G: Mitä kirjaa olet lukemassa? Suositteletko sitä muillekin?
Itse olen lukemassa Laura Honkasalo: Eropaperit.
(HKI: Otava 2009)- uskomattoman hyvä!!!
Kommentit (77)
Voin suositella joillekin, mutta en varauksettomasti kaikille. Kertoo Maria Magdaleenan tarinan Jeesuksen opetuslapsena ja rakastajattarena.
jos et vielä ole lukenut, tee se nyt!
Trilogian ensimmäinen osa on jo suomeksi, Nälkäpeli nimeltään ja voin suositella molempia lämpimästi. Mielestäni aivan loistavat! Seuraavaksi sitten viimenen osa käsittelyyn.
Suosittelen. Hyvän mielen kirja Mma Ramotswe -tyyliin. Vielä parikymmentä sivua jäljellä.
Suosittelen.
Olin itse ensin vähän ennakkoluuloinen. Mutta Raamattu yllätti. Ei laisinkaan tylsä kirja. Todella mielenkiintoinen ja opettavainen.
Lajissaan hyvä. Austeria suosittelen. Joku oli lukemassa häntä.
Äskettäin luin Anna B. Ragden Berliininpoppelit. Pidin tavasta jolla kirja oli kirjoitettu vaikkei muuten mikään mestariteos ollutkaan. Hauska ja lämmin kirja, sopisi joulupäivän luettavaksi.
Vihaan Coelhoa, sitä opettavaista ja päähäntaputtavaa sävyä.
Lajissaan hyvä. Austeria suosittelen. Joku oli lukemassa häntä.
Millenium trilogia on lajinsa parhaimmistoa!
Minäkin luen uutta Lumousta. Vaikuttaa hyvältä. Tykkäsin kaikki mitä rakastin, mutta Amerikkalainen elegia ei ihan ollut niin hyvä kuin nämä kaksi.
Helen van Slyke:Aina,vaan ei ikuisesti
Sidney Sheldon:Veren perintö
Molemmat tosi hyviä mun mielestä!
menee Nikki Sixxin "Heroiini päiväkirja".
Sitä ennen oli Juan Manuel de Pradan "pimpit".
Tällä hetkellä mulla on kesken Stephenie Meyer - New Moon.
Luen sitä huvin, viihteen ja kielitaidon vuoksi.
Toinen mikä on kesken: Harto Hakovirta - Maailmanpolitiikka. Oikein kiinnostava ja mukavasti kirjoitettu (tiukkaa asiaa, mutta ei ole ollenkaan raskas luettava).
Voitko kuvailla tuota Tollen kirjaa?
Kaksi aikaisempaa osaa, Tie Jerusalemiin ja Temppeliherra, olen jo lukenut ja Arnin perintö on vielä odottamassa. Eli on kiinnostava.
Kaksi aikaisempaa osaa, Tie Jerusalemiin ja Temppeliherra, olen jo lukenut ja Arnin perintö on vielä odottamassa. Eli on kiinnostava.
Mun mielestä uskomatonta että joku teilasi sen täysin - mutta makujahan on monenlaisia. Aivan ihana, kauniin karu kirja.
Anna Gavalda: Kimpassa. Tykkään, olen lukenut vasta puolet. Viime viikolla luin yhdellä istumalla ahmaisemalla saman kirjailijan lyhyen romaanin Anna Gavalda: Viiniä keittiössä.
Olen lukenut Coelholta vasta Alkemistin (tykkäsin, pistää miettimään - on kaunista ja melko helppolukuista tekstiä) ja Paholainen ja neiti Prym - oli ihan ovela kirja :) Yöpöydällä on odottamassa Brida, mutta en ole ehtinyt vielä aloittaa.
Kesken on myös J.K.Rowling: Harry Potter Deathly Hallows, jo toista kertaa :) Suosittelen, englanniksi tosi hyvä!
kertoo, miksi Coelho on niin suosittu ;)