tammikuun alun jälkeen. :o Me käytetään nyt ainakin aluksi kumiehkäisyä, mutta katellaan mihin tästä tilanne etenee. Haluan, ettei suhde pääse yhtä tulehtuneeksi kuin tuossa viimeisimmässä raskaudessa. Jos siis vielä joskus raskaaksi päädyn.

Pyrrhyla, olispa kiva kun tähän loppuun saisi laittaa rviikot. :)

P.S. Käyn vieläkin lukemassa odotuspuolen syyskuisten ketjua, vaikka sinne ei ole enää mitään asiaa. *nolona*

P.P.S. Aina kun soitan naisten polille, aloitan puhelun litanialla: "Kävin siellä 4.3. sikiön vaikean epämuodostuman takia tehdyssä raskauden keskeytyksessä". Oikein korostan tuota, ettei se ollut "vain" abortti, jottei puhelimen toisessa päässä oleva hoitaja pääse tekemään vääriä johtopäätöksiä. Toivottavasti mun papereissa ei lue pelkkä "raskauden keskeytys". Osaan tehdä huolen aiheen siitäkin. ;D

Vierailija
488/792 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi hurjasti onnea Emmylle! Aivan ihana uutinen!

Kiitos myös kaikille tervetulotoivotuksista :)

Onnea Innalle uuteen kotiin. Pääsispä itsekin muuttamaan, jopa vielä tänä vuonna. Omakotitalo on ollu jo pidempään haaveissa, kerrostalossa asustellaan tällä hetkellä. Aina ollaan asuttu, tässä kämpässä jo 6,5 vuotta.

Pyrrhylalle tsemppiä vuotojen kanssa. Kuulostaa kyllä aika hurjalta nuo sinun vuodot. Mulla oli tosi minimaalista vuoto tyhjennyksen jälkeen, ihan pari päivää runsaampaa ja sitten pärjäskin melkein pelkillä pikkuhousunsuojilla.

Mulla oli tiistaina se jälkitarkastus. Minuakin jännitti ja myös ahdisti etukäteen. Ja kuinka ollakaan, vauva oli patologin mielestä taas liian hajonnut kromosomitutkimusta varten :( Papereissa luki, että olis vastannu 11 viikkoista, ultran mukaanhan oli 12 viikkoinen. Tiedä sitten. Mutta sitä turvotustahan oli, joka viittaa johonkin kromosomihäiriöön tai vakavaan sydänvikaan. Kyllä oli taas tunteet pinnassa siellä. Lääkeri laittoi mulle lähetteen siihen hyytymistekijä- ja kilpirauhasverikokeisiin sentään. Jotenkin vaan aavistan että ne on ihan ok. Että meillä vaan on sitä kuuluisaa huonoa tuuria.

Ultrassa selvisi, että kohdun limakalvo on liian paksu. Lääkäri meinas että siellä vois olla istukkaa tai jotain häikkää. Sain kontrolliajan siihen, kun mulla on ehkäisylaastareissa taukoviikko ja kuukautiset niin näkee, oheneeko limakalvo vai mennäänkö kenties kaavintaan :(

Ei mulla ainakaan mitään kipuja tms ole. Sanoi vaan jos tulee tulehdusoireita niin sitten päivystykseen. Ite luulen että ne laastarit jotenkin vähentää ja viivyttää sitä isoa vuotoa. Lääkäri kehotti kuitenkin jatkamaan että saadaan selvyys tilanteeseen. Jotenkin ei vaan malttais oottaa että pääsis lopettamaan ne ja tulis ehkä raskaaksi taasen. Sitäkin vaan jo pelkää etukäteen, eihän se mitään kyllä auta...

Jaahas, josko sitä lähtis vapaapäivän viettoon poitsun kanssa! Terveisiä kaikille! Ja tsemppiä!

Sanna, joka tahtois myös laittaa rv:t tähän perään

Vierailija
489/792 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips kaikille ja ihan ensimmäiseksi onnittelut Emmylle!!! Kova uurastus tuotti siis tulosta! :)

Oon ollut lomailemassa Islannissa joka oli kyllä todella mukavaa ihan vain siksikin että ei koko ajan pyörinyt päässä nämä raskautumisjutut. Nyt menossa kp24/26. Mitään ihmeellistä oireilua ei ole paitsi jo viime viikosta asti vaivanneet "menkkakipuilut", hieman pahoinvointia mutta sitä en siis laske raskausoireisiin koska km:non jälkeen sitä on ollut menkkaoireina,ovulaatio-oireina ja pms-oireena ja eilinen nännien arastelu. Mihinkään en usko ennen kun näen ne kaksi maagista viivaa tikussa! :) En onneksi ole ostanut yhtään testiä kaappiin niin ei tule houkutusta testailla ennen aikojaan, ehkäpä lauantaina tahi sunnuntaina jos täti ei kurvaile kylään ennen sitä.

Nyt joutuin taas sorvin ääreen, lueskelen kaikki kirjoitukset rauhassa läpi hieman myöhemmin!

Tattaraa

Vierailija
490/792 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tässä pääsiäisen aikoihin oli niin paljon porukkaa jatkluvasti niskan takan etten oikein kerennyt edes vilkaista tänne sivuille ja töitäkin oli paljon kun meidän työmies oli lomalla.

Emmylle paljon onnea kahdesta viivasta.

No minun tilanteesta menkat ne alkoi sitten sunnuntaina tai aoikeistaan su ja ma tuli muutama tippa ja sitten hanat aukes ja tänään on ollu viel rauhallisenpaa. muutaman raskaustestin tein ja kaikki vaan näytti negaa. menkat aloi kp 41 ku normi ollu 30-35.

Entiiä kehtaisko tässä iässä mennä enään noita ovistestejä ostamaan vai antaisko koko raskaus touhun olla. Miehelle ei parane puhua koko asiasta, yrittää vain saada se kiinnostumaan vain touhuamisesta mahollisen ovisaikaan. Ja täällä on tullu muutama vauva kylällä ja raskuksiakin on muutama ja minun si´skokin ilmotti että niille tulee syksyllä ja mies ilmotti minulle että sitten et puhu siskolles mitään meijän kesken menosta. Siitä kun ei tiedä kuin mies ja minun pari kaveria ja tietysti työ. Tunteet ailahtelee laidasta laitaan ja hommmista ei oikein tule mitään ja painokaan ei meinaa tippua millään vaikka olen nyt käyny harrastamassa dementiahiihtoo kolmena iltana viikossa puolitoista tuntia kerralla. Eilen oli työterveyslääkäri verenpaine kontrolli ku viiimisen jälkeen jäi lääkitys päälle. No lääkkeillä verenpaine pysyy kohtuullisena, mutta labrakokeissa oli kolesterolit 5,7 ja kolme. Joten painoa pitäs saada vähintään toistakymmentäkiloa pois ja muuttaa ruokailu tottumuksia, kaikki mitä syö pitäs olla vähä rasvasta. Olis laittanu minut ruoka neuvontaan hoitajalle, mutta sanoin että kyl mie sen muutenkin tiedän ja osaan kaloreita laskea.

No tarvii lähteä siivoomaan ja ettimään huomisia vaatteita kun lähden neljän nuorimmaisen kanssa huomenna käymään vuorokauden kylpylä reissulla.

Terv. lakka

ps. toivottavasti ei hirveesti ole kirjoitus virheitä kun en kerennyt tarkistamaAN

Vierailija
491/792 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että voikin tulla ihmiselle huono mieli toisten sanomisista... sitähän ollaan aiemminkin todettu, mut tänään sain apteekissa semmoista palvelua et meinasin ensin luikkia häntä koipien välissä autoon pillittämään mut pienen hampaiden puremisen jälkeen entistä uhokkaampana tein kuin teinkin ostokseni.

Tää päivä ei oo ollu mitenkään kovin onnistunut... Tein aamulla Clearbluen viikkonäytöllisen testin, vastauksena: "Raskaana 1-2" eli ajankohdallisesti täsmää tuohon mun ovisplussaan. Siihen ne hyvät asiat sitten loppuikin.

Kolmisen tuntia tuosta testaamisesta eteepäin lähdinkin yhden asiakkaani kanssa sairaalareissulle ja hänen poiketessaan labrassa tiedustelin sillä välin näytepurkkia neuvonnasta omalle pissanäytteelleni. Neuvonnan tädin mukaan voisin jättää näytteen vaikka heti (mä oletin et nekin suosittelis aamuvirtsaa...). Kehoitti mua vielä juomaan vettä viereisestä automaatista jotta tulis pian tarvetta lähteä vessaan. Näin mä sitten toimin, vaikka näytteenanto hetkellä edellisestä veskireissusta olikin alle kaks tuntia. Soitin sitten iltapäivällä labraan ja miten pahalta tuntuikaan kuulla testin olevan nega, tosin labranhoitaja pyysi mua tuomaan maanantaina uuden testin, sillä heidänkin testiin oli ilmestynyt kaksi viivaa mut ei aivan annetussa max. ajassa joten he eivät voineet "hyväksyä" sitä positiiviseksi. Kerroin hänelle noista mun kotitesteistä ja hän sanoi että tällaisia tilanteita tulee aika usein. Heidän testin herkkyys oli kuulema 25 mIU, mut niin näyttäis olevan Clearbluenkin.

No, mua tietty harmitti ihan kauheesti tuo nega mut kyllä mä edelleenkin haluan uskoa että se johtui siitä lyhyestä "rakkoajasta" ja vielä veden kittaamisella mahdollisesti aiheutetusta laimennoksesta...

Töiden jälkeen menin kuitenkin apteekkiin, pakko testailla vielä vkl:na (voi luoja että noihin testeihin menee rahaa, mut hullu mikä hullu...). Mut apteekin täti se mua vasta hulluna pitikin. Eka hän oli sitä mieltä että kotitestit ovat toooodella luotettavia mut kun kerroin tuosta tk:ssa tehdystä testistä, ymmärsin mä hänen puheesta ettei kannattais enää testejä ostella! Seuraavaks hän kysyi onko mulla "edes mitään" oireita? Ja alkoikin sitten selittää kuinka hänellä on yksi lapsi mutta oli kyllä niin selvät raskausoireet silloin jo ensimmäisen viikon aikana että ei tarvinnut kuulema edes testejä tehdä! Ai että mulla alkoi keittää... totesin hänelle vaan että pärjään päätösteni/ostosteni kanssa yksinkin, ilman hänen apuaan. HUOH.

Mukaani lähti sitten kuitenkin Apteekin oma ja Clearbluen tuplatestipaketti (taas). Tein apteekin oman reilu tunti sitten ja siihen tuli pian viiva, kontrolliviivaa haaleampi mutta viiva kuitenkin. Pissaamatta olin kolme tuntia. Käsittääkseni tuo Apteekin omakin on herkkyydeltään 25 mIU.

Mutta miksi oi miksi tuo labran testi ei näyttänyt jo plussaa :(

Clearbluet teen vielä vkl:na ja sitten ma-aamuna taas labraan.

Eikös nuo Clearblue ja Apteekin oma ole kuitenkin sieltä luotettavimmasta päästä? Ei ne ainakaan mitään halpoja ole.

Mulla on ollut ajoittain jonkun verran huonoa oloa (yhteydessä nälkään ja esim. autossa oloon), masua myös nippailee ajoittain ja noita näppyjä senkus tulee lisää, olkapäihin, selkään, leukaan... aika Lady-fiilis! ;P

Sori tällainen tilitys! Nyt meen kahtelemmaan maajusseja :) Mukavaa viikonloppua kaikille!!

Herkkis-Emmy (eilen tuli mm. kyynel silmään töissä ihan tyhmästä jutusta! vähän nolotti...)

Vierailija
492/792 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siinä se tulikin :( kp 19 eikä mitään merkkiä ei limoja ei kipuja ei mitään ja kävin ostaas toisen merkkisiä ovistestejä ja niihin tulee himmee viiva mut ei läheskään testiviivan vahvunen.eli olen sitä mieltä et sen hormoonin takia jäi ovis pois ja nyt odottelen et koska menkat alkaa!!!! kyl niin harmittaa.Tänään saan vauvan hoitoon :) olin eilenkin hänen tykönä kylässä ja on hän niin ihana vauveli ku kikattaa ääneen :) mun tukkaa lähti tupottain ko aina tukassa kii mut tänään laitan ponin ;)

Thelma: Sulla pitäis sit vuoto alkaa huomenna,ma tai ti...mä pidän peukkuja et alkaa ja kaikki tulee pois.

Emmy: Älä välitä siitä labran vastauksesta ja ku heillekin se viiva tuli vaikka sit myöhässäkin mut kumminkin ni raskaana olet mut niin alussa vasta et siks kävi näin.kyl ne kaupan testit on varmoja et mä uskon et raskaana olet :)

Phyrrhylä: toivotaan et sullakin tyhjenty jo kaikki ja saat hormoonit avuksi :)

Minnis: Mäkin olen "väärän kokonen" meinaan painan samanverran ko kuopuksesta viimisilläni et hu hu :) aattele kui pitkällä jo olet :) niin ihanaa!!!!

Pilvis,Inna,eveys: jaksuja odotukseen ja Pilvis onneks löyty syy ja sait lääkkeet ja alat paranemaan :)

Tattaraa: peukkuja pidän ja jännäilen sun puolesta

voi taas lyö pää tyhjää et kenelle jo kommentoin mut pakko lähtee ko mureke palaa joten hyvää kevättä kaikille ja paljon plussia :)

Vierailija
493/792 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti muuallakin päin Suomea on yhtä kiva ilma kuin täällä meillä. Ja toivotaan, että teillä kaikilla olisi yhtä aurinkoinen mieli kuin ilma ulkona.

Kiva kuulla Tattaraasta, Santsusta ja Lakastakin pienen tauon jälkeen. Pahoittelut Lakalle menkoista. Harmillista, oireet jo vähän lupailivat muuta. Tylsää Santsu, että jälkitarkastuksessa näytti olevan jotain häikkää. Todellakin toivon, että limakalvo ohenee itsestään. Tattaraalla on sit jännät paikat, kun pääsee pian testailemaan. Pidetään peukkuja!

Pyrrhyla, kiva, että uninalle löytyi. Miten sun tutkimustyö edistyy?

Emmy, älä vaivu synkkyyteen. Aika selvältähän tuo vaikuttaa, kun labran testiinkin oli tullut positiivinen, vaikka vähän myöhässä olikin tullut. Ihan varmasti maanantaina tulee jo selkeä plussa. :)

Vauvafani, voiko keltarauhashormonikuuri aiheuttaa sen, ettei ovuloi? Nyt muakin rupes hirvittämään, että jos mullakin käy niin, että en sit ovuloi, jos nyt vuodot edes alkais.

Mulla oli eilen hirmuisen kivaa harrastusporukan saunaillassa. Väsyttää vaan nyt melkoisesti. Tulin kotiin puoli kaksi ja jostain syystä heräsin jo ennen seitsemää ja olo on kuin olis krapula, vaikka olinkin autolla liikenteessä ja ihan mehulinjalla.

Eilen illalla otin viimeisen keltarauhashormonin tällä erää. Todellakin toivon, että vuodot alkais, mulla on nimittäin todella ärsyttävä olo. Alavatsa on pinkeä ja jomottaa koko ajan. Kun vaan sais lopun näihin 5 viikkoa kestäneisiin pms-oireisiin.

Miten muiden viikonloppu on lähtenyt käyntiin?

Thelma

Vierailija
494/792 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaan mun kuvitelmia ko ei kroppa ole niin ko ennen mut ei se sulle varmaan niin ole ja jos mulla vaan kierto pitkityy tai sit muuten vaan en ovuloi et ei se välttämättä hormoonista johdu :)

Sulle toivon vuotoa jo huomenna *hali*

Mää täällä vauvaa hoivailen ja on se niin Ihana :) iltavelli äsken juotiin ja nyt hän leikkii meijän lasten kanssa tossa lattialla ja tekee torneja :) tai kaataa niitä ha ha nyt lähen laittaan ensin omat pienet nukkumaan ja isot saa viihdyttää vauvaa ja sit laitan vauvelin nukkumaan :)

Öitä kaikille!

Vierailija
495/792 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tattaraa!? Mikäs siellä on tilsu, joko olet testaillut?

Thelma saakin sitten varautua nyt varmaan kunnon vuotoon. Eiköhän se ihan näinä päivinä ala! Vois kyllä kuvitella että on nyt sitten runsaanpuoleista. Mieti, se on sitten tosiaan kp1 ja sitten sinäkin pääset jännäilemään ovista ja loppukiertoa! Ennen kaikkea sun oma mieli kevenee ja parisuhdekin varmasti vähän vapautuu. Ensimmäinen kiertopäivä tekee takuulla ihmeitä.

Harrastusporukan saunailta kuulosti ihanalle! Mulla ei oo pitkään aikaan ollut mitään vastaavanlaisia kokoontumisia...

Vauvafani siellä hoitelee vauvaa, oi että :) Mitäs jos sulle tuleekin vaan pitkä kierto ja ovis olis vielä tulossa? Tai missä vaiheessa aloit tikuttaa, eli olisko voinut olla jo? Ja sehän on tosiaan fakta että on ihan normaalia että kaikki eivät ovuloi jokaisessa kierrossa. Mut mua ainakin silloin pelästytti just toi kun tuo viimeksi bongaamani ovis olikin paljon myöhempään kuin osasin odottaa (kp17, mikä on mulle "vasta").

Lakka, ei niissä ovistesteissä mitään ikärajaa ole! ;) Pahoittelut menkoista! Toivottavasti kylpyläreissu oli onnistuneen rentouttava.

Santsulle pahoittelut jälkiultrasta! Toivottavasti limakalvo nyt ohenisi itsestään niin pääsisitte tekin eteenpäin jatkamaan. Kyllä on teitäkin koeteltu :( Koska sulla on tuo kontrolliaika? Tsemppihali!

Pyrrrhyla, hurjat vuodot sulla tosiaan! Sulla onkin nyt sitten jälkitarkastus ihan pian. Toivottavasti saat nuo luge- ja kilpparikuurit! Mukavaa että ootte päässeet vihdoin heiluttelemaan isännän kanssa peittoja! :) Oli se vaan täälläkin silloin jännää melkoisen tauon jälkeen... Tsemppiä tiistaille!

Omaan napaan ei oikein muuta kuin väsymystä. Mua oikein hämää miten oonkin näin oireeton. Sen takia varmaan tullut tehtyäkin noin kamalan monta testiä (viimeks plussatessani et tehnyt kuin kolme). Eipä mulla vertailupohjana olekaan kuin tuo yksi aiempi alkuraskaus, mut tällä hetkellä ei kyllä ole muita oireita kun väsymys (pitkät yöunet + päikkärit) ja nuo finnit. Viime viikolla töissä tuli muutaman kerran vähän etova olo mut viikonloppuna ei ole ollut sitäkään. Johtuu varmaan siitä että tankkaamaan pääsee nyt heti kun nälkä tekee tulojaan. Jos etovaaoloa tulee jatkossa enemmänkin töissä, saa nähdä miten sitä selviytyy... työpaikalla meinaan ollaan melkoisessa hajujen ja eritteiden maailmassa.

Tissit mulla ei ole kyllä yhtään siihen malliin kipeät kuin joulukuussa! Sitä ihmettelenkin! Silloin ne olivat aivan kosketusarat, niin että heräsin yölläkin kipuun ollessani esim. kyljelläni, mut ei nyt moisesta ole tietaoakaan. Ajoittain ehkä paikoittain hieman arat mutta jouluiseen verrattuna ei kyllä vois puhua edes oireesta. Kummastuttaa kyllä...

Huomenna vien sitten labraan uuden näytteen. Tein eilen ja tänään kokeeksi vielä ovistestit joista laitan myös teille kuvan. Jos noista voi jotain päätellä, kai se viiva on ehkä vähän vahvistunut. Tai ainakin vielä viime viikolla ovistesti oli sitä samaa hailakkaa viivaa mitä mulle tuppaa tulla noihin perusviivatesteihin aina...

Clearblue oli edelleen Raskaana 1-2. Ja nyt mä en kyllä enää testaa huomisen labran jälkeen!! :)

Kuulumisianne odotellen, emmy

Vierailija
496/792 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laitanpa tässä nyt samalla vaivalla nuo torstaina ja perjantaina tekemäni testit. Aika hailakka viiva siis vielä torstaina.

Vierailija
497/792 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan nopiasti tässä tulin kommentoimaan että en ole siis vielä testaillut mutta ei myöskään tätiä ole vielä näkynyt, kp 28/26. Äiti on tulossa meille syömään ja sen jälkeen ajattelin ravata apteekkiin hakemaan testin joten jo ehkä illalla enemmän infoa!! :)

Tattaraa ja uunilohi

Vierailija
498/792 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pikaisesti vaan tulin kertomaan että PLUSSA TULI! :)

Ja nyt sitten jännäilemään että pysyykö kaveri kyydissä...

Tattaraa

Vierailija
499/792 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon, paljon onnea Tattaraa!! Me mennään sitten tosi samoissa! Kyllä ovisviikonmyllytys kannatti ;)

Nyt tosiaan vaan jännätään...

Mä oon koettanut lukee huomenna töiden jälkeen olevaan kevään viimeiseen tenttiin, mut ei oo heleppoo! Ulkona on niin mielettömän ihana, keväinen sää että en ole malttanut olla sinne menemättä tai vähintään nuuhkimatta ilmaa parvekkeelta käsin. Lisäks alavatsaa on tuikkinut tänään sen verran runsaasti taas tuolta oikealta et keskittymiskyky "olennaiseen" on senkin takia ollut aika olematon...

Mut olipa kerrassaan mahtavia uutisia täällä taas! Miten muiden vkl on mennyt?

emmy kuittaa jälleen ;)

Vierailija
500/792 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa, lisää plussia! Nyt vaan vauvaliimaa paljon että kaveri jaksaisi mukana :)

Emmylle piti tässä päivänä muutamana kommentoida, että kyllä sä totisesti oot tukevasti raskaana :) Tais vaan olla hyvin laimeaa pisua silloin labrassa. No huomenna sitten vahvat viivat niidenkin testiin vahvalla pisulla :)

Thelmalle tsemppiä loputtomien pms-vaivojen kanssa. Eiköhän kohta hanat aukea oikein kunnolla. Taitaa tulla runsaat vuodot sullekin.

Lakalle tsemiä oviksen metsästykseen. Eiköhän se löydy vaikka sitten testien avulla.

Niin Thelmako kysyi, koska mulla se ultra on? Siis 26. päivä eli kahden viikon päästä. Mulla on torstaista lähtien ollut hieman veristä valkovuotoa, taitaa tosiaan olla limikset aika paksuna kun ei ehkäisylaastari meinaa pitää tiputtelua poissa. Onneks on taukoviikko alkamassa torstaina, saa nähdä, mimmoinen Niagara sieltä tulee. Tulee niin haikea olo kun muiden plussauutisia lukee että tekis mieli lopettaa ne laastarit saman tien... Täytyy kattoo, josko viel sen yhden kuukauden käyttäis. Meillä vaan tuo mies ei taida niin innoissaan olla mun vauvakuumeesta. Mutta eiköhän sekin taas lämpeä, viimeistään kun/jos plussa tetiin joskun tulee. On sekin aika skeptiseksi tullut, tossa kun luin täältä kun odottajat menee varhaisultraan ja syke näkyy, niin totesi, että se ei takaa mitään. Ei meidän tapauksessa ainakaan.

Joku kyseli miten vkl mennyt. Olin molemmat päivät töissä. Oon kaupan täti, ja nyt kun ollaan auki sunnuntaisinkin, niin pakosti niitä sunnuntaitöitäkin tulee. Tuleepa sentään tuplaliksa :)

Aurinkoisia päiviä kaikille!