ELOUNELMAT 2010 tammikuussa=)
Ajattelin aloittaa uuden pinon,helpompi näin uuden vuoden alussa löytää ja jatkaa kirjoittelua=)
Täällä paukkuu pian viikot 8+0 ja maanantaina varmistusultraa=)Perjantaina eka neuvola!
Pikkuhiljaa alkaa tämä masu tuntua ja saas nähdä kauanko salassa pysyy;)
[url=http://lilypie.com][img]http://lmtf.lilypie.com/bvOLp2.png[/img][/url]
Kommentit (124)
taitaa olla kolmas kerta ku mulle tehdään, ekan kerran tehty yläaste iässä ja toisen kerran silloin ku esikoista odotin.
Eipä siinä kai muuta kamalaa ole kuin se että ekaks pitää olla 12 h syömättä ja juomatta sekä se kun juodaan sitä pirun litkua (yäk).
Maijamehi81 ja toukka 10+0 (10+1 neuvolan mukaan)
Hätäinen kun oon, niin kävin tänään jo yksityisellä ultrassa. Yllättävän paljon jännitti sinne meno ja odotuspenkillä aika tuntui menevän todella hitaasti.
Sit kyllä helpotti, kun mukava lääkäri kertoi heti, että vauva näkyy siellä ja onnitteli :) Myös sydämensyke näkyi jo useammankin kerran kun kateltiin. Vähän jänskäsin montako siellä on, ku ite oon kaksonen, mutta yksi näytti olevan. Lääkärin mukaan keskenmenoriski on enää 0,5%:a kun sydämensyke näkyy, joten todella helpottunut olo.
Vaikka nuo kynivät melkoisen summan, niin silti oon todella hyvilläni, ettei tarvitse odottaa reilun kuukauden päästä olevaa ultraa niin jännittyneenä. Mies tosin sanoi, että kalleimmat valokuvat (2 kpl...) mitä ikinä on otettu ;)
Jouluna ja uuden vuoden reissulla jo perheet ja monet ystävätkin kuulivat raskaudesta, joten enää ei juuri tarvitse salaillakaan tätä väsymystä ja uutta "ruoka- ja juomavaliota". Paitsi töissä meneillään tipaton tammikuu ja ronkeliutta ruokapöydässä...
- Lahja80 (6+4 tai kokoarvion perusteella 6+2)
Hienoa Rizza kuulla, että teillä on kaikki hyvin.
Mä olen kirjoitellut tonne haahujen puolelle, ku siellä on meitä km kokeneita.
Meillä oli eilen eka ultra ja kaikki oli kunnossa. Nyt jännätään ottaako kroppa hommansa hoitoon ku lopettelen näitä lääkkeellisen PAS:n hormoneja.
Hyvää jatkoa muillekin odottajille!
kjt-78 + rv 7+6
nyt siis menossa laskujen mukaan 8+6, joka lääkärin mukaan on liikaa, mutta noilla mennään niskapoimu-ultraan asti!