G: Mitä kirjaa olet lukemassa? Suositteletko sitä muillekin?
Itse olen lukemassa Laura Honkasalo: Eropaperit.
(HKI: Otava 2009)- uskomattoman hyvä!!!
Kommentit (77)
Todella fiksu opas neuvotteluun hassusta nimestään huolimatta. Mukaansatempaavia esimerkkejä.
Suosittelen! Ajattelemisen aihetta. Vasta toinen lukemani Coelho, alan pikkuhiljaa ymmärtää miksi hänen kirjansa ovat niin suosittuja.
Kim Edwardsin muisto tyttärestäni
sekä
Jodi Picoult 19 minuuttia, varsinkin tämä aivan älyttömän hyvä kirja. Ihan eri maailmassa vielä 2 päivää kirjan jälkeen!
Ei ehkä ihan iskenyt minuun tämä kirja. Eilen luin loppuun. Kyllähän sen nyt luki..
mielestäni. Itse luen Jane Austen .lukupiriä, tylsä, enpä voi suositella.
Alku voi olla hieman pitkäveteinen mutta sivulta 70 eteenpäin hyvä!
DragonLance -sarjan Kadonneet kronikat osa 3:sta (Tiimalasivelhon lohikäärmeet).
DragonLance -sarjan ystäville voin suositella, jos on Kronikat -sarja luettuna. Muille fantasian ystäville kehoitan ensin tutustumista Kronikoihin ja Legendoihin, ja sitten vasta tätä sarjaa.
jos tykkää historiallisesta romantiikasta
voin suositella, kuten myös hustvedtin edellistä "what I loved" -kirjaa
ja SUOSITTELEN lämpimästi, loistava kirja! kertoo Afganilaisten naisten elämästä.
Itse luen Ivan Illichin "Oikeus hyödylliseen työttömyyteen" tai jot. sinnepäin. Loistavia ajatuksia nyky-yhteiskunnasta. Kaunokirjallisuutta ei ikävä kyllä jouda nyt lukemaan...
oli musta yllättävän huono.
Ihan samaa tauhkaa kun aikanaan Prinsessa Sultana -kirjat ym. Mustavalkoisia ja epäuskottavia henkilöhahmoja.
Tietysti jos tämän tyyppinen kirjallisuus kiinnostaa, niin mikä jottei.
Mutta ne, jotka odottavat jotain erilaista (kuten itse odotin kaikesta siitä hehkutuksesta kiinnostuneena), pettyvät.
muuten hyvä ja mielenkiintoinen, mutta ihan liian pientä pränttiä ja rivinväli liian pieni myös, olen lukenut varmaan kuukauden kun saan tihrustaa ja sivuja on yli 400, jospa tänä iltana saisin luettua ja veronpalautuksilla uudet lasit.
Luin suurin odotuksin kirjan Leijonaemojen tarinat. Odotin koskettavia tarinoita pikkupotilaiden ja heidän perheidensä elämästä mutta kirja olikin täysin ala-arvoinen. Osalla kirjoittajia ei ole minkäänlaisia käytötapoja ja ovat kuulemma itse aina oikeassa. Parempi nimi olisikin Itsekkäiden valittajaäitien tarinat.
Tietokantojen suunnittelu ja indeksointi :-)
Suosittelen heille joitten täytyy tietokantojen parissa työskennellä / aihetta opiskella.
Kim Hyun Hee:Sieluni kyyneleet
Sidney Sheldon: Mikään ei ole ikuista
Gookson:Merkitty mies
Chamberlain Diane:Varjo sydämessä
Chamberlain Diane: Majakan varjo
kirja sitten ovat niin suosittuja? En ole itse vielä keksinyt..
Ne laittaa ihmisen itsensä pohtimaan omia vaikuttimiaan.
Ja suosittelen, kuten muitakin kirjailijan kirjoja.
Olen niin alussa, että en osaa sanoa suosittelemisesta, mutta ei tuo vielä (n. 20 ekaa sivua) ole vienyt mennessään. Jos se olisi ihan ässä, olisin varmasti lukenut jo enemmänkin.
Sen sijaan suosittelen lämpimästi Siri Hustvedtin Kaikki mitä rakastin -kirjaa sekä Jo Nesbön dekkareita.