Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

.:¨' * ' ¨NELIAPILOIDEN TAMMIKUU ¨' * ' ¨:.

Kommentit (121)

101/121 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mampko: Oikein sydämellisesti tervetuloa mukaan vaan!! Meitä on kuule moneen junaan täällä monenlaista kuumeilijaa ja vasta haaveilijaa :) Ja toivottua onkin että meitä on monenlaisia ja juttujakin myös! Eli täällä voi avautua ihan kaikesta, sitä varten täällä ollaan ;)

Meillä on kans tää nuorimmainen ollu aika vaikea tapaus, monenlaista ollu koko ajan...nytku ikää alkaa tulemaan niin monet jutut on alkaneet helpottaa kuten nuo vaikeat ja lukuisat allergiat...

Sirppanan testausta ootellaan!! Ja tottavie se täti ei sinne tuu!! Pakkohan se yks plussa on saatava!

Lyydia: mitäs greippimehua litkit? Mää ihan tykkäsin niistä :) eivät tosin muille kelvanneet =D Mutta sitte mää jätin ne pois ku en ole kummonen mehun juoja muutenkaan..

Mites Nooralla? Kyllähän se tosiaan SE yks kerta riittää :) Nyt sitte ootellaan vajaa pari viikkoa että mihin suuntaan teillä kierto menee...toivotaan että se kaks viivaa testiin tulis!! bd bd

Jonn@lla pikkumies kasvaa hurjaa vauhtia...on se niin ihanaa kattoa ku pikkuiset oppii uusia juttuja ;)

Pönttis: heippa taasen! Ompas mukavaa kuulla sustakin! Voih teillä mennään jo yli puolen välin...tuuthan sitte kertomaan uä-uutisia, jookos?!? Meinaatteko sukupuolta urkkia? Ihanaa kuulla että olet jaksellu hyvin!

Hurjasti onnea sinne ultraan!!

Paritonsukka: Mitä jos se hcg-arvo meinaiski jo uutta raskautta?? Aika jännää vai kuinka? Tuostahan on niin monenlaista juttua uudelleen yrittämisestä, aina eri lekurilla eri mielipiteet...Mutta kerrohan sitte kuinka kävi? Mää tietty pidän peukkuja siihen että siellä ois jo uus vaavi tuloillaan :)

Me mennään huomenna siis pikkumiehen kans leikkuupöydälle...hälle laitetaan ne putket ja katotaan kitarisojen tilanne vielä pöydällä uudelleen...siellä meneeki sitte koko päivä..Mutta toivottavasti onnistuu leikkaus kunnolla ja eikä toinen ois kamalan kipeä sen jälkeen...

ON: samassa mennään, kiertopäiviä vaan tulee lisää...Testiä en oo tehny ku ei mulla niitä oo enkä ole käyny apoteekissa...jospa sitte keskiviikkona uuestaan vielä testaan jos tarvetta on..Tää on kyllä tosi rasittavaa...tulis ne menkat jos ovat tullakseen!! Koko ajan nippailee masusta ja oikealta puolen kivistää...tisut painaa ehkä gramman enempi ku ennen =DD mutta näähän oireet on niitä molempia...

Sitä kuuluisaa plussapuhuria puhaltelen!

nani kp hurjat 42 kipaletta

Vierailija
102/121 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla arvasin, että täti tulee. Söin kaksi pussia popcornia ja sitten piti vielä vetää suklaata päälle, aivan selvä menkka oire ja kappas illalla alkoi jo hieman vuotelee.

Eli täällä eletään nyt kp 1.

Mutta minä niin toivon, että sinä Nani saisit aloittaa plussa aallon. Olisit jo ansainnut. Me muut voitas tulla sitten perässä.

Täytyykin käydä niitä Lyydian suosittelemia Lady vita pillereitä hommaamassa kun on ollut niin väsynyt ja huimannutkin niin jos niistä olis apua.

Mampko: Minun mielestä täällä kuumeillaan eli ihan sama missä vaiheessa kuumeilu on. Kyllä tämä on varmasti ihan hyvä paikka jutella vauva kuumeesta vaikka ei vielä yritys ole käynnissä.

Ja toistaiseksi taitaa porukkakin aika hitaasti vaihtua täällä kun ei plussia ole minun aikanani juurikaan kuulunut. Ja itsekkin olen ollut täällä vasta puoltoista kuukautta.

Ja toiset kirjoittelevat vähän harvemmin ja toiset (kuten minä) on melkoisia palsta terroristeja.=)

Nyt sit pitäs lähteä tuota puuroa tuolle pienelle tarjoamaan.

Mutta nokka kohti helmikuuta uusin toivein ja saa nähdä millaisia oireita sitä taas pongaakaan. =)

Sirppana yk2 kp 1/29-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä tädin ryökälettä kun löysi sinutkin Sirppana:( Hyvä jos sullakin kuitenkin ajatus kääntyy jo tähän uuteen kiertoon! Näinhän sen on vaan mentävä...vaikka kyllä se toisinaan harmittaa. Välillä mulla ainakin tule niitä fiiliksiä, että "jos nyt olisin raskaana niin..." Mutta ei auta kun toivoa, että pian sitä tulisi raskaaksi.

Nani: Tsemppiä huomiselle! Meilläkin on yhdellä lapsella ollut putket. Kylläpäs se täti nyt kiusaa sua! Tai jos tosiaan oisitkin raskaana*peukuttaa* :)

Oma napa: Täällä alkaa näyttää siltä, että täti nostelee helmojaan ja on lähdössä:) Jee, päästään heiluttamaan peittoja;-) Taas on kyllä toiveet niin tosi korkealla...pari kaveria on tässä muutaman päivän välein saaneet vauvan ja oikein yllätyin siitä, että mulla tuli ihan kateellinen olo :/ ja jotenkin pelko siitä, että entäs jos me ei enää saadaakaan sitä yhtä nyyttiä... En ymmärrä mistä nää ajatukset tulee kun on vasta yks yrityskierto takana...ihan hävettää, mutta mutta... Töissäkin on kaikkea skeidaa ja herkuttelen ajatuksella, että miten ois ihanaa pamauttaa jäävänsä äitiyslomalle;-) No joo...eiköhän pitäis nyt laskeutua maanpinnalle ja yritellä vaan nöyrästi.

Lyydia yk2 6/27 *miettii, koska pitäis aloittaa oviksen tikutus* ????????

104/121 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tää on nyt vaan sitä ON:ää!

Eli testi tehty taas tänään ja seki oli NEGA!...testi apteekin oma...

Lekurillekki tilasin (taas) ajan ku ei tästä naisena elämisestä tuu enää mitään! Nyt ku ois ollu clomitki jotka alottaa niin ei ala se p..skan vuoto että ne vois sitte kans alottaa...

Nyt on fiilikset niin p...skat että vois mennä vetämään jääkaapin tyhjäksi!

Sori kielenkäyttöni!

nani kp44

Vetäytyy peitonalle mässyttämään itsesäälin kourissa...Ehkä sitte myöhemmin enempi..

Vierailija
105/121 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että nyt ei varmasti mikään lohduta, mutta olipas ikävä juttu tuo nega. Mistä niitä negoja nyt piisaakin joka puolelle.

Todella harmillinen juttu ja varsinkin kun kiertokin on noin pitkä jo, että tulis sitten edes ne menkat, että pääsisit uuteen kiertoon clomien kera.

Minulla varmasti ärsyttäisi ihan hulluna noin pitkä kierto.

Tsemppiä.

Itse täällä pirttihirmuna kiukutellu menkkojen kourissa ja päätäkin särkee ja on paha olo. Taitaa migreeni iskeä.

Tänään on varsin huono päivä ja ottaa ihan hulluna päähän nämä pakkasetkin. Vihaan pakkasta ja autokaan ei toimi pakkasilla ja kaapit on tyhjinä ja haeppa nyt kävellen 10litraa maitoa ja kaikki muut. Meillä oikeesti kaapit ammottaa tyhjyyttään ja ahistaa kun ei pääse kauppaan autolla tekemään ostoksia.

Sais pakkaset pikku hiljaa riittää mun osalta ainakin.

Sirppana kp 2/29-30

Vierailija
106/121 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Nani kun tuli paha mieli sun puolesta :´( Voin vaan kuvitella miten harmissas olet. Tuo on just se tilanne mitä mä pelkäsin...et menkat ei tuliskaan... Mä vielä peukutan, että ne menkat nyt pian alkais ja pääsisit aloittaan clomit. ((halaa))

Sirppana: Täällä toinen joka inhoaa noita pakkasia!!! Ulkona on tosi kaunista ja yleensä kyllä tykkään talvesta, mutta nyt näitä kovia pakkasia on kestänyt aivan liian pitkään*murisee*

Omaa napaa: Eilinen päivä oli jo lähes vuodoton ja meillä sitten heiluteltiin peittoja;-) No, tänään sitten täti tekikin vielä pienen hyökkäyksen:/ Tosin mulla on käynyt monesti ennenkin näin, että on yks vuodoton päivä ja sitten tulee vielä pieni tyhjennys. Nyt se näyttäis sitten jo loppuvan.

Onko teillä kellään muilla näin?

Päivät tuntuu kyllä nyt niiiiin matelevan. Tässä on taas 20 päivää jännitettävänä...ja kauhulla jo ajattelen, että mitä jos joutuu taas pettymään...Joo, ja tiedän että siltikin on tosi lyhyt yritys takana....mut kun haluis jo olla raskaana:)

Lyydia yk2 7/27

Vierailija
107/121 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut vaikeuksia netin toimivuuden kanssa, en tiedä vaikuttaako pakkaset vai mikä, mutta onnetonta on... Eihän sitä osaa enää ilman nettiä elää! Mutta yritetään nyt taas :-)

Pahoittelut kaikille tädin yllättämille ja onnea uuteen kiertoon!

Nani, sulle kyllä toivon että täti pian tulisi, niin hullulta kun tälläistä tuntuukin toivoa. Mutta saisit sitten tosiaan ne clomit käyttöön ja toivottavasti pian kierron kuntoon ja sen kauan kaivatun plussan. Muistanko ihan väärin vai oliko sulla clomit käytössä aiemminkin, ennen keskenmenoa?

Mampko, sun ajatukset tuntui tutuilta. Meillä ollut myös kaksi ekaa lasta vaikeasti moniallergisia, astmaattisia ja korvakierteisiä (toisella tällä hetkellä neljännet putket korvissa). Niiden jälkeen tuli kuitenkin paljon terveempi kolmonen, ja nyt siis neljättä toivotaan :-) Miestä oli vaikea saada mukaan kuumeiluun täälläkin, yli 1,5 vuotta siihen meni. Toivottavasti siellä lämmitään nopeammin ajatukselle! Tosin meillä ei varsinaisesti (muka) yritetä vieläkään, vaan viime kesänä sovittiin että vauva saa tulla jos on tullakseen. Multa otettiin kierukka pois, ja kun ajateltiin ettei kuitenkaan mahdottoman isoa ikäeroa haluttaisi (kuopus täyttää pian 4v), niin mies meni samalla sterilisaatiojonoon. Aikaa uhkailtiin (siltä se tuntui) ensin jo loppusyksylle, mutta nyt viimeisin arvio jonosta on että toimenpide olisi keväällä. Meillä oli tosiaan syksyn aikana 2 keskenmenoa, ja saa nyt nähdä ehdinkö vielä tulla raskaaksi ennen kun sterilisaatioaika tulee. Ja mietintään se toimenpide menee jokatapauksessa vielä, että mitä sen kanssa tehdään.

Mansikkaiselle onnea hoitoihin, tulehans itten kertomaan kuinka etenee! Toivottavasti heti ensimmäinen hoitokerta tuottaa tulosta!

Noora, kyllä se yksikin kerta voi tosiaan riittää, meille on siitä tuo kuopus elävänä todisteena

Vierailija
108/121 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pönttis, voi kun sulla on jo paljon viikkoja kasassa! Huomenna onkin jännä päivä, tulehan sitten kertomaan kuulumisia taas.

ON: Ei mitään uutta. Perjantaina meen uuteen hcg-kontrolliin ja maanantaina saan tuloksen. Pientä toivoa elättelen, että arvo olisi noussut ja kyse olisi uudesta raskaudesta... Mutta eiköhän todennäköisempää kuitenkin ole, että viime kontrollissa näkyi jäänteitä keskenmenosta. Siinä tapauksessa saisi olla jo laskenut kunnolla ja menkat alkaa...

Plussatuulia!

Parintonsukka

Vierailija
109/121 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkakiukkujen kourissa taallakin mennaan, aaargh etta ne osaavatkin olla niiiiiin kamalat!!!

Kiitos kaikille, saitte mulle oikein tervetuulleen olon joukkoonne.Toivottavasti kuumeilu joskus vaihtuisi oikeaan yrittamiseen, eika tosiaan tarvitsisi montaa vuotta odottaa...No mutta nyt mennaan nain =/

Lyydia: Mulla on samanmoiset menkat.Ne alkaa juuri noin ja loppuu samoin, tulee vahan vuotoa silloin talloin ensin pari paivaa, muttei kunnolla kuitenkaan.Sitten alkaa oikea tulva ja loppu on taas samaa, valilla tulee, sitten paivan vali ettei mitaa ja sitten taas tulee...Raivostuttavaa kerrassaan.

Meilla kuopus on siis 1.5 ja mitaan varsinaista ehkaisya ei ole, tai no kumit kaytossa jos on menty loppuun asti, mutta muuten on ollut sellaista puolivarovaista sahlaysta ehkaisyn kanssa...ma tietty toivon etta ehkaisy jaisi pois jo piankin,mutten ihan kylla usko =(

Meidan lapset ovat tosiaan sairastelleet koko pienen ikansa, kaikki kolme - ja ovat muutenkin kovin vahvoja tapauksia kaikki, ja tama pikkuherramme myoskin erittain liikkuvaista sorttia,oikea apina siis-ei hetken hiljaisuutta eika rauhaa...joten miesta tietysti sekin mietityttaa etta miten me jaksettaisiin ja ehdittaisiin kaikki jos tassa olisi viela yksi lapsonen lisaa...Ja isovanhemmat ja sukulaiset tuhansien kilometrien paassa...

Mina olen siis tallahetkella ihan kotiaitina, ja vanhin lapsi 5v kay jo paikallista koulua, 4v on esikoulussa ja aloittaa ensisyksyna reception luokalla..1.5v on kotona ja mies sitten painaa uraa...tallainen setti meilla. kaikki on hyvin ja onnellisesti nainkin, mutta mulla on vahva tunne etta meidan perheesta puuttuu viela Joku,saa nahda onko tunne oikea...

Mampko

Vierailija
110/121 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teilla allergiat ja astma parantuneet ian myota?? Toivossa eletaan taalla...ja kylla jo huomattavasti paremmalta nayttaa kuin esim vuosi sitten...Meilla myos lapsilla putket korvissa ja risat on poissa tytoilta, mutta silti esikoisen kierre jatkuu ja on jo nyt vaikuttanut kuuloonkin...huoh, sori vuodatus asian vieresta.

Anyway, nyt miehen kainaloon kollimaan, kun nakyi lopettavan tyonteon =) Good nite !!

Mampko

Vierailija
111/121 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin täällä sitä vain joskus tulee keikuttua ja seurailtua teidän kuulumisianne, sen verran kauan itsekin täällä kuumeilin.

Nyt siis kahden keskenmenon jälkeen odotuspuolella, mutta vaikka odotus ihan jo loppusuoralla niin silti tuntuu toisinaan uskomattomalta, että saamme vielä vauvan:) Odotus sujunut ihan mukavasti. Seulontoihin en ole halunnut osallistua, mutta rakenneultraan menin ja se kyllä tehtiin niin nopeasti, että en oikein pysynyt perässäkään, mutta kai siellä kaikki hyvin, kun eivät muuta ainakaan sanoneet.

On ihana ollut seurata, että tänne tulee uusia neliapiloiden kuumeilijoita:))

Nania olen jännännyt ja peukkuja puolestasi pidän -josko saisit jo masuasukin:)

Oikein paljon plussatuulia kaikille

Vierailija
112/121 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyydia: Sinun pitäisi varmaan tuon 27 kierron pituuden mukaan aloittaa oviksen tikuttelu kp 10. Itse aloitin hieman etuajassa varmuuden vuoksi, mutta ihan turhaan.

Ja minulla on kans on/off menkat. Eka vuotaa ja sit taukoa ja taas jatkuu. Taitaa olla melko normaalia.

Mampko: Meillä ei ole kovinkaan sairastelevia ollut nämä lapset. Mutta keskimmäisellä oli jatkuvasti korvatulehduksia siis ihan jatkuvasti ja nelivuotiaana saatiin lähete tutkimuksiin, mutta korvatulehdukset oli rauhoittunut ja ei sitten putkitettu korvia. Ja viimeisen vuoden aikana on tainnut olla vain kaksi korva tulehdusta. Lääkäri puhui jotakin, että monilla lapsilla 3-4 vuotiaana loppuu se kierre itsestään.

Paritonsukka2: Toivottavasti saat hyviä uutisia hcg-kontrollista. Pidän peukkuja. =)

Meillä ollaan nyt flunssan kourissa ja olen hieman tötteröö. Toivottavasti ei ole pitkän kaavan tauti. Ollaankin oltu jo pitkään terveenä. Viime vuonna sairastettiin sikainfluenssa. Yleensä ollaan viikko kipeenä ja kaks terveenä jne. Mutta nyt jo näinkin kauan saatiin olla terveenä.

Sirppana kp3/29-30

Vierailija
113/121 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee suht omanapaista tekstiä, vähän vain aikaa :)

Täällä vedellään nyt sitten kiertopäivää 25, eli 9pv oletetusta oviksesta. Oireita ei kai juuri ole... tai no rinnat vähän arat. Ja aamulla normaalista poikkeava NÄLKÄ ja joka päivä on ollut pääkipua. Mutta en vaan usko niitä miksikään oireiksi koska olen tosi skeptinen raskauden suhteen. Ei ole edes tehnyt mieli testata !!!

Ja sitten on tuo raha-homma mistä jo aiemmin mainitsin. Mies hommannut itsensä sellaiseen "pissiin" etten tiedä voiko tällaiseen tilanteeseen vauvaa tehdä :( Nyt laittoi sitten sen autonkin myyntiin! Miten pärjätään muka ilman autoa? Ja vielä jos tulis nelonen? Meillä nyt iso tila-auto 7 paikkainen. Jatkossa ei lainkaan autoa!! Tuntuu tällä hetkellä taas siltä että oikea ongelma pesäke koko ukko, että kannattaisko vaan hylätä taas vauvahaaveet. Ja mitäs sitten jos nyt tuntuu tältä ja olisinkin raskaana? Mitä sitten teen... Voi kökkö :(

Noora yk2 kp25/32

Vierailija
114/121 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosiaan allergiat ja astma parani iän myötä, ja yleistä se niin onkin. Esikoiselle alkoi ruoka-aineet sopia pikkuhiljaa 1,5 vuotiaasta eteenpäin, pahimmat allergeenit eli muna ja maito väistyi 5 vuotiaana. Samaan aikaan päästiin eroon astmalääkkeistä. Kakkosen kohdalla allergioista päästiin vähitellen eroon jo 2v päivän tienoilla, vaikka 1 vuotiaana söi pelkkää riisiä, kesäkurpitsaa, mustikkaa ja Neocatea. Tällä herralla astmalääkketkin purettiin ennen 3v päivää, mutta korvaongelmat tosiaan jatkuu vielä 5,5 vuotiaanakin. Ilman putkia ei ole ollut paria viikkoa pidempään moneen vuoteen, mutta silti liimakorva uhkaa jatkuvasti :-/

Toivottavasti teilläkin allergiat ja muut vitsaukset hellittää! Ja saat miehesi innostumaan vielä yhdestä lapsukaisesta :-)

Paritonsukka

Vierailija
115/121 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jyllää ihan kauhea flunssa. Itse olen vuodepotilaana ja mies palaili tänään töihin. Lapset olleet sentään terveitä joten sain vietyä heidät päiväkotiin, niin sain levättyä aamupäivän.

Peitto ei siis pahemmin ole heilunut ja Ovis meni jo alkuviikosta, höh!

Nanille vieläkin peukutteluja ja tsemppaukset. Tosi kurja juttu.

Muille plussatuulia ja peiton heilumisia.

äitix3 kp13/25-26

Vierailija
116/121 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään yksityisellä ultrassa ja sieltä löytyi 7mm pitkä ihmistaimi , jonka sydän sykki villisti. Taidaan siis vihdoin uskoa, että raskaana ollaan.

Plussatuulia myös muille neliapiloille!

- Susamaria 6+6

Vierailija
117/121 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli rakenneultrassa käytyä. Kaikki oli hyvin ja toista poikaa meille veikkasivat :) Eli 2 tytön jälkeen 2 poikaa sitten :) Ihanaa!

Plussatuulia tänne kaikille!

AIHA ja Onni rv 20+2

Vierailija
118/121 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tytön jälkeen 2 poikaa...

Menee jo lapsiluku sekaisin...

Vierailija
119/121 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sirppana ja äitix3, pikaista paranemista!

Suskulle onnellista jatkoa odotukseen!

AIHA ja susamaria, ihania uutisia molemmilla

Vierailija
120/121 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooralle tsemppiä pohdintoihin vaikeiden asioiden kanssa...

ON: Mulla tekee menkat tuloaan. Pientä tuhrua tulee jo, ja mahaa + selkää jomottaa oikein kunnolla.Eiköhän huomenna viimeistään kunnon vuoto ala... Maanantaina kuulen tän päiväisen hcg arvon, mutta eiköhän se näillä oireilla ole kunnolla laskussa.

Nyt meillä onkin sitten uusi ongelma. Varattiin km aikoihin etelänmatka ensi joulukuulle, silloin kun ajateltiin, ettei enää km jälkeen uutta yritystä aloitettaisi. Nyt tekisi toisaalta mieli jättää pari kuukautta väliin tässä hommassa, ettei mahdollisen uuden raskauden LA osuisi juuri matkan aikaan. Jos LA olisi vasta esim. helmikuulla pääsisi mahan kanssa vielä reissuun... Mutta kun ei sittenkään malttaisi odottaa! Ja meillä kun painaa se miehen sterilisaatiokin päälle, en tiedä mitä sen kanssa tehdään kun aika tulee... Luulen kuitenkin, että jatketaan edelleen tjot-meinigillä, ja mietitään matkan kohtaloa sitten jos vauva on tulossa :-)

Hyvää viikonloppua!

Paritonsukka