Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjoja ei saisi haukkua, mutta haukutaan nyt kuitenkin.

Vierailija
16.12.2009 |

Millaiset lahjat ovat sinusta suoraansanottuna surkeita? Kerätään tähän niin osataan sitten välttää näitä..

Minua ainakin v*tuttaa yhden kaverin antamat krääsälahjat. Lahjat ovat tyyliin hupihattu ja possukoristekynttilä. Siis sellaisia mitkä ovat laadultaan käsittämättömän huonoja (tokmannin euron tarjoskorista) eikä niille ole yhtään mitään käyttöä, vievät vain turhaa tilaa kaapissa kunnes puolen vuoden päästä kehtaan heittää ne roskiin..

Juu ja olen hirveä ihminen kun en osaa arvostaa lahjoja.

Kommentit (175)

Vierailija
61/175 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pandan juhlakonvehtit (menettelevät, mutta eikö voisi olla Fazeria tai Marabouta)

Vierailija
62/175 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih mun mielestä Pandat on parempia kuin Fazer/Marabou

-Pandan juhlakonvehtit (menettelevät, mutta eikö voisi olla Fazeria tai Marabouta)

selvänäkijä. Ei ole automaatio, että kaikkien mielestä Fazer on parempaa kuin Panda tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/175 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikanaan sain kummitädiltä sellaiset nätit keltaiset lasiset tuikkukipot. hautasin ne vuosiksi kaappiin kun "eivät sopineet tyyliin" mutta kun muutettiin miehen kanssa yhteen mies löysi ne ja nyt ovat esillä... ja nätit, en tajua miksi piilottelin niitä ! :/ ja kaverilta sain kerran, oli tosin synttärilahja : lila/roosan tuoksukynttilän, punaisen muovikukan ja mansikkakuorinta voidetta. jonkun mielestä krääsää, mutta olin mielissäni kun vielä lempivärini :)! kukka roikkuu kaapin ovessa, tuoksukynttilää en ole raaskinut polttaa. ja äiti paljasti ostaneensa minulle joululahjaksi sellaisen hiivatin pitkän pehmokäärmeen kun sanoin citymarketissa että sellainen olisi ihana nojatuolien selkänojien päällä... :D :D mies kyllä repeää aattona liitoksistaan kun tytöllä jo kuulma liikaa pehmoleluja ! :D mutta yhden krääsä on toisen taivas :)

Vierailija
64/175 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaiskamaa mitä on saanu. paras ollu varmaan tyynyn mukana tuleva muovi pussi jossa narut.

ja nimenomaan jostain ilmaiseksi saatuja. ne on oikeastaan aika hauskoja, ne on hänen mielestään niin kamalan tärkeitä ja hän on kauhean vilpitön niitä antaessaan. Ei niistä voi pahastua :)

Vierailija
65/175 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululahjaksi viime jouluna mm säästöpakkauksen pyykinpesujauhetta. Mikäs sen hyödyllisempää!?!? En todellakaan haluaisi mitää lasikippoja tai kynttilöitä.

Vierailija
66/175 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä on melko kiittämätöntä haukkua sellaisia lahjoja, joilla on kuitenkin käyttöä, ne kestävät.

Jos itse ei nyt tykkää Marimekosta, mariskoolista, kivi-tuikusta, niin voila, seuraava häälahja, synttärilahja jne. on ratkaistu. Annatte vain eteenpäin.

Samaa mäkin ihmettelen, että millaisessa lapsiperheessä ei värikynät kulu?

Minua risoo hajoavat ja huonolaatuiset lahjat. Ja juuri sellaiset, joilla ei ole käyttötarkoitusta. Koiranlelu koirattomalle, liian pienikokoiset lastenvaatteet tms.

Vierailija
67/175 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomailla asuva suomalainen ja ilahdun nykyisin ihan hirveästi juuri näistä tuikuista! Olen rakennellut Iittalan erivärisistä ja -muotoisista tuikuista valomeriä: toisinaan se tuikkii ruokahuoneen pöydän keskellä, toisinaan kylppärissä. Joskus laitan sen verannalle. Minulle tulee niin jouluinen olo kaikista näistä erilaisista tuikuista. Jokainen niistä tuntuu kuiskivan "hyvää joulua". Ja näyttävät kivoilta ryhmänä. Ei haittaa, vaikka olisi yksi ihan erivärinenkin joukossa.

Tosin sinisiä tuikkuja en huolis, inhoan sinistä!

Vierailija
68/175 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummilapsemme äiti oli teettänyt ISON (30cmx40cm) julisteen, jossa oli kummilapsemme kuvia (taisi olla jotain 15 kuvaa). Ei ihan oikeasti tule mieleenkään laittaa seinälle tuon kokoista kuvakollaasia, vielä TOISEN lapsesta. Tämä on sikäli noloa, että he käyvät meillä silloin tällöin ja silloin kun tiedän, että ovat tulossa, yritän muistaa tunkea jollekin seinälle sen kuvajutun :/

Mulle kummityttö on tosi rakas ja ottaisin mielelläni ison kuvan tai kollaasin seinälle, vaikka tyttö onkin jo 13. :)

Taidankin tehdä sellaisen ITSE! :)

Vierailija
69/175 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Eräs toinen joka ei myöskään toivo Pandaa (enkä tosin myöskään Marabouta)

Ööö... ei? Onko Fazer joku statuskysymys?

Please, ei lisää tavaroita nurkkiin!

Vierailija
70/175 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaski jokavuotiset PÖRRÖSUKAT!!! miehen täti ostaa myös lapselle kuluneita ja risoja kirppisvaatteita. (Käytän itse paljon kirppisvaatteita, mutta ostan aina vaan ehjiä ja puhtaita)

Vierailija
71/175 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osti viime jouluna siivousaineita. Oli ikkunan-, wc:n, ja yleispuhdistusainetta. En oikein tykännyt.

tai siis tuntuu vaan et tää miniän ja anopin suhde on niin häilyvä, et miniä helposti tulkitsee anopin aikeet väärin -ja toisinpäin.

Todennäököisesti ei ollu vihjaus mistään vaan tausta-ajatuksena ostaa jotain hyödyllistä. Tietysti ne olis pitäny antaa sulle ja miehellesi yhteiseksi.

Vierailija
72/175 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen niistä marimekon lakanoista.

Lakanat ovat ihanat muuten, mutta väristä en tykkää. Kyllä niitä käytetään ja tiedän, kuinka paljon maksavat ja olen kiittänyt niistä ja olen kiitollinen anopille, kun pitää hyvää huolta meistä. Olisihan se vaan ollut kiva, että kun niin paljon maksoivat, olisi edes vaivautunut kysymään, mitä väriä toivottaisiin.

ps. värjäsitkö itse marimekon lakanat?????? Voi mennä haukkumaan jotakuta muuta. Tämän ketjun tarkoitus oli edelleen haukkua lahjoja. Ei anoppia tai kavereita. Tai etenkään ketään tänne kirjoittavaa

Vierailija
73/175 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla paketteja. Lahjakortti korkeintaan, mutta lapset (melko isotkin) kyllä ilahtuvat pakettien määrästä ja availusta.

ellei sitten rahaa kerätä johonkin tiettyyn tarkoitukseen

Vierailija
74/175 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taitaa olla kymmenenvuotiaista ylöspäin tarkoitettu :-)

Itse sain Lidlin rannekellon, joka oli rikki. Ja jos olisi toiminutkin niin en olisi kehdannut käyttää.

Vierailija
75/175 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2v pelaa Inkan aarretta mielellään. Myös esikoisen tarhassa sitä pelaavat jo 3-vuotiaat.

Vierailija
76/175 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki turha tavara, eli täällä jo mainittu krääsä.

annan aikuisiille lahjoja, jotka syödään tai juodaan tai käytetään pois.

(lapset nauttivat krääsästä, sitä ei voi täysin lapsilta kieltä, vaikka rajoittaa voi toki joululahjojen määrää ja muulloin leluja vain harvoin.)

tavara on ok vain, jos on eriksee kysellyt toiselta että kerääkö jotain astiasarjaa tai tarvisteeko jotain. samaa tietysti hyvä kysyä lapselta ennen kuin kävelee ostamaan lelua.

Vierailija
77/175 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan jokainen muu tässäkin ketjussa olisi tyytyväinen saamaani lahjaan, mutta minä en :/

Anoppi ostaa minulle syntymäpäivälahjaksi Stockmannin lahjakortin (50€). Käyttäisin tuon 50 eiroa paljon mieluummin johonkin halvempaan liikkeeseen, Stockalta sillä ei saa juuri mitään mille olisi tarvetta, enkä nyt ruokaankaan viitsi synttärilahjaani laittaa.

Tänä vuonna taidan yrittää myydä lahjakortin ja kävellä saadun rahan kanssa vaikka henkkamaukalle.

Vierailija
78/175 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita ette tarvitse. Joku muu keksii niille käyttöä. Parasta on, jos voi sopia, ettei osteta mitään lahjoja, jolloin ei tule turhuuksia.

Lasten kanssa juuri mietittiin, mitä tekisivät lahjarahoilla. Vaikka mielestämme ostamme aika vähän tavaraa, leluja on kertynyt melkoisesti. Lapsetkaan eivät tiedä, mitä vielä haluaisivat lisää... (Meillä tosin ei lueta lelumainoksia.)

Tavaraa on meillä kaikilla suomalaisilla ihan liikaa. Ja kuitenkin monissa maissa kärsitään tälläkin hetkellä oikeasta köyhyydestä ja nälänhädästä. Mitähän me suomalaiset voisimme tehdä?

Vierailija
79/175 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha mieli jäi lapsen saamasta lahjasta. antaja kysyi meidän käydessä, että haluaako lapsi lelun lahjaksi, (jonka oli varmaan ostanut jostain tarjouskorista jemmaan tai sitten ei kelvatnnut muille lapsenlapsille).

lapsi sanoi, että ei pidä siitä eikä halua.

ja arvatkaa mikä oli lapsen lelulahja? (juu, anoppi jyseess)

Vierailija
80/175 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei saada kukaan anopilta mitään. Ei poikansa eikä lapsenlapsensakaan. Olkaa vaan onnellisia kun teitä kiittämättömia muistetaan.

Toisaalta tämä on ketju, jossa saa valittaa ns. turhasta. Tyyliin onhan se typerää valittaa, että kengät hiertää, kun kaikilla ei ole edes jalkoja.

Kannattaa suhteuttaa tämä ketju omaan sarjaansa!

Sitä paitsi: ei sekään mukavalle tunnu, jos tulee olo, että olennaista on vain antajan oma tarve antaa, eikä sillä ole mitään merkitystä, mitä lahja toiselle merkitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä