Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt minäkin näin pikkujouluissa, mitä ns. kunnollinen mies puuhaa

Vierailija
15.12.2009 |

Meillä oli firman pikkujoulut. Kaksi ns. kunnollista perheenisää - siis ulkoisesti - oli kyllä niin naisten perään, että. Ei mitään kähmintää, mutta haku ja tarrautuminen oli päällä.

Toista en oikein tunne, mutta toisen tunnen erittäin hyvin. En olisi ikinä uskonut hänestä...vaikka ei siinä mitään ihastumista kummempaa tainnut tapahtua. Hän on mennyt naimisiin vain saadakseen lapsilleen hyvän äidin. Muu elämä taitaa olla erikseen.

Olihan siellä juhlissa sata muuta miestä, ja moni muukin, joilla ei ollut mitään vispilänkauppaa. Pienestä prosentistahan tässä oli kyse. Mutta silti ihmiskuvani heitti kuperkeikkaa... Että ihminen, jonka tunnen hyvin, ei olekaan sitä, mitä olen aina luullut!

Kommentit (156)

Vierailija
141/156 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ajatteleva olento? Onpa eläimellinen ihmiskäsitys. Kyllä minäkin ihmettelen ap:n tavoin ilmiötä. Siis on niitä, joille tuollainen käytös on ilmeistä ja niitä, joista ei uskoisi. Lisäksi edelleen naivisti uskon, että on olemassa ihmisiä (myös miehiä), joiden ensisijainen käyttäytymisen motiivi ei ole seksuaalisuus. Tietysti tähän liittyy vielä oleellisesti se niin ihmeellinen asia kuin alkoholi, jonka käyttöä kuitenkin puolustellaan viimeiseen asti ja paheksutaan absolutisteja.

tuntemasi mies käyttäytyy kuin mies? Ihminen on seksuaalinen olento ja suoraan sanoen on ihan normaalia että mies on seksuaalisesti aktiivinen ja pyrkii jatkamaan sukua. Ei se, että jonkun tuntee vauvasta asti, tee hänestä eunukkia ;)

Kirjoitin että ihminen on seksuaalinen olento. En puhunut muista ominaisuuksista. Voin toki lisätä että ihminen on ajatteleva olento, ihminen on tunteva olento, ihminen on herkkä olento jne.

Se että ihminen on seksuaalinen olento, voi olla pienin määräävä tekijä, mutta on olemassa kuitenkin.

Ihmeellisiä itse itsestää provosoituvia ihmisiä ;)

Vierailija
142/156 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimpa taas kerran toisella mantereella työmatkalla ja asiakaskäynnin jälkeen menossa metrolla hotellille. Siinä Metrosta poistuessani ihmisvilinän keskellä silmään pisti vastaan tullut edustava filipiiniläinen nainen (luxushuora), jonka perässä asteli tyytyväisen näköinen suomalainen perheenisä. Sen yksilöivämpää kuvausta en tässä ajatellut antaa, mutta kyseessä on urheilullinen, vähän sellainen Stubin tyylinen ja todella rehellisen oloinen kaveri, jolta en missään olosuhteissa olisi uskonut tuollaista juttua. Vaimoni tosin sanoi, ettei hänellä ole vaikea uskoa, kun hän sanoi tunnistaneensa tässä miehessä "sellaisen viriilin pelimiehen, jolle yksi nainen riitä". Ja, koska tiedän millaisia miehiä vaimoni vastaavasti vilkuilee, etten takuulla päästäisi näitä kahta kahdestaan edes hetkeksi sovituskoppiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/156 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiassa 7 suomalaisen miehen kanssa. Ihan tavallisia perusinsinöörejä. Mentiin illalla oluelle ja jokaisen miehen kainaloon jämähti melkein heti paikallinen, maksullinen nainen. Lähdin itse huoneeseen ja en tiedä tarkkaan, mitä myöhemmin tapahtui, mutta aamulla miehet oli ihan naamat pokerilla. Eräs norjalainen kollega juorusi puolisen vuotta myöhemmin, että jatkoille kuulemma lähtivät. Ja tämä norski siis oli myös porukassa mukana. Ja kyse oli sellaisista ihan tavallisista, silmälasipäisistä hepuista, joilla kotona lapset ja vaimo. Ei mitään hamesankareita vaan tavallisia tossukoita. Kai se tilaisuus tekee varkaan ja joukossa tyhmyys tiivistyy.

Vierailija
144/156 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä vuosien aikana seurannut kavereiden menoa. Saan siis tietää mitä tapahtuu kun pojat lähtee reissuillensa.

Mieheni ei ole mikään puhdas pulmunen on niin sanotusti maksanut oppirahat vuosia sitten. Mutta mutta tänä päivänä pahin hameenhelmaan pyrkivä on se kaikista "kiltein" ja "kunnollisin" siis kulissien perusteella.

Tämä kunnollinen isukki ei yleensä lähde mihinkään mukamas ei halua (tätä kyllä epäilen) no joka tapauksessa se ja yksi toinen on aina ulkona ollessaan saman tien naisten kimpussa siis joka helvetin kerta.

Tästä olen oppinut mitä enemmän rajoittaa sitä enemmän se äijä parka yrittää ottaa siitä vähästä vapaudesta irti.

Vierailija
145/156 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne taas, joilla on sopivasti vapautta tulla ja mennä, ovat uskollisempia.

Vierailija
146/156 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkujouluihin, työmatkoille, yms.. epämääräiseen toimintaan. Ettekö halua suojella miehiänne ja liittoanne?

Vierailija
147/156 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkujouluihin, työmatkoille, yms.. epämääräiseen toimintaan. Ettekö halua suojella miehiänne ja liittoanne?

Toivottavasti kuitenkin vitsinä kirjoitettu.....

Vierailija
148/156 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kuule ole vaihtoehtoja, ei voi sanoa, että "en päästä". Työmatka on työhön kuuluva asia ja sinne on mentävä. Ja ei, minun mieheni ei käy työmatkoilla, mutta itse käyn. Ja voin kertoa, että ne ovat pelkkää työntekoa, ei siinä jaksa mitään muuta. Joskus saatan käydä juomassa yhden drinkin hotellin baarissa, mutta sitten kipinkapin nukkumaan että jaksaa seuraavan päivän.

Vierailija
149/156 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemasi mies käyttäytyy kuin mies?

Ihminen on seksuaalinen olento ja suoraan sanoen on ihan normaalia että mies on seksuaalisesti aktiivinen ja pyrkii jatkamaan sukua.

Että itsehillintää ei tunneta, niin seksuaalisuudessa kuin tietenkään muissakaan asioissa. Tällainen on verrattavissa mihin tahansa muuhun täysin hillittömään käytökseen. Kun työkaveria tekee mieli tirvaista nenään, sen voi tehdä. Kun tekee mieli huutaa asiakaspalvelijalle, se tehdään. Kun tekee mieli panna jotakuta, pannaan. Esim. kesken koti-illan alkaa tehdä mieli naapuria, joten ei kun ovikelloa soittamaan ja hässimään, jos naapuri suostuu :D

Mutta tällaisia ajatuskulkuja tuleekin niiden suusta, joilla on puutteellinen sekä sivistys että ajattelukyky, koska heidän kohdallaan heidän omat alkeellisetkin tunteensa ovatkin heidän maailmansa hallitseva voima, ja he luulevat jonkun käsittämättömän ala-asteen eläinbiologian opin pätevän suoraan myös ihmisiin.

Ap:n jutulle voisin sanoa, että ehkä nämä miehet eivät sitten olekaan niitä kunnollisia (et ilmeisesti ole ennen tavannut heitä humaltuneena missään pirskeissä). Eli täysin kunnollinen mieshän ei ole vikittelemässä vieraita naisia.

Vierailija
150/156 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muun ohessa aikuisen miehen äidiksi. Kuule, jo smies menee ja pettää, niin se tekee sen vaikka kauppareissulla, ei siinä tarvita työmatkoja tai baari-iltoja. Ja minun mies jos pettää niin siinä sitten pettää; omapa on häpeänsä.

Vierailija
151/156 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkujouluissa.

Olisikohan ap:n aika tarkistaa omia stereotypisiä käsityksiään siit, miltä "kunnon mies" näyttää, mistä hänet tunnistaa?

Ei siisti ulkonäkö ja kelpo aviomiehen esittäminen tee kenestäkään kunnollista.

Toisaalta jos ei työpaikalla selvin päin iske naisia eikä pikkujouluissakaan tee muuta kuin vähän flirttaa ja osoita kiinnostusta kännipäissään, kai sellainen mies suht kelvollinen on niihin verrattuna, jotka käyvät paneskelemassa salarakastaan työaikana :D Alkoholikin tekee kummia; perunakin voi puhjeta kukkaan viinanhöyryisten silmien edessä ja maanantaina koko touhu hävettää.

Vierailija
152/156 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne taas, joilla on sopivasti vapautta tulla ja mennä, ovat uskollisempia.

Plus toki pitää muistaa pitää myös oma mies riittävän tyytyväisenä. Ei kukaan mies halua olla selibaatissa.

Vierailija
153/156 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tiedän mitä sielä tehdään ja olen kuullut miehen työkavereilta. Ryyppäävät ja huorissa käyvät, sitten sammuvat aurinkoon ja tulevat kotiin palaneina.

Vierailija
154/156 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i

Plus toki pitää muistaa pitää myös oma mies riittävän tyytyväisenä. Ei kukaan mies halua olla selibaatissa.

[/quote]

Samaa sarjaa kuin se "tarjoa miehellesi olutta ruokajuomana, niin koko perhe voi paremmin" -mainos 70-luvulta ;)

Parisuhdehan on yksioikoinen homma: nainen pitää huolta miehensä tarpeista, niin seksuaalisista kuin muistakin. Ja mies on Mies.

Entäs, jos naista pidetään selibaatissa? Entä, jos mies ei auta naista yhtään kotitöissä, lastenhoidossa jne? Naisen pitää SILTI muistaa pitää miehensä pussit kondiksessa, ettei tule paineita purkaa niitä muualle. Jos kotona ei olla aina haarat levälläään kun mies haluaa, voi pian mies lähteä muiden matkaan, nih!!

Vierailija
155/156 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useasti huomannut sen, että ne miehet, joilla on hääkuva/perhekuva työpöydällä ovat niitä kaikkein pahimpia pettureita!

Ja nämä miehet myös yleensä puhuvat paljon lapsistaan ja vaimostaan. Olen myös huomannut, että vaimosta käytetään AINA termiä "vaimo", ei siis koskaan "Liisan kanssa ... vaan AINA Vaimo"

Ja olen ollut pitkään miesvaltaisella alalla ja nähnyt pikkujoulut, työmatkat sekä työpaikkaromanssit!!

Vierailija
156/156 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tiedän mitä sielä tehdään ja olen kuullut miehen työkavereilta. Ryyppäävät ja huorissa käyvät, sitten sammuvat aurinkoon ja tulevat kotiin palaneina.

vaatii matkustamista? Vaihtaako tossukkasi kiltisti työpaikkaa kun vaimo käskee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi