Nyt minäkin näin pikkujouluissa, mitä ns. kunnollinen mies puuhaa
Meillä oli firman pikkujoulut. Kaksi ns. kunnollista perheenisää - siis ulkoisesti - oli kyllä niin naisten perään, että. Ei mitään kähmintää, mutta haku ja tarrautuminen oli päällä.
Toista en oikein tunne, mutta toisen tunnen erittäin hyvin. En olisi ikinä uskonut hänestä...vaikka ei siinä mitään ihastumista kummempaa tainnut tapahtua. Hän on mennyt naimisiin vain saadakseen lapsilleen hyvän äidin. Muu elämä taitaa olla erikseen.
Olihan siellä juhlissa sata muuta miestä, ja moni muukin, joilla ei ollut mitään vispilänkauppaa. Pienestä prosentistahan tässä oli kyse. Mutta silti ihmiskuvani heitti kuperkeikkaa... Että ihminen, jonka tunnen hyvin, ei olekaan sitä, mitä olen aina luullut!
Kommentit (156)
Miehet saavat mennä ja tehdä mitä lystää koska muuten suhde olisi sairas ja rouva mustasukkainen. Eivätpä vaan arvaa mitä mies touhuaa, ja täälä paasaavat kuinka heidän suhde on terve ja täydellinen.. hehee kyllä se päivä koittaa kun miehenne jää kiinni itseteosta ja kyllä silloin kiroatte ja toivotte että olisitte pitäneet miehenne vankina kotonanne.
kenties tyhjää peläten? Meillä mene kumpikin omiin pikkujouluihin jos haluaa.
miehesi käy minulta hakemassa lohtua ja samalla tilittää sinusta, kuinka olet niin holhoava ja rasittava. No, minä sitten paijailen miestäsi ja annan rakkautta ja lämmintä syliä sekä upeaa seksiä, että jaksaa sitten hirmuliskonsa, eli sinun, kanssa kotona. Ja näin kaikki ovat onnellisia, tai, sinä ainakin onnellisen tietämätön siitä, millä ajalla miehesi ehtii hakea rakkautta minulta ;)
Miehet saavat mennä ja tehdä mitä lystää koska muuten suhde olisi sairas ja rouva mustasukkainen. Eivätpä vaan arvaa mitä mies touhuaa, ja täälä paasaavat kuinka heidän suhde on terve ja täydellinen.. hehee kyllä se päivä koittaa kun miehenne jää kiinni itseteosta ja kyllä silloin kiroatte ja toivotte että olisitte pitäneet miehenne vankina kotonanne.
pikkujoulupanosta, joten enpä turhaa miehen menoja ole kieltämässä. Aikuinen mies, kaipa se itse osaa päätellä mitä voi tehdä ja mitä ei. Eikä ole edes viinamäen miehiä.
Pahimmillaan niitä on 4 vuodessa. Monesti tulee käytettyä humalaisia miehiä hyväksi. Minua kiinnostaa etenkin varatut miehet. Varatut siksi, että heidät on joku hyväksi havainnut joten tiedän saavani illan aikana "laatua".
Itse otan kohtuudella, sillä humala vie seksistä tunnon. Kyllä käyn pikkujouluissa vain saadakseni seksiä. Tänä vuonna sain kahta ukkomiestä. Viimevuonna meni paremmin. Eikä siitä vielä tiedä onhan vuotta vielä jäljellä.
kun nainen suutelee koko työpaikan miehet läpi, mies käy kahden huoran kanssa panemassa ja joutuu poliisin pidättämäksi, kaksi miestä vääntää asfaltilla kättä ja saa naamansa verille, kaikkea sattuu ja tapahtuu.
minä olen miesvaltaisessa työpaikassa (johon kuuluu putiikki lähes joka paikkakunnalla), ja nähnyt yhtä jos toista erinäisissä bileissä ja tilaisuuksissa ympäri Suomen. On kyllä melko normaalia, että miehet vähän kiihyttelevät. Ja mies kun mies tekee sitä, ikään, näköön ja asemaan katsomatta. Äärimmäisen harvassa on täysin uskolliset ja hyväkäytöksiset miehet. Semmosta se on, elämänmeno.
Mun maailma ei kaatuisi jos mies jäisi kiinni satunnaisesta pikkujoulupanosta, joten enpä turhaa miehen menoja ole kieltämässä. Aikuinen mies, kaipa se itse osaa päätellä mitä voi tehdä ja mitä ei. Eikä ole edes viinamäen miehiä.
Tekisi mieli kertoa eräästä "satunnaisesta panosta". Olin tämän kaverin kanssa puolentoista viikon työmatkalla ja yksinhän se oli työhommat hoidettava, kun tämä kaverini paneskeli "satunnaista seuralaistaan" miltei viikon joka päivänä aamusta iltaan eikä kusellakaan saannut kulliaan kunnolla housuistaan ulos. Viimeisenä iltana sitten haki vielä läheisestä tyttöpaikasta itselleen sellaisen kokeneemman huoran, vaikka sanoin niiden kantavan HIViä 40% todennäköisyydellä. Ja kotona tällä tosiaan entinen malli, jotta toivottavasti ei parin vuoden sisällä tarvii lääkitystä molemmat.
Toisenkin tarinan voisin kertoa, mutta sen jälkeen te mammat ette päästä miehiänne ollenkaan reissuun, kun lienee yksi härskeimmistä jutuista, joita oon elämäni aikana tavannut.
kun nainen suutelee koko työpaikan miehet läpi, mies käy kahden huoran kanssa panemassa ja joutuu poliisin pidättämäksi, kaksi miestä vääntää asfaltilla kättä ja saa naamansa verille, kaikkea sattuu ja tapahtuu.
Mun maailma ei kaatuisi jos mies jäisi kiinni satunnaisesta pikkujoulupanosta, joten enpä turhaa miehen menoja ole kieltämässä. Aikuinen mies, kaipa se itse osaa päätellä mitä voi tehdä ja mitä ei. Eikä ole edes viinamäen miehiä.
Tekisi mieli kertoa eräästä "satunnaisesta panosta". Olin tämän kaverin kanssa puolentoista viikon työmatkalla ja yksinhän se oli työhommat hoidettava, kun tämä kaverini paneskeli "satunnaista seuralaistaan" miltei viikon joka päivänä aamusta iltaan eikä kusellakaan saannut kulliaan kunnolla housuistaan ulos. Viimeisenä iltana sitten haki vielä läheisestä tyttöpaikasta itselleen sellaisen kokeneemman huoran, vaikka sanoin niiden kantavan HIViä 40% todennäköisyydellä. Ja kotona tällä tosiaan entinen malli, jotta toivottavasti ei parin vuoden sisällä tarvii lääkitystä molemmat.Toisenkin tarinan voisin kertoa, mutta sen jälkeen te mammat ette päästä miehiänne ollenkaan reissuun, kun lienee yksi härskeimmistä jutuista, joita oon elämäni aikana tavannut.
miestyökaveri sanoi, että tuossa suhteessa kunnollisia on vain 10 %. Muihin ei voi luottaa.
Käyttävät perheen rahat huoriin työmatkoillaan. Minä tarkistan miehen tilin ja pidän rahasta kirjaa. Kerran nimittäin oli 600€ vaje tilillä ja ihmeissäni kysyin mikä nosto tämä on?
Mies ei osanut sanoa. Kyllä minä hänet vielä kiinni saan!!!!!!!!
Käyttävät perheen rahat huoriin työmatkoillaan. Minä tarkistan miehen tilin ja pidän rahasta kirjaa. Kerran nimittäin oli 600€ vaje tilillä ja ihmeissäni kysyin mikä nosto tämä on?
Rupesi kiinnostamaan!
Kyllä me se kestetään:)
12 suihinottoa tai
2 persepanoa tai
4 tavallista panoa tai
yhden illan kaikkea.
mieheni on työmatkalla Berliinissä :( :( ahdistaa kuin hän ei vastaa puhelimeen
Rupesi kiinnostamaan!
Kyllä me se kestetään:)
So?
Juu, ei siinä mitään, jos kotona tiedetään noista asioista ja toinen osapuoli saa vastavuoroisen mahdollisuuden "satunnaiseen seuralaiseen". Mieleen kuitenkin tulee eräs kaveri, jolla oli tälläinen suhde, jossa vaimo kävi tyydyttämässä itsensä Turussa neekerillä ja mies Aasiassa huorilla. Tuon miehen touhuamisia noiden tyttöjen kanssa viitti edes kertoa, mutta ilmeisesti suhde kaikkea totuutta kestänyt, kun reissun jälkeen sepitteli muijalleen satuja ja ootteli kauhistuneenä testien tuloksia.
Viimeisiä kulumisia tämän parin osalta tiiä, mutta vaimoa oo vähään aikaan ainakaan näkynyt. Liekö musta tuntunut, tai alapää kukkinut?
Sellaista se on ihmisen elämä, mutta jokainen tietty taplaa tyylillään. Ite välitä enää kauheasti matkustella, kun kaikki se on poissa meiltä kahdelta. Sen verran noi nähdyt jutut kuitenkin vaikuttaa, että alkaa mennä luottamus omastakin liitosta ja sitä vaan miettii miten oma vaimo sekstailsi/olisi sekstailematta mikäli tällä olisi vastaavanlainen työ kuin minulla.
sitä naista joka pitää miehensä kotona valvotun silmän alla pyytävät häneltä anteeksi. Ja myöntävät olleensa väärässä. Miehet pettävät pikkujouluissa ja työmatkoilla 90% varmuudella.
...vaan heppinsä vietävissä.
Armaat siskot, tätä maailmaa pyörittää seksi (miesten tarve panna) ja raha.
Ja tämähän ei muutu sen mukaan minkä näköinen tai oloinen joku mies on.
Miesten elämää määrää lisääntymisvietti!
Ei hän ole ihminen, joka on tunteiden vietävissä.
SIKSI olen yllättynyt.ap
saa kyllä mut entistä vakuuttuneemmaksi siitä, että parisuhde on tyhmien ihmisten keksimä keinotekoinen instituutio, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Vähiten pettää nämä viinamäenmiehet jotka juovat itsensä eri svääreihin.